quote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij kent haar beter dan ik, daar ben ik van ovetuigd, en ik heb best veel gestreamd. Ik heb niet met haar in een huis gewoond en ik weet ook niet wat er achter allemaal precies gebeurt. Wat ik wel vind is dat het hem siert dat hij het voor zijn (oud) medebewoners opneemt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:28 schreef poffu het volgende:
Oh voor alle lieve huisvrouwen die zich aangevallen voelde (waarschijnlijk ook me moeder die kokend van woede op haar iPhone begint te rammen en me flamed)
Het was een Tweet met een knipoog naar een kennis die afgelopen week in de liveshow was, haha! Misschien niet zo tactisch inderdaad. Was puur een dolletje. Voel je aub niet aangesproken
http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29quote:Op woensdag 27 april 2011 13:30 schreef Blackprinces het volgende:
kan iemand mij nou toch eens uitleggen wat een troll is?
Net goed voor die eikel Jo is niet mijn favoriet maar ze heeft zo gelijk dat ze die eikel naar de mannen kamer liet gaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:33 schreef liqrich het volgende:
flip helemaal alleen op de bank zielig te doen
veel te veel tekstquote:Op woensdag 27 april 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29
Het werkt tegen mijn slechte humeur vandaag.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:33 schreef PC eend het volgende:
Na die mindfuck van gisteren zit ik er weer even lekker in coos
He jammer nou want het is so true.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:28 schreef poffu het volgende:
Oh voor alle lieve huisvrouwen die zich aangevallen voelde (waarschijnlijk ook me moeder die kokend van woede op haar iPhone begint te rammen en me flamed)
Het was een Tweet met een knipoog naar een kennis die afgelopen week in de liveshow was, haha! Misschien niet zo tactisch inderdaad. Was puur een dolletje. Voel je aub niet aangesproken
en ik altijd maar denken dat een trol iemand is die onder een ander account pas zn bek durft open te trekken :squote:Op woensdag 27 april 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29
haha okquote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
veel te veel tekst
Maar ik snap m thnx
Niets meer!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Welke actie kan ik samen met Laura winnen?
Goed gedaan van Jo. Laat hij maar lekker met Mootje gaan dan krijg die vanzelf ook seks in het huis want Mootje leeft op als het over seks gaat . Hij doet alles voor zielige Mootje.quote:
shoppen toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Welke actie kan ik samen met Laura winnen?
De trol zaait onrust door mensen waar mogelijk tegen de haren in te strijken. Zo zal een trol op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over hoe prettig roken is. Ook zal een trol een bepaalde beroemdheid afkraken op de fan-site van de betreffende persoon. Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen of schijnargumenten te geven, met als enkel doel om gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en ik altijd maar denken dat een trol iemand is die onder een ander account pas zn bek durft open te trekken :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |