zou jo moeten zeggen, wordt ze gekquote:Op woensdag 27 april 2011 14:22 schreef delfse het volgende:
Waarom zegt Gerard of Karim nou niet als ik vrij ben dan ga ik lekker konninginnedag vieren en dan zoek ik Maik op en gaan we gezellig stappen. Dan wordt ze stink jaloers.
Popup scherm met: De video is momenteel niet beschikbaar. Probeer later nog eens..quote:Op woensdag 27 april 2011 14:21 schreef Toverheks het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
ik heb gewoon streams hoor ze staan in de keuken geen grapje
blijven refreshenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:23 schreef Refurb het volgende:
[..]
Popup scherm met: De video is momenteel niet beschikbaar. Probeer later nog eens..
Of voor elke keer dat ze huilt een eurocent uit haar kluis. Is ze binnen twee dagen blutquote:Op woensdag 27 april 2011 14:23 schreef iBenny het volgende:
Voor elke traan gaat er een eurocent naar het goede doel
wedden dat ze dan niet meer jankt?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:24 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Of voor elke keer dat ze huilt een eurocent uit haar kluis. Is ze binnen twee dagen blut
Dutch puppy.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:23 schreef iBenny het volgende:
Voor elke traan gaat er een eurocent naar het goede doel
Zulke posts schieten voor mensen die niets kunnen zien of een andere camera hebben niets op. Wat zegt ie dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |