Ja, wat een zondegeld.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:07 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan heeft Joanna er nog wel zo goed voor "geleerd"![]()
Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
met wie is Mo aan het lullen en wat zegt ze? Ik zie alleen Jo en Geerquote:Op woensdag 27 april 2011 14:10 schreef Urb het volgende:
Monique lult er weer es omheen.... come on!
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:10 schreef Urb het volgende:
Iemand die gewoon eerlijk had gezegd dat ze gekomen is om te winnen, die wint veel meer sympathie dan die draaikonterij van haar.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:10 schreef Urb het volgende:
Ik las het dacht, wtf?quote:
Mijn glazen bol ziet dan een suggestie voor een nieuwe sponsor... kleenexquote:Op woensdag 27 april 2011 14:11 schreef marjolleke het volgende:
Hoeveel zakdoeken zouden er nodig zijn als Mo de Daily terug gaat zien waarin de zus van Maik te gast was?
mjahquote:Op woensdag 27 april 2011 14:12 schreef Candyfreak het volgende:
Kan Mo nog iets anders zeggen dan mmm
Ik denk dat ze er zit om de kansen die haar voor na het programma zijn aangeboden te pakken.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:11 schreef suzi1 het volgende:
ze durft niet te zeggen dat ze er voor het geld zit, en ze durft ook niet te zeggen dat de stem haar zei dat hij en 2 anderen er voor het geld zitten
hoezo zitten sharon en philip en zij er niet voor het geld!!
Ook jaquote:Op woensdag 27 april 2011 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er zit om de kansen die haar voor na het programma zijn aangeboden te pakken.
Dit dus! Ze wil er gewoon niet voor uitkomen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:11 schreef mazaru het volgende:
Iemand die gewoon eerlijk had gezegd dat ze gekomen is om te winnen, die wint veel meer sympathie dan die draaikonterij van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |