Pff, voornamelijk omdat ik er geen zin in hebquote:
Fair enough.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff, voornamelijk omdat ik er geen zin in heb, maar ook nog wat andere redenen die waarschijnlijk nergens op slaan maar er toch zijn.
Wasda?quote:
Da's ongeveer hetzelfde als wat ik nu doequote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wasda?
*zit eenzaam en alleen met een bammetje achter de pc*
Cherrytomaatjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's ongeveer hetzelfde als wat ik nu doe![]()
Ik heb er alleen nog wat cherrytomaatjes bij
Maar dat is niet hetzelfde.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan haal je uit je werk een bakje cherrytomaatjes en dan eet je die in 1x helemaal leeg vanavond
*wijst* Jij!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijne zijn nu op, als dat een troost is![]()
En over 8 minuten moet ik weer heel hard aan het werk en direct uit het werk moet ik naar m'n schoonouders...
Zo, wie is er nu zielig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ja, ew, homo met enge ziekte en zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had deze ook nog.
Daar kijk je een beetje eng op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ew, homo met enge ziekte en zo.![]()
Rare regel is dat. Alsof hetero's ook niet anaal gaan.Laatst was er een bericht dat in Engeland dat mensen besmet met HIV 54% hetero's waren en de rest homo. So much dus voor risicogroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heul nietquote:[..]
Daar kijk je een beetje eng op!! Ik vond mezelf wel lief. I'd do me!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Doet ut nietquote:Op woensdag 27 april 2011 18:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil dit ipv een rollator
[ afbeelding ]
Omdat ik anders omval als ik verder wil lopen dan in/om het huis.quote:
Da's kut...quote:Op woensdag 27 april 2011 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Omdat ik anders omval als ik verder wil lopen dan in/om het huis.
.
Ik ben al gestopt met drinken maar helaas, dat helpt niet
Die reacties, zou er uberhaupt iemand WEL positief durven reageren op de fp?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:11 schreef Muis006 het volgende:
3JS: Volendamse muziek is als Franse wijn
Ik hou helemaal niet van wijn. En ook niet van de palingsound.
Dat weet ik nog niet, sowieso tijdelijk, misschien permanentquote:Op woensdag 27 april 2011 18:12 schreef APK het volgende:
[..]
Da's kut...
Tijdelijk of permanent?
Dat drinken ook
Ik moest lachen om de eerstequote:Op woensdag 27 april 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die reacties, zou er uberhaupt iemand WEL positief durven reageren op de fp?
Hij zegt niet echt dat het wereldwijd een begrip is, maar hij had misschien beter 'Gouda en Kaas' of 'Bonkevaart en elfstedentocht' kunnen zeggen oidquote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat nou wat ze noemen 'zelfoverschatting'.
Het is binnen Nederland vast een begrip, Duitsland misschien ook een beetje. Maar jezelf vergelijken met wereldwijd bekende begrippen als Franse wijn en Zwitserse horloges
Ik wist niet dat het allemaal zo heavy was, je bent altijd zo vrolijkquote:Op woensdag 27 april 2011 18:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, sowieso tijdelijk, misschien permanent. Ik ben nog aan het revalideren, maar met een hulpmiddel (die rollator nu dus) ben ik wel zelfstandig nu.
Hij bedoelt het vast als het één hoort onlosmakelijk bij het ander.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat nou wat ze noemen 'zelfoverschatting'.
Het is binnen Nederland vast een begrip, Duitsland misschien ook een beetje. Maar jezelf vergelijken met wereldwijd bekende begrippen als Franse wijn en Zwitserse horloges
Of Maaskantje en de New Kids.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef APK het volgende:
[..]
Hij zegt niet echt dat het wereldwijd een begrip is, maar hij had misschien beter 'Gouda en Kaas' of 'Bonkevaart en elfstedentocht' kunnen zeggen oid
Sorryquote:Op woensdag 27 april 2011 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het allemaal zo heavy was, je bent altijd zo vrolijk
Dat is waar natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef APK het volgende:
[..]
Hij zegt niet echt dat het wereldwijd een begrip is, maar hij had misschien beter 'Gouda en Kaas' of 'Bonkevaart en elfstedentocht' kunnen zeggen oid
Lekker nuttig, wij mogen toch niet op ze stemmen als we zouden willenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is waar natuurlijkMaar ik vind het ook niks voor hun om aan dat soort kreten te beginnen, maar goed.. het draait nu allemaal om de publiciteit natuurlijk
Zeg je nou dat ik uit mijn bek stink?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:24 schreef Muis006 het volgende:
Toch niet?
Zonde. Ik heb net nieuwe dentastix gekocht.
Omdat vadsig en lui. Ze hebben allegaar een armbandquote:
Dat was een grapje binnen een bepaalde contextquote:Op woensdag 27 april 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
... voordat APK weer gaat krijsen over dáár de Fauna en hier de Flora enzo
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was een grapje binnen een bepaalde context
Dan moet je op je END knoppie drukken en omhoog scrollen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef APK het volgende:
Moet nu wel steeds langs die tyfusbeesten scrollen....
Ik zei ook 'was', maar dat betekent nog niet dat ik niet stink volgens Muisquote:
Komt wel dichter bij de werkelijkheidquote:Op woensdag 27 april 2011 18:35 schreef Muis006 het volgende:
Haha ik las mijn eigen TT te snel en toen las ik Adonis Erik en zijn speknek.
Ik heb geen END knop op mijn muisquote:Op woensdag 27 april 2011 18:42 schreef Muis006 het volgende:
Dan moet je op je END knoppie drukken en omhoog scrollen.
Greys, PaRoDiUzZ beledigt het ESC. Bannen die vent (of dat mens).quote:Op woensdag 27 april 2011 18:11 schreef Muis006 het volgende:
3JS: Volendamse muziek is als Franse wijn
Ik hou helemaal niet van wijn. En ook niet van de palingsound.
Sorryquote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt wel dichter bij de werkelijkheid!
Is niet jouw schuld toch? TOCH!? OF WEL!? HOUD DAAR DAN EENS MEE OP!quote:
Als we iedereen moesten gaan bannen die het Songfestival haat, dan houden we verdomd weinig FOK!ers overquote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Greys, PaRoDiUzZ beledigt het ESC. Bannen die vent (of dat mens).
En haha, zijn buurman.![]()
![]()
Te tellen op twee handen denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we iedereen moesten gaan bannen die het Songfestival haat, dan houden we verdomd weinig FOK!ers over
Zou je je eigen mossel in de magnetron opwarmen? Nee? waarom doe je dat dan wel met die arme Zeeuwse mosseltjesquote:Op woensdag 27 april 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
Ik eet magnetronmosselen
Dat kan nooit wat zijn he?
Okee.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is niet jouw schuld toch? TOCH!? OF WEL!? HOUD DAAR DAN EENS MEE OP!
Omdat ik mijn eigen mossel (quote:Op woensdag 27 april 2011 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou je je eigen mossel in de magnetron opwarmen? Nee? waarom doe je dat dan wel met die arme Zeeuwse mosseltjes
Volgende keer bier mee naar de sauna dan!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik mijn eigen mossel () ook niet in een pan met kokend water met bier gooi en de arme Zeeuwse mosseltjes wel
Okee, goed punt. Hoe was de sauna overigens?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik mijn eigen mossel () ook niet in een pan met kokend water met bier gooi en de arme Zeeuwse mosseltjes wel
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgende keer bier mee naar de sauna dan!
Now there's a suprisequote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef Greys het volgende:
Bah, magnetronmosselen zijn niet te vreten
Joh!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef Greys het volgende:
Bah, magnetronmosselen zijn niet te vreten
Om bloed te geven?quote:
Te laag HB.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Om bloed te geven?Why?
Oh voor degenen die interesse hebben, zo meteen:
Woe. vanaf 20.00u live je vragen stellen aan St. Dierenhulp
Over het feit dat Nederland op de 4e plaats staat van alle landen waar dierenleed voorkomt
Hemoglobine!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
HB.... wat is dat? Geen zin om te google, ik hoor het liever van een echt persoon!
In appelstroop zit ijzer en dat heb je nodig om hemoglobine te kunnen bouwen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah. En dat krijg je van appelstroop? Ik dacht dat mensen met ijzertekort appelstroop moesten eten.
Also sprach Greys!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
In appelstroop zit ijzer en dat heb je nodig om hemoglobine te kunnen bouwen.
Zoiets
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
In appelstroop zit ijzer en dat heb je nodig om hemoglobine te kunnen bouwen.
Zoiets
Ik ben afgekeurd!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:21 schreef Goodbye het volgende:
Het voelt alsof ik weken weg ben geweestZijn er nog spannend dingen gebeurd hier?
Ik las al iets over ijzer, jaquote:
Eh, ik weet niet wat jij gezien hebt, maar de enige manier waarop ik een sixpack kan hebben is als ik naar de supermarkt ga en er een koopquote:Op woensdag 27 april 2011 20:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
"Adonis" Erik had toch een sixpack? Waarom gaat 'ie eigenlijk niet zingen, dan wordt hij de nieuwe Sakis Rouvas.
Ik heb een lijstje meegekregen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik las al iets over ijzer, jaVervelend, ik zit daar ook altijd te laag in. Maar dat kan je idd toch met bepaalde voedingsmiddelen omhoog trekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje meegekregen.![]()
Maar at niet anders dan normaal dus ik vind het wel raar. Maja, over drie maanden maar weer eens laten checken. Als ik geen donor was had ik het niet eens geweten.Kan ik me voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Ff snel tussen het F&F gesprek door:quote:Op woensdag 27 april 2011 20:21 schreef Goodbye het volgende:
Het voelt alsof ik weken weg ben geweestZijn er nog spannend dingen gebeurd hier?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:27 schreef Goodbye het volgende:
Maar het één staat toch niet in relatie met het ander? Of bedoelde je gewoon "de uitslag" van het onderzoek?
Jaaaa, het was leukquote:Op woensdag 27 april 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ff snel tussen het F&F gesprek door:
Welkom terugHeb je het leuk gehad?
We hebben gister nog even heerlijk Landal foto's de revue laten passeren![]()
Jou er af geknipt uiteraardVoor de praiiiiiiiiivasie.
Oh kijk, allemaal informatie die ik niet heb gelezenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik vind het een beetje vreemd dat ik nooit een laag hb heb gehad (altijd ruim boven de 8, soms zelfs 9), nu in een half jaar ruim 5 kilo ben afgevallen zonder er iets voor te doen (ben hetzelfde blijven eten, dus ik denk dat het door het thuiszorgwerk komt = meer fysiek inspannend) en nu dus ook een laag hb heb.
Maar zoals ik al zei: verder voel ik me prima dus het zal vast niks zijn.![]()
En ik besef ook wel dat ik geen dingen op moet tellen die niet per se bij elkaar horen.
Oh die was op de heenweg in de auto op de radio en A. begreep niet waarom ik zo lyrisch werdquote:
En daarom is het nu best lastig dat ik zelf ook best veel van gezondheid en vooral ziekte weet.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niemand bang maken hoor, maar mijn oma had bloedarmoede/ijzertekort dankzij een tumor. Maar daar is ze nu gelukkig weer helemaal overheen en ze is hard bezig om zo goed mogelijk weer bij kracht te komen (wat bij oude mensen toch wel echt heel sneu is als dat niet zo goed gaat, het arme vrouwtje wordt echt steeds ouder...).
quote:
Ik zie niks, ik ga af op de TT.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet wat jij gezien hebt, maar de enige manier waarop ik een sixpack kan hebben is als ik naar de supermarkt ga en er een koop.
Ik heb het nooit een leuk nummer gevonden.quote:
Van ná mijn geboortejaarquote:
quote:
Dat zegt mijn zus ook altijdquote:Op woensdag 27 april 2011 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom is het nu best lastig dat ik zelf ook best veel van gezondheid en vooral ziekte weet.
Maarrrrr..... komt goed!
[..]
Vanaf hier ongeveerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:30 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en doe straks even een linkje dan als je klaar bent!![]()
vingerprik 1: 7,7quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god, ja, je hoeft maar op iets heel kleins te googlen en je komt de meest afschuwelijke afbeeldingen tegenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat zegt mijn zus ook altijd
Dat is net zoiets als googlen op symptomen? Brrr wat kun je daar bang van worden.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
vingerprik 1: 7,7
vingerprik 2; 7,3![]()
venapunctie: 7,6![]()
Net onder de ondergrens dus en officieel nog niet eens bloedarmoede.7,6 is ondergrens en veneus is altijd betrouwbaarder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net een bepaalde periode gehad mss? Of wat meer inspanning gehad?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Pesies. Ik heb nog nooit zoiets gehad. Als ik al gedoe had dan was het met mijn ogen en dat is bekend terrein en eigenlijk nooit zo bedreigend. Dus ik doe nu een extragratizzz levenservarinkje op.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat zegt mijn zus ook altijd
Dat is net zoiets als googlen op symptomen? Brrr wat kun je daar bang van worden.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf hier ongeveer
[SC] #53 Go bridezilla on her ass!
Bij sommige donaties liep ik van boven én van beneden leeg: Hb van 8,5 en hoger.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
7,6 is ondergrens en veneus is altijd betrouwbaarder.
Net een bepaalde periode gehad mss? Of wat meer inspanning gehad?
Ik ben goed op weg, jij fotoinwordopslaanderquote:
Het kleurt alvast blauw, ivm Bea!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had wel mooi donker bloed, zei ze.
Oh.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben goed op weg, jij fotoinwordopslaander
quote:
Dadelijk krijg ik een appelflauwte op het podium!quote:
Oh ja, jij ging zingen!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dadelijk krijg ik een appelflauwte op het podium!
Na een maandje ff vingerprik bij je HA (ass.) laten doen, kijken of ie gestegen is na je appelstroopjes en broccoliquote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij sommige donaties liep ik van boven én van beneden leeg: Hb van 8,5 en hoger.![]()
Nu niks van dat alles en meer inspanning heb ik ook niet geleverd (zo zwaar is Kärcheren toch niet?) De ondergrens is trouwens 7,8 voor donatie.
De mevrouw was ook heel resoluut na 2 mislukte vingerprikjes: grotere naald erin, en ze duimde met me mee dat dat ging helpen (echt een leuk mens!). Maar helaasch.... Ik had wel mooi donker bloed, zei ze.
Ow ja... ik moet nog steeds een huisarts regelen. Ik woon pas 5 jaar hier.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Na een maandje ff vingerprik bij je HA (ass.) laten doen, kijken of ie gestegen is na je appelstroopjes en broccoli![]()
Douchen
Laat het me weten als je het probeert.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Broccoli met appelstroop, zou dat lekker zijn?
Ik denk stiekem van wel
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja... ik moet nog steeds een huisarts regelen. Ik woon pas 5 jaar hier.
[..]
Laat het me weten als je het probeert.
Ik had bijna een HA, ging al langs om me in te schrijven.... en toen kreeg ik een formulier mee wat ik thuis moest invullen en dat was keiveel werk en toen waren we opeens weer 2 jaar verder.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik er lang over deed om pas na twee jaar een huisarts in mijn woonplaats te zoeken (toen ik klachten kreeg, uiteraard
)
En je wilt niet weten hoe erg ik smacht naar groente, dus wie weet probeer ik het morgen. Appelstroop heb ik toch altijd wel in huis
Daar zou ik me in eerste instantie ook niet bij gaan inschrijven nee.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Haha, herkenbaar![]()
Ik weet nog dat ik op internet maar ging zoeken naar een huisarts. Ik vind het zo raar dat je maar op een naam af moet gaan en daar dan binnen moet lopen (beide huisartsen in mijn praktijk zijn gelukkig erg aardige mannen). Maar toen ik ging googlen kwam ik er dus ook achter dat de huisarts waar ik me eigenlijk bij in wilde schrijven niet aan inenten voor verre reizen deed omdat hij vliegen ook niet natuurlijk vond enzo. Ja daaaaag
Als je er binnenkomt ja.quote:
quote:
Ach, formaliteiten en zulksquote:
Helemaal voor mij?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, Cat, deze had ik nog voor je bewaard.
[..]
*kraskraskras*quote:
Wat ben je toch attent.quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
omdat hij vliegen ook niet natuurlijk vond enzo. Ja daaaaag
Ik zei het, blauw bloed!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef Cat22 het volgende:
En om mijn dag compleet te maken heb ik een praaaaachtige blauwe plek van de aderprik.
Ja sorry, zo'n arts kan ik niet serieus nemen hoor. Ik had een beetje zo'n visioen:quote:
Heb ik ook al op mijn been.quote:
Die "ja daaaaag" van jou maakte het helemaal afquote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja sorry, zo'n arts kan ik niet serieus nemen hoor. Ik had een beetje zo'n visioen:
[ afbeelding ]
Mijn hoofd stond minstens tien minuten in dequote:Op woensdag 27 april 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die "ja daaaaag" van jou maakte het helemaal afIk weet niet of ik zou moeten lachen of huilen bij zo'n opmerking van een arts
Ik heb de kaart te laat open gemaakt, wat nu?quote:
Oh ja, je las het idd, gelukkig dan maarquote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn hoofd stond minstens tien minuten in de-stand. Gelukkig was ik er nog niet naar binnen gestapt
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb de kaart te laat open gemaakt, wat nu?![]()
Thanks though
Hihihi, ach, het was nog steeds heel leuk thuis komen!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan had je hem moeten bewaren tot de volgende 24-4![]()
Ik las pas dat je op je verjaardag wegging toen ik hem al gestuurd had
Ja, toevallig welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
OMG!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef tombolafan het volgende:
Oh, enmet de klus
Ik ben echt zwaar verkouden, heul niet handig met klussen, dat genies en geproest (handig, dat stof)
Ik ging meteen uit werk door naar mn nieuwe huis, mn moeder zou mn kluskleren ophalen in oude huis, zegt ze: "ik heb Sjefke maar even eten gegeven"
Ik: "oh, wat dan?"
Zij: "gewoon, de helft van die worst die in de koelkast lag"
Ik: "![]()
![]()
![]()
![]()
"
250 gram CB, en vanmorgen had hij ook al gehadGoh, gek he, dat ie mn moeder zo lief vindt
Ik blief maar weinig worstenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook zin in worst. Cervelaat, chorizo, lever, any kind.
Kinderworst?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook zin in worst. Cervelaat, chorizo, lever, any kind.
Nou, je poes krijgt toch genoeg worstenquote:
En klussen 2.0 is Klussen voor Kinderen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeger was dat Kinderen voor Kinderen, tegenwoordig vaan de Kamer van Koophandel.
Dat wil ik niet dat je me dat in de mond legt. Letterlijk ook niet. Maar zelfs de insinuatie nietquote:
Niet in mijn leven.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef Goodbye het volgende:
De Kamer van Koophandel was er eerder dan Kinderen voor Kinderen, Erikje
Ach, die ene keerquote:
Ook niet in de mijnequote:
Eh...quote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, je poes krijgt toch genoeg worsten.
Net zo oud als jij toch?quote:
Ik ben afgelopen zondag 23 gewordenquote:
Klein jaartje ouder dan ik, blijkt nuquote:
Jij bent van 8 februari toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klein jaartje ouder dan ik, blijkt nu.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Oh, we hadden last van een gevalletje ultieme wraak vanmiddag. We waren om vier uur bij mijn schoonmoeder om de kat op te halen. Oh, wat hadden we zin om haar weer te knuffelen en daarna fijn naar huis te gaan. Mevrouw vond echter dat ze te lang had moeten wachten en vond dat wij nu ook wel even konden wachten. Ze heeft tot kwart voor acht in een kruipruimte achter de wasmachine van mijn schoonmoeder gezeten (waarom zit daar een gat, vraag ik me af) en ze werd pas "in de val gelokt" toen het etenstijd was voor de beestjes daar.
Ja, dat vond mn vriendin ook echt heel erg (zou ik ook vinden), hij kwam pas toen ik (ik!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Oh, daar zou ik echt van gaan janken, volgens mij![]()
Dat deden onze katten ook idd, heel blij op ons afrennen juistquote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een geweldige actie van Poes Gb![]()
Baloe was het eerste jaar dat ie hier was en wij terugkwamen van vakantie net een hondje; hij sprong met 4 pootjes in de lucht van blijdschap, terwijl de anderen enigzins gepikeerd waren dat we zo lang weg waren gebleven
Hier in eerste instantie ook, maar toen we wilden aaien en oppakken draaiden ze ons de kont toequote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat deden onze katten ook idd, heel blij op ons afrennen juist
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier in eerste instantie ook, maar toen we wilden aaien en oppakken draaiden ze ons de kont toe
Boor is zooo leukquote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Boor komt altijd als een debiel op me af rennen, luid gillend.
Hij kwispelt nog net niet. Ook als ik alleen even naar de winkel ben geweest![]()
Zielig is dat he?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu ook een verlaten katje dat zodra ik thuis ben op zn rug naast me op de bank gaat liggen om maar geaaid te worden![]()
Arm ding, Nelis weg, ik veel weg![]()
Hoera voor Sawyer
Jaquote:Op woensdag 27 april 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boor is zooo leuk![]()
En ik mocht hem als allereerste optillen en knuffen en er getuige van zijn hoe jij "door de commissie" kwam
Jaquote:
Ik ookquote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik nu ga denken aan het overlijden van huisdieren dan ga ik echt keihard huilen denk ik.
Oh dat mondjequote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Dus ik ga ipv meteen nar bed minstens een uur met hem op de bank liggen
Nog 3 hele wekenquote:
De hond van mijn ouders (en mijquote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
De Bink zit in haar reservetijd en ik vind het nu al erg
Die oren van Binkquote:Op woensdag 27 april 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog eentje danDan stop ik weer met adoratie van eigen dieren
[ afbeelding ]
Ik had streepjes op de muur in mn nieuwe huis gezet maar daar is overheen geschilderdquote:Op woensdag 27 april 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
Bink gaat zich steeds vaker onder de kattenkrabpaal terugtrekken.
Dat vind ik eng. Want verstoppen enzoAls het maar niets betekent.
Dit weekend maar weer even naar het hondenstrandje![]()
Tombo, heb je al een Sawyer-afstreepkalender?
Die grote oren die ik op andere foto's noooooooit eerder heb gezien, ik vind het zo lief staanquote:Op woensdag 27 april 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog eentje danDan stop ik weer met adoratie van eigen dieren
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombooo, ik heb een kittencadeautjespakket voor Sawyer besteld net![]()
Volgens mij geldt dat verstoppen alleen voor katten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
Bink gaat zich steeds vaker onder de kattenkrabpaal terugtrekken.
Dat vind ik eng. Want verstoppen enzoAls het maar niets betekent.
Dit weekend maar weer even naar het hondenstrandje![]()
Tombo, heb je al een Sawyer-afstreepkalender?
Ja dat laatste klinkt logisch. Thanks!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat verstoppen alleen voor katten.
Bink zoekt eerder rust en mss wat koelte nu
Jup.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat laatste klinkt logisch. Thanks!
Erik, wat een lekker ding toch!
Border terriër toch?
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombooo, ik heb een kittencadeautjespakket voor Sawyer besteld net![]()
Gadverquote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
Goed, daar ging mijn nachtrust
Wat voor spin is dit?
Greys zou er nog een meloen op leggenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Poeke het volgende:
Dankje! Hij zit momenteel in een tupperware bakje, in een kistje in nog een kistomdat degene die er morgen mee aan de slag moet, nog banger is voor spinnen dan ik.
Ik dacht psies hetzelfde toen ik dat lasquote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moest wel om deze post lachen.
[..]
Greys zou er nog een meloen op leggen.
Ze zegt het zelf later ookquote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht psies hetzelfde toen ik dat las
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zegt het zelf later ook
Als het echt die trechterwebspin is, is het echt engWaar ergens woont Poeke?
Ik hoop dat ie gecastreerd is of impotentquote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel jongen krijgt zo'n ding, zal het een mannetje zijn?
Zelfs meneer I. stond op bed, de heldquote:
Ik ook en heb een constante staat van kippenvelquote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhh hou op, ik zie ook steeds van alles in mijn ooghoeken bewegen nu![]()
Cat was al naar bed want... moe.quote:
In Eindhoven.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zegt het zelf later ook
Als het echt die trechterwebspin is, is het echt engWaar ergens woont Poeke?
Kom es bij mij langs voor een desensibilisatiekuur.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ben ik bang voor katten!!!!
Heb je ooit iets akeligs meegemaakt met een kat? Of nooit in aanraking met katten gekomen en angst opgebouwd?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ben ik bang voor katten!!!!
Ik denk dat het mijn eigen idee is. Maar ik snap kattentaal niet. Ik heb altijd honden om me heen gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ooit iets akeligs meegemaakt met een kat? Of nooit in aanraking met katten gekomen en angst opgebouwd?
Ja, wanneer kom je bij me langs?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het mijn eigen idee is. Maar ik snap kattentaal niet. Ik heb altijd honden om me heen gehad.
Katten dan denk ik aan opeens nagels zo in je oog ofzo. Ik weet totaal niet wanneer ze gevaarlijk zijn
. En ze zijn zo slimmig, ze kijken echt.
Honden zijn van die lamme goedzakken, altijd in voor een aai en een spel.
Dat hoor ik altijd van mensen die niet van katten houden, dat ze dat staren zo vervelend vinden.quote:
En katten vinden dat heerlijk, iemand die niet terugstaart.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hoor ik altijd van mensen die niet van katten houden, dat ze dat staren zo vervelend vinden.
Vale indringer? Hoe ziet dat eruit? Vaal?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En katten vinden dat heerlijk, iemand die niet terugstaart.![]()
Mijn vale indringer was er gisteren trouwens weer. En blies naar me toen ik hem uit de krabpaal wilde plukken.![]()
![]()
Japs.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vale indringer? Hoe ziet dat eruit? Vaal?
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:10 schreef Cat22 het volgende:
Mijn vale indringer was er gisteren trouwens weer. En blies naar me toen ik hem uit de krabpaal wilde plukken.![]()
![]()
Echt superschattigquote:Op donderdag 28 april 2011 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Deze foto blijft geweldig![]()
[ afbeelding ]
Wat een beest is het toch ookquote:Op donderdag 28 april 2011 12:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik deed vanmorgen het rolluik open van de kattekamer: zat hij me weer met dieblik aan te kijken.
Misschien kan Erik mee op jullie volgende WW-tourquote:Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom es bij mij langs voor een desensibilisatiekuur.
WWWD-tourquote:
Tha_Erikquote:
Kan je beginnen met aaien van kleine Sawyerquote:
Ik word al zenuwachtigquote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vandaag nog 14 dagen tot de 3Js!
Ik had het druk met spinnen vanmiddagquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Galaxy variantje toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het druk met spinnen vanmiddag
En vanavond ff voor andere telefoon kijken.
Ik weet al niet meer waar ik naar ging kijken
Oh nom nom nomquote:Op donderdag 28 april 2011 17:30 schreef Muis006 het volgende:
Ze moesten flink boren bij de tandarts. Met een boor van een paar cm lang
Om van de schrik te bekomen heb ik een broodje limburgs spek en een warme wafel met slagroom gegeten
Nog 114 tot de Foo Fightersquote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |