Pff, voornamelijk omdat ik er geen zin in hebquote:
Fair enough.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff, voornamelijk omdat ik er geen zin in heb, maar ook nog wat andere redenen die waarschijnlijk nergens op slaan maar er toch zijn.
Wasda?quote:
Da's ongeveer hetzelfde als wat ik nu doequote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wasda?
*zit eenzaam en alleen met een bammetje achter de pc*
Cherrytomaatjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's ongeveer hetzelfde als wat ik nu doe![]()
Ik heb er alleen nog wat cherrytomaatjes bij
Maar dat is niet hetzelfde.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan haal je uit je werk een bakje cherrytomaatjes en dan eet je die in 1x helemaal leeg vanavond
*wijst* Jij!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijne zijn nu op, als dat een troost is![]()
En over 8 minuten moet ik weer heel hard aan het werk en direct uit het werk moet ik naar m'n schoonouders...
Zo, wie is er nu zielig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ja, ew, homo met enge ziekte en zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had deze ook nog.
Daar kijk je een beetje eng op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ew, homo met enge ziekte en zo.![]()
Rare regel is dat. Alsof hetero's ook niet anaal gaan.Laatst was er een bericht dat in Engeland dat mensen besmet met HIV 54% hetero's waren en de rest homo. So much dus voor risicogroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heul nietquote:[..]
Daar kijk je een beetje eng op!! Ik vond mezelf wel lief. I'd do me!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Doet ut nietquote:Op woensdag 27 april 2011 18:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil dit ipv een rollator
[ afbeelding ]
Omdat ik anders omval als ik verder wil lopen dan in/om het huis.quote:
Da's kut...quote:Op woensdag 27 april 2011 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Omdat ik anders omval als ik verder wil lopen dan in/om het huis.
.
Ik ben al gestopt met drinken maar helaas, dat helpt niet
Die reacties, zou er uberhaupt iemand WEL positief durven reageren op de fp?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:11 schreef Muis006 het volgende:
3JS: Volendamse muziek is als Franse wijn
Ik hou helemaal niet van wijn. En ook niet van de palingsound.
Dat weet ik nog niet, sowieso tijdelijk, misschien permanentquote:Op woensdag 27 april 2011 18:12 schreef APK het volgende:
[..]
Da's kut...
Tijdelijk of permanent?
Dat drinken ook
Ik moest lachen om de eerstequote:Op woensdag 27 april 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die reacties, zou er uberhaupt iemand WEL positief durven reageren op de fp?
Hij zegt niet echt dat het wereldwijd een begrip is, maar hij had misschien beter 'Gouda en Kaas' of 'Bonkevaart en elfstedentocht' kunnen zeggen oidquote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat nou wat ze noemen 'zelfoverschatting'.
Het is binnen Nederland vast een begrip, Duitsland misschien ook een beetje. Maar jezelf vergelijken met wereldwijd bekende begrippen als Franse wijn en Zwitserse horloges
Ik wist niet dat het allemaal zo heavy was, je bent altijd zo vrolijkquote:Op woensdag 27 april 2011 18:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, sowieso tijdelijk, misschien permanent. Ik ben nog aan het revalideren, maar met een hulpmiddel (die rollator nu dus) ben ik wel zelfstandig nu.
Hij bedoelt het vast als het één hoort onlosmakelijk bij het ander.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat nou wat ze noemen 'zelfoverschatting'.
Het is binnen Nederland vast een begrip, Duitsland misschien ook een beetje. Maar jezelf vergelijken met wereldwijd bekende begrippen als Franse wijn en Zwitserse horloges
Of Maaskantje en de New Kids.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef APK het volgende:
[..]
Hij zegt niet echt dat het wereldwijd een begrip is, maar hij had misschien beter 'Gouda en Kaas' of 'Bonkevaart en elfstedentocht' kunnen zeggen oid
Sorryquote:Op woensdag 27 april 2011 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het allemaal zo heavy was, je bent altijd zo vrolijk
Dat is waar natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef APK het volgende:
[..]
Hij zegt niet echt dat het wereldwijd een begrip is, maar hij had misschien beter 'Gouda en Kaas' of 'Bonkevaart en elfstedentocht' kunnen zeggen oid
Lekker nuttig, wij mogen toch niet op ze stemmen als we zouden willenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is waar natuurlijkMaar ik vind het ook niks voor hun om aan dat soort kreten te beginnen, maar goed.. het draait nu allemaal om de publiciteit natuurlijk
Zeg je nou dat ik uit mijn bek stink?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:24 schreef Muis006 het volgende:
Toch niet?
Zonde. Ik heb net nieuwe dentastix gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |