Pff, voornamelijk omdat ik er geen zin in hebquote:
Fair enough.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff, voornamelijk omdat ik er geen zin in heb, maar ook nog wat andere redenen die waarschijnlijk nergens op slaan maar er toch zijn.
Wasda?quote:
Da's ongeveer hetzelfde als wat ik nu doequote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wasda?
*zit eenzaam en alleen met een bammetje achter de pc*
Cherrytomaatjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's ongeveer hetzelfde als wat ik nu doe![]()
Ik heb er alleen nog wat cherrytomaatjes bij
Maar dat is niet hetzelfde.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan haal je uit je werk een bakje cherrytomaatjes en dan eet je die in 1x helemaal leeg vanavond
*wijst* Jij!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijne zijn nu op, als dat een troost is![]()
En over 8 minuten moet ik weer heel hard aan het werk en direct uit het werk moet ik naar m'n schoonouders...
Zo, wie is er nu zielig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ja, ew, homo met enge ziekte en zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had deze ook nog.
Daar kijk je een beetje eng op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ew, homo met enge ziekte en zo.![]()
Rare regel is dat. Alsof hetero's ook niet anaal gaan.Laatst was er een bericht dat in Engeland dat mensen besmet met HIV 54% hetero's waren en de rest homo. So much dus voor risicogroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heul nietquote:[..]
Daar kijk je een beetje eng op!! Ik vond mezelf wel lief. I'd do me!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Doet ut nietquote:Op woensdag 27 april 2011 18:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil dit ipv een rollator
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |