je hebt gewoon een x aantal uur vrij, en dat kan je dan (uiteraard in overleg) opnemen. Das eigenlijk bij iedere baas zo, alleen wil het aantal vakantiedagen nog weleens verschillen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Mag je zelf bepalen hoeveel je vrij hebt? Of heb je veel vrij? Of wordt het verrekend met je salaris?
Alleen je neemt verder nooit vrij?quote:Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je hebt gewoon een x aantal uur vrij, en dat kan je dan (uiteraard in overleg) opnemen. Das eigenlijk bij iedere baas zo, alleen wil het aantal vakantiedagen nog weleens verschillen.
Jawelquote:Op maandag 25 april 2011 17:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen je neemt verder nooit vrij?
25quote:Op maandag 25 april 2011 17:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hoeveel vrije dagen heb je dan?
Ik had nog wat over van vorig jaar, maar in principe waarschijnlijk niet nee. Wellicht dat ik er wel uit kom met mn baas als ik echt ff vrij wil hoorquote:Op maandag 25 april 2011 17:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan neem je toch verder niks vrij? Of is je baas ruimhartig?
Poėtisch: Ik was net met klassieke talen-huiswerk bezig.quote:
Kijk zelluf dan!quote:
Goede vraag, kan je dat eigenlijk nog veranderen? Het zou dan ook een beetje lullig zijn als je transseksueel bent...quote:Op maandag 25 april 2011 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk zelluf dan! [ afbeelding ]
Zou jij ook een poppetje krijgen als je 18+ bent?
Hoezo?quote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Goede vraag, kan je dat eigenlijk nog veranderen? Het zou dan ook een beetje lullig zijn als je transseksueel bent...
Ik zou niet weten hoe dat moet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja mods, kan iemand er bij mij ook alsjeblieft een mannetjespoppetje van maken voor mijn naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |