Loopt ze weg als hij belt? Verbergt ze haar telefoon? Tja ik weet het niet. Vaak is het zo van, wat is dat geluidje? Zij, ow een mailtje. Want ze ontvangt ook mail op haar tel maar dan weet ik nog niets. Maar pas wel een glimps opgevangen van het aantal. Toch al iets van 8.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:43 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker zo'n vrouwtje die meteen gaat uithuilen bij een ander.
En als je eerder al problemen gehad hebt over haar eerlijkheid lijkt me dit gedoe ook niet echt gunstig.
Probeer eens achter de inhoud van die smsjes te komen. Loopt ze weg als hij belt? Verbergt ze haar telefoon? Besteed ze meer tijd en energie aan haar uiterlijk etc etc
Nooit van mijn leven.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:47 schreef Prenzlauer het volgende:
leg trouwens eens iets meer uit over dat akkefietje. Ik vind het echt niet kunnen dat je daardoor bij een ander in de auto stapt. Of jij bent er zo 1 die losse handjes heeft.
Dat is waar het bij mij een beetje begint te kriebelen. Raar dat als je niet geinteresseerd bent en je langere tijd in een (goede?) relatie zit, zij er zo'n moeite mee heeft om duidelijk te maken dat zij niet geinteresseerd is - vooropgesteld dat zij dat ook niet is.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:37 schreef Medeklinker het volgende:
Maar ik weet dat ze moeite heeft om iemand af te wijzen. Ook met het verleden in gedachten waarbij dit toch een aantal keer een aantal stalkers heeft opgeleverd die dachten dat ze hen leuk vonden.
Maar er moet toch een reden zijn dat je als vriendin zijnde bij iemand in de auto stapt waar je van weet dat hij meer wilt dan kan. Ik vind dat echt niet kunnen, zelfs niet als je emotioneel bent. Tegenover jou niet en tegenover die vent niet. Tenzij ze natuurlijk niet alles vertelt.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:53 schreef Medeklinker het volgende:
[..]
Loopt ze weg als hij belt? Verbergt ze haar telefoon? Tja ik weet het niet. Vaak is het zo van, wat is dat geluidje? Zij, ow een mailtje. Want ze ontvangt ook mail op haar tel maar dan weet ik nog niets. Maar pas wel een glimps opgevangen van het aantal. Toch al iets van 8.
Besteed ze meer tijd en energie aan haar uiterlijk etc. Yup. Maarja is ook een nieuwe baan.
[..]
Nooit van mijn leven.
Jij zou het normaal vinden als je partner tijdens een ruzie opstapt en zo bij een andere kerel in de auto stapt?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:00 schreef Re het volgende:
nou ja, niet slim om tijdens een ruzie iets te doen waar ze blijkbaar zelf ook niet achter staat... maar om daar nou achteraf een halszaak van te maken...
nee maar mensen doen wel eens domme dingen tijdens een ruzie... zolang ze niet aan zijn pook lag te klevenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij zou het normaal vinden als je partner tijdens een ruzie opstapt en zo bij een andere kerel in de auto stapt?
Nee ze viel er per ongeluk op, dat weet je toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:03 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar mensen doen wel eens domme dingen tijdens een ruzie... zolang ze niet aan zijn pook lag te kleven
Maar dan bel je je baas toch niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:03 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar mensen doen wel eens domme dingen tijdens een ruzie... zolang ze niet aan zijn pook lag te kleven
Die baas die ze nog niet eens 5 dagen zou kennen.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maar dan bel je je baas toch niet.![]()
Eerder een vriendin.
Die ook nog eens binnen 5 minuten voor haar deur staat.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:15 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die baas die ze nog niet eens 5 dagen zou kennen.
Dit is echt absurd, ik had het meteen afgekapt.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:37 schreef Medeklinker het volgende:
In mijn geval heeft mijn vriendin zelfs hem gebeld in het weekend nadat we een klein akkefietje hadden. Binnen 5min nadat ze naar buiten gelopen was zat ze al bij hem in de auto.
Nou nou, weet je zeker dat je dat los hebt gelaten, of doe je nu heel hard je best om dat jezelf te doen geloven? Klinkt alsof hier een heel ander gevoel bij hebt, maar het ten gunste van haar probeert te vergoelijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:18 schreef Medeklinker het volgende:
Inderdaad vroeger was het zeker een probleem dat ze veel van aandacht hield. En misschien is dit nog wel zo. Vroeger was ook een van de grootste problemen dat als ik aan het werk was zij in de stad rond hing zogenaamd met vriendinnen maar dat bleken gasten te zijn die ze daar ontmoeten.
Maar ik ga geen oude koeien uit de sloot halen en dat was het verleden. Met die gasten heeft ze geen contact meer behalve dat ze ze nog in haar hyves heeft staan maar ze spreekt ze echt niet meer.
Dat is gewoon het verleden. En daar heb ik mijzelf overheen gezet.
Hierdoor heeft ze alleen 1 groot probleem gekregen. Omdat ze zichzelf zo op het mannelijk geslacht heeft gestort, heeft ze geen vriendinnen. Ze had er 1, maar die heeft haar als een blok laten vallen nadat ze ontslagen werd bij het bedrijf waar ze werkte.
Veel opties had ze niet om te bellen. Maar in deze situatie wat gewoon een huishoud ruzietje was over wie wat schoonmaakte was het in mijn mening ook niet nodig. Ik was haar nog achterna gelopen buiten maar toen had ze hem al blijkbaar gebeld want ik kon haar met geen mogelijkheid weer terug naar binnen krijgen.
Tuurlijk heb ik mijn littekens. Ook een geruime tijd geen last van gehad. Maar iets als dit brengt dat natuurlijk wel omhoog.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Nou nou, weet je zeker dat je dat los hebt gelaten, of doe je nu heel hard je best om dat jezelf te doen geloven? Klinkt alsof hier een heel ander gevoel bij hebt, maar het ten gunste van haar probeert te vergoelijken.
Ik denk dat we allemaal wel weten hoe laat het is, jij ook. Iemand met een dergelijk verleden en waarvan jij ook nog eens weet dat ze mensen niet kan (wil?) afwijzen, verandert dus niet. Vroeg of laat komt er altijd wel weer iemand in the picture, maar zolang zij doet alsof het haar allemaal overkomt en jij dat gelooft, is alles koek en ei.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:28 schreef Medeklinker het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik mijn littekens. Ook een geruime tijd geen last van gehad. Maar iets als dit brengt dat natuurlijk wel omhoog.
Nee nooit vreemd gegaan. Tenminste mijn opvatting van vreemdgaan is sex met een ander. Wat ze nooit gedaan heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Ridocar het volgende:
Dus ze is al een keer vreemdgegaan... Dat is dan sowieso niet te vertrouwen.
Heb je al eens haar telefoon gevraagd? Zo van 'goh kan ik je telefoon ff lenen? Ik ben de mijne vergeten' niet om dat ding binnenstebuiten te trekken, maar om haar rractie te peilen. Geeft ze 'm zomaar, of toetst zij wel het nummer voor je in, of moet ze eerst een password inkloppen. En moet ze haar toestel meteen terug. Dat soort dingetjes.
Als je vragen hebt mag je ze gerust stellen. Ik probeer met deze post juist mezelf te helpen, en dat gaat niet door middel van halve waarheden. Nadat ze met die gozer in de auto had gezeten heb ik ook met haar gepraat. Dat ik er geen toekomst meer in zie, dat er weer oude problemen boven komen etc.. Maar ze liet zo duidelijk blijken dat ze nog door wilde.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Prenzlauer het volgende:
Laat ik allereerst voorop stellen dat ik TS niet geheel vertrouw in zijn statement aangezien dit soort topics wel vaker halve waarheden bevat, niets persoonlijks overigens. Maar als ik hier de feiten zie en ik hoor hoe haar verleden in elkaar zit dan zou ik er zelf een einde aan maken.
Waarschijnlijk is dat ook iets waar je meisje nu op doelt, jou over de schreef laten gaan zodat zij buiten schot blijft. Je gaat gewoon niet met een akkefietje bij een andere vent die interesse in jou heeft in de auto zitten. Zeker niet als je al een dubieus verleden hebt.
Ja ik weet het maar 3 jaar relatie breek je niet zomaar af. Gevoelens zijn nog erg sterk.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:37 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel weten hoe laat het is, jij ook. Iemand met een dergelijk verleden en waarvan jij ook nog eens weet dat ze mensen niet kan (wil?) afwijzen, verandert dus niet. Vroeg of laat komt er altijd wel weer iemand in the picture, maar zolang zij doet alsof het haar allemaal overkomt en jij dat gelooft, is alles koek en ei.
Je weet alleen wel beter, want als jij er geen probleem in zag, had je niet gepost. Je kan er een heel lang verhaal van maken, maar het is uiteindelijk aan jou wat jij hiermee doet, en dat zou los moeten staan van haar excuses of 'naiviteit'.
Nog niet eens, het kan ook iets relatiefs onschuldigs zijn. Een keer haar telefoon controleren, een keer niet een afspraak kunnen nakomen. Haar eerste poging was al weglopen na een akkefietje over schoonmaken, you do the mathquote:Op woensdag 27 april 2011 08:39 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
wat bedoel je precies met 'zodat jij over de schreef gaat?
dat hij ook gaat mailen met vrouwelijke collega's of wat anders?
OT: vertel haar anders hoe je over deze situatie denkt, dan kunnen jullie het samen oplossen
De vraag is, geloof jij dat en laat je zoiets nu over je heen komen? Wat heeft zij te bieden waardoor jij al die fouten van de vorige keer ook hebt kunnen vergeten? Ik snap dat 3 jaar een klap lijkt om weg te gooien maar soms kunnen die 3 jaar ook een vergissing zijn die al veel eerder had moeten stoppen maar doordat jij je altruïstisch opstelt het er niet van komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:42 schreef Medeklinker het volgende:
[..]
Als je vragen hebt mag je ze gerust stellen. Ik probeer met deze post juist mezelf te helpen, en dat gaat niet door middel van halve waarheden. Nadat ze met die gozer in de auto had gezeten heb ik ook met haar gepraat. Dat ik er geen toekomst meer in zie, dat er weer oude problemen boven komen etc.. Maar ze liet zo duidelijk blijken dat ze nog door wilde.
ik begrijp nu wat je bedoeltquote:Op woensdag 27 april 2011 08:42 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Nog niet eens, het kan ook iets relatiefs onschuldigs zijn. Een keer haar telefoon controleren, een keer niet een afspraak kunnen nakomen. Haar eerste poging was al weglopen na een akkefietje over schoonmaken, you do the math
Volgens mij jouw gevoel dat je de boel niet vertrouwt ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:42 schreef Medeklinker het volgende:
Ja ik weet het maar 3 jaar relatie breek je niet zomaar af. Gevoelens zijn nog erg sterk.
Ik ben het hier mee eens. Even de dingen op een rijtje zetten.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:42 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Nog niet eens, het kan ook iets relatiefs onschuldigs zijn. Een keer haar telefoon controleren, een keer niet een afspraak kunnen nakomen. Haar eerste poging was al weglopen na een akkefietje over schoonmaken, you do the math
Mee eens. Eerste half jaar had ik die gedachte ook. Maar die andere 2.5jaar gewoon erg leuk gehad.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:45 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
De vraag is, geloof jij dat en laat je zoiets nu over je heen komen? Wat heeft zij te bieden waardoor jij al die fouten van de vorige keer ook hebt kunnen vergeten? Ik snap dat 3 jaar een klap lijkt om weg te gooien maar soms kunnen die 3 jaar ook een vergissing zijn die al veel eerder had moeten stoppen maar doordat jij je altruïstisch opstelt het er niet van komt.
Dat weet ik zeker. De eerste dag wist ze zijn naam niet eens.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:49 schreef Karina het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik vreemder vind: dat ze haar baas belt die ze net kent of dat die baas meteen komt aanrijden...
Weet je zeker dat ze hem niet eerder kende?
Goed punt. Ze is gewaarschuwd en ik zal dit ook echt doen als ze doorgaat. Ik heb er gewoon geen zin meer in.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:50 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Volgens mij jouw gevoel dat je de boel niet vertrouwt ook.
Het is ook niet helemaal zomaar he, dit is iets wat al langer speelt en blijkbaar ook nooit anders wordt. Zelf weten, maar dan staat je nog wat te wachten, en dan moet je daar ook niet meer over vallen.
Aan jou de keuze om nog jaren door te blijven modderen met een naar onderbuikgevoel (als ze dan zelf niet al is blijven hangen aan één van die kerels, want je weet dat dit een terugkerend item is), of je een half jaar klote te voelen en vervolgens iemand te vinden die je wel kan vertrouwen.
Wow. Mooi stukje en ben het helemaal eens. En dat laatste gedeelte is ook precies wat ik gedaan heb. Bijna letterlijk. Maar ik moet nu afwachten of dat gaat werken bij haar. Zo niet. Punt uit.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens. Even de dingen op een rijtje zetten.
.....knip.......
Ik snap heel goed dat je gevoel heel wat anders zegt dan je verstand. Je verstand zegt w.s. 'dit is niet goed, ik heb geen zin in een herhaling van dit soort situaties constant, dus ik moet hier weg' maar je gevoel zegt 'maar ik hou van haar'. Je kunt haar ook niet dwingen om hiermee te stoppen. Dat moet je ook helemaal niet willen. Je moet niet haar proberen te beperken want dat heeft geen zin. Wat je wel kunt zeggen is wat het met jou doet en wat dat voor jou voor gevolgen heeft.
Dus, als voor jou de koek op is door deze situatie dan kun je dat gewoon aangeven, zo van 'luister, als dit is wat je wil, dan moet je dat vooral doen, maar niet in combinatie met mij. Ik kan hier niet mee omgaan, dus dan trek ik me terug'. Je dwingt haar nergens toe, maar je legt wel uit wat voor gevolgen haar gedrag heeft. Dat zal ze misschien proberen uit te leggen als chantage, maar daar moet je doorheen prikken. She wants her cake and eat it too, en dat wil ze niet opgeven. Als je hier echt vanaf wil, zul je echt bereid moeten zijn om de relatie te beeindigen als dat nodig mocht zijn.
Succes.
Nee het is geen kwestie van 'werken bij haar'. Je moet haar niet proberen te chanteren in de hoop dat ze zwicht. Het is een laatste redmiddel. Of zij gaat door en dan is de relatie over, of ze stopt met dat gedoe, en dan ook STOPPEN, en dan kunnen jullie proberen de relatie te herstellen.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef Medeklinker het volgende:
Wow. Mooi stukje en ben het helemaal eens. En dat laatste gedeelte is ook precies wat ik gedaan heb. Bijna letterlijk. Maar ik moet nu afwachten of dat gaat werken bij haar. Zo niet. Punt uit.
Dit dus. Je kan niet wachten tot ze het 'snapt', of op hoe ze erop reageert, of wat zij er zelf van vindt. Je moet een grens trekken voor jezelf, en bepalen hoe jij het wil hebben. Als zij daarin past is dat mooi meegenomen, zo niet, dan is dat een geval van jammer.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee het is geen kwestie van 'werken bij haar'. Je moet haar niet proberen te chanteren in de hoop dat ze zwicht. Het is een laatste redmiddel. Of zij gaat door en dan is de relatie over, of ze stopt met dat gedoe, en dan ook STOPPEN, en dan kunnen jullie proberen de relatie te herstellen.
Maar je kunt dat alleen maar doen als je ook echt echt echt bereid bent om de stekker eruit te trekken. En dat moet ook je doel zijn. Je doel moet zijn om hoe dan ook van dat gezeik af te zijn. Als je doel is om haar op haar knieen te krijgen dan moet je dat dus niet doen.
Het is dan wel een laatste redmiddel. Maar als ik tussen dat het werkt en tussen relatie beëindigen moet kiezen wat ik het liefst wil.. Dan is de keus natuurlijk voordehand liggend. Vandaar de verwoording.. Ik ben wel bereid het te beëindigen, dat was ik van het weekend al.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee het is geen kwestie van 'werken bij haar'. Je moet haar niet proberen te chanteren in de hoop dat ze zwicht. Het is een laatste redmiddel. Of zij gaat door en dan is de relatie over, of ze stopt met dat gedoe, en dan ook STOPPEN, en dan kunnen jullie proberen de relatie te herstellen.
Maar je kunt dat alleen maar doen als je ook echt echt echt bereid bent om de stekker eruit te trekken. En dat moet ook je doel zijn. Je doel moet zijn om hoe dan ook van dat gezeik af te zijn. Als je doel is om haar op haar knieen te krijgen dan moet je dat dus niet doen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:25 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Dit dus. Je kan niet wachten tot ze het 'snapt', of op hoe ze erop reageert, of wat zij er zelf van vindt. Je moet een grens trekken voor jezelf, en bepalen hoe jij het wil hebben. Als zij daarin past is dat mooi meegenomen, zo niet, dan is dat een geval van jammer.
Ik zou dat toch wat lastig vinden als iemand na een ruzietje over een huishoudelijk klusje zich meteen gaat koesteren met de aandacht van een baas die ze net vijf dagen kent. En dan dat gesms en gebel. Je kunt niet anders dan wat jij zegt maar lastig lijkt het mij wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef Soempie het volgende:
Ik zou ook woest zijn, maar nu is de vraag toch: hoe nu (eventueel) verder? Als haar nu duidelijk is dat het echt not done is en ze dit zelf ook inziet, dan kun je er alleen maar op proberen te vertrouwen dat het verder goed zit.
Ja, lijkt mij ook hartstikke moeilijk. Als zij maar laat merken dat ze niks met die baas wil en ook afstand neemt... weet niet of dat ook het geval is?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zou dat toch wat lastig vinden als iemand na een ruzietje over een huishoudelijk klusje zich meteen gaat koesteren met de aandacht van een baas die ze net vijf dagen kent. En dan dat gesms en gebel. Je kunt niet anders dan wat jij zegt maar lastig lijkt het mij wel.
Ik vraag me ook nog steeds af hoe het nu precies gegaan is.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef Sjeen het volgende:
Dus, even voor de duidelijkheid, ze kent de baas vanaf maandag. Toen wist ze zijn naam nog niet eens, dus die heeft ze dinsdag gehoord. Woensdag heeft ze zijn gsm nummer gekregen donderdag bellen en smssen ze en vrijdag belt ze hem op na een ruzie met jou en staat hij binnen vijf minuten voor de deur... Jaja...
Eens, dat is als een schop na en getuigt wel van heel weinig respect. na 5 dagen ook echtquote:Op woensdag 27 april 2011 12:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou, in tegenstelling tot mijn collega mod hier ontploffen als mijn vriendin na een ruzie gaat uithuilen bij iemand waarvan zij en ik weten dat die verliefd op haar is.
Ik zou het dus voelen als een vorm van verraad, mij extra willen kwetsen etc.
Ik zou er heel weinig trek in hebben om de relatie voort te zetten.
Feit is dat als je een relatie hebt met iemand en je baas / collega begint te flirten enzo en je relatie is je lief, dan ga je dat uit de weg, daar ga je niet mee spelen.
Wat doet ze de volgende keer als jullie ruzie hebben, hem neuken?
Ik denk dat je een verloren strijd aan het voeren bent tegen beter weten in.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:37 schreef Medeklinker het volgende:
Beste fokkers,
[ knip= heel verhaal hoe de vriendin het gras aan de overkant groener vind en de ts zich hulpeloos vindt]
Dat lijkt me een goede optie, als TS een beetje ballen heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:15 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik denk dat je een verloren strijd aan het voeren bent tegen beter weten in.Alle signalen duiden erop dat je vriendin even genoeg van je heeft en haar heil ergens anders zoekt en dat krijgt.
![]()
Beste oplossing? Zelf een einde aan de relatie maken en kijken of ze er verrast op reageert en dan kun je als dat zo is alsnog de zaak terugdraaien en de relatie "nog een kans"geven.Zoniet dan ben je haar iig voor met het beeindigen van de relatie
Precies wat ik ook dacht. OF ze kende hem al OF die "baas" is een playerquote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef Sjeen het volgende:
Dus, even voor de duidelijkheid, ze kent de baas vanaf maandag. Toen wist ze zijn naam nog niet eens, dus die heeft ze dinsdag gehoord. Woensdag heeft ze zijn gsm nummer gekregen donderdag bellen en smssen ze en vrijdag belt ze hem op na een ruzie met jou en staat hij binnen vijf minuten voor de deur... Jaja...
En dat was voor of na het baas debacle ?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Medeklinker het volgende:
Veel vragen over die 5 dagen.
5 dagen houd niet in achter elkaar. Ze werkt partime. 2 dagen in de week. En zit er nu net een paar weken.
En als reactie op het uitmaken en daarna weer samenkomen. Het weekend van de ruzie had ik ook serieus gezegt dat ik niet meer door wilde. Ik heb haar het echt laten voelen en heb haar nog nooit zo gezien in 3jaar tijd. Het maakte een flinke impact op haar.
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Medeklinker het volgende:
5 dagen houd niet in achter elkaar. Ze werkt partime. 2 dagen in de week. En zit er nu net een paar weken.
En als reactie op het uitmaken en daarna weer samenkomen. Het weekend van de ruzie had ik ook serieus gezegt dat ik niet meer door wilde. Ik heb haar het echt laten voelen en heb haar nog nooit zo gezien in 3jaar tijd. Het maakte een flinke impact op haar.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook hartstikke moeilijk. Als zij maar laat merken dat ze niks met die baas wil en ook afstand neemt... weet niet of dat ook het geval is?
Was dit voor of na ze bij haar baas in de auto is gaan zitten? Overigens, binnen 5 minuten? Wtf, heeft die gast om de hoek staan te wachten ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Medeklinker het volgende:
Ja, of jouw psycho-analyse van een meisje dat je nooit ontmoet hebt klopt niet, en ze was gewoon echt van slag toen haar 3-jarige relatie op de klippen leek te lopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Was dit voor of na ze bij haar baas in de auto is gaan zitten? Overigens, binnen 5 minuten? Wtf, heeft die gast om de hoek staan te wachten ofzo?
Hmm, call me achterdochtig, maar het is toch niet zo dat ze heeft aangestuurd op een ruzie om een reden te hebben de deur uit te lopen en 'bij hem te kunnen zijn' ?
Maar goed, je hebt haar in die 3 jaar nog nooit zo gezien. Really. En hoe was dat dan? Want als ze echt zo is zoals jij beschrijft dan zal ze ook wel behoorlijk doortrapt zijn. Dus, als ze een reactie geeft die jij hoopt te zien, dan bindt jij in 'ahhh, ze meent het echt, wat zielig..' en dan heeft ze je waar ze je hebben wil. Immers, ze wimpelt het voor haar nadelige gevolg (dat jij de relatie verbreekt) af, en in de blijheid bij jou dat ze die reactie geeft windt ze je weer om je vinger.
Uiteindelijk is het dus na die ruzie zo dat ze haar portie aandacht van hem weer heeft gehad, jij hebt even hard geblaft maar door in te spelen op hoe ze jou kent is het bij blaffen gebleven, de ruzie is voorbij, jij bent stiekem van binnen even heel erg blij en zij heeft verder geen nadelige gevolgen ondervonden, en kan dus nog even door met haar aandachtgeilerij bij haar baas...
Dat kan inderdaad, maar een meisje dat dit spelletje al een keer gespeeld heeft met TS, en dat nu weer doet, en blijkbaar niet snapt dat dit allemaal not done is die wel ineens 'onder de indruk is' als TS met een dergelijke uitspraak komt, maar van tevoren zich blijkbaar van geen enkel kwaad bewust was, ondanks dat ze wel aanvoelt dat er iets aan die situatie niet klopt (anders deed ze niet geheimzinnig over mailtjes als die van hem afkomstig zijn) én de ervaring van vorige keer heeft?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, of jouw psycho-analyse van een meisje dat je nooit ontmoet hebt klopt niet, en ze was gewoon echt van slag toen haar 3-jarige relatie op de klippen leek te lopen.
Niet zo fijn als de doortrapte manipulatieve bitch voor ons toeschouwers, maar wel een stuk waarschijnlijker.
Lijkt er voor mij allemaal meer op dat TS er zelf al niet eens zoveel zin meer in heeft.quote:
Dat dus. En als ze het 'onbewust deed' zou ik het onbenullig en lomp vinden va d'r.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou, in tegenstelling tot mijn collega mod hier ontploffen als mijn vriendin na een ruzie gaat uithuilen bij iemand waarvan zij en ik weten dat die verliefd op haar is.
Ik zou het dus voelen als een vorm van verraad, mij extra willen kwetsen etc.
Ik zou er heel weinig trek in hebben om de relatie voort te zetten.
Bam, vol in de roos. Ook wel een QFT-tje genoemd.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, of jouw psycho-analyse van een meisje dat je nooit ontmoet hebt klopt niet, en ze was gewoon echt van slag toen haar 3-jarige relatie op de klippen leek te lopen.
Niet zo fijn als de doortrapte manipulatieve bitch voor ons toeschouwers, maar wel een stuk waarschijnlijker.
Dat is inderdaad de kat op het spek binden.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat dus. En als ze het 'onbewust deed' zou ik het onbenullig en lomp vinden va d'r.
Ik ben het eens met wat hierboven gezegd werd. Geef aan wat het met jou doet. Ga niet chanteren, dreigen of zwartmaken, maar leg uit dat je het niet fijn vindt dat ze (op kwetsbare momenten) hulp zoekt bij een andere kerel die een oogje op haar heeft. Ik bedoel, das de kat op het spek binden.
Overigens is een relatie van een vriend van me zo ontstaan. Die heeft haar 6 maanden bijgestaan toen ze relatieproblemen hadden, terwijl ze elkaar pas 2 weken daarvoor op een verjaardag ontmoet hadden en 100 km uit elkaar woonden. Et viola. Haar verkering ging uit en met wie kreeg ze...?
Das raar, je bent het eens met wat ik zeg, maar ook met de post die je hier quote? Je zou het raar vinden als ze het onbewust deed maar je gelooft (als je het met de door jouw gequote post eens bent) ook niet dat ze het bewust doet?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:15 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Bam, vol in de roos. Ook wel een QFT-tje genoemd.
Je vertrouwt haar dus gewoon voor geen meter. Lijkt me een prima basis voor jullie relatie.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:17 schreef Medeklinker het volgende:
Maar het vervelende is nog dat ik mijn best moest doen om het eruit te krijgen. Dat had ze zichzelf moeten realiseren. Straks doet ze dingen met die baas omdat ze bang is dat ze uit haar proeftijd geknikkerd word. Daar was ik dus ook wel een beetje boos over. Weer een hoop sorry's.
Dat dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:40 schreef Prenzlauer het volgende:
met zo'n emotionele chanteur ben je haar beter kwijt dan rijk. Ik denk dat je zelf ook dondersgoed weet dat haar statement aan alle kanten rammelt. Wat denk je, als je bloemen aanneemt en bij iemand in de auto stapt na een akkefietje met je partner er vervolgens nooit iets is gebeurd?
En dat. TS, waarom laat je zo met je spelen? Heb je geen eigenwaarde?quote:Op donderdag 28 april 2011 07:43 schreef LasTeR het volgende:
Ik had haar serieus aan d'r haren het huis uit gesleurd en al d'r spullen in een doos geflikkerd. "Zo, ga maar weer met papa en mama wonen."
Wat deze piemel dus zegt.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:01 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, dus eigenlijk ziet ze zelf _zogenaamd_ niet wat er nou zo fout is? Dat is makkelijk. Als je dat spelletje speelt kun je de verantwoordelijkheid altijd bij iemand anders neerleggen. Zij is immers maar een slachtoffer.
Dat de glassex door de kamer vloog is niks meer dan gewoon drama maken. Waarom zou die door de kamer vliegen? Ze was even 'vergeten' dat dat smsje er was ofzo?
En dan over het moeilijk werk vinden. Kijk, ik wil best geloven dat het niet makkelijk is om werk te vinden. Ik kan daar geen oordeel over vellen, want ik ben nooit lang op zoek geweest naar een baan, dus ik ken die strubbelingen niet. Máár, dat is hier niet relevant. Het is een excuus om zich achter te verschuilen. Het heeft niks te maken met moeilijk werk vinden. Ze werkt 2 dagen per week ofzo geef je aan, en er is genoeg werk te vinden als je bereid bent om onder je niveau te gaan zitten (toegegeven, ik zou dat ook niet prettig vinden) maar dat is de reden hier niet. De reden is dat ze het gedoe met haar baas veel te leuk vindt.
Ze zoekt allerlei excusen om het maar niet te hebben over wat er eigenlijk aan de hand is. En dat is dat ze (de aandacht van) haar baas erg leuk vindt.
TS lijkt (helaas voor hem) een vriendin te hebben die een ontzettende dramaqueen is, en daarnaast ook nog eens ontzettend gehaaid. Dat is een recept voor drama.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:06 schreef Psy-freak het volgende:
Als mijn vriendin bij een half-onbekende kerel in de auto stapt na een akkefietje mag ze lekker bij hem blijven en een afspraak maken voor de spulletjes.
Kom op, man! Ze is toch geen 14 meer?
En ik zou dit doen omdat het alleen maar erger kan worden.
Ik spreek uit ervaring: ik ken het. Ook mij slaan en gooien met dingen als mevrouw niet tegen me opkon. Pff, never again.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
TS lijkt (helaas voor hem) een vriendin te hebben die een ontzettende dramaqueen is, en daarnaast ook nog eens ontzettend gehaaid. Dat is een recept voor drama.
Dus ze stelt wel prioriteiten, alleen maak jij geen onderdeel uit van die prioriteiten. Dat is wel mooi kut als je dat mee maakt..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:30 schreef Devion het volgende:
TS, je situatie is bijna identiek van wat ik heb meegemaakt.
Rotzooien(Flirten e.d.) met iemand op het werk. Check
In het geheim achter je rug om SMSen. Check
Geen prioriteiten stellen, je komt altijd op de 2de plek. Check
Wilt zogenaamd dol graag bij je blijven. Check
Natuurlijk heb ik geen objectieve mening over je situatie, maar de enige reden waarom ze nog bij je blijft is omdat je de rekeningen betaald. Ik krijg echt een deja vu bij jouw verhaal.....
(En ja de kans is groot dat ze achter je rug om vreemdgaat)
Jij geeft haar veel te veel macht en speelruimte.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:17 schreef Medeklinker het volgende:
Later in de avond nog beetje besproken. Duidelijk gemaakt dat als zij verder wil dat zij dat in eigen handen heeft. Ze bepaald zelf haar gedrag. En ze wil dolgraag verder. Is dan erg simpel.
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus ze stelt wel prioriteiten, alleen maak jij geen onderdeel uit van die prioriteiten. Dat is wel mooi kut als je dat mee maakt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |