abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96031805
Beste fokkers,

Ik zit met een probleem.

Wat doe je als je vriendin een baan heeft waar een collega/baas interesse heeft.

In mijn geval heeft mijn vriendin zelfs hem gebeld in het weekend nadat we een klein akkefietje hadden. Binnen 5min nadat ze naar buiten gelopen was zat ze al bij hem in de auto.

Krijgt ze bloemen van hem voor seccetaresse dag terwijl haar werk/functie totaal niet in de buurt komt.

Buiten werktijd belt/sms'd hij vaak.

Ze werken(=kennen) pas < 5 dagen samen.

We hebben het erover gehad en zij erkent dat hem bellen tijdens een ruzietje niet handig was met de intenties die hij duidelijk uitstraalt. Nu krijgt ie het gevoel dat nog kans maakt ook.
Volgens mijn vriendin maakt hij dat absoluut niet, ze vind onze relatie(die inmiddels al een aantal jaartjes loopt) veels te belangrijk.
Maar ik weet dat ze moeite heeft om iemand af te wijzen. Ook met het verleden in gedachten waarbij dit toch een aantal keer een aantal stalkers heeft opgeleverd die dachten dat ze hen leuk vonden.

Dus ik weet niet goed wat ik hier precies mee aan moet. Ik ben nu al bang voor haar volgende werkdag. Vragen om daar te stoppen vind ik niet echt kunnen tenzij het echt tever gaat. Maarja dan is het voor mij toch al over. Ik wil het graag voorkomen. Puur op vertrouwen kan ik het niet. In het verleden hebben we toch onze problemen gehad over eerlijkheid, en nadat ze hem gebeld had tijdens die ruzie kijk ik er toch met een andere blik naar. Zit mij niet lekker.

Toch denk ik dat het puur op vertrouwen uitkomt. En ik zal mij ook gewoon op de achtergrond houden, maar wel met beide ogen open. Omdat het gewoon erg lastig is op dit moment blind te vertrouwen. Dat heb ik gedaan in een vorige relatie maar de verassing om erachter te komen als het al te laat is..

Tja ik blijf maar lullen. Opzich ook even fijn dit op digitaal papier te zeten. Het zit echt al een paar dagen te malen.

Ik sta open voor jullie advies/suggesties.
Bedankt alvast! :)
pi_96031824
met zo'n emotionele chanteur ben je haar beter kwijt dan rijk. Ik denk dat je zelf ook dondersgoed weet dat haar statement aan alle kanten rammelt. Wat denk je, als je bloemen aanneemt en bij iemand in de auto stapt na een akkefietje met je partner er vervolgens nooit iets is gebeurd?
Doe eens lief!
pi_96031844
Lekker zo'n vrouwtje die meteen gaat uithuilen bij een ander.
En als je eerder al problemen gehad hebt over haar eerlijkheid lijkt me dit gedoe ook niet echt gunstig.
Probeer eens achter de inhoud van die smsjes te komen. Loopt ze weg als hij belt? Verbergt ze haar telefoon? Besteed ze meer tijd en energie aan haar uiterlijk etc etc
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_96031868
leg trouwens eens iets meer uit over dat akkefietje. Ik vind het echt niet kunnen dat je daardoor bij een ander in de auto stapt. Of jij bent er zo 1 die losse handjes heeft.
Doe eens lief!
pi_96031916
quote:
15s.gif Op woensdag 27 april 2011 07:43 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker zo'n vrouwtje die meteen gaat uithuilen bij een ander.
En als je eerder al problemen gehad hebt over haar eerlijkheid lijkt me dit gedoe ook niet echt gunstig.
Probeer eens achter de inhoud van die smsjes te komen. Loopt ze weg als hij belt? Verbergt ze haar telefoon? Besteed ze meer tijd en energie aan haar uiterlijk etc etc
Loopt ze weg als hij belt? Verbergt ze haar telefoon? Tja ik weet het niet. Vaak is het zo van, wat is dat geluidje? Zij, ow een mailtje. Want ze ontvangt ook mail op haar tel maar dan weet ik nog niets. Maar pas wel een glimps opgevangen van het aantal. Toch al iets van 8.
Besteed ze meer tijd en energie aan haar uiterlijk etc. Yup. Maarja is ook een nieuwe baan.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 07:47 schreef Prenzlauer het volgende:
leg trouwens eens iets meer uit over dat akkefietje. Ik vind het echt niet kunnen dat je daardoor bij een ander in de auto stapt. Of jij bent er zo 1 die losse handjes heeft.
Nooit van mijn leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Medeklinker op 27-04-2011 07:54:32 (Beetje dubbele zin) ]
pi_96031990
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 07:37 schreef Medeklinker het volgende:

Maar ik weet dat ze moeite heeft om iemand af te wijzen. Ook met het verleden in gedachten waarbij dit toch een aantal keer een aantal stalkers heeft opgeleverd die dachten dat ze hen leuk vonden.

Dat is waar het bij mij een beetje begint te kriebelen. Raar dat als je niet geinteresseerd bent en je langere tijd in een (goede?) relatie zit, zij er zo'n moeite mee heeft om duidelijk te maken dat zij niet geinteresseerd is - vooropgesteld dat zij dat ook niet is.

Wil ze mensen niet voor het hoofd stoten, of houdt ze misschien (onbewust) van de aandacht?

Ik zou er ook niet blij mee zijn, kan begrijpen dat het moeilijk is om haar hierin te vertrouwen. Wat die kerel probeert heb je beiden geen controle over, maar zij wel over hoe zij daarop reageert.
  woensdag 27 april 2011 @ 08:00:51 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96031992
nou ja, niet slim om tijdens een ruzie iets te doen waar ze blijkbaar zelf ook niet achter staat... maar om daar nou achteraf een halszaak van te maken...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_96032002
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 07:53 schreef Medeklinker het volgende:

[..]

Loopt ze weg als hij belt? Verbergt ze haar telefoon? Tja ik weet het niet. Vaak is het zo van, wat is dat geluidje? Zij, ow een mailtje. Want ze ontvangt ook mail op haar tel maar dan weet ik nog niets. Maar pas wel een glimps opgevangen van het aantal. Toch al iets van 8.
Besteed ze meer tijd en energie aan haar uiterlijk etc. Yup. Maarja is ook een nieuwe baan.

[..]

Nooit van mijn leven.
Maar er moet toch een reden zijn dat je als vriendin zijnde bij iemand in de auto stapt waar je van weet dat hij meer wilt dan kan. Ik vind dat echt niet kunnen, zelfs niet als je emotioneel bent. Tegenover jou niet en tegenover die vent niet. Tenzij ze natuurlijk niet alles vertelt.
Doe eens lief!
pi_96032021
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:00 schreef Re het volgende:
nou ja, niet slim om tijdens een ruzie iets te doen waar ze blijkbaar zelf ook niet achter staat... maar om daar nou achteraf een halszaak van te maken...
Jij zou het normaal vinden als je partner tijdens een ruzie opstapt en zo bij een andere kerel in de auto stapt?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 27 april 2011 @ 08:03:30 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96032024
quote:
15s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Jij zou het normaal vinden als je partner tijdens een ruzie opstapt en zo bij een andere kerel in de auto stapt?
nee maar mensen doen wel eens domme dingen tijdens een ruzie... zolang ze niet aan zijn pook lag te kleven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_96032031
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:03 schreef Re het volgende:

[..]

nee maar mensen doen wel eens domme dingen tijdens een ruzie... zolang ze niet aan zijn pook lag te kleven
Nee ze viel er per ongeluk op, dat weet je toch?
Doe eens lief!
pi_96032068
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:03 schreef Re het volgende:

[..]

Maar dan bel je je baas toch niet. :')
Eerder een vriendin.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 27 april 2011 @ 08:11:09 #13
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96032101
je vriendin is een vrouw

nuff said..

je kunt irrationele schepsels wel proberen te begrijpen als man, maar dat gaat toch nooit lukken
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 27 april 2011 @ 08:15:09 #14
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_96032132
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Maar dan bel je je baas toch niet. :')
Eerder een vriendin.
Die baas die ze nog niet eens 5 dagen zou kennen. :')
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_96032149
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:15 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Die baas die ze nog niet eens 5 dagen zou kennen. :')
Die ook nog eens binnen 5 minuten voor haar deur staat. :')

He TS, weet je zeker dat die baas niet gewoon de chauffeur was....
pi_96032152
quote:
In mijn geval heeft mijn vriendin zelfs hem gebeld in het weekend nadat we een klein akkefietje hadden. Binnen 5min nadat ze naar buiten gelopen was zat ze al bij hem in de auto.
Dit is echt absurd, ik had het meteen afgekapt.
Beneath the gold, bitter steel
pi_96032160
Inderdaad vroeger was het zeker een probleem dat ze veel van aandacht hield. En misschien is dit nog wel zo. Vroeger was ook een van de grootste problemen dat als ik aan het werk was zij in de stad rond hing zogenaamd met vriendinnen maar dat bleken gasten te zijn die ze daar ontmoeten.
Maar ik ga geen oude koeien uit de sloot halen en dat was het verleden. Met die gasten heeft ze geen contact meer behalve dat ze ze nog in haar hyves heeft staan maar ze spreekt ze echt niet meer.

Dat is gewoon het verleden. En daar heb ik mijzelf overheen gezet.
Hierdoor heeft ze alleen 1 groot probleem gekregen. Omdat ze zichzelf zo op het mannelijk geslacht heeft gestort, heeft ze geen vriendinnen. Ze had er 1, maar die heeft haar als een blok laten vallen nadat ze ontslagen werd bij het bedrijf waar ze werkte.

Veel opties had ze niet om te bellen. Maar in deze situatie wat gewoon een huishoud ruzietje was over wie wat schoonmaakte was het in mijn mening ook niet nodig. Ik was haar nog achterna gelopen buiten maar toen had ze hem al blijkbaar gebeld want ik kon haar met geen mogelijkheid weer terug naar binnen krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Medeklinker op 27-04-2011 08:22:08 (typo) ]
pi_96032192
Zo zie je maar weer, een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken
pi_96032230
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:18 schreef Medeklinker het volgende:
Inderdaad vroeger was het zeker een probleem dat ze veel van aandacht hield. En misschien is dit nog wel zo. Vroeger was ook een van de grootste problemen dat als ik aan het werk was zij in de stad rond hing zogenaamd met vriendinnen maar dat bleken gasten te zijn die ze daar ontmoeten.
Maar ik ga geen oude koeien uit de sloot halen en dat was het verleden. Met die gasten heeft ze geen contact meer behalve dat ze ze nog in haar hyves heeft staan maar ze spreekt ze echt niet meer.

Dat is gewoon het verleden. En daar heb ik mijzelf overheen gezet.
Hierdoor heeft ze alleen 1 groot probleem gekregen. Omdat ze zichzelf zo op het mannelijk geslacht heeft gestort, heeft ze geen vriendinnen. Ze had er 1, maar die heeft haar als een blok laten vallen nadat ze ontslagen werd bij het bedrijf waar ze werkte.

Veel opties had ze niet om te bellen. Maar in deze situatie wat gewoon een huishoud ruzietje was over wie wat schoonmaakte was het in mijn mening ook niet nodig. Ik was haar nog achterna gelopen buiten maar toen had ze hem al blijkbaar gebeld want ik kon haar met geen mogelijkheid weer terug naar binnen krijgen.
Nou nou, weet je zeker dat je dat los hebt gelaten, of doe je nu heel hard je best om dat jezelf te doen geloven? Klinkt alsof hier een heel ander gevoel bij hebt, maar het ten gunste van haar probeert te vergoelijken.
pi_96032268
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Nou nou, weet je zeker dat je dat los hebt gelaten, of doe je nu heel hard je best om dat jezelf te doen geloven? Klinkt alsof hier een heel ander gevoel bij hebt, maar het ten gunste van haar probeert te vergoelijken.
Tuurlijk heb ik mijn littekens. Ook een geruime tijd geen last van gehad. Maar iets als dit brengt dat natuurlijk wel omhoog.
pi_96032316
Dus ze is al een keer vreemdgegaan... Dat is dan sowieso niet te vertrouwen.
Heb je al eens haar telefoon gevraagd? Zo van 'goh kan ik je telefoon ff lenen? Ik ben de mijne vergeten' niet om dat ding binnenstebuiten te trekken, maar om haar rractie te peilen. Geeft ze 'm zomaar, of toetst zij wel het nummer voor je in, of moet ze eerst een password inkloppen. En moet ze haar toestel meteen terug. Dat soort dingetjes.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_96032323
Laat ik allereerst voorop stellen dat ik TS niet geheel vertrouw in zijn statement aangezien dit soort topics wel vaker halve waarheden bevat, niets persoonlijks overigens. Maar als ik hier de feiten zie en ik hoor hoe haar verleden in elkaar zit dan zou ik er zelf een einde aan maken.

Waarschijnlijk is dat ook iets waar je meisje nu op doelt, jou over de schreef laten gaan zodat zij buiten schot blijft. Je gaat gewoon niet met een akkefietje bij een andere vent die interesse in jou heeft in de auto zitten. Zeker niet als je al een dubieus verleden hebt.
Doe eens lief!
pi_96032417
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:28 schreef Medeklinker het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik mijn littekens. Ook een geruime tijd geen last van gehad. Maar iets als dit brengt dat natuurlijk wel omhoog.
Ik denk dat we allemaal wel weten hoe laat het is, jij ook. Iemand met een dergelijk verleden en waarvan jij ook nog eens weet dat ze mensen niet kan (wil?) afwijzen, verandert dus niet. Vroeg of laat komt er altijd wel weer iemand in the picture, maar zolang zij doet alsof het haar allemaal overkomt en jij dat gelooft, is alles koek en ei.

Je weet alleen wel beter, want als jij er geen probleem in zag, had je niet gepost. Je kan er een heel lang verhaal van maken, maar het is uiteindelijk aan jou wat jij hiermee doet, en dat zou los moeten staan van haar excuses of 'naiviteit'.
  woensdag 27 april 2011 @ 08:39:51 #24
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_96032466
@Prenzlauer
wat bedoel je precies met 'zodat jij over de schreef gaat?
dat hij ook gaat mailen met vrouwelijke collega's of wat anders?

OT: vertel haar anders hoe je over deze situatie denkt, dan kunnen jullie het samen oplossen ;)
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
pi_96032515
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Ridocar het volgende:
Dus ze is al een keer vreemdgegaan... Dat is dan sowieso niet te vertrouwen.
Heb je al eens haar telefoon gevraagd? Zo van 'goh kan ik je telefoon ff lenen? Ik ben de mijne vergeten' niet om dat ding binnenstebuiten te trekken, maar om haar rractie te peilen. Geeft ze 'm zomaar, of toetst zij wel het nummer voor je in, of moet ze eerst een password inkloppen. En moet ze haar toestel meteen terug. Dat soort dingetjes.
Nee nooit vreemd gegaan. Tenminste mijn opvatting van vreemdgaan is sex met een ander. Wat ze nooit gedaan heeft.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Prenzlauer het volgende:
Laat ik allereerst voorop stellen dat ik TS niet geheel vertrouw in zijn statement aangezien dit soort topics wel vaker halve waarheden bevat, niets persoonlijks overigens. Maar als ik hier de feiten zie en ik hoor hoe haar verleden in elkaar zit dan zou ik er zelf een einde aan maken.

Waarschijnlijk is dat ook iets waar je meisje nu op doelt, jou over de schreef laten gaan zodat zij buiten schot blijft. Je gaat gewoon niet met een akkefietje bij een andere vent die interesse in jou heeft in de auto zitten. Zeker niet als je al een dubieus verleden hebt.
Als je vragen hebt mag je ze gerust stellen. Ik probeer met deze post juist mezelf te helpen, en dat gaat niet door middel van halve waarheden. Nadat ze met die gozer in de auto had gezeten heb ik ook met haar gepraat. Dat ik er geen toekomst meer in zie, dat er weer oude problemen boven komen etc.. Maar ze liet zo duidelijk blijken dat ze nog door wilde.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:37 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Ik denk dat we allemaal wel weten hoe laat het is, jij ook. Iemand met een dergelijk verleden en waarvan jij ook nog eens weet dat ze mensen niet kan (wil?) afwijzen, verandert dus niet. Vroeg of laat komt er altijd wel weer iemand in the picture, maar zolang zij doet alsof het haar allemaal overkomt en jij dat gelooft, is alles koek en ei.

Je weet alleen wel beter, want als jij er geen probleem in zag, had je niet gepost. Je kan er een heel lang verhaal van maken, maar het is uiteindelijk aan jou wat jij hiermee doet, en dat zou los moeten staan van haar excuses of 'naiviteit'.
Ja ik weet het maar 3 jaar relatie breek je niet zomaar af. Gevoelens zijn nog erg sterk.
pi_96032516
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:39 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
wat bedoel je precies met 'zodat jij over de schreef gaat?
dat hij ook gaat mailen met vrouwelijke collega's of wat anders?

OT: vertel haar anders hoe je over deze situatie denkt, dan kunnen jullie het samen oplossen ;)
Nog niet eens, het kan ook iets relatiefs onschuldigs zijn. Een keer haar telefoon controleren, een keer niet een afspraak kunnen nakomen. Haar eerste poging was al weglopen na een akkefietje over schoonmaken, you do the math ;(
Doe eens lief!
  woensdag 27 april 2011 @ 08:43:21 #27
30252 Soempie
Procreating
pi_96032530
Huh, ze kent hem amper 5 dagen en belt hem na een ruzie met jou? Heeft ze verder geen vrienden of vriendinnen? Vreemd verhaal. Denk dat het verder toch op vertrouwen aan komt. Iets anders kun je ook niet doen, toch?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96032564
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:42 schreef Medeklinker het volgende:

[..]
Als je vragen hebt mag je ze gerust stellen. Ik probeer met deze post juist mezelf te helpen, en dat gaat niet door middel van halve waarheden. Nadat ze met die gozer in de auto had gezeten heb ik ook met haar gepraat. Dat ik er geen toekomst meer in zie, dat er weer oude problemen boven komen etc.. Maar ze liet zo duidelijk blijken dat ze nog door wilde.
De vraag is, geloof jij dat en laat je zoiets nu over je heen komen? Wat heeft zij te bieden waardoor jij al die fouten van de vorige keer ook hebt kunnen vergeten? Ik snap dat 3 jaar een klap lijkt om weg te gooien maar soms kunnen die 3 jaar ook een vergissing zijn die al veel eerder had moeten stoppen maar doordat jij je altruïstisch opstelt het er niet van komt.
Doe eens lief!
  woensdag 27 april 2011 @ 08:46:59 #29
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_96032582
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:42 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Nog niet eens, het kan ook iets relatiefs onschuldigs zijn. Een keer haar telefoon controleren, een keer niet een afspraak kunnen nakomen. Haar eerste poging was al weglopen na een akkefietje over schoonmaken, you do the math ;(
ik begrijp nu wat je bedoelt :)

ik weet al hoe het zal eindigen ben ik bang ;(
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 08:49:53 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_96032632
Ik weet eigenlijk niet wat ik vreemder vind: dat ze haar baas belt die ze net kent of dat die baas meteen komt aanrijden...

Weet je zeker dat ze hem niet eerder kende?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_96032657
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:42 schreef Medeklinker het volgende:

Ja ik weet het maar 3 jaar relatie breek je niet zomaar af. Gevoelens zijn nog erg sterk.
Volgens mij jouw gevoel dat je de boel niet vertrouwt ook.

Het is ook niet helemaal zomaar he, dit is iets wat al langer speelt en blijkbaar ook nooit anders wordt. Zelf weten, maar dan staat je nog wat te wachten, en dan moet je daar ook niet meer over vallen.

Aan jou de keuze om nog jaren door te blijven modderen met een naar onderbuikgevoel (als ze dan zelf niet al is blijven hangen aan één van die kerels, want je weet dat dit een terugkerend item is), of je een half jaar klote te voelen en vervolgens iemand te vinden die je wel kan vertrouwen.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 09:01:39 #32
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_96032842
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:42 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Ik ben het hier mee eens. Even de dingen op een rijtje zetten.

1. Je vriendin heeft een drang naar aandacht.
2. Ze heeft die drang zo belangrijk gevonden dat het tussen jullie bijna fout is gelopen.
3. Ze heeft 5 dagen een nieuwe baan. VIJF DAGEN.
4. Je vriendin en haar baas mailen/smsen/chatten/whatever erg veel met elkaar.
5. Jullie hebben een onbenullig ruzietje en zij belt haar baas op, loopt naar buiten en 5 min later zit ze bij hem in de auto?

Uhm..bij mij gaan hier allerlei alarmbellen rinkelen. Maar als zij zo'n manipulatief kreng is, dan moet jij haar maar vertrouwen, en ben jij degene die nu een probleem maakt van iets dat geen probleem is.

Vertel eens eerlijk? Heeft ze ook gezegd dat er niks aan de hand is, ondanks de signalen, en zegt ze dat ze er niks aan kan doen en dat hij haar misschien wel leuk vindt, maar andersom niet en dat ze er ook niks aan kan doen dat hij haar leuk vindt?

Want dat is natuurlijk gelul. Ze vindt die aandacht prachtig, en ze zoekt die aandacht ook op. Ze wíl die aandacht maar al te graag. Daarmee hoeft ze hém nog niet te willen, ik heb het puur over de aandacht.

Maar, als zij al een dergelijk verleden heeft, en jij hebt aangegeven dat het wat jou betreft zo niet hoeft, dan moet dat voor haar een heel duidelijk signaal zijn dat ze met dit gedoe haar relatie kan kosten. Als ze daar nu toch mee doorgaat dan is de hij/de aandacht die hij haar geeft voor haar belangrijker dan (het probleem dat dit veroorzaakt in) jullie relatie. Dan moet je toch echt eens gaan nadenken.

Kijk, dan kan ze wel tegen jou zeggen dat ze tegen hem ZEGT dat hij geen kans maakt, maar daden zeggen veel meer dan woorden. Ik kan tegen iemand zeggen dat ie ergens mee moet stoppen, en als ik wil dat de boodschap aankomt, dan komt die boodschap ook écht wel aan. Dat slappe gelul van 'ja maar hij is mijn baas dus ik kan niet zo bot zijn' is precies dat; slap gelul. Je kunt ook heel duidelijk zijn zonder iemand bij wijze van spreken te vermoorden. Dat excuus moet je lezen als 'wil ik niet want ik vind het veel te leuk zo'.

Je hebt geen controle over wat die gast doet. Maar die gast wil iets bereiken. Als hij echt de boodschap krijgt that it ain't gonna happen, dan stopt hij ook met energie daar in steken. Dan houden de smsjes en de mailtjes etc ook op. Zolang hij hoop houdt blijft hij doorgaan. Zijn redenering is immers 'ja, ze ZEGT wel dat ze niks wil, maar wat ze DOET zegt heel wat anders, dus ik maak kans'. Als zij duidelijk is, houdt hij op.

Ik zou dat geen 2e keer accepteren TS. Je zit nu op een pad waar je in het verleden blijkbaar al een keer op hebt gezeten. Je vriendin is geen willoos slachtoffer van dit soort situaties. Ze draagt zelf heel actief bij aan het creeren en in stand houden van dit soort situaties. Dat probeert ze te overschreeuwen misschien door jou de schuld te geven en het gesprek vooral te laten gaan over een gebrek van vertrouwen aan jouw kant, maar vertrouwen is niet iets wat je krijgt. Het is iets wat je moet verdienen. Je bouwt vertrouwen langzaam op, maar raakt het veel sneller weer kwijt.

Probeer dat af te kappen. Dat gelul over vertrouwen van jouw kant is een rookgordijn. Als zij daar over begint kiest ze dus de aanval. Aanval is de beste verdediging. Zolang het gesprek gaat over jouw gebrek aan vertrouwen gaat het in ieder geval niet over haar gedrag, en dat is wat ze op dat moment wil.

Ik snap heel goed dat je gevoel heel wat anders zegt dan je verstand. Je verstand zegt w.s. 'dit is niet goed, ik heb geen zin in een herhaling van dit soort situaties constant, dus ik moet hier weg' maar je gevoel zegt 'maar ik hou van haar'. Je kunt haar ook niet dwingen om hiermee te stoppen. Dat moet je ook helemaal niet willen. Je moet niet haar proberen te beperken want dat heeft geen zin. Wat je wel kunt zeggen is wat het met jou doet en wat dat voor jou voor gevolgen heeft.

Dus, als voor jou de koek op is door deze situatie dan kun je dat gewoon aangeven, zo van 'luister, als dit is wat je wil, dan moet je dat vooral doen, maar niet in combinatie met mij. Ik kan hier niet mee omgaan, dus dan trek ik me terug'. Je dwingt haar nergens toe, maar je legt wel uit wat voor gevolgen haar gedrag heeft. Dat zal ze misschien proberen uit te leggen als chantage, maar daar moet je doorheen prikken. She wants her cake and eat it too, en dat wil ze niet opgeven. Als je hier echt vanaf wil, zul je echt bereid moeten zijn om de relatie te beeindigen als dat nodig mocht zijn.

Succes.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_96033034
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:45 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

De vraag is, geloof jij dat en laat je zoiets nu over je heen komen? Wat heeft zij te bieden waardoor jij al die fouten van de vorige keer ook hebt kunnen vergeten? Ik snap dat 3 jaar een klap lijkt om weg te gooien maar soms kunnen die 3 jaar ook een vergissing zijn die al veel eerder had moeten stoppen maar doordat jij je altruïstisch opstelt het er niet van komt.
Mee eens. Eerste half jaar had ik die gedachte ook. Maar die andere 2.5jaar gewoon erg leuk gehad.

quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:49 schreef Karina het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik vreemder vind: dat ze haar baas belt die ze net kent of dat die baas meteen komt aanrijden...

Weet je zeker dat ze hem niet eerder kende?
Dat weet ik zeker. De eerste dag wist ze zijn naam niet eens.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:50 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Volgens mij jouw gevoel dat je de boel niet vertrouwt ook.

Het is ook niet helemaal zomaar he, dit is iets wat al langer speelt en blijkbaar ook nooit anders wordt. Zelf weten, maar dan staat je nog wat te wachten, en dan moet je daar ook niet meer over vallen.

Aan jou de keuze om nog jaren door te blijven modderen met een naar onderbuikgevoel (als ze dan zelf niet al is blijven hangen aan één van die kerels, want je weet dat dit een terugkerend item is), of je een half jaar klote te voelen en vervolgens iemand te vinden die je wel kan vertrouwen.
Goed punt. Ze is gewaarschuwd en ik zal dit ook echt doen als ze doorgaat. Ik heb er gewoon geen zin meer in.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik ben het hier mee eens. Even de dingen op een rijtje zetten.

.....knip.......

Ik snap heel goed dat je gevoel heel wat anders zegt dan je verstand. Je verstand zegt w.s. 'dit is niet goed, ik heb geen zin in een herhaling van dit soort situaties constant, dus ik moet hier weg' maar je gevoel zegt 'maar ik hou van haar'. Je kunt haar ook niet dwingen om hiermee te stoppen. Dat moet je ook helemaal niet willen. Je moet niet haar proberen te beperken want dat heeft geen zin. Wat je wel kunt zeggen is wat het met jou doet en wat dat voor jou voor gevolgen heeft.

Dus, als voor jou de koek op is door deze situatie dan kun je dat gewoon aangeven, zo van 'luister, als dit is wat je wil, dan moet je dat vooral doen, maar niet in combinatie met mij. Ik kan hier niet mee omgaan, dus dan trek ik me terug'. Je dwingt haar nergens toe, maar je legt wel uit wat voor gevolgen haar gedrag heeft. Dat zal ze misschien proberen uit te leggen als chantage, maar daar moet je doorheen prikken. She wants her cake and eat it too, en dat wil ze niet opgeven. Als je hier echt vanaf wil, zul je echt bereid moeten zijn om de relatie te beeindigen als dat nodig mocht zijn.

Succes.
Wow. Mooi stukje en ben het helemaal eens. En dat laatste gedeelte is ook precies wat ik gedaan heb. Bijna letterlijk. Maar ik moet nu afwachten of dat gaat werken bij haar. Zo niet. Punt uit.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 09:22:24 #34
16180 crew  CoolGuy
pi_96033302
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef Medeklinker het volgende:

Wow. Mooi stukje en ben het helemaal eens. En dat laatste gedeelte is ook precies wat ik gedaan heb. Bijna letterlijk. Maar ik moet nu afwachten of dat gaat werken bij haar. Zo niet. Punt uit.
Nee het is geen kwestie van 'werken bij haar'. Je moet haar niet proberen te chanteren in de hoop dat ze zwicht. Het is een laatste redmiddel. Of zij gaat door en dan is de relatie over, of ze stopt met dat gedoe, en dan ook STOPPEN, en dan kunnen jullie proberen de relatie te herstellen.

Maar je kunt dat alleen maar doen als je ook echt echt echt bereid bent om de stekker eruit te trekken. En dat moet ook je doel zijn. Je doel moet zijn om hoe dan ook van dat gezeik af te zijn. Als je doel is om haar op haar knieen te krijgen dan moet je dat dus niet doen.
pi_96033371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee het is geen kwestie van 'werken bij haar'. Je moet haar niet proberen te chanteren in de hoop dat ze zwicht. Het is een laatste redmiddel. Of zij gaat door en dan is de relatie over, of ze stopt met dat gedoe, en dan ook STOPPEN, en dan kunnen jullie proberen de relatie te herstellen.

Maar je kunt dat alleen maar doen als je ook echt echt echt bereid bent om de stekker eruit te trekken. En dat moet ook je doel zijn. Je doel moet zijn om hoe dan ook van dat gezeik af te zijn. Als je doel is om haar op haar knieen te krijgen dan moet je dat dus niet doen.
Dit dus. Je kan niet wachten tot ze het 'snapt', of op hoe ze erop reageert, of wat zij er zelf van vindt. Je moet een grens trekken voor jezelf, en bepalen hoe jij het wil hebben. Als zij daarin past is dat mooi meegenomen, zo niet, dan is dat een geval van jammer.
pi_96033476
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is dan wel een laatste redmiddel. Maar als ik tussen dat het werkt en tussen relatie beëindigen moet kiezen wat ik het liefst wil.. Dan is de keus natuurlijk voordehand liggend. Vandaar de verwoording.. Ik ben wel bereid het te beëindigen, dat was ik van het weekend al.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 09:32:40 #37
16180 crew  CoolGuy
pi_96033522
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:25 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Dit dus. Je kan niet wachten tot ze het 'snapt', of op hoe ze erop reageert, of wat zij er zelf van vindt. Je moet een grens trekken voor jezelf, en bepalen hoe jij het wil hebben. Als zij daarin past is dat mooi meegenomen, zo niet, dan is dat een geval van jammer.
Inderdaad.

Overigens, TS, als je vriendin in HEM geinteresseerd is, en dus niet in de aandacht die ze van hem krijgt, dan heb je een groter probleem. In dat geval is het onvergeeflijk dat ze jou probeert aan te praten dat het aan jou ligt, en dat jij spoken ziet, want in werkelijkheid vindt ze hem gewoon leuk, en heeft ze 0 respect voor jou en voor jullie relatie.

Dan zou ik dus niet meer afwachten of ze het op kan brengen om te stoppen met hem voor jullie. Als ze echt respect had gehad voor jou en jullie relatie, dan had ze het punt 1. niet zo ver laten komen, en punt 2. had ze hem dan duidelijk verteld hoe de vork in de steel zit en dat ook met jou gedeeld. Dan was er openheid geweest.

Nu is er een hoop geheimzinnigheid en ontwijkende antwoorden. Als dat aan de hand is weet je al dat er iets is dat niet normaal is. Dat weet zij ook, want als ze er niet in geinteresseerd was dan had ze het met jou gedeeld en hadden jullie er samen om kunnen lachen zo van 'wat hij nou toch weer tegen me zei blablabla'. Nu is er geheimzinnigheid. Dat is kut en niet goed.
  woensdag 27 april 2011 @ 12:34:53 #38
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96039438
Ik zou, in tegenstelling tot mijn collega mod hier ontploffen als mijn vriendin na een ruzie gaat uithuilen bij iemand waarvan zij en ik weten dat die verliefd op haar is.

Ik zou het dus voelen als een vorm van verraad, mij extra willen kwetsen etc.

Ik zou er heel weinig trek in hebben om de relatie voort te zetten.

Feit is dat als je een relatie hebt met iemand en je baas / collega begint te flirten enzo en je relatie is je lief, dan ga je dat uit de weg, daar ga je niet mee spelen.

Wat doet ze de volgende keer als jullie ruzie hebben, hem neuken?
  woensdag 27 april 2011 @ 12:54:12 #39
30252 Soempie
Procreating
pi_96040080
Ik zou ook woest zijn, maar nu is de vraag toch: hoe nu (eventueel) verder? Als haar nu duidelijk is dat het echt not done is en ze dit zelf ook inziet, dan kun je er alleen maar op proberen te vertrouwen dat het verder goed zit.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 27 april 2011 @ 13:00:22 #40
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_96040313
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef Soempie het volgende:
Ik zou ook woest zijn, maar nu is de vraag toch: hoe nu (eventueel) verder? Als haar nu duidelijk is dat het echt not done is en ze dit zelf ook inziet, dan kun je er alleen maar op proberen te vertrouwen dat het verder goed zit.
Ik zou dat toch wat lastig vinden als iemand na een ruzietje over een huishoudelijk klusje zich meteen gaat koesteren met de aandacht van een baas die ze net vijf dagen kent. En dan dat gesms en gebel. Je kunt niet anders dan wat jij zegt maar lastig lijkt het mij wel.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:03:49 #41
30252 Soempie
Procreating
pi_96040439
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:00 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik zou dat toch wat lastig vinden als iemand na een ruzietje over een huishoudelijk klusje zich meteen gaat koesteren met de aandacht van een baas die ze net vijf dagen kent. En dan dat gesms en gebel. Je kunt niet anders dan wat jij zegt maar lastig lijkt het mij wel.
Ja, lijkt mij ook hartstikke moeilijk. Als zij maar laat merken dat ze niks met die baas wil en ook afstand neemt... weet niet of dat ook het geval is?
  Licht Ontvlambaar woensdag 27 april 2011 @ 13:09:21 #42
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96040637
Dus, even voor de duidelijkheid, ze kent de baas vanaf maandag. Toen wist ze zijn naam nog niet eens, dus die heeft ze dinsdag gehoord. Woensdag heeft ze zijn gsm nummer gekregen donderdag bellen en smssen ze en vrijdag belt ze hem op na een ruzie met jou en staat hij binnen vijf minuten voor de deur... Jaja...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 27 april 2011 @ 13:13:44 #43
30252 Soempie
Procreating
pi_96040828
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef Sjeen het volgende:
Dus, even voor de duidelijkheid, ze kent de baas vanaf maandag. Toen wist ze zijn naam nog niet eens, dus die heeft ze dinsdag gehoord. Woensdag heeft ze zijn gsm nummer gekregen donderdag bellen en smssen ze en vrijdag belt ze hem op na een ruzie met jou en staat hij binnen vijf minuten voor de deur... Jaja...
Ik vraag me ook nog steeds af hoe het nu precies gegaan is. 8)7 Er zit zelfs nog een weekend tussen dacht ik? Dus dat weekend hebben ze dan vast veel zitten smsen en een of andere band opgebouwd. :? Raar verhaal.
  woensdag 27 april 2011 @ 14:11:13 #44
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_96043103
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou, in tegenstelling tot mijn collega mod hier ontploffen als mijn vriendin na een ruzie gaat uithuilen bij iemand waarvan zij en ik weten dat die verliefd op haar is.

Feit is dat als je een relatie hebt met iemand en je baas / collega begint te flirten enzo en je relatie is je lief, dan ga je dat uit de weg, daar ga je niet mee spelen.

Wat doet ze de volgende keer als jullie ruzie hebben, hem neuken?
Eens, dat is als een schop na en getuigt wel van heel weinig respect. na 5 dagen ook echt :')
Lijkt me een vrouw die je liever kwijt dan rijk bent met zulk gedrag.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_96043225
quote:
Beste fokkers,

[ knip= heel verhaal hoe de vriendin het gras aan de overkant groener vind en de ts zich hulpeloos vindt }) ]
Ik denk dat je een verloren strijd aan het voeren bent tegen beter weten in. :{ Alle signalen duiden erop dat je vriendin even genoeg van je heeft en haar heil ergens anders zoekt en dat krijgt. :O
Beste oplossing? Zelf een einde aan de relatie maken en kijken of ze er verrast op reageert en dan kun je als dat zo is alsnog de zaak terugdraaien en de relatie "nog een kans"geven. :Y Zoniet dan ben je haar iig voor met het beeindigen van de relatie :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 27 april 2011 @ 14:20:44 #46
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96043455
quote:
15s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:15 schreef rubje het volgende:

[..]

Ik denk dat je een verloren strijd aan het voeren bent tegen beter weten in. :{ Alle signalen duiden erop dat je vriendin even genoeg van je heeft en haar heil ergens anders zoekt en dat krijgt. :O
Beste oplossing? Zelf een einde aan de relatie maken en kijken of ze er verrast op reageert en dan kun je als dat zo is alsnog de zaak terugdraaien en de relatie "nog een kans"geven. :Y Zoniet dan ben je haar iig voor met het beeindigen van de relatie :Y
Dat lijkt me een goede optie, als TS een beetje ballen heeft.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 14:34:46 #47
9859 crew  Karina
Woman
pi_96044037
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef Sjeen het volgende:
Precies wat ik ook dacht. OF ze kende hem al OF die "baas" is een player :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_96044111
Veel vragen over die 5 dagen.
5 dagen houd niet in achter elkaar. Ze werkt partime. 2 dagen in de week. En zit er nu net een paar weken.

En als reactie op het uitmaken en daarna weer samenkomen. Het weekend van de ruzie had ik ook serieus gezegt dat ik niet meer door wilde. Ik heb haar het echt laten voelen en heb haar nog nooit zo gezien in 3jaar tijd. Het maakte een flinke impact op haar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Medeklinker op 27-04-2011 14:36:25 (typo) ]
  woensdag 27 april 2011 @ 14:37:41 #49
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96044189
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Medeklinker het volgende:
5 dagen houd niet in achter elkaar. Ze werkt partime. 2 dagen in de week. En zit er nu net een paar weken.

En als reactie op het uitmaken en daarna weer samenkomen. Het weekend van de ruzie had ik ook serieus gezegt dat ik niet meer door wilde. Ik heb haar het echt laten voelen en heb haar nog nooit zo gezien in 3jaar tijd. Het maakte een flinke impact op haar.
En dat was voor of na het baas debacle ?
pi_96044317
Ze moet je niet meer.
  woensdag 27 april 2011 @ 14:46:59 #51
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_96044599
quote:

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, lijkt mij ook hartstikke moeilijk. Als zij maar laat merken dat ze niks met die baas wil en ook afstand neemt... weet niet of dat ook het geval is?
5.gif
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 14:58:06 #52
16180 crew  CoolGuy
pi_96045085
quote:

Was dit voor of na ze bij haar baas in de auto is gaan zitten? Overigens, binnen 5 minuten? Wtf, heeft die gast om de hoek staan te wachten ofzo?

Hmm, call me achterdochtig, maar het is toch niet zo dat ze heeft aangestuurd op een ruzie om een reden te hebben de deur uit te lopen en 'bij hem te kunnen zijn' ?

Maar goed, je hebt haar in die 3 jaar nog nooit zo gezien. Really. En hoe was dat dan? Want als ze echt zo is zoals jij beschrijft dan zal ze ook wel behoorlijk doortrapt zijn. Dus, als ze een reactie geeft die jij hoopt te zien, dan bindt jij in 'ahhh, ze meent het echt, wat zielig..' en dan heeft ze je waar ze je hebben wil. Immers, ze wimpelt het voor haar nadelige gevolg (dat jij de relatie verbreekt) af, en in de blijheid bij jou dat ze die reactie geeft windt ze je weer om je vinger.

Uiteindelijk is het dus na die ruzie zo dat ze haar portie aandacht van hem weer heeft gehad, jij hebt even hard geblaft maar door in te spelen op hoe ze jou kent is het bij blaffen gebleven, de ruzie is voorbij, jij bent stiekem van binnen even heel erg blij en zij heeft verder geen nadelige gevolgen ondervonden, en kan dus nog even door met haar aandachtgeilerij bij haar baas...
  woensdag 27 april 2011 @ 15:30:55 #53
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96046462
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Was dit voor of na ze bij haar baas in de auto is gaan zitten? Overigens, binnen 5 minuten? Wtf, heeft die gast om de hoek staan te wachten ofzo?

Hmm, call me achterdochtig, maar het is toch niet zo dat ze heeft aangestuurd op een ruzie om een reden te hebben de deur uit te lopen en 'bij hem te kunnen zijn' ?

Maar goed, je hebt haar in die 3 jaar nog nooit zo gezien. Really. En hoe was dat dan? Want als ze echt zo is zoals jij beschrijft dan zal ze ook wel behoorlijk doortrapt zijn. Dus, als ze een reactie geeft die jij hoopt te zien, dan bindt jij in 'ahhh, ze meent het echt, wat zielig..' en dan heeft ze je waar ze je hebben wil. Immers, ze wimpelt het voor haar nadelige gevolg (dat jij de relatie verbreekt) af, en in de blijheid bij jou dat ze die reactie geeft windt ze je weer om je vinger.

Uiteindelijk is het dus na die ruzie zo dat ze haar portie aandacht van hem weer heeft gehad, jij hebt even hard geblaft maar door in te spelen op hoe ze jou kent is het bij blaffen gebleven, de ruzie is voorbij, jij bent stiekem van binnen even heel erg blij en zij heeft verder geen nadelige gevolgen ondervonden, en kan dus nog even door met haar aandachtgeilerij bij haar baas...
Ja, of jouw psycho-analyse van een meisje dat je nooit ontmoet hebt klopt niet, en ze was gewoon echt van slag toen haar 3-jarige relatie op de klippen leek te lopen.

Niet zo fijn als de doortrapte manipulatieve bitch voor ons toeschouwers, maar wel een stuk waarschijnlijker.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 15:42:24 #54
16180 crew  CoolGuy
pi_96046943
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:30 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ja, of jouw psycho-analyse van een meisje dat je nooit ontmoet hebt klopt niet, en ze was gewoon echt van slag toen haar 3-jarige relatie op de klippen leek te lopen.

Niet zo fijn als de doortrapte manipulatieve bitch voor ons toeschouwers, maar wel een stuk waarschijnlijker.
Dat kan inderdaad, maar een meisje dat dit spelletje al een keer gespeeld heeft met TS, en dat nu weer doet, en blijkbaar niet snapt dat dit allemaal not done is die wel ineens 'onder de indruk is' als TS met een dergelijke uitspraak komt, maar van tevoren zich blijkbaar van geen enkel kwaad bewust was, ondanks dat ze wel aanvoelt dat er iets aan die situatie niet klopt (anders deed ze niet geheimzinnig over mailtjes als die van hem afkomstig zijn) én de ervaring van vorige keer heeft?

Niemand is zo naief. Want straks gaat ze nog beweren dat zij er allemaal niks aan kan doen dat hij haar leuk vindt. Dat klopt wel, want je hebt geen controle over of je iemand leuk gaat vinden. Maar aangezien TS aangeeft dat zijn vriendin wel geniet van aandacht, kan ik me zomaar voorstellen dat ze die verliefdheidsgevoelens van haar baas wel degelijk in stand houdt, door dus dat contact zo intensief aan te houden, en ze weet dat TS dat niet leuk vindt.

Ik denk dat vriendin van TS net iets minder onschuldig is als jij denkt.

[ Bericht 3% gewijzigd door CoolGuy op 27-04-2011 15:52:32 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 16:00:34 #55
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_96047690
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef Fiorellino het volgende:
Ze moet je niet meer.
Lijkt er voor mij allemaal meer op dat TS er zelf al niet eens zoveel zin meer in heeft.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_96048162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:34 schreef Daniel1976 het volgende:

Dat dus. En als ze het 'onbewust deed' zou ik het onbenullig en lomp vinden va d'r.

Ik ben het eens met wat hierboven gezegd werd. Geef aan wat het met jou doet. Ga niet chanteren, dreigen of zwartmaken, maar leg uit dat je het niet fijn vindt dat ze (op kwetsbare momenten) hulp zoekt bij een andere kerel die een oogje op haar heeft. Ik bedoel, das de kat op het spek binden.

Overigens is een relatie van een vriend van me zo ontstaan. Die heeft haar 6 maanden bijgestaan toen ze relatieproblemen hadden, terwijl ze elkaar pas 2 weken daarvoor op een verjaardag ontmoet hadden en 100 km uit elkaar woonden. Et viola. Haar verkering ging uit en met wie kreeg ze...? :')
pi_96048302
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:30 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Bam, vol in de roos. Ook wel een QFT-tje genoemd.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 16:22:13 #58
16180 crew  CoolGuy
pi_96048554
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Dat dus. En als ze het 'onbewust deed' zou ik het onbenullig en lomp vinden va d'r.

Ik ben het eens met wat hierboven gezegd werd. Geef aan wat het met jou doet. Ga niet chanteren, dreigen of zwartmaken, maar leg uit dat je het niet fijn vindt dat ze (op kwetsbare momenten) hulp zoekt bij een andere kerel die een oogje op haar heeft. Ik bedoel, das de kat op het spek binden.

Overigens is een relatie van een vriend van me zo ontstaan. Die heeft haar 6 maanden bijgestaan toen ze relatieproblemen hadden, terwijl ze elkaar pas 2 weken daarvoor op een verjaardag ontmoet hadden en 100 km uit elkaar woonden. Et viola. Haar verkering ging uit en met wie kreeg ze...? :')
Dat is inderdaad de kat op het spek binden.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 16:23:51 #59
16180 crew  CoolGuy
pi_96048633
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:15 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Bam, vol in de roos. Ook wel een QFT-tje genoemd.
Das raar, je bent het eens met wat ik zeg, maar ook met de post die je hier quote? Je zou het raar vinden als ze het onbewust deed maar je gelooft (als je het met de door jouw gequote post eens bent) ook niet dat ze het bewust doet?
pi_96077946
Updatetje:

Nou wist ik al van die bloemen omdat ik dat in een smsje had gelezen die ze na de ruzie had gehad.Omdat ze zei dat ze heel eerlijk zou zijn over wat hij probeerde, had ik verwacht dat ze dit dus ook wel uit haarzelf ging vertellen.. niet dus. Ik nog proberen door middel van heb je nog iets van hem gehoord? En, raar dat hij nog geen contact opgenomen heeft na het weekend binnen 5minuten voor de deur te staan.
Werkte dus allemaal niet. Gistermiddag zat ze te klagen over haar telefoon dat ie steeds reboot, dus ik bied aan de firmware even te updaten. Vond ze ok. Is het erg als ik iets lees op je gsm vraag ik. Voorzichtig zeg ze nee hoor. En ik confronteer haar met de sms. Sorry, sorry, sorry, huilen, glassex fles die door de kamer heen vliegt. En toen kon ze gaan opruimen want zo'n fles blijft niet heel. Blabla zielig doen.

Haar een beetje laten afkoelen. Weer gepraat. Waarom ze dat nou doet. Bloemen had ze vorige week al gehad, en dus voor de ruzie. Als ze tijdens de ruzie dat nou had opgebiecht dan was er geen probleem verder zolang ze er maar op de goede manier mee omgaat en niet die gozer hoop geven dat ie een kans heeft. Uiteindelijk is dit wel uitgepraat want immers had ze niet op zijn sms gereageerd. Het was puur niet eerlijk zijn wat tegen mijn zere teen aanstoten.

Later in de avond nog beetje besproken. Duidelijk gemaakt dat als zij verder wil dat zij dat in eigen handen heeft. Ze bepaald zelf haar gedrag. En ze wil dolgraag verder. Is dan erg simpel.

Nog later nog een gesprek gehad over werk.
Ik zeg: Je relatie is immers belangrijker dan je werk.
Zij: Weet je wel niet hoe moeilijk het is voor mij om een baan te krijgen.

Ho even!! Werk belangrijker?
Uiteindelijk had ze die mening dus echt. "Voor mij is het moeilijk een leuke baan te vinden met mijn opleidingen. Met werk moet je de rekeningen betalen..." blablablaa.

Ik betaal de rekeningen.
Ze heeft een baan voor maar een paar uurtjes in de week. Ga 40uur in de supermarkt zitten dan verdien je meer. Die zoeken toch altijd mensen.

Nou uiteindelijk heb ik het uit haar kop kunnen krijgen. Als je echt werk wil dat kan je het altijd wel vinden. Misschien niet je favoriet, maar dan kijk je tijdens die baan toch gewoon door naar een leukere baan. Ben je misschien een half jaartje mee bezig in haar geval. Who cares.
Maar het vervelende is nog dat ik mijn best moest doen om het eruit te krijgen. Dat had ze zichzelf moeten realiseren. Straks doet ze dingen met die baas omdat ze bang is dat ze uit haar proeftijd geknikkerd word. Daar was ik dus ook wel een beetje boos over. Weer een hoop sorry's.

Toch kan je dit opvatten als een excuus om met je baas te gaan lopen rotzooien. Nou in dat geval zie gesprek 2. Ze doet het zelf, en dan is het gewoon over.

Vrijdag werkt ze voor het eerst weer na de ruzie dus we zullen zien of ze wat geleerd heeft. Zo niet kan ze in haar eentje nadenken wat er nou fout gegaan is.
pi_96078032
ze liegt dus zolang totdat ze er echt schaamrood bijgepakt wordt. Ik zou haar er allang uitgeknikkerd hebben, ze laat je elke keer weer zien dat ze dus absoluut niet te vertrouwen is. En als jij haar niet gecorrigeerd had was dus gewoon happy go lucky met haar baas blijven door emmeren.

Daarbij komt ze ook telkens met de grootste kutsmoesjes aan, probeert ze verschillende tactieken op je uit (huilen, met dingen gooien, het op financiele redenen gooien en zelf niet denken naar oplossingen).

TS doe nou verstandig.
Doe eens lief!
  donderdag 28 april 2011 @ 07:43:01 #62
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_96078092
Ik had haar serieus aan d'r haren het huis uit gesleurd en al d'r spullen in een doos geflikkerd. "Zo, ga maar weer met papa en mama wonen."
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 28 april 2011 @ 08:29:47 #63
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_96078621
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 07:17 schreef Medeklinker het volgende:
Maar het vervelende is nog dat ik mijn best moest doen om het eruit te krijgen. Dat had ze zichzelf moeten realiseren. Straks doet ze dingen met die baas omdat ze bang is dat ze uit haar proeftijd geknikkerd word. Daar was ik dus ook wel een beetje boos over. Weer een hoop sorry's.
Je vertrouwt haar dus gewoon voor geen meter. Lijkt me een prima basis voor jullie relatie.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_96078665
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 07:40 schreef Prenzlauer het volgende:
met zo'n emotionele chanteur ben je haar beter kwijt dan rijk. Ik denk dat je zelf ook dondersgoed weet dat haar statement aan alle kanten rammelt. Wat denk je, als je bloemen aanneemt en bij iemand in de auto stapt na een akkefietje met je partner er vervolgens nooit iets is gebeurd?

Dat dus.
pi_96078671
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2011 07:43 schreef LasTeR het volgende:
Ik had haar serieus aan d'r haren het huis uit gesleurd en al d'r spullen in een doos geflikkerd. "Zo, ga maar weer met papa en mama wonen."
En dat. TS, waarom laat je zo met je spelen? Heb je geen eigenwaarde?
pi_96079105
Trieste situatie. Lijkt erop dat je vriendin een onzeker typetje is die nog niet toe is aan een vaste relatie. Ze laat haar oude contacten in hyves staan. HO effe! Een relatie is kiezen voor 1 man of vrouw en geen ex vriendjes of potentiele toekomstige vrijers op de reservebank.
Ik ga haar niet beschuldigen van kwade opzet of gepland bedriegen maar dat vage gedoe en die leugens is wel helemaal fout.

Ik begrijp dat het moeilijk is omdat je al zo lang samen bent. Maar ik zie hier geen enkel puntje van hoop. Kappen dus.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 09:01:40 #67
16180 crew  CoolGuy
pi_96079117
Oke, dus eigenlijk ziet ze zelf _zogenaamd_ niet wat er nou zo fout is? Dat is makkelijk. Als je dat spelletje speelt kun je de verantwoordelijkheid altijd bij iemand anders neerleggen. Zij is immers maar een slachtoffer.

Dat de glassex door de kamer vloog is niks meer dan gewoon drama maken. Waarom zou die door de kamer vliegen? Ze was even 'vergeten' dat dat smsje er was ofzo?

En dan over het moeilijk werk vinden. Kijk, ik wil best geloven dat het niet makkelijk is om werk te vinden. Ik kan daar geen oordeel over vellen, want ik ben nooit lang op zoek geweest naar een baan, dus ik ken die strubbelingen niet. Máár, dat is hier niet relevant. Het is een excuus om zich achter te verschuilen. Het heeft niks te maken met moeilijk werk vinden. Ze werkt 2 dagen per week ofzo geef je aan, en er is genoeg werk te vinden als je bereid bent om onder je niveau te gaan zitten (toegegeven, ik zou dat ook niet prettig vinden) maar dat is de reden hier niet. De reden is dat ze het gedoe met haar baas veel te leuk vindt.

Ze zoekt allerlei excusen om het maar niet te hebben over wat er eigenlijk aan de hand is. En dat is dat ze (de aandacht van) haar baas erg leuk vindt.
  donderdag 28 april 2011 @ 09:06:10 #68
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_96079190
Als mijn vriendin bij een half-onbekende kerel in de auto stapt na een akkefietje mag ze lekker bij hem blijven en een afspraak maken voor de spulletjes.

Kom op, man! Ze is toch geen 14 meer?

En ik zou dit doen omdat het alleen maar erger kan worden.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_96079195
Als ze het inderdaad allemaal meent, geeft ze haar werk op voor jou en gaat een nieuwe baan zoeken.
pi_96079214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:01 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, dus eigenlijk ziet ze zelf _zogenaamd_ niet wat er nou zo fout is? Dat is makkelijk. Als je dat spelletje speelt kun je de verantwoordelijkheid altijd bij iemand anders neerleggen. Zij is immers maar een slachtoffer.

Dat de glassex door de kamer vloog is niks meer dan gewoon drama maken. Waarom zou die door de kamer vliegen? Ze was even 'vergeten' dat dat smsje er was ofzo?

En dan over het moeilijk werk vinden. Kijk, ik wil best geloven dat het niet makkelijk is om werk te vinden. Ik kan daar geen oordeel over vellen, want ik ben nooit lang op zoek geweest naar een baan, dus ik ken die strubbelingen niet. Máár, dat is hier niet relevant. Het is een excuus om zich achter te verschuilen. Het heeft niks te maken met moeilijk werk vinden. Ze werkt 2 dagen per week ofzo geef je aan, en er is genoeg werk te vinden als je bereid bent om onder je niveau te gaan zitten (toegegeven, ik zou dat ook niet prettig vinden) maar dat is de reden hier niet. De reden is dat ze het gedoe met haar baas veel te leuk vindt.

Ze zoekt allerlei excusen om het maar niet te hebben over wat er eigenlijk aan de hand is. En dat is dat ze (de aandacht van) haar baas erg leuk vindt.
Wat deze piemel dus zegt.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 09:08:23 #71
16180 crew  CoolGuy
pi_96079230
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:06 schreef Psy-freak het volgende:
Als mijn vriendin bij een half-onbekende kerel in de auto stapt na een akkefietje mag ze lekker bij hem blijven en een afspraak maken voor de spulletjes.

Kom op, man! Ze is toch geen 14 meer?

En ik zou dit doen omdat het alleen maar erger kan worden.
TS lijkt (helaas voor hem) een vriendin te hebben die een ontzettende dramaqueen is, en daarnaast ook nog eens ontzettend gehaaid. Dat is een recept voor drama.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 09:09:17 #72
16180 crew  CoolGuy
pi_96079240
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat deze piemel dus zegt.
Dude... piemel?
pi_96079309
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dude... piemel?
Wat?
  donderdag 28 april 2011 @ 09:14:49 #74
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_96079338
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

TS lijkt (helaas voor hem) een vriendin te hebben die een ontzettende dramaqueen is, en daarnaast ook nog eens ontzettend gehaaid. Dat is een recept voor drama.
Ik spreek uit ervaring: ik ken het. Ook mij slaan en gooien met dingen als mevrouw niet tegen me opkon. Pff, never again.

TS;
Zet trouwens Nickelback - Never Again maar eens op en maak jezelf goed kwaad en bedenk wat voor schade ze de relatie en jouw persoon toebrengt. Mocht je van rock houden.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_96079609
TS, je situatie is bijna identiek van wat ik heb meegemaakt.

Rotzooien(Flirten e.d.) met iemand op het werk. Check
In het geheim achter je rug om SMSen. Check
Geen prioriteiten stellen, je komt altijd op de 2de plek. Check
Wilt zogenaamd dol graag bij je blijven. Check

Natuurlijk heb ik geen objectieve mening over je situatie, maar de enige reden waarom ze nog bij je blijft is omdat je de rekeningen betaald. Ik krijg echt een deja vu bij jouw verhaal..... :{

(En ja de kans is groot dat ze achter je rug om vreemdgaat)
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 09:48:03 #76
16180 crew  CoolGuy
pi_96080034
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:30 schreef Devion het volgende:
TS, je situatie is bijna identiek van wat ik heb meegemaakt.

Rotzooien(Flirten e.d.) met iemand op het werk. Check
In het geheim achter je rug om SMSen. Check
Geen prioriteiten stellen, je komt altijd op de 2de plek. Check
Wilt zogenaamd dol graag bij je blijven. Check

Natuurlijk heb ik geen objectieve mening over je situatie, maar de enige reden waarom ze nog bij je blijft is omdat je de rekeningen betaald. Ik krijg echt een deja vu bij jouw verhaal..... :{

(En ja de kans is groot dat ze achter je rug om vreemdgaat)
Dus ze stelt wel prioriteiten, alleen maak jij geen onderdeel uit van die prioriteiten. Dat is wel mooi kut als je dat mee maakt..
pi_96086788
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 07:17 schreef Medeklinker het volgende:

Later in de avond nog beetje besproken. Duidelijk gemaakt dat als zij verder wil dat zij dat in eigen handen heeft. Ze bepaald zelf haar gedrag. En ze wil dolgraag verder. Is dan erg simpel.

Jij geeft haar veel te veel macht en speelruimte.

Je weet heel goed dat hier never nooit iets gaat veranderen. Je bent blijkbaar al (vaker) duidelijk geweest, maar haar gedrag naar jou toe is nog steeds stijlloos, en deze kerel wil ze blijkbaar niet uit beeld zetten. En al zou ze dat wel doen, of een andere baan zoeken, is het gewoon wachten op het volgende drama.

Je moet stoppen alle verantwoordelijkheid bij haar neer te leggen, het is net zo goed jouw relatie, en jouw leven. Dit is niet nieuw, en toch is er geen enkele vooruitgang. Hak die knoop nou eens door zonder eerst te wachten tot zij verandert of het snapt. Hoe vaak wil je nog voorgelogen worden of glassex naar je hoofd krijgen terwijl zij fout zit?
pi_96088154
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus ze stelt wel prioriteiten, alleen maak jij geen onderdeel uit van die prioriteiten. Dat is wel mooi kut als je dat mee maakt..
Dat bedoelde ik :P
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')