quote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Medeklinker het volgende:
Veel vragen over die 5 dagen.
5 dagen houd niet in achter elkaar. Ze werkt partime. 2 dagen in de week. En zit er nu net een paar weken.
En als reactie op het uitmaken en daarna weer samenkomen. Het weekend van de ruzie had ik ook serieus gezegt dat ik niet meer door wilde. Ik heb haar het echt laten voelen en heb haar nog nooit zo gezien in 3jaar tijd. Het maakte een flinke impact op haar.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook hartstikke moeilijk. Als zij maar laat merken dat ze niks met die baas wil en ook afstand neemt... weet niet of dat ook het geval is?
Was dit voor of na ze bij haar baas in de auto is gaan zitten? Overigens, binnen 5 minuten? Wtf, heeft die gast om de hoek staan te wachten ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Medeklinker het volgende:
Veel vragen over die 5 dagen.
5 dagen houd niet in achter elkaar. Ze werkt partime. 2 dagen in de week. En zit er nu net een paar weken.
En als reactie op het uitmaken en daarna weer samenkomen. Het weekend van de ruzie had ik ook serieus gezegt dat ik niet meer door wilde. Ik heb haar het echt laten voelen en heb haar nog nooit zo gezien in 3jaar tijd. Het maakte een flinke impact op haar.
Ja, of jouw psycho-analyse van een meisje dat je nooit ontmoet hebt klopt niet, en ze was gewoon echt van slag toen haar 3-jarige relatie op de klippen leek te lopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Was dit voor of na ze bij haar baas in de auto is gaan zitten? Overigens, binnen 5 minuten? Wtf, heeft die gast om de hoek staan te wachten ofzo?
Hmm, call me achterdochtig, maar het is toch niet zo dat ze heeft aangestuurd op een ruzie om een reden te hebben de deur uit te lopen en 'bij hem te kunnen zijn' ?
Maar goed, je hebt haar in die 3 jaar nog nooit zo gezien. Really. En hoe was dat dan? Want als ze echt zo is zoals jij beschrijft dan zal ze ook wel behoorlijk doortrapt zijn. Dus, als ze een reactie geeft die jij hoopt te zien, dan bindt jij in 'ahhh, ze meent het echt, wat zielig..' en dan heeft ze je waar ze je hebben wil. Immers, ze wimpelt het voor haar nadelige gevolg (dat jij de relatie verbreekt) af, en in de blijheid bij jou dat ze die reactie geeft windt ze je weer om je vinger.
Uiteindelijk is het dus na die ruzie zo dat ze haar portie aandacht van hem weer heeft gehad, jij hebt even hard geblaft maar door in te spelen op hoe ze jou kent is het bij blaffen gebleven, de ruzie is voorbij, jij bent stiekem van binnen even heel erg blij en zij heeft verder geen nadelige gevolgen ondervonden, en kan dus nog even door met haar aandachtgeilerij bij haar baas...
Dat kan inderdaad, maar een meisje dat dit spelletje al een keer gespeeld heeft met TS, en dat nu weer doet, en blijkbaar niet snapt dat dit allemaal not done is die wel ineens 'onder de indruk is' als TS met een dergelijke uitspraak komt, maar van tevoren zich blijkbaar van geen enkel kwaad bewust was, ondanks dat ze wel aanvoelt dat er iets aan die situatie niet klopt (anders deed ze niet geheimzinnig over mailtjes als die van hem afkomstig zijn) én de ervaring van vorige keer heeft?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, of jouw psycho-analyse van een meisje dat je nooit ontmoet hebt klopt niet, en ze was gewoon echt van slag toen haar 3-jarige relatie op de klippen leek te lopen.
Niet zo fijn als de doortrapte manipulatieve bitch voor ons toeschouwers, maar wel een stuk waarschijnlijker.
Lijkt er voor mij allemaal meer op dat TS er zelf al niet eens zoveel zin meer in heeft.quote:
Dat dus. En als ze het 'onbewust deed' zou ik het onbenullig en lomp vinden va d'r.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou, in tegenstelling tot mijn collega mod hier ontploffen als mijn vriendin na een ruzie gaat uithuilen bij iemand waarvan zij en ik weten dat die verliefd op haar is.
Ik zou het dus voelen als een vorm van verraad, mij extra willen kwetsen etc.
Ik zou er heel weinig trek in hebben om de relatie voort te zetten.
Bam, vol in de roos. Ook wel een QFT-tje genoemd.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, of jouw psycho-analyse van een meisje dat je nooit ontmoet hebt klopt niet, en ze was gewoon echt van slag toen haar 3-jarige relatie op de klippen leek te lopen.
Niet zo fijn als de doortrapte manipulatieve bitch voor ons toeschouwers, maar wel een stuk waarschijnlijker.
Dat is inderdaad de kat op het spek binden.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat dus. En als ze het 'onbewust deed' zou ik het onbenullig en lomp vinden va d'r.
Ik ben het eens met wat hierboven gezegd werd. Geef aan wat het met jou doet. Ga niet chanteren, dreigen of zwartmaken, maar leg uit dat je het niet fijn vindt dat ze (op kwetsbare momenten) hulp zoekt bij een andere kerel die een oogje op haar heeft. Ik bedoel, das de kat op het spek binden.
Overigens is een relatie van een vriend van me zo ontstaan. Die heeft haar 6 maanden bijgestaan toen ze relatieproblemen hadden, terwijl ze elkaar pas 2 weken daarvoor op een verjaardag ontmoet hadden en 100 km uit elkaar woonden. Et viola. Haar verkering ging uit en met wie kreeg ze...?
Das raar, je bent het eens met wat ik zeg, maar ook met de post die je hier quote? Je zou het raar vinden als ze het onbewust deed maar je gelooft (als je het met de door jouw gequote post eens bent) ook niet dat ze het bewust doet?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:15 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Bam, vol in de roos. Ook wel een QFT-tje genoemd.
Je vertrouwt haar dus gewoon voor geen meter. Lijkt me een prima basis voor jullie relatie.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:17 schreef Medeklinker het volgende:
Maar het vervelende is nog dat ik mijn best moest doen om het eruit te krijgen. Dat had ze zichzelf moeten realiseren. Straks doet ze dingen met die baas omdat ze bang is dat ze uit haar proeftijd geknikkerd word. Daar was ik dus ook wel een beetje boos over. Weer een hoop sorry's.
Dat dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:40 schreef Prenzlauer het volgende:
met zo'n emotionele chanteur ben je haar beter kwijt dan rijk. Ik denk dat je zelf ook dondersgoed weet dat haar statement aan alle kanten rammelt. Wat denk je, als je bloemen aanneemt en bij iemand in de auto stapt na een akkefietje met je partner er vervolgens nooit iets is gebeurd?
En dat. TS, waarom laat je zo met je spelen? Heb je geen eigenwaarde?quote:Op donderdag 28 april 2011 07:43 schreef LasTeR het volgende:
Ik had haar serieus aan d'r haren het huis uit gesleurd en al d'r spullen in een doos geflikkerd. "Zo, ga maar weer met papa en mama wonen."
Wat deze piemel dus zegt.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:01 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, dus eigenlijk ziet ze zelf _zogenaamd_ niet wat er nou zo fout is? Dat is makkelijk. Als je dat spelletje speelt kun je de verantwoordelijkheid altijd bij iemand anders neerleggen. Zij is immers maar een slachtoffer.
Dat de glassex door de kamer vloog is niks meer dan gewoon drama maken. Waarom zou die door de kamer vliegen? Ze was even 'vergeten' dat dat smsje er was ofzo?
En dan over het moeilijk werk vinden. Kijk, ik wil best geloven dat het niet makkelijk is om werk te vinden. Ik kan daar geen oordeel over vellen, want ik ben nooit lang op zoek geweest naar een baan, dus ik ken die strubbelingen niet. Máár, dat is hier niet relevant. Het is een excuus om zich achter te verschuilen. Het heeft niks te maken met moeilijk werk vinden. Ze werkt 2 dagen per week ofzo geef je aan, en er is genoeg werk te vinden als je bereid bent om onder je niveau te gaan zitten (toegegeven, ik zou dat ook niet prettig vinden) maar dat is de reden hier niet. De reden is dat ze het gedoe met haar baas veel te leuk vindt.
Ze zoekt allerlei excusen om het maar niet te hebben over wat er eigenlijk aan de hand is. En dat is dat ze (de aandacht van) haar baas erg leuk vindt.
TS lijkt (helaas voor hem) een vriendin te hebben die een ontzettende dramaqueen is, en daarnaast ook nog eens ontzettend gehaaid. Dat is een recept voor drama.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:06 schreef Psy-freak het volgende:
Als mijn vriendin bij een half-onbekende kerel in de auto stapt na een akkefietje mag ze lekker bij hem blijven en een afspraak maken voor de spulletjes.
Kom op, man! Ze is toch geen 14 meer?
En ik zou dit doen omdat het alleen maar erger kan worden.
Ik spreek uit ervaring: ik ken het. Ook mij slaan en gooien met dingen als mevrouw niet tegen me opkon. Pff, never again.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
TS lijkt (helaas voor hem) een vriendin te hebben die een ontzettende dramaqueen is, en daarnaast ook nog eens ontzettend gehaaid. Dat is een recept voor drama.
Dus ze stelt wel prioriteiten, alleen maak jij geen onderdeel uit van die prioriteiten. Dat is wel mooi kut als je dat mee maakt..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:30 schreef Devion het volgende:
TS, je situatie is bijna identiek van wat ik heb meegemaakt.
Rotzooien(Flirten e.d.) met iemand op het werk. Check
In het geheim achter je rug om SMSen. Check
Geen prioriteiten stellen, je komt altijd op de 2de plek. Check
Wilt zogenaamd dol graag bij je blijven. Check
Natuurlijk heb ik geen objectieve mening over je situatie, maar de enige reden waarom ze nog bij je blijft is omdat je de rekeningen betaald. Ik krijg echt een deja vu bij jouw verhaal.....
(En ja de kans is groot dat ze achter je rug om vreemdgaat)
Jij geeft haar veel te veel macht en speelruimte.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:17 schreef Medeklinker het volgende:
Later in de avond nog beetje besproken. Duidelijk gemaakt dat als zij verder wil dat zij dat in eigen handen heeft. Ze bepaald zelf haar gedrag. En ze wil dolgraag verder. Is dan erg simpel.
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus ze stelt wel prioriteiten, alleen maak jij geen onderdeel uit van die prioriteiten. Dat is wel mooi kut als je dat mee maakt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |