abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2011 @ 14:46:59 #51
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_96044599
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Medeklinker het volgende:
Veel vragen over die 5 dagen.
5 dagen houd niet in achter elkaar. Ze werkt partime. 2 dagen in de week. En zit er nu net een paar weken.

En als reactie op het uitmaken en daarna weer samenkomen. Het weekend van de ruzie had ik ook serieus gezegt dat ik niet meer door wilde. Ik heb haar het echt laten voelen en heb haar nog nooit zo gezien in 3jaar tijd. Het maakte een flinke impact op haar.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:03 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, lijkt mij ook hartstikke moeilijk. Als zij maar laat merken dat ze niks met die baas wil en ook afstand neemt... weet niet of dat ook het geval is?
5.gif
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 14:58:06 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_96045085
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Medeklinker het volgende:
Veel vragen over die 5 dagen.
5 dagen houd niet in achter elkaar. Ze werkt partime. 2 dagen in de week. En zit er nu net een paar weken.

En als reactie op het uitmaken en daarna weer samenkomen. Het weekend van de ruzie had ik ook serieus gezegt dat ik niet meer door wilde. Ik heb haar het echt laten voelen en heb haar nog nooit zo gezien in 3jaar tijd. Het maakte een flinke impact op haar.
Was dit voor of na ze bij haar baas in de auto is gaan zitten? Overigens, binnen 5 minuten? Wtf, heeft die gast om de hoek staan te wachten ofzo?

Hmm, call me achterdochtig, maar het is toch niet zo dat ze heeft aangestuurd op een ruzie om een reden te hebben de deur uit te lopen en 'bij hem te kunnen zijn' ?

Maar goed, je hebt haar in die 3 jaar nog nooit zo gezien. Really. En hoe was dat dan? Want als ze echt zo is zoals jij beschrijft dan zal ze ook wel behoorlijk doortrapt zijn. Dus, als ze een reactie geeft die jij hoopt te zien, dan bindt jij in 'ahhh, ze meent het echt, wat zielig..' en dan heeft ze je waar ze je hebben wil. Immers, ze wimpelt het voor haar nadelige gevolg (dat jij de relatie verbreekt) af, en in de blijheid bij jou dat ze die reactie geeft windt ze je weer om je vinger.

Uiteindelijk is het dus na die ruzie zo dat ze haar portie aandacht van hem weer heeft gehad, jij hebt even hard geblaft maar door in te spelen op hoe ze jou kent is het bij blaffen gebleven, de ruzie is voorbij, jij bent stiekem van binnen even heel erg blij en zij heeft verder geen nadelige gevolgen ondervonden, en kan dus nog even door met haar aandachtgeilerij bij haar baas...
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 27 april 2011 @ 15:30:55 #53
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96046462
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Was dit voor of na ze bij haar baas in de auto is gaan zitten? Overigens, binnen 5 minuten? Wtf, heeft die gast om de hoek staan te wachten ofzo?

Hmm, call me achterdochtig, maar het is toch niet zo dat ze heeft aangestuurd op een ruzie om een reden te hebben de deur uit te lopen en 'bij hem te kunnen zijn' ?

Maar goed, je hebt haar in die 3 jaar nog nooit zo gezien. Really. En hoe was dat dan? Want als ze echt zo is zoals jij beschrijft dan zal ze ook wel behoorlijk doortrapt zijn. Dus, als ze een reactie geeft die jij hoopt te zien, dan bindt jij in 'ahhh, ze meent het echt, wat zielig..' en dan heeft ze je waar ze je hebben wil. Immers, ze wimpelt het voor haar nadelige gevolg (dat jij de relatie verbreekt) af, en in de blijheid bij jou dat ze die reactie geeft windt ze je weer om je vinger.

Uiteindelijk is het dus na die ruzie zo dat ze haar portie aandacht van hem weer heeft gehad, jij hebt even hard geblaft maar door in te spelen op hoe ze jou kent is het bij blaffen gebleven, de ruzie is voorbij, jij bent stiekem van binnen even heel erg blij en zij heeft verder geen nadelige gevolgen ondervonden, en kan dus nog even door met haar aandachtgeilerij bij haar baas...
Ja, of jouw psycho-analyse van een meisje dat je nooit ontmoet hebt klopt niet, en ze was gewoon echt van slag toen haar 3-jarige relatie op de klippen leek te lopen.

Niet zo fijn als de doortrapte manipulatieve bitch voor ons toeschouwers, maar wel een stuk waarschijnlijker.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 15:42:24 #54
16180 crew  CoolGuy
pi_96046943
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:30 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ja, of jouw psycho-analyse van een meisje dat je nooit ontmoet hebt klopt niet, en ze was gewoon echt van slag toen haar 3-jarige relatie op de klippen leek te lopen.

Niet zo fijn als de doortrapte manipulatieve bitch voor ons toeschouwers, maar wel een stuk waarschijnlijker.
Dat kan inderdaad, maar een meisje dat dit spelletje al een keer gespeeld heeft met TS, en dat nu weer doet, en blijkbaar niet snapt dat dit allemaal not done is die wel ineens 'onder de indruk is' als TS met een dergelijke uitspraak komt, maar van tevoren zich blijkbaar van geen enkel kwaad bewust was, ondanks dat ze wel aanvoelt dat er iets aan die situatie niet klopt (anders deed ze niet geheimzinnig over mailtjes als die van hem afkomstig zijn) én de ervaring van vorige keer heeft?

Niemand is zo naief. Want straks gaat ze nog beweren dat zij er allemaal niks aan kan doen dat hij haar leuk vindt. Dat klopt wel, want je hebt geen controle over of je iemand leuk gaat vinden. Maar aangezien TS aangeeft dat zijn vriendin wel geniet van aandacht, kan ik me zomaar voorstellen dat ze die verliefdheidsgevoelens van haar baas wel degelijk in stand houdt, door dus dat contact zo intensief aan te houden, en ze weet dat TS dat niet leuk vindt.

Ik denk dat vriendin van TS net iets minder onschuldig is als jij denkt.

[ Bericht 3% gewijzigd door CoolGuy op 27-04-2011 15:52:32 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 16:00:34 #55
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_96047690
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef Fiorellino het volgende:
Ze moet je niet meer.
Lijkt er voor mij allemaal meer op dat TS er zelf al niet eens zoveel zin meer in heeft.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_96048162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou, in tegenstelling tot mijn collega mod hier ontploffen als mijn vriendin na een ruzie gaat uithuilen bij iemand waarvan zij en ik weten dat die verliefd op haar is.

Ik zou het dus voelen als een vorm van verraad, mij extra willen kwetsen etc.

Ik zou er heel weinig trek in hebben om de relatie voort te zetten.

Dat dus. En als ze het 'onbewust deed' zou ik het onbenullig en lomp vinden va d'r.

Ik ben het eens met wat hierboven gezegd werd. Geef aan wat het met jou doet. Ga niet chanteren, dreigen of zwartmaken, maar leg uit dat je het niet fijn vindt dat ze (op kwetsbare momenten) hulp zoekt bij een andere kerel die een oogje op haar heeft. Ik bedoel, das de kat op het spek binden.

Overigens is een relatie van een vriend van me zo ontstaan. Die heeft haar 6 maanden bijgestaan toen ze relatieproblemen hadden, terwijl ze elkaar pas 2 weken daarvoor op een verjaardag ontmoet hadden en 100 km uit elkaar woonden. Et viola. Haar verkering ging uit en met wie kreeg ze...? :')
pi_96048302
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:30 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Bam, vol in de roos. Ook wel een QFT-tje genoemd.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 16:22:13 #58
16180 crew  CoolGuy
pi_96048554
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Dat dus. En als ze het 'onbewust deed' zou ik het onbenullig en lomp vinden va d'r.

Ik ben het eens met wat hierboven gezegd werd. Geef aan wat het met jou doet. Ga niet chanteren, dreigen of zwartmaken, maar leg uit dat je het niet fijn vindt dat ze (op kwetsbare momenten) hulp zoekt bij een andere kerel die een oogje op haar heeft. Ik bedoel, das de kat op het spek binden.

Overigens is een relatie van een vriend van me zo ontstaan. Die heeft haar 6 maanden bijgestaan toen ze relatieproblemen hadden, terwijl ze elkaar pas 2 weken daarvoor op een verjaardag ontmoet hadden en 100 km uit elkaar woonden. Et viola. Haar verkering ging uit en met wie kreeg ze...? :')
Dat is inderdaad de kat op het spek binden.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 16:23:51 #59
16180 crew  CoolGuy
pi_96048633
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:15 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Bam, vol in de roos. Ook wel een QFT-tje genoemd.
Das raar, je bent het eens met wat ik zeg, maar ook met de post die je hier quote? Je zou het raar vinden als ze het onbewust deed maar je gelooft (als je het met de door jouw gequote post eens bent) ook niet dat ze het bewust doet?
pi_96077946
Updatetje:

Nou wist ik al van die bloemen omdat ik dat in een smsje had gelezen die ze na de ruzie had gehad.Omdat ze zei dat ze heel eerlijk zou zijn over wat hij probeerde, had ik verwacht dat ze dit dus ook wel uit haarzelf ging vertellen.. niet dus. Ik nog proberen door middel van heb je nog iets van hem gehoord? En, raar dat hij nog geen contact opgenomen heeft na het weekend binnen 5minuten voor de deur te staan.
Werkte dus allemaal niet. Gistermiddag zat ze te klagen over haar telefoon dat ie steeds reboot, dus ik bied aan de firmware even te updaten. Vond ze ok. Is het erg als ik iets lees op je gsm vraag ik. Voorzichtig zeg ze nee hoor. En ik confronteer haar met de sms. Sorry, sorry, sorry, huilen, glassex fles die door de kamer heen vliegt. En toen kon ze gaan opruimen want zo'n fles blijft niet heel. Blabla zielig doen.

Haar een beetje laten afkoelen. Weer gepraat. Waarom ze dat nou doet. Bloemen had ze vorige week al gehad, en dus voor de ruzie. Als ze tijdens de ruzie dat nou had opgebiecht dan was er geen probleem verder zolang ze er maar op de goede manier mee omgaat en niet die gozer hoop geven dat ie een kans heeft. Uiteindelijk is dit wel uitgepraat want immers had ze niet op zijn sms gereageerd. Het was puur niet eerlijk zijn wat tegen mijn zere teen aanstoten.

Later in de avond nog beetje besproken. Duidelijk gemaakt dat als zij verder wil dat zij dat in eigen handen heeft. Ze bepaald zelf haar gedrag. En ze wil dolgraag verder. Is dan erg simpel.

Nog later nog een gesprek gehad over werk.
Ik zeg: Je relatie is immers belangrijker dan je werk.
Zij: Weet je wel niet hoe moeilijk het is voor mij om een baan te krijgen.

Ho even!! Werk belangrijker?
Uiteindelijk had ze die mening dus echt. "Voor mij is het moeilijk een leuke baan te vinden met mijn opleidingen. Met werk moet je de rekeningen betalen..." blablablaa.

Ik betaal de rekeningen.
Ze heeft een baan voor maar een paar uurtjes in de week. Ga 40uur in de supermarkt zitten dan verdien je meer. Die zoeken toch altijd mensen.

Nou uiteindelijk heb ik het uit haar kop kunnen krijgen. Als je echt werk wil dat kan je het altijd wel vinden. Misschien niet je favoriet, maar dan kijk je tijdens die baan toch gewoon door naar een leukere baan. Ben je misschien een half jaartje mee bezig in haar geval. Who cares.
Maar het vervelende is nog dat ik mijn best moest doen om het eruit te krijgen. Dat had ze zichzelf moeten realiseren. Straks doet ze dingen met die baas omdat ze bang is dat ze uit haar proeftijd geknikkerd word. Daar was ik dus ook wel een beetje boos over. Weer een hoop sorry's.

Toch kan je dit opvatten als een excuus om met je baas te gaan lopen rotzooien. Nou in dat geval zie gesprek 2. Ze doet het zelf, en dan is het gewoon over.

Vrijdag werkt ze voor het eerst weer na de ruzie dus we zullen zien of ze wat geleerd heeft. Zo niet kan ze in haar eentje nadenken wat er nou fout gegaan is.
pi_96078032
ze liegt dus zolang totdat ze er echt schaamrood bijgepakt wordt. Ik zou haar er allang uitgeknikkerd hebben, ze laat je elke keer weer zien dat ze dus absoluut niet te vertrouwen is. En als jij haar niet gecorrigeerd had was dus gewoon happy go lucky met haar baas blijven door emmeren.

Daarbij komt ze ook telkens met de grootste kutsmoesjes aan, probeert ze verschillende tactieken op je uit (huilen, met dingen gooien, het op financiele redenen gooien en zelf niet denken naar oplossingen).

TS doe nou verstandig.
Doe eens lief!
  donderdag 28 april 2011 @ 07:43:01 #62
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_96078092
Ik had haar serieus aan d'r haren het huis uit gesleurd en al d'r spullen in een doos geflikkerd. "Zo, ga maar weer met papa en mama wonen."
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 28 april 2011 @ 08:29:47 #63
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_96078621
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 07:17 schreef Medeklinker het volgende:
Maar het vervelende is nog dat ik mijn best moest doen om het eruit te krijgen. Dat had ze zichzelf moeten realiseren. Straks doet ze dingen met die baas omdat ze bang is dat ze uit haar proeftijd geknikkerd word. Daar was ik dus ook wel een beetje boos over. Weer een hoop sorry's.
Je vertrouwt haar dus gewoon voor geen meter. Lijkt me een prima basis voor jullie relatie.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_96078665
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 07:40 schreef Prenzlauer het volgende:
met zo'n emotionele chanteur ben je haar beter kwijt dan rijk. Ik denk dat je zelf ook dondersgoed weet dat haar statement aan alle kanten rammelt. Wat denk je, als je bloemen aanneemt en bij iemand in de auto stapt na een akkefietje met je partner er vervolgens nooit iets is gebeurd?

Dat dus.
pi_96078671
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2011 07:43 schreef LasTeR het volgende:
Ik had haar serieus aan d'r haren het huis uit gesleurd en al d'r spullen in een doos geflikkerd. "Zo, ga maar weer met papa en mama wonen."
En dat. TS, waarom laat je zo met je spelen? Heb je geen eigenwaarde?
pi_96079105
Trieste situatie. Lijkt erop dat je vriendin een onzeker typetje is die nog niet toe is aan een vaste relatie. Ze laat haar oude contacten in hyves staan. HO effe! Een relatie is kiezen voor 1 man of vrouw en geen ex vriendjes of potentiele toekomstige vrijers op de reservebank.
Ik ga haar niet beschuldigen van kwade opzet of gepland bedriegen maar dat vage gedoe en die leugens is wel helemaal fout.

Ik begrijp dat het moeilijk is omdat je al zo lang samen bent. Maar ik zie hier geen enkel puntje van hoop. Kappen dus.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 09:01:40 #67
16180 crew  CoolGuy
pi_96079117
Oke, dus eigenlijk ziet ze zelf _zogenaamd_ niet wat er nou zo fout is? Dat is makkelijk. Als je dat spelletje speelt kun je de verantwoordelijkheid altijd bij iemand anders neerleggen. Zij is immers maar een slachtoffer.

Dat de glassex door de kamer vloog is niks meer dan gewoon drama maken. Waarom zou die door de kamer vliegen? Ze was even 'vergeten' dat dat smsje er was ofzo?

En dan over het moeilijk werk vinden. Kijk, ik wil best geloven dat het niet makkelijk is om werk te vinden. Ik kan daar geen oordeel over vellen, want ik ben nooit lang op zoek geweest naar een baan, dus ik ken die strubbelingen niet. Máár, dat is hier niet relevant. Het is een excuus om zich achter te verschuilen. Het heeft niks te maken met moeilijk werk vinden. Ze werkt 2 dagen per week ofzo geef je aan, en er is genoeg werk te vinden als je bereid bent om onder je niveau te gaan zitten (toegegeven, ik zou dat ook niet prettig vinden) maar dat is de reden hier niet. De reden is dat ze het gedoe met haar baas veel te leuk vindt.

Ze zoekt allerlei excusen om het maar niet te hebben over wat er eigenlijk aan de hand is. En dat is dat ze (de aandacht van) haar baas erg leuk vindt.
  donderdag 28 april 2011 @ 09:06:10 #68
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_96079190
Als mijn vriendin bij een half-onbekende kerel in de auto stapt na een akkefietje mag ze lekker bij hem blijven en een afspraak maken voor de spulletjes.

Kom op, man! Ze is toch geen 14 meer?

En ik zou dit doen omdat het alleen maar erger kan worden.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_96079195
Als ze het inderdaad allemaal meent, geeft ze haar werk op voor jou en gaat een nieuwe baan zoeken.
pi_96079214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:01 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, dus eigenlijk ziet ze zelf _zogenaamd_ niet wat er nou zo fout is? Dat is makkelijk. Als je dat spelletje speelt kun je de verantwoordelijkheid altijd bij iemand anders neerleggen. Zij is immers maar een slachtoffer.

Dat de glassex door de kamer vloog is niks meer dan gewoon drama maken. Waarom zou die door de kamer vliegen? Ze was even 'vergeten' dat dat smsje er was ofzo?

En dan over het moeilijk werk vinden. Kijk, ik wil best geloven dat het niet makkelijk is om werk te vinden. Ik kan daar geen oordeel over vellen, want ik ben nooit lang op zoek geweest naar een baan, dus ik ken die strubbelingen niet. Máár, dat is hier niet relevant. Het is een excuus om zich achter te verschuilen. Het heeft niks te maken met moeilijk werk vinden. Ze werkt 2 dagen per week ofzo geef je aan, en er is genoeg werk te vinden als je bereid bent om onder je niveau te gaan zitten (toegegeven, ik zou dat ook niet prettig vinden) maar dat is de reden hier niet. De reden is dat ze het gedoe met haar baas veel te leuk vindt.

Ze zoekt allerlei excusen om het maar niet te hebben over wat er eigenlijk aan de hand is. En dat is dat ze (de aandacht van) haar baas erg leuk vindt.
Wat deze piemel dus zegt.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 09:08:23 #71
16180 crew  CoolGuy
pi_96079230
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:06 schreef Psy-freak het volgende:
Als mijn vriendin bij een half-onbekende kerel in de auto stapt na een akkefietje mag ze lekker bij hem blijven en een afspraak maken voor de spulletjes.

Kom op, man! Ze is toch geen 14 meer?

En ik zou dit doen omdat het alleen maar erger kan worden.
TS lijkt (helaas voor hem) een vriendin te hebben die een ontzettende dramaqueen is, en daarnaast ook nog eens ontzettend gehaaid. Dat is een recept voor drama.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 09:09:17 #72
16180 crew  CoolGuy
pi_96079240
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat deze piemel dus zegt.
Dude... piemel?
pi_96079309
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dude... piemel?
Wat?
  donderdag 28 april 2011 @ 09:14:49 #74
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_96079338
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

TS lijkt (helaas voor hem) een vriendin te hebben die een ontzettende dramaqueen is, en daarnaast ook nog eens ontzettend gehaaid. Dat is een recept voor drama.
Ik spreek uit ervaring: ik ken het. Ook mij slaan en gooien met dingen als mevrouw niet tegen me opkon. Pff, never again.

TS;
Zet trouwens Nickelback - Never Again maar eens op en maak jezelf goed kwaad en bedenk wat voor schade ze de relatie en jouw persoon toebrengt. Mocht je van rock houden.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_96079609
TS, je situatie is bijna identiek van wat ik heb meegemaakt.

Rotzooien(Flirten e.d.) met iemand op het werk. Check
In het geheim achter je rug om SMSen. Check
Geen prioriteiten stellen, je komt altijd op de 2de plek. Check
Wilt zogenaamd dol graag bij je blijven. Check

Natuurlijk heb ik geen objectieve mening over je situatie, maar de enige reden waarom ze nog bij je blijft is omdat je de rekeningen betaald. Ik krijg echt een deja vu bij jouw verhaal..... :{

(En ja de kans is groot dat ze achter je rug om vreemdgaat)
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')