quote:Op woensdag 27 april 2011 01:10 schreef GSbrder het volgende:
Mijn wekker kent helaas wel een tijd.
Morgen 07:00
Welterusten!
Doe niet zo zuur.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
POL is te veel fringe daarvoor. Eigenlijk is elk jaar dat je op FOK! verblijft, als ambitieuze jonge 20'er, een jaar van achteruitgang, alsof je een jaar elke avond na je werk/studie naar de kroeg gaat en daar met andere habituelen over politiek praat aan de bittertafel. Tuurlijk wauwel je op den duur wel wat mensen onder tafel, maar die tafel blijft de bittertafel.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur.
1. Fok is een leuke hobby, niets mis mee.
2. Door fok heb ik me voorgenomen kortere zinnen te gebruiken.
3. Fok prikkelt om dingen te gaan opzoeken.
Kortom: Leuke hobby waar je meer van leert dan bijvoorbeeld gamen.
Betweterig mens ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:12 schreef Morendo het volgende:
Ik vind Sophie in 't Veld zo'n zure kut.
Identieke situatie hier.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:10 schreef GSbrder het volgende:
Mijn wekker kent helaas wel een tijd.
Morgen 07:00
Welterusten!
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:13 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoef morgen pas rond half 2 op school te zijn, dus zometeen eens lekker een boekje lezen over hoe complex een economie is.
Neem als basis dat mensen alles doen vanuit hun eigen behoeften en angst voor de dood. Met dat uitgangspunt kun je zowat alles verklaren.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:14 schreef phpmystyle het volgende:
He, wat is de wereld nog op mijn leeftijd vreselijk ongrijpbaar, alles ineen keer willen weten maar gewoon vol raken van alle informatiestromen![]()
We halen de KLB SC gewoon inquote:
Nee, ik begrijp niet waarom mensen zo panisch doen over de dood, lijkt mij eerder spannend, ik ben toch wel benieuwd wat hier achter zit, of niet natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 01:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neem als basis dat mensen alles doen vanuit hun eigen behoeften en angst voor de dood. Met dat uitgangspunt kun je zowat alles verklaren.
Als je premier wilt worden, of iets ambieert in de politiek of in het bedrijfsleven dan lig je nu lekker te snurken in je bedje, want je moet scherp zijn als je er om 7 uur weer uit moet.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die gebruikelijke gang wordt al gebruikt als het goed is.
POL is geen vervanging voor een debatclub, lidmaatschap van een politieke partij of zoveel mogelijk politieke gesprekken met peers en waardevolle assets aan je netwerk, maar als ik wakker ben om 01:05 zou ik niet weten waar ik voor politieke sparring mij toe zou moeten wenden.
Ja, dan kan, maar hou er rekening mee dat je er helemaal niets aan hebt, omdat het te fringe is. Wat hier besproken wordt is niet het proces dat politiek is.quote:Laat ik het zo zeggen; naast alles dat je IRL zou moeten doen om een politiek talent te worden, kan POL een laagdrempelige, eenvoudige, diverse en heterogene groep zijn om wat slap te ouwehoeren over politiek.
Viersterrenhotel.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:10 schreef 3-voud het volgende:
In wat voor etablissement werk je als nachtwaker Friek?
Zo zuur is dat niet, lijkt me realistisch.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur.
1. Fok is een leuke hobby, niets mis mee.
2. Door fok heb ik me voorgenomen kortere zinnen te gebruiken.
3. Fok prikkelt om dingen te gaan opzoeken.
Kortom: Leuke hobby waar je meer van leert dan bijvoorbeeld gamen.
Juist en zo is het ook bedoeld.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo zuur is dat niet, lijkt me realistisch.
POL/FOK! is een leuke hobby, maar je moet het beschouwen als een avondje in de kroeg oid.
Nou probeer het uit en stuur een seintje.(Mag best eng zijn hoor).quote:Op woensdag 27 april 2011 01:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp niet waarom mensen zo panisch doen over de dood, lijkt mij eerder spannend, ik ben toch wel benieuwd wat hier achter zit, of niet natuurlijk
Ik ben nog jongquote:Op woensdag 27 april 2011 01:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou probeer het uit en stuur een seintje.(Mag best eng zijn hoor).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |