Zit al in de Woning :pquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef tvdleur het volgende:
ik zeg: thuisbiosAltijd goed donker, dus prima beeld. Koelkastje erin, paar stoeltjes, wat filmposters en klaar! Geen geluidsoverlast... alleen maar voordelen!
Komt al een oefenruimte in het dichte gedeelte van de schuur achter.quote:
Jij bent dan echt de eerste die de OP niet leest. Of je hebt een andere definitie van spontaan bedenken.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:56 schreef DJMO het volgende:
ben ik dan echt de eerste die spontaan aan een wietplantage denkt?
Ben niet zo van de wijn. Bier was een beter idee geweest, maar er is genoeg ruimte voor in de woningquote:
Zit al in de woning zelfquote:
lol, sorry, ik had alleen het begin gelezen (en ik was nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 27 april 2011 13:53 schreef Namo_h het volgende:
[..]
Jij bent dan echt de eerste die de OP niet leest. Of je hebt een andere definitie van spontaan bedenken.
Totaal ongeveer 11.5 hectare, waarvan ongeveer 1.1 hectare door ons gebruikt wordt. De rest is verhuurd.quote:
Kinderen hebben we niet en de komende jaren ook nog niet. Bioscoopzaaltje/lounge komt al in de woning. Werk/gereedschapschuur achter bij het zwembad in de schuur, Fitnessruimte komt al in de schuur achter samen met een oefenruimte voor mijn broertje.quote:En wat je met je kelder wil gaan doen.... dat is afhankelijk waar je in je nieuwe woonhuis nog wel/niet aan hebt gedacht en wat daarin past.
Wanneer je kinderen hebt, kun je daar een aparte speelruimte van maken (aka spookhuis). Hou je van films kijken, heel hard muziek draaien of lawaaierig klussen, is de kelder een goed idee, kunnen andere mensen in huis nog slapen of in ieder geval niet gestoord raken. Een sporthok kan ook uiteraard, wel lekker koel 's zomers.
Dat is er in principe al met de louche bij het zwembad en de biosruimte.quote:
parkeerruimte heb ik al genoeg (voor 4 auto's) in de schuur met carport. En even een kelder verbinden is me net iets te duur. zonde van het geldquote:Op woensdag 27 april 2011 16:19 schreef sanger het volgende:
Waarom niet de kelder verbinden met een kelder die je onder het huis door laat lopen? Dan kun je daar een parkeergarage van maken voor je auto en fiets
Vind ik ook weer zonde. er moet toch wel iets leuks mee te doen zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 16:45 schreef Mosch het volgende:
Volgens mij kun je die kelder wel volgooien met zand je hebt immers alles al
Toepasselijke suggestiequote:
Nee dat nietquote:Op donderdag 28 april 2011 07:41 schreef refro het volgende:
Oh laat me raden je hebt airco in je nieuwe huis
Tijd voor een bak koffie.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef Silven het volgende:
Misschien lees ik eroverheen hoor, maar wat is het oppervlak van de kelder?
Koffie gedronken en toen zag ik het.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Tijd voor een bak koffie.
me2. Volgens mij wordt het een prachtig huis, als ik de plek zo zie. Ben heel benieuwd!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:42 schreef Ml-etje het volgende:
Heb geen kelderideeën maar ben wel enorm benieuwd naar de bouw van het huis
Gewoon zomaar in lederen pakjes rondscheuren mag ook hoor. Het is je eigen grondquote:Op woensdag 27 april 2011 17:22 schreef Namo_h het volgende:
[..]
Toepasselijke suggestie; mijn ouders zijn idd. ook beide verongelukt en door de verkoop van hun woning, kan ik de deze woning bouwen op de eveneens geerfde grond van mijn overleden opa.
Maar denk maar niet dat ik 's nachts in een strak lederen pakje ga rond scheuren en boefjes vangen.
SM-kelder kan ookquote:Op donderdag 28 april 2011 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon zomaar in lederen pakjes rondscheuren mag ook hoor. Het is je eigen grond
Lenders zegt mij niets, woning staat in Drenthequote:Op donderdag 28 april 2011 17:35 schreef lezzer het volgende:
Da's toch niet dat pand van Lenders hè?
-als dit je niks zegt haal ik het zo gewoon weer weg-
De stahoogte is ongeveer 2.5 meter. de kelder komt nu nog 0.5m boven het maaiveld uit, maar doordat de grond rondom de woning opgehoogd word is straks het plafond van de kelder (buitenzijde) gelijk an het maaiveld.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:54 schreef 2cv het volgende:
Overigens, ligt de vloer van de kelder 2,5 meter onder het maaiveld of is de stahoogte 2,5 meter ?
Zitmaaier en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef Rtificial het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom je die kelder nog zou gebruiken. Ik zou zeggen afdichten en/of volstorten.
Verder begreep ik je berekening niet zo goed. Jullie gebruiken 2,5 hectare zelf?? Dat is 25.000 m2... Uitgaande van een kavelbreedte van zo'n 40 meter is het stuk grond dat je zelf gebruikt dan 625 meter diep? Dat is een flink stuk tuinonderhoud.
Nog afgezien van de overige 350.000 m2...
Je hebt helemaal gelijk, de berekening klopt niet echt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef Rtificial het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom je die kelder nog zou gebruiken. Ik zou zeggen afdichten en/of volstorten.
Verder begreep ik je berekening niet zo goed. Jullie gebruiken 2,5 hectare zelf?? Dat is 25.000 m2... Uitgaande van een kavelbreedte van zo'n 40 meter is het stuk grond dat je zelf gebruikt dan 625 meter diep? Dat is een flink stuk tuinonderhoud.
Nog afgezien van de overige 350.000 m2...
Nee, dan is dat nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:02 schreef Namo_h het volgende:
[..]
Lenders zegt mij niets, woning staat in Drenthe
Of je leest het hele topic eerst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef nikky het volgende:
Heb je kinderen? Laat je kinderen het dan gebruiken als eigen keet
Ik heb het idd gemist. Sorry hoor frustie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:42 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Of je leest het hele topic eerst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |