I take that as a yesquote:
Geeft niet, zegt niets over je uiterlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Me too. But then ik was ook 20 voordat ik ontmaagd werd
Geforceerd? Achter de vrouwen aangaan is het leukste wat er isquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, eens in de twee weken ga ik wel uit, alleen houd ik sowieso niet van disco's, maar bruine cafeetjes zijn inderdaad wel leuk. En ach, als jij geforceerd achter de meiden aan wilt om indruk te maken op je vrienden dan moet je dat vooral zelf weten
Dan komt het nog wel goed denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zat onder de acné tot m'n twintigste, dat hielp niet echtquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geeft niet, zegt niets over je uiterlijk.
...
Mehehehehe.
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zat onder de acné tot m'n twintigste, dat hielp niet echt
Bestond het Spijkerkwartier toen nog?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, kan het me nauwelijks meer herinnerenquote:
Ja, maar dat is nooit in me opgekomenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bestond het Spijkerkwartier toen nog?
Ik hoop van niet, want dat zou betekenen dat ik aan het lagere wal ben geraakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
Eigenlijk ben ik links geworden vanaf het moment dat ik begon te neuken.
Er is dus nog hoop voor php
Ik mag hopen na het huwelijk?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
Eigenlijk ben ik links geworden vanaf het moment dat ik begon te neuken.
Er is dus nog hoop voor php
Reagan was een eikel.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
Linkse boom knuffelaar verdient een ban omdat hij reagan een duivel noemtMaar zelf wel wit rusland cuba en Venuzuela verheerlijken
Correctie; het huwelijk is geen instituutquote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het huwelijk is een conservatief rechts instituut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |