*hoopt*quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]als zoenmevrouw er over 4 jaar ook zo uit ziet, ren ik HEEL HARD WEG!!!
T zal ook eens niet hoorquote:
Waar hoop jij opquote:
quote:
op kortpittigkapselmevrouwquote:
Ha! Dus tóch!quote:
Zij nietquote:
quote:
ze heeft al een toyboy dus het is dichterbij dan je denktquote:
Hmm, zal ik weer naar de kapper gaan?quote:
Hoe lang is het nu dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, zal ik weer naar de kapper gaan?
Wanneer maken ze het af?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef CherryLips het volgende:
ik heb zaterdag een stuk laten knippen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lang is het nu dan?
Ik was in de veronderstelling dat jij ook in dat 40+ topic mocht posten
Net boven schouders is niet pittig kortquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lang is het nu dan?
Ik was in de veronderstelling dat jij ook in dat 40+ topic mocht posten
Opscheren en stekels graag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, zal ik weer naar de kapper gaan?
quote:
Spiegelen bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren keek ik in de spiegel en dacht: dat doe je goed
Hmm, in dit geval het kapselquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Aah, dat is niet hoe ik het kenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hé, ik heb nog vijf jaar ja! En het is al bijna tot op mijn schouders
Het is ook voor 30'ersquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hé, ik heb nog vijf jaar ja! En het is al bijna tot op mijn schouders
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, in dit geval het kapsel
Ik dacht, wtf doe jij in EdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik heb het heel kort nuquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
Ik laat het voorlopig niet meer knippen. Alleen de puntjesGroeien zal het!
daten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
Ik laat het voorlopig niet meer knippen. Alleen de puntjesGroeien zal het!
Zo zie je maar hoe slecht je me kentquote:
Nee, ik heb je te lang niet meer gezien danquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe slecht je me kent
Omdat 40+'ers seniel zijn?quote:
quote:
Ja, dat vroeg ik me ook afquote:
Dat ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik heb je te lang niet meer gezien dan
Gast, serieusquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook afmaar ja, als ik nog wilde neuken die avond, moest ik wel
Je hebt er veel voor over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook afmaar ja, als ik nog wilde neuken die avond, moest ik wel
*steekt kaarsjes en en pakt de wijn*quote:
Dat kort pittig kapsel is echt heul dichtbijquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou die mevrouw weten dat ze beroemd is hier?
Die hebben jongetjes niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Hofnarretje verder als Vlinderheuvel
Ik dacht eerst dat er venusheuvel stond
Ja dat vond ik ook.quote:
quote:
Nee dat is pas als ze 18 wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Hofnarretje verder als Vlinderheuvel
Ik dacht eerst dat er venusheuvel stond
Omdat je bed lelijk is?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:22 schreef ArTiC het volgende:
Waarom ben ik altijd de hele avond moe en zo rond een uur of 22 ineens totaal niet meer?
Ik stond net ook op het punt om naar bed te gaan omdat er morgenochtend om 7 uur bouwvakkers voor de deur kunnen staan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:22 schreef ArTiC het volgende:
Waarom ben ik altijd de hele avond moe en zo rond een uur of 22 ineens totaal niet meer?
Ik zou er voor in Ede gaan wonen.quote:
hell noquote:
Nu al?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stond net ook op het punt om naar bed te gaan omdat er morgenochtend om 7 uur bouwvakkers voor de deur kunnen staan.
Nu ben ik klaarwakker
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef Watertornado het volgende:
Meh, nu draai ik Beth Hart en dan moet ik opeens aan missbehavin denken.
Je bedoeld, tegen wie mag ik eens even lekker trappenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
Aaargh wie jaagt mijn kutbui eens weg?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu al?
Hier pas rond 12-1 en ook 7 weer gewoon eruit. Anders slaap ik toch niet echt
Ik weet niet of dat genoeg is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bedoeld, tegen wie mag ik eens even lekker trappen
onweerquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
Daar word ik vast niet vrolijker vanquote:
Auto's zijn net als vrouwen, je moet ze vertroetelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat jij je auto niet goed verzorgt.
Nee hoor, vrouwen kunnen zichzelf wél wassen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto's zijn net als vrouwen, je moet ze vertroetelen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat jij je auto niet goed verzorgt.
Ik weet wel iets waar je de slappe lach van krijgtquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar word ik vast niet vrolijker van
Nee johquote:
*kijkt naar buiten*quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik vind het leuker om daar een handje of twee bij te helpenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen kunnen zichzelf wél wassen.
Weet je wel of je auto een mannetje of een vrouwtje is en indien het eerste of hij homo is?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft een black hello kitty!
Mijn auto's zijn altijd mannetjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je wel of je auto een mannetje of een vrouwtje is en indien het eerste of hij homo is?
Dacht eerst nog aan River runs Red...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar word ik vast niet vrolijker van
Nou, is 'ie mooi klaar met een Hello Kitty ding.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn auto's zijn altijd mannetjes
Hoe dan???quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar je de slappe lach van krijgt
Het is een stoere, zwarte hello kitty ja!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, is 'ie mooi klaar met een Hello Kitty ding.
[..]
Hoe dan???
Beetje jammer, hou er wel van een beetje van hem in te trappenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook maar dat haal ik wel weer in dan
[..]
Valt te proberen
Figuresquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer, hou er wel van een beetje van hem in te trappen
Moet ook, je mag er prima mee scheuren, maar je weet het, eerst goed opwarmen en in het begin een beetje inrijdenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer, hou er wel van een beetje van hem in te trappen
Ach, jij kan die klappen van de zweep wel hebbenquote:
Neequote:
Soms gaat er wel eens wat kapot, maargoed dat wordt wel weer gefixtquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ook, je mag er prima mee scheuren, maar je weet het, eerst goed opwarmen en in het begin een beetje inrijden
Effe je pony's uitlaten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ook, je mag er prima mee scheuren, maar je weet het, eerst goed opwarmen en in het begin een beetje inrijden
Ok, ik voel de manliness al gewoon over je deux cents cinq ontfermen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een stoere, zwarte hello kitty ja!
Ik dacht dat je als een fatsoenlijke rus met je dronken kop elke dag aan de wodka zat.quote:En hoe dan wat?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok, ik voel de manliness al gewoon over je deux cents cinq ontfermen.
[..]
Ik dacht dat je als een fatsoenlijke rus met je dronken kop elke dag aan de wodka zat.
Deceptie.
niet?quote:
Waarom vraag je dat niet aan Q?quote:
Dat weet ik, maar zo gaat de uitdrukking nu eenmaal.quote:
IJshockeyquote:
omdat CL ook meestal de radio aan heeft staanquote:
En impliceer jij nou dat ik een dronken kop heb?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zo gaat de uitdrukking nu eenmaal.
Of impliceer je hiermee dat je als een halve Sloveense met je dronken kop elke dag aan de wodka zit?
Menu > instellingen > applicaties > programma aanklikken > verwijderenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
Heeft iemand een handleiding voor de samsung galaxy?
Ik heb ergens lopen klikken en nu heb ik iets geinstalleerd maar dat moet niet
Daar zei je net nog niets over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En impliceer jij nou dat ik een dronken kop heb?
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En impliceer jij nou dat ik een dronken kop heb?
Fijn he, zo'n landelijke omgevingquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, kutburen die met gier gaan mesten
Ja, ik was maar gaan spieken, wist niet of je er nog was. Dank jequote:
Ik zit midden in een woonwijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijn he, zo'n landelijke omgeving![]()
In Utrecht nooit last van.
Soundhound / shazam?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik was maar gaan spieken, wist niet of je er nog was. Dank je
Was het maar waarquote:
Injecteren ze het niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, kutburen die met gier gaan mesten
Ik woon ook midden in een woonwijk in Ede. Maar als ze in Veenendaal gaan gieren...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit midden in een woonwijk
Op het platteland ruik je daar niks van.
Niet voor windowsquote:
ik las het daarna pas, ik dacht even dat je op een boerderij woondequote:
Ik las jouw reactie, ik hoop dat ze je een beetje kennenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Mijn kind heeft een nestkastje geknutseld <3 Wat nu?
Zo!quote:
Nooit last van. En ik woon redelijk dicht bij de boerderijen. Gieren gebeurt hier ook niet meer zo vaak, is zo slecht voor 't land.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon ook midden in een woonwijk in Ede. Maar als ze in Veenendaal gaan gieren...![]()
Zo'n vochtige mestlucht
Helaas nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik las het daarna pas, ik dacht even dat je op een boerderij woonde
Het is wel F&F he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik las jouw reactie, ik hoop dat ze je een beetje kennen
Ik kom veel in F&F, vooral als lurkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel F&F he?Soort OUD, maar dan voor hippies.
(Ik ben net zo met knaagbeestjes)
Die boeren hier leven nog in de jaren 20quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit last van. En ik woon redelijk dicht bij de boerderijen. Gieren gebeurt hier ook niet meer zo vaak, is zo slecht voor 't land.
En als 't gebeurt, ruik je er niks van.
Die hele gemeenschap is toch nog jaren 20 daar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die boeren hier leven nog in de jaren 20
Veenendaal ja, en oud-Ede, maar daar woon ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hele gemeenschap is toch nog jaren 20 daar?
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon ook midden in een woonwijk in Ede. Maar als ze in Veenendaal gaan gieren...![]()
Zo'n vochtige mestlucht
moet je voorstellen wat ik er voor over hebquote:
Ja, ik bedoel Veenendaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veenendaal ja, en oud-Ede, maar daar woon ik niet
We waren wel ff bang dat er niks open zou zijn gisterenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veenendaal ja, en oud-Ede, maar daar woon ik niet
Daar doelde ik niet opquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet je voorstellen wat ik er voor over heb
2e Paasdag valt mee, misschien dat de Mediamarkt ook open was, daar was een paar jaar geleden nog gezeik over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We waren wel ff bang dat er niks open zou zijn gisteren
The Nationalquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef JoeBravo het volgende:
http://kickingthehabit.nl(...)ational-exile-vilify
Buiten dat pleintje was t een dooie uitgestorven boelquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2e Paasdag valt mee, misschien dat de Mediamarkt ook open was, daar was een paar jaar geleden nog gezeik over.
Een gewone zondag dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Buiten dat pleintje was t een dooie uitgestorven boelWe moesten 10min van/naar t centrum lopen en nauwelijks mensen tegen gekomen.
contextquote:
blijkbaar.quote:
daar zijn we tweelingbroers voorquote:
zie:quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ede, ik zie connecties hier, biecht maar op
quote:
onze arme moeder...3 jaar over onze bevalling gedaanquote:
Vergeet jullie kleine zusje nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
onze arme moeder...3 jaar over onze bevalling gedaan
Zo'n over t paard getilt nakomertjequote:
nu wordt het ietwat incestueusquote:
quote:
quote:
waarmee z'n gelijk meteen is aangetoond.quote:
Wie zegt dat het een positieve vergelijking was? * PeuRac kent JB een klein beetjequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt mij zelf een keer vergeleken met je zusje
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarmee z'n gelijk meteen is aangetoond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik ga die vergelijking hier niet herhalenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een positieve vergelijking was? * PeuRac kent JB een klein beetje
pics van Joe's zusjequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt mij zelf een keer vergeleken met je zusje
Taalnazi stelt nooit teleurquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarmee z'n gelijk meteen is aangetoond.
Je hebt diverse andere media tot je beschikking om mij te bereiken, ik wacht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga die vergelijking hier niet herhalen
Uiteindelijk verloren ze.quote:
Dan kan je wachten tot je een ons weegt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt diverse andere media tot je beschikking om mij te bereiken, ik wacht.
de mogelijke negatieve toonzetting aangaande mijn zusje bevalt me nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een positieve vergelijking was? * PeuRac kent JB een klein beetje
Dat duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kan je wachten tot je een ons weegt.
wij zijn er ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt diverse andere media tot je beschikking om mij te bereiken, ik wacht.
Dat zou ik nooit doen, de toonzetting was jegens Yuki uiteraardquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de mogelijke negatieve toonzetting aangaande mijn zusje bevalt me niet
Roddel kanalen gaan bijna nog sneller dan Fokquote:
Nou zeg, mooi is datquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen, de toonzetting was jegens Yuki uiteraard
zoveel awesome kan internet niet aanquote:
ik zit daar duidelijk niet in want ik mis alles hierquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Roddel kanalen gaan bijna nog sneller dan Fok
die lijn hè...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit daar duidelijk niet in want ik mis alles hier
awesomenessquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zoveel awesome kan internet niet aan
Je moet ook wel wat te sharen hebben?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit daar duidelijk niet in want ik mis alles hier
ik ben saaiquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet ook wel wat te sharen hebben?
Je achternaam is niet zeldzaam genoegquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zoveel awesome kan internet niet aan
Als ZusBravo een beetje op haar broer lijkt, heeft ze geen facebookquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je achternaam is niet zeldzaam genoegen ik weet geen voornaam, Facebook brengt me niks
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ZusBravo een beetje op haar broer lijkt, heeft ze geen facebook
ik ook nietquote:
hyvesquote:
Gelukkig prima te genezenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef Crutch het volgende:
Hyves is een sociaal overdraagbare aandoening.
Koste me wel wat moeite trouwens.quote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
Geen Hyves meer
Je hoeft maar 63 keer op JA DAT WIL IK ECHT te klikken
bij Hyves, ja dat heb ik. Is ook gebeurd, ik kan niet meer inloggen met mn oude gegevens. In tegenstelling tot bij Facebook, kan je eeuwig weer blijven inloggen en dan activeer je em ook meteen weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Koste me wel wat moeite trouwens.
Heb je al eens geprobeerd je account op te zeggen?
Wil je verkering met mij?quote:
Alleen als ik het morgen uit mag makenquote:
Dat was het puntquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen als ik het morgen uit mag maken
Fout, kan bij Facebook op den duur ook niet meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij Hyves, ja dat heb ik. Is ook gebeurd, ik kan niet meer inloggen met mn oude gegevens. In tegenstelling tot bij Facebook, kan je eeuwig weer blijven inloggen en dan activeer je em ook meteen weer
Daar heb ik dus geen zin in. Laat m wel staan weg te rotten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
Geen Hyves meer
Je hoeft maar 63 keer op JA DAT WIL IK ECHT te klikken
dealquote:
zullen we dan maar weer uit elkaar gaan?quote:
Wat is volgens jou dan wel een goede basis?quote:
We kunnen dit Singles niet aandoenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zullen we dan maar weer uit elkaar gaan?
Uhm.... Mayonaise voor het samenstellen van een lekker dipsausje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan wel een goede basis?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef ArTiC het volgende:
mental note...chocolade paaseitjes niet naast de ventilatoruitgang van je notebook leggen....
ze rollen niet meerquote:
Nee, dat nietquote:
ik laat het papiertje er gewoon omheen zitten voorlopigquote:
Dan krijg je gemuteerde paaseitjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik laat het papiertje er gewoon omheen zitten voorlopig
ik heb nu zeg maar het chocolade ei van Columbusquote:
jouw paaseieren zijn ook gesmolten?quote:
Geert Wilders doe er wat aan!quote:
FRESH POT!quote:
Geniaalquote:
Ja, schoon bedjequote:
Truste yukiquote:
Ik raak gewoon in comaquote:Op woensdag 27 april 2011 07:38 schreef Nouk84 het volgende:
Hoe kan het dat iedereen maar zo kort slaapt? Daar heb ik (thank god!) echt nog nooit last van gehad.
Ik ook niet. Minstens zes uur en dat is een relatief korte nacht.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:38 schreef Nouk84 het volgende:
Hoe kan het dat iedereen maar zo kort slaapt? Daar heb ik (thank god!) echt nog nooit last van gehad.
Ik ging gewoon heel eigenwijs veeeeeeeeel te laat naar bedquote:Op woensdag 27 april 2011 07:38 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
Same here!quote:Op woensdag 27 april 2011 07:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ook niet. Minstens zes uur en dat is een relatief korte nacht.
Het duurt een eeuwigheid voordat ik in slaap valquote:Op woensdag 27 april 2011 07:38 schreef Nouk84 het volgende:
Als ik eenmaal ga piekeren is het hek van de dam, maar dat is eens in de maand ofzoquote:Op woensdag 27 april 2011 07:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het duurt een eeuwigheid voordat ik in slaap val
op 1 of andere manier ga ik zodra ik lig malen en piekeren over allemaal dingen waar ik dan niet mee bezig moet zijn (werk)![]()
zodra ik eenmaal weg ben dan lig ik ook in coma
Ja oké, maar dat doet iedereen wel eens, maar dan val je wel gewoon in slaap toch? En dan moet je wakker worden voor Y.?quote:Op woensdag 27 april 2011 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging gewoon heel eigenwijs veeeeeeeeel te laat naar bed
Ik ging vannacht rond uur of half 3, 3 uur eindelijk slapen, half 7 de wekker want moet Y. zo naar school brengen.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat doet iedereen wel eens, maar dan val je wel gewoon in slaap toch? En dan moet je wakker worden voor Y.?
Zoals ik het begrijp liggen de meesten hier nachtenlang te woelen en kunnen ze maar niet slapen.
Dat werkt niet als je wekker vroeg gaatquote:Op woensdag 27 april 2011 07:58 schreef El_Matador het volgende:
Gaan slapen als je moe bent (en niet op een bepaalde tijd). Ideaal; nooit piekeren
Aha, als Y. naar school is, ontvangt Moeder Muts gewillige mannen die haar stoepje komen schoonvegen en haar lekkende kraan komen repareren...quote:Op woensdag 27 april 2011 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging vannacht rond uur of half 3, 3 uur eindelijk slapen, half 7 de wekker want moet Y. zo naar school brengen.
Ik had beter op tijd naar bed kunnen gaan want ik heb straks ook uhm visite![]()
Ach nu wel goed excuus om de hele dag in bed door te brengen
Maar normaal val ik wel redelijk snel in slaap. Heb alleen wel soms nachtmerries die me wakker houden, laatste tijd steeds vaker
Oh jawel, maar dan kost het opstaan wat meer moeitequote:Op woensdag 27 april 2011 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat werkt niet als je wekker vroeg gaat
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aha, als Y. naar school is, ontvangt Moeder Muts gewillige mannen die haar stoepje komen schoonvegen en haar lekkende kraan komen repareren...
Vervolgens de hele dag in bed liggen werkt ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat werkt niet als je wekker vroeg gaat
ik ben nu aan het werkquote:
Doe ik nooit. Soms ben ik zo moe dat ik het probeer maar dan ga ik juist wel liggen piekeren enzquote:Op woensdag 27 april 2011 08:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vervolgens de hele dag in bed liggen werkt ook niet.
vorige week stond er:quote:
je hebt je punt gemaaktquote:
Yuksquote:
Duidelijk statementquote:
quote:
Is me hier wel vaker opgevallen. Maar ja, niet zo vreemd als je regelmatig tot diep in de nacht op fok zit, maar wel onregelmatig hoe diep en wel vroeg eruit. Ja, ritme naar de klote. En dan hier weer klagen hoe kut er geslapen isquote:Op woensdag 27 april 2011 07:38 schreef Nouk84 het volgende:
ritme heb ik iig nooit gehadquote:Op woensdag 27 april 2011 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is me hier wel vaker opgevallen. Maar ja, niet zo vreemd als je regelmatig tot diep in de nacht op fok zit, maar wel onregelmatig hoe diep en wel vroeg eruit. Ja, ritme naar de klote. En dan hier weer klagen hoe kut er geslapen is
Nee, máár dáár ligt het niet aanquote:Op woensdag 27 april 2011 08:19 schreef stbabylon het volgende:
Is me hier wel vaker opgevallen. Maar ja, niet zo vreemd als je regelmatig tot diep in de nacht op fok zit, maar wel onregelmatig hoe diep en wel vroeg eruit. Ja, ritme naar de klote. En dan hier weer klagen hoe kut er geslapen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |