IJshockeyquote:
omdat CL ook meestal de radio aan heeft staanquote:
En impliceer jij nou dat ik een dronken kop heb?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zo gaat de uitdrukking nu eenmaal.
Of impliceer je hiermee dat je als een halve Sloveense met je dronken kop elke dag aan de wodka zit?
Menu > instellingen > applicaties > programma aanklikken > verwijderenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
Heeft iemand een handleiding voor de samsung galaxy?
Ik heb ergens lopen klikken en nu heb ik iets geinstalleerd maar dat moet niet
Daar zei je net nog niets over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En impliceer jij nou dat ik een dronken kop heb?
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En impliceer jij nou dat ik een dronken kop heb?
Fijn he, zo'n landelijke omgevingquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, kutburen die met gier gaan mesten
Ja, ik was maar gaan spieken, wist niet of je er nog was. Dank jequote:
Ik zit midden in een woonwijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijn he, zo'n landelijke omgeving![]()
In Utrecht nooit last van.
Soundhound / shazam?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik was maar gaan spieken, wist niet of je er nog was. Dank je
Was het maar waarquote:
Injecteren ze het niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, kutburen die met gier gaan mesten
Ik woon ook midden in een woonwijk in Ede. Maar als ze in Veenendaal gaan gieren...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit midden in een woonwijk
Op het platteland ruik je daar niks van.
Niet voor windowsquote:
ik las het daarna pas, ik dacht even dat je op een boerderij woondequote:
Ik las jouw reactie, ik hoop dat ze je een beetje kennenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Mijn kind heeft een nestkastje geknutseld <3 Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |