Omdat 40+'ers seniel zijn?quote:
quote:
Ja, dat vroeg ik me ook afquote:
Dat ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik heb je te lang niet meer gezien dan
Gast, serieusquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook afmaar ja, als ik nog wilde neuken die avond, moest ik wel
Je hebt er veel voor over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook afmaar ja, als ik nog wilde neuken die avond, moest ik wel
*steekt kaarsjes en en pakt de wijn*quote:
Dat kort pittig kapsel is echt heul dichtbijquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou die mevrouw weten dat ze beroemd is hier?
Die hebben jongetjes niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Hofnarretje verder als Vlinderheuvel
Ik dacht eerst dat er venusheuvel stond
Ja dat vond ik ook.quote:
quote:
Nee dat is pas als ze 18 wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Hofnarretje verder als Vlinderheuvel
Ik dacht eerst dat er venusheuvel stond
Omdat je bed lelijk is?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:22 schreef ArTiC het volgende:
Waarom ben ik altijd de hele avond moe en zo rond een uur of 22 ineens totaal niet meer?
Ik stond net ook op het punt om naar bed te gaan omdat er morgenochtend om 7 uur bouwvakkers voor de deur kunnen staan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:22 schreef ArTiC het volgende:
Waarom ben ik altijd de hele avond moe en zo rond een uur of 22 ineens totaal niet meer?
Ik zou er voor in Ede gaan wonen.quote:
hell noquote:
Nu al?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stond net ook op het punt om naar bed te gaan omdat er morgenochtend om 7 uur bouwvakkers voor de deur kunnen staan.
Nu ben ik klaarwakker
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef Watertornado het volgende:
Meh, nu draai ik Beth Hart en dan moet ik opeens aan missbehavin denken.
Je bedoeld, tegen wie mag ik eens even lekker trappenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
Aaargh wie jaagt mijn kutbui eens weg?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu al?
Hier pas rond 12-1 en ook 7 weer gewoon eruit. Anders slaap ik toch niet echt
Ik weet niet of dat genoeg is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bedoeld, tegen wie mag ik eens even lekker trappen
onweerquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
Daar word ik vast niet vrolijker vanquote:
Auto's zijn net als vrouwen, je moet ze vertroetelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat jij je auto niet goed verzorgt.
Nee hoor, vrouwen kunnen zichzelf wél wassen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto's zijn net als vrouwen, je moet ze vertroetelen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat jij je auto niet goed verzorgt.
Ik weet wel iets waar je de slappe lach van krijgtquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar word ik vast niet vrolijker van
Nee johquote:
*kijkt naar buiten*quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto's zijn net als vrouwen, je moet ze vertroetelen
Goed punt, maar ik vind het leuker om daar een handje of twee bij te helpenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen kunnen zichzelf wél wassen.
Weet je wel of je auto een mannetje of een vrouwtje is en indien het eerste of hij homo is?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft een black hello kitty!
Mijn auto's zijn altijd mannetjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je wel of je auto een mannetje of een vrouwtje is en indien het eerste of hij homo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |