Dacht eerst nog aan River runs Red...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar word ik vast niet vrolijker van
Nou, is 'ie mooi klaar met een Hello Kitty ding.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn auto's zijn altijd mannetjes
Hoe dan???quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar je de slappe lach van krijgt
Het is een stoere, zwarte hello kitty ja!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, is 'ie mooi klaar met een Hello Kitty ding.
[..]
Hoe dan???
Beetje jammer, hou er wel van een beetje van hem in te trappenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto's zijn net als vrouwen, je moet ze vertroetelen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook maar dat haal ik wel weer in dan
[..]
Valt te proberen
Figuresquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer, hou er wel van een beetje van hem in te trappen
Moet ook, je mag er prima mee scheuren, maar je weet het, eerst goed opwarmen en in het begin een beetje inrijdenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer, hou er wel van een beetje van hem in te trappen
Ach, jij kan die klappen van de zweep wel hebbenquote:
Neequote:
Soms gaat er wel eens wat kapot, maargoed dat wordt wel weer gefixtquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ook, je mag er prima mee scheuren, maar je weet het, eerst goed opwarmen en in het begin een beetje inrijden
Effe je pony's uitlaten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ook, je mag er prima mee scheuren, maar je weet het, eerst goed opwarmen en in het begin een beetje inrijden
Ok, ik voel de manliness al gewoon over je deux cents cinq ontfermen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een stoere, zwarte hello kitty ja!
Ik dacht dat je als een fatsoenlijke rus met je dronken kop elke dag aan de wodka zat.quote:En hoe dan wat?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok, ik voel de manliness al gewoon over je deux cents cinq ontfermen.
[..]
Ik dacht dat je als een fatsoenlijke rus met je dronken kop elke dag aan de wodka zat.
Deceptie.
niet?quote:
Waarom vraag je dat niet aan Q?quote:
Dat weet ik, maar zo gaat de uitdrukking nu eenmaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |