Zo!quote:
Nooit last van. En ik woon redelijk dicht bij de boerderijen. Gieren gebeurt hier ook niet meer zo vaak, is zo slecht voor 't land.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon ook midden in een woonwijk in Ede. Maar als ze in Veenendaal gaan gieren...![]()
Zo'n vochtige mestlucht
Helaas nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik las het daarna pas, ik dacht even dat je op een boerderij woonde
Het is wel F&F he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik las jouw reactie, ik hoop dat ze je een beetje kennen
Ik kom veel in F&F, vooral als lurkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel F&F he?Soort OUD, maar dan voor hippies.
(Ik ben net zo met knaagbeestjes)
Die boeren hier leven nog in de jaren 20quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit last van. En ik woon redelijk dicht bij de boerderijen. Gieren gebeurt hier ook niet meer zo vaak, is zo slecht voor 't land.
En als 't gebeurt, ruik je er niks van.
Die hele gemeenschap is toch nog jaren 20 daar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die boeren hier leven nog in de jaren 20
Veenendaal ja, en oud-Ede, maar daar woon ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hele gemeenschap is toch nog jaren 20 daar?
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon ook midden in een woonwijk in Ede. Maar als ze in Veenendaal gaan gieren...![]()
Zo'n vochtige mestlucht
moet je voorstellen wat ik er voor over hebquote:
Ja, ik bedoel Veenendaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veenendaal ja, en oud-Ede, maar daar woon ik niet
We waren wel ff bang dat er niks open zou zijn gisterenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veenendaal ja, en oud-Ede, maar daar woon ik niet
Daar doelde ik niet opquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet je voorstellen wat ik er voor over heb
2e Paasdag valt mee, misschien dat de Mediamarkt ook open was, daar was een paar jaar geleden nog gezeik over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We waren wel ff bang dat er niks open zou zijn gisteren
The Nationalquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef JoeBravo het volgende:
http://kickingthehabit.nl(...)ational-exile-vilify
Buiten dat pleintje was t een dooie uitgestorven boelquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2e Paasdag valt mee, misschien dat de Mediamarkt ook open was, daar was een paar jaar geleden nog gezeik over.
Een gewone zondag dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Buiten dat pleintje was t een dooie uitgestorven boelWe moesten 10min van/naar t centrum lopen en nauwelijks mensen tegen gekomen.
contextquote:
blijkbaar.quote:
daar zijn we tweelingbroers voorquote:
zie:quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ede, ik zie connecties hier, biecht maar op
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |