Uninstallen en weer installen heeft bij mij geholpen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:56 schreef Stability het volgende:
hoe krijg ik die flash plugin weer goed? iemand?
adobe veroorzaakt de laatste week veel problemen Nieuwe updatesquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
wtf nu staat er dat de adobe flash plugin is gecrasht......
ze had toch al last van dr haar toen ze vanochtend aan het schoonmaken was!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De haar extentions vliegen nu ook in de ronte tijdens de sl
in de vorige cos stond een leuke pic van een vrouw die wordt meegesleurd door een deur, zou je daar mo's kop op kunnen fixen ? ? ik zoek hem op voor jequote:
Browser sluiten en opnieuw startenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:56 schreef Stability het volgende:
hoe krijg ik die flash plugin weer goed? iemand?
heb je daar san ervaring mee????quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik gun Jo totaal niks, die hebben geld zat met hun oplichterspraktijken,
16 camera hoeken Honderden Ikea stoelen Jippyquote:
wil je pilletje van mijquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:56 schreef shomila het volgende:
Ik ga ff wat anders doen toch geen streams.
En als ze er wel zijn en Mo komt huilend in beeld en jankt omdat ze naar huis wil trap ik waarschijnlijk mijn laptop in tienen.
vaak een paar keerquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Browser sluiten en opnieuw starten
Jaaah ik hoop het echt ben benieuwd hoe Flip zich gaat gedragen zich er buiten houden of zijn meisje beschermen (als het het eerste doet komt daarna vast nog een ruzie)quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef Day het volgende:
Eén voordeel: Jo hóeft niet meer te slijmen tegen Mo. Zou nu EINDELIJK die langverwachte bitchfight komen?
Ik verwacht helemaal niks meer. Het is allemaal Kumbaya, my Lord.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef Day het volgende:
Eén voordeel: Jo hóeft niet meer te slijmen tegen Mo. Zou nu EINDELIJK die langverwachte bitchfight komen?
Heb ik nu ook. Me internet liep net vast en heb nu ook geen streams meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
wtf nu staat er dat de adobe flash plugin is gecrasht......
Waarmee?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Day het volgende:
Oh ja, Coos heeft gewonnen van Soury!!
Coos, tracteren!!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
ik start mn pc wel ff opnieuw op tot zo
Nou die is er al neem ik aan, dat beschermende gedoe van flip pakt helemaal fout uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah ik hoop het echt ben benieuwd hoe Flip zich gaat gedragen zich er buiten houden of zijn meisje beschermen (als het het eerste doet komt daarna vast nog een ruzie)
Stemmen heb ik tot nu toe nog niet gedaan en ga ik ook niet doen. Ben wel helemaal goeeeeeeeed hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef De_Rennies het volgende:
Deze Nep5 fuck-up gaat ze kijkers en geld kosten, ik zou gewoon niet stemmen, raak je Nep5 het meeste mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |