quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Over 33 posts zit ik op de 13.000
pff, nu ga ik ook kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Over 33 posts zit ik op de 13.000
ohw, dan hoef ik er nu nog maar 7678quote:
NOOB! NOOB! NOOB!quote:
quote:
Patje, hoe staat het leven? De Palm staat koud hier.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Worden er hier nu ook mannen gepost?
Dan kom ik eraanquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Patje, hoe staat het leven? De Palm staat koud hier.
SVquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[samson] hallo, meneer spaghettiii!! [/samson]
Welkom in het lotgenotentopic.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:05 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zit weer onwijs uit te stellen nu.
Moet je niet doen toch.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:05 schreef Omdatappel het volgende:
Opschieten nu!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:05 schreef Omdatappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
nee, ik heb het niet meer zo op bootjes..quote:
NU GAAN!quote:
Anders stel je het weer uit...quote:
Kusje op je neus.quote:
HEIL BEACH!quote:
hee space.quote:
omdat het hier om mij draait, de opperhomo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee, maar ik vroeg me af waarom we het weer over homo's hebben
Okquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
omdat het hier om mij draait, de opperhomo.
omdat breezerslet de ts is..quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee, maar ik vroeg me af waarom we het weer over homo's hebben
das niet zo slim he..quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Godver! Ik heb koffie geknoeid op mijn nieuwe toetsenbord.
ik kan niet zeggen dat het mij nog nooit gebeurt is. toetsenbord is er nog nooit door kapot gegaanquote:
Hij doet het ook nog, maar ik heb 'm pas 2 dagen in gebruik en hij ruikt nu al naar koffie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan niet zeggen dat het mij nog nooit gebeurt is. toetsenbord is er nog nooit door kapot gegaan
en ik vond het zielig dat niemand reageerde..
Nein.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen Henkie?
Hoi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:20 schreef Hatsekiedee het volgende:
hoi ik kom even binnenvallen[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jammer.quote:
Een robot kan ik niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Een robot, een script, een website, een softwaretechnischhoogstandje
een programmaquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Een robot kan ik niet.Scripts zijn gay, net als websites. Wat voor software?
Als ik een idee had zou ik het zelf wel uitvoerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nou godver.Doe eens lief en geef een leuk idee.
Kun jij programmeren dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als ik een idee had zou ik het zelf wel uitvoeren
Oquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Neuh, maar dan leer ik dat wel
Een zaadpiraat tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wij accepteren ook homo's op het schip toch
PIELquote:
Spuug in het eten wat hij maakt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb Jamie Oliver opstaan.
Hij is amandelen aan het maken.
Ik hoor de hele tijd:
'' Let's see how my delicious nuts are doing''
'' Hmm, don't these nuts look great, that brown colour is so good.''
Ik raak er een beetje gedesoriënteerd van.
Homo's wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wij accepteren ook homo's op het schip toch
Maik de Boer is toch die gast met die pratende kut op zijn kin?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Homo's wel.
Nichten ( zoals Maik de Boer bijv.) die mogen weg blijven.
en wat als ik daar op lijk? :")quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Homo's wel.
Nichten ( zoals Maik de Boer bijv.) die mogen weg blijven.
Yessquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maik de Boer is toch die gast met die pratende kut op zijn kin?
Dan gaan wij niet meetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
en wat als ik daar op lijk? :")
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die pratende kut ziet er zo vies uit.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Dat wil iedereenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Implicerend dat ik jou zou willen meeten
En ook te snel gegaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, ik reed net op de A12 Zoetermeer - Nootdorp.
Zie ik een bord:
Denk aan de snelheidslimiet.
Ik dacht altijd dat het '' het limiet '' was..
Uiteraard, in me Astra 1.6 uit '96quote:
Vraag maar aan Ragbroeder.quote:
Wat?quote:
Dat iedereen mij wil meeten.quote:
Geen bier gedronken hoor.quote:
Altijd fucked up in the brain.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii vanwaar die niet heldere denkwijze nu dan ?
Komt door al die blauwe mitsu's.quote:
quote:
Combo's. Allerlei combo's. Fear and Loathing in Las Vegas.quote:
Ik kom wel langs etenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:26 schreef Flippiee het volgende:
Iemand interesse in vet? Ik heb een potje met vet. Al op de tafel gezet.
random film, daarna mijn bed verwarmenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat doen dan CosjeIk wil wel komen hoor
Prima plan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
random film, daarna mijn bed verwarmen
http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef Ragboer het volgende:
Is er ergens een top 1000/5000 lijst ofzo van de mensen met de meeste posts?
doe maar als je onderweg bent :3quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima plan.Maar ik moet nog wel eten en dat is pas na 6en
Maar ik sms/whatsapp wel als ik klaar ben goed?
Mag ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
doe maar als je onderweg bent :3
Smakelijkquote:
Dat is de top 500. Is er niet iets van een langere lijst ofzo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Jawel maar ik kan me niet meer herinneren hoe dat topic heetquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is de top 500. Is er niet iets van een langere lijst ofzo?
Ik ga dan maar zelf even zoeken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel maar ik kan me niet meer herinneren hoe dat topic heetToen had ik op Flippiee nog een ban
Top.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
flippie ik kan het 2x achter elkaar
2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
flippie ik kan het 2x achter elkaar
Ik heb over je gedroomdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb over je gedroomdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik word laatste tijd ook bezweet wakker, maar dat is van de warmte![]()
Ik ben gewoon heet accepteer dat nouquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik word laatste tijd ook bezweet wakker, maar dat is van de warmte
Misschien ooit, als ik iets wil accepteren van mannenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heet accepteer dat nou
hehequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik word laatste tijd ook bezweet wakker, maar dat is van de warmte
Jawel...... :0 een daar?quote:
Okee eigenlijk slaapt er elke nacht een andere hete man in mijn bed maar dat kan ik niet openbaar makenquote:
Ja hier ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
hehevan de warmte ja ja
[..]
Jawel...... :0 een daar?
MANCHESTERRRRRquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja hier ookmaar nu mag die Champions league wel eens gaan beginnen hoor
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MANCHESTERRRRR
Morgen Real![]()
![]()
Barca weer inmaken
Realquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MANCHESTERRRRR
Morgen Real![]()
![]()
Barca weer inmaken
Ben je lesbo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien ooit, als ik iets wil accepteren van mannen
oeiii ik ben voor Schalke en Barca eigenlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MANCHESTERRRRR
Morgen Real![]()
![]()
Barca weer inmaken
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii ik ben voor Schalke en Barca eigenlijk![]()
![]()
quote:
Mannenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii ik ben voor Schalke en Barca eigenlijk![]()
![]()
jij vindt real alleen leuk, omdat die egotripper van een Ronaldo daar zitquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MannenAltijd het tegenovergestelde.
van der sar zeker jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehe das heel mooi![]()
maar jij moedigt Manchester toch wel aan vanavond he ?
Hey ik zag je naam en ik dacht hoiquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij vindt real alleen leuk, omdat die egotripper van een Ronaldo daar zitNiets voetbal
Wil je echt de discussie met mij aangaan over Ronaldo en egotripper?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij vindt real alleen leuk, omdat die egotripper van een Ronaldo daar zitNiets voetbal
Kom maar opquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wil je echt de discussie met mij aangaan over Ronaldo en egotripper?
Nee, jij mag helemaal geilen op zijn lichaam enzo en je mag hem geen egotripper vinden (quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wil je echt de discussie met mij aangaan over Ronaldo en egotripper?
Daarom ben ik dus voor manchesterquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmmm ja lastig inderdaad hij verdient wel een mooie afsluiter![]()
Voetballen met je teelbale tog Xdquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is dit? Voetbal in een homotopic?
Ja, gaat toch over Ronaldo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is dit? Voetbal in een homotopic?
Jan.quote:
Koffie staat koud he!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:03 schreef Beach het volgende:
[..]
hey ik kom vanavond wel even langs buurten
quote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jan.![]()
[..]
Koffie staat koud he!![]()
[..]
![]()
![]()
Wat moet ik er dan inzetten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
fenomeen, je sig is achterhaald, het indianenforum is er allang...
Saved by the bellquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vond hem vaag en de bel ging opeens, niet opendoen!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Al de Sleeuwijkse Appie gemuit?quote:
Dat is Flippie!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jij bent een eckte.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zekerser is al een Duveltje aan het verteren inmiddels, tijd voor de 2e ronde
Cash is Flippiee aan het krikken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat kan niet, want die ligt al bij cash
Is ze serieus een keer langs gekomen en toen heb je niet opengedaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
neuh want die weet dat ik niet opendoe
Ik zie het hem best doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Is ze serieus een keer langs gekomen en toen heb je niet opengedaan?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
jullie kunnen huilen wat jullie willen maar ik heb straks een date met flippie en jullie niet, nou doei lekker puh en hoop dat jullie anaal verkracht worden door een zeehond
Hahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:12 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Advertentieplaats in mijn signature
Ik wist wel dat Flips een man was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
jullie kunnen huilen wat jullie willen maar ik heb straks een date met flippie en jullie niet, nou doei lekker puh en hoop dat jullie anaal verkracht worden door een zeehond
ik wil ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik stuur Cash wel even op je af.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
meer man dan jij ooit zal zijn
Leugens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
meer man dan jij ooit zal zijn
quote:
Schalke?quote:
Omdat jij een neger bent en een lul hebt van 30 centimeter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:15 schreef K-Cash het volgende:
[..]
waarom zal ik breezer daarom gaan opzoeken?
Stoer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:15 schreef Henkie94 het volgende:
Even een forumadmin pesten. Reageer ik over een halfuur, ben ik gebanned.![]()
Ok.quote:
heel wild plassen, mijn hele wc zat onderquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wildplassen ook niet maar wat deed je vorige week?
Wildplassen is mijn hobby.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wildplassen ook niet maar wat deed je vorige week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |