Barrie is gewoon ongesteld.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Hippe_Student het volgende:
Oh sorry ik dacht dat het hoofdsteden en omstreken was hihi
Fopje man. Welkom.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Hippe_Student het volgende:
Oh sorry ik dacht dat het hoofdsteden en omstreken was hihi
Welkom, gij bewoner van het Land tussen Waalwijk en Den Bosch.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef Hippe_Student het volgende:
Represent Drunen, d'oultremont alles je weet zelluf
quote:
Incl bonkjes en sliertjes.quote:
Godver gadverquote:
Ik moet echt even naar de wc, pis bijna in mijn broek van 't lachen.quote:
Nee da's je leeftijdquote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moet echt even naar de wc, pis bijna in mijn broek van 't lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee da's je leeftijdDa's je moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dat mocht je willen. Die pist niet in haar broek van ouderdomquote:
Alsof ze dat jou gaat vertellen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat mocht je willen. Die pist niet in haar broek van ouderdom
Bijdehand doet natuurlijk haar incontinentie luiers verschonen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alsof ze dat jou gaat vertellen.
Zou ook kunnen ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bijdehand doet natuurlijk haar incontinentie luiers verschonen.
Omgquote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Hippe_Student het volgende:
Hallo, ik heet Hippe Student en ik heb zojuist 6 frikadellen met curry naar binnen gejenst.
En nu voor het eerst scarface kijken
Ik vond het al verschrikkelijk dat ik de jouwe moest verschonenquote:
Een studiegenoot van je zat bij mij in de klas op de middelbare. Ik zit nu bij z'n broertje bij de hoorcollege's. Toeval bestaat niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:18 schreef FedExpress het volgende:
welkom Hippe_Student
studiegenoot van mij komt ook van het d'oultremontcollege
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond het al verschrikkelijk dat ik de jouwe moest verschonen
Grapje lieve tuxxxxxxxxxquote:
Niks tegen Helmond.quote:
quote:
Doe maar zo ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kutdorp dat claimt meer dan dat te zijn..
welkom!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef TheJaguar het volgende:
Joooow![]()
Ossenaar zal eens binnen komen vallen.
Vannacht mocht het wel. Godsklere, ik ben nog steeds helemaal naar de klote.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:41 schreef bijdehand het volgende:
O ja, KK, zaterdag mag je niet zuipen op het station en in de trein
Jij bent net wakker, ik ga nu slapen.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik zit aan de vierdubbele espresso's om wakker te blijven
Ik heb niet geslapen vannachtquote:Op donderdag 28 april 2011 09:02 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jij bent net wakker, ik ga nu slapen.
Join the club.quote:
Nee dat zou het doodsaaie werk vandaag wel wat draaglijker maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:09 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Join the club.Maar jij bent niet zwaar onder invloed waarschijnlijk.
Zei toch dat grunn een prima stad wasquote:Op donderdag 28 april 2011 08:54 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vannacht mocht het wel. Godsklere, ik ben nog steeds helemaal naar de klote.Kom net terug uit Grunn, mooi feestje.
op een gegeven moment ging de machinist omroepen dat we onze bek moesten houden omdat de 2 coupés naast ons er last van hadden.
Dat is met onvoldoende slaap ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En de autorit compleet onverantwoord, maar dat terzijde...
Sssssstquote:Op donderdag 28 april 2011 11:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is met onvoldoende slaap ook.
Touche voor STquote:Op donderdag 28 april 2011 11:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is met onvoldoende slaap ook.
ja, trieste situatie weerquote:Op donderdag 28 april 2011 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
en omg:
Inholland biedt studenten compensatie
Nee, weekend!quote:
met je uitkeringquote:
Ik heb geen vakantie, jammer.quote:
Ik heb de laatste periode meer vrij dan les. Moet paper schrijvenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie, jammer.
Dan maar genieten van een lang weekend.
Jaaa doe maar zo. Ik hoop dat het zulk kutweer blijft als vandaag.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb de laatste periode meer vrij dan les. Moet paper schrijvenMaar toch, geen les...
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie, jammer.
Dus eigenlijk ben je een kloon van kkquote:
Nee, maar ik las het ergens hier dus ik moest het gewoon gebruikenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een kloon van kk?
Maar daar voel je verder niks van hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar ik las het ergens hier dus ik moest het gewoon gebruiken
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar daar voel je verder niks van hoor.
Watquote:
Niksquote:
Je liegt.quote:
Ja.quote:
ik dacht dat je met rukhand zou komen ofzoquote:
neuh, dacht zal eens origineel doenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik dacht dat je met rukhand zou komen ofzo
Ik vond het leuk van je hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
neuh, dacht zal eens origineel doen
maar wie ben jij dan weer? stel je even voor enzulksquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef kenserkabouter het volgende:
Morgen geen vrij, maar heel de dag draaien, frezen, boren en zagen.
Och, technisch gezien is boren de combinatie van draaien en frezen, het is namelijk zo'n beetje de enige bewerking die je met beide machines kunt uitvoeren.quote:
Verveling is een onaangenaam gevoel van lusteloosheid, van desinteresse, van hangerigheid, grenzend aan ergernis. Verveling treedt op als alle dingen die leuk en interessant zijn om te doen niet kunnen of niet mogen, en men toch geen zin heeft om niets te doen. Verveling kan het gevolg zijn van een gebrek aan prikkels, of van prikkels die als saai, eentonig of repetitief ervaren worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Och, technisch gezien is boren de combinatie van draaien en frezen, het is namelijk zo'n beetje de enige bewerking die je met beide machines kunt uitvoeren.Het idee is dan dat bij de draaimachine je werkstuk draait en je boor/beitel stil hangt en bij de freesmachine is het juist andersom.
Nou het is weer duidelijk hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verveling is een onaangenaam gevoel van lusteloosheid, van desinteresse, van hangerigheid, grenzend aan ergernis. Verveling treedt op als alle dingen die leuk en interessant zijn om te doen niet kunnen of niet mogen, en men toch geen zin heeft om niets te doen. Verveling kan het gevolg zijn van een gebrek aan prikkels, of van prikkels die als saai, eentonig of repetitief ervaren worden.
Valt best mee nu toch. Ik postte dat plaatje niet omdat ik hier problemen heb met iemand.quote:
Hoezo toonquote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nou het is weer duidelijk hoor.De toon is weer gezet.
Wie volgt dat nouquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge, iemand nog het huwelijk kijken vanmiddag?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:
zag jou er wel voor aan eigenlijk. 's-middags met de gordijntjes dicht en je roze knuffelbeer op de bank zitten zwijmelen bij prins william.
nicequote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:
zag jou er wel voor aan eigenlijk. 's-middags met de gordijntjes dicht en je roze knuffelbeer op de bank zitten zwijmelen bij prins william.
Tuurlijk, tissues erbijquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Daar heb je die knuffelbeer al voor natuurljk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |