Zei toch dat grunn een prima stad wasquote:Op donderdag 28 april 2011 08:54 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vannacht mocht het wel. Godsklere, ik ben nog steeds helemaal naar de klote.Kom net terug uit Grunn, mooi feestje.
op een gegeven moment ging de machinist omroepen dat we onze bek moesten houden omdat de 2 coupés naast ons er last van hadden.
Dat is met onvoldoende slaap ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En de autorit compleet onverantwoord, maar dat terzijde...
Sssssstquote:Op donderdag 28 april 2011 11:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is met onvoldoende slaap ook.
Touche voor STquote:Op donderdag 28 april 2011 11:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is met onvoldoende slaap ook.
ja, trieste situatie weerquote:Op donderdag 28 april 2011 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
en omg:
Inholland biedt studenten compensatie
Nee, weekend!quote:
met je uitkeringquote:
Ik heb geen vakantie, jammer.quote:
Ik heb de laatste periode meer vrij dan les. Moet paper schrijvenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie, jammer.
Dan maar genieten van een lang weekend.
Jaaa doe maar zo. Ik hoop dat het zulk kutweer blijft als vandaag.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb de laatste periode meer vrij dan les. Moet paper schrijvenMaar toch, geen les...
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie, jammer.
Dus eigenlijk ben je een kloon van kkquote:
Nee, maar ik las het ergens hier dus ik moest het gewoon gebruikenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een kloon van kk?
Maar daar voel je verder niks van hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar ik las het ergens hier dus ik moest het gewoon gebruiken
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar daar voel je verder niks van hoor.
Watquote:
Niksquote:
Je liegt.quote:
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |