Doe maar zo ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kutdorp dat claimt meer dan dat te zijn..
welkom!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef TheJaguar het volgende:
Joooow![]()
Ossenaar zal eens binnen komen vallen.
Vannacht mocht het wel. Godsklere, ik ben nog steeds helemaal naar de klote.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:41 schreef bijdehand het volgende:
O ja, KK, zaterdag mag je niet zuipen op het station en in de trein
Jij bent net wakker, ik ga nu slapen.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik zit aan de vierdubbele espresso's om wakker te blijven
Ik heb niet geslapen vannachtquote:Op donderdag 28 april 2011 09:02 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jij bent net wakker, ik ga nu slapen.
Join the club.quote:
Nee dat zou het doodsaaie werk vandaag wel wat draaglijker maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:09 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Join the club.Maar jij bent niet zwaar onder invloed waarschijnlijk.
Zei toch dat grunn een prima stad wasquote:Op donderdag 28 april 2011 08:54 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vannacht mocht het wel. Godsklere, ik ben nog steeds helemaal naar de klote.Kom net terug uit Grunn, mooi feestje.
op een gegeven moment ging de machinist omroepen dat we onze bek moesten houden omdat de 2 coupés naast ons er last van hadden.
Dat is met onvoldoende slaap ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En de autorit compleet onverantwoord, maar dat terzijde...
Sssssstquote:Op donderdag 28 april 2011 11:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is met onvoldoende slaap ook.
Touche voor STquote:Op donderdag 28 april 2011 11:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is met onvoldoende slaap ook.
ja, trieste situatie weerquote:Op donderdag 28 april 2011 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
en omg:
Inholland biedt studenten compensatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |