Teveel afgekraakt, was een lachwekkend iets.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Straks wordt het niet eens in de uitzending gebruikt...
Maar dit is wel beter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
En Sec moet leren in de bench te slapen met deurtje open pffff hoop dat dat nog gaat lukken, hij schijt hem vol dus ziet de bench echt niet als zijn veilige haven.
Mo doet een Sofiaquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:23 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof niet dat Mo er donderdag uit gaat
Is zeker beter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:24 schreef danilel het volgende:
[..]
Maar dit is wel beter.
Hoop dat ze het voor elkaar krijgen.
Als het waar is dat in de kast een enveloppe ligt dat diegene alleen mag nomineren, dan ben ik benieuwd hoe ze dat gaan manipuleren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naaah, die blijft er gewoon in hoor
Ik vrees eerder voor Karim
Jo mag openen en die heeft de namen al doorgekregenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als het waar is dat in de kast een enveloppe ligt dat diegene alleen mag nomineren, dan ben ik benieuwd hoe ze dat gaan manipuleren.
Want dat is wel bepalend voor wie er op de bank komen te zitten.
Nee, perm bans bestaan niet meer. Maar de tijdsduur van een ban kan wel variëren. En die kan best lang zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef Blackprinces het volgende:
Stomme vraag misschien maar is een ban hier eigenlijk permanent?
Oke dank je wel, en nee ik was niet van plan er 1 te krijgen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, perm bans bestaan niet meer. Maar de tijdsduur van een ban kan wel variëren. En die kan best lang zijn.
Mis je de psych?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke dank je wel, en nee ik was niet van plan er 1 te krijgen hoor
Vroeg t me even af
Ik niet, maar doordat ik het een en ander las vroeg ik me af hoe dat zit met bans enzoquote:
Ik heb geen verstand hoe een ban werkt, ik heb meer verstand van verzekeringen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef Blackprinces het volgende:
Sharon heeft het over paarden.........
Stomme vraag misschien maar is een ban hier eigenlijk permanent?
Heeft psyg een ban dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik niet, maar doordat ik het een en ander las vroeg ik me af hoe dat zit met bans enzo
Anyway.........Jo poetst er nog lekker op los en Karim gaat los op de oven schoonmaken
poetsvrouwtje mag wel even hier komen maar dan alleen om te poetsen, voor de rest moet ze haar mond houden!!quote:
bijna levenslang toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, perm bans bestaan niet meer. Maar de tijdsduur van een ban kan wel variëren. En die kan best lang zijn.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En "toevallig" weer niet de goede sleutel gekozen. Vind het maar raar dat de Stem de sleutel kiest, dan lijkt het ook totaal niet op doorgestoken kaart. Ze zouden maar bij de eerste gok de goede sleutel pakken, weg script.
Echt? Waaaaar? Lijkt me echt mooi. En dat had ik eerst niet, is echt dr eigen schuld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat Maik al zoenend gesignaleerd is met een meisje in een uitgaansgelegenheid in Arnhem...
Omdat de missie is afgelopen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft iemand eigenlijk opgevangen waarom dat babyborn en hoogzwanger verhaaltje plots niet meer is?
Zou kunnen, maar daar hoor je ze ook niet over, toch?quote:
quote:
Met n enorme bos krullen zeker?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Echt? Waaaaar? Lijkt me echt mooi. En dat had ik eerst niet, is echt dr eigen schuld.
Sharon vindt het raar dat mo al weken roept dat ze naar huis wil, zelfs als ze met een meerderheid bij de exitdeur zou staan zou mo nog weg hebben gewild.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:51 schreef shomila het volgende:
Sharon zegt ze wil dus niet naar huis maar wel de hele week janken.
Sharon vind het hypocriet of je blijft of je wil naar huis.
Ook dan komt mo weer met haar draai verhaal; ik wil naar huis, maar als nl wil dat ik blijf, blijf ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
Is er dan helemaal niemand die effe mo aanspreekt zo van wil je nou naar huis ja of nee?
Zo ja flikker dan op.
Ze zijn daar allemaal in feite onzeker hoe nl over ze denkt.
Sharon is nu lekker bezig maar ze zou dit effe in mo haar gezicht moeten zeggen
Daarom gun ik het haar ook om met een keilaag percentage eruit getrapt te wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook dan komt mo weer met haar draai verhaal; ik wil naar huis, maar als nl wil dat ik blijf, blijf ik.
Zo nobel! Als het land me nodig heeft, dan ben ik er. V for Victory!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Ook dan komt mo weer met haar draai verhaal; ik wil naar huis, maar als nl wil dat ik blijf, blijf ik.
Ik vind ook dat Karim een beetje aan het bazelen is nuquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:59 schreef Sonera het volgende:
Jeetje Karim stelt me teleur en Shar maakt me trots!
Ftul eens? Zet net pas mijn streams weer aan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Karim een beetje aan het bazelen is nu
Dat altijd het goede in een mens zien gaat gewoon niet meer op bij Moquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Karim een beetje aan het bazelen is nu
Ik ben vergeten vuilniszakken te halen? Is dat een goede reden?quote:
gewoon in de prullenbak gooien, mooi idee he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef afca_oc het volgende:
Twittervrijmarkt
26 april om 12.44
Win de zelfgemaakte jurk van Joanna!
Vorige week bewees Joanna dat ze zelfs van een vuilniszak haute couture kan maken. In minder dan twee uur creëerde ze van het groene plastic een prachtige asymmetrische jurk. Het kledingstuk is inmiddels in Nederland en jij kunt hem binnenkort in je eigen garderobe hangen!
De jurk is exclusief te verkrijgen op de Twittervrijmarkt vandaag (26-4) tussen 15:00 uur en 16:00 uur. De prijs voor de jurk: een tweet van jou waarin jij uitlegt waarom je de jurk verdient. Alleen diegene met het meest originele antwoord wordt beloond met het bijzondere kledingstuk en wint ook nog eens twee kaarten voor de liveshow. Twitter dus mee en wie weet is de sexy jurk straks jouw perfecte Koninginnedagoutfit.
Iemand nog originele ideeën
Karim is volgens mij een bange muts.quote:
OMG wie zit daar nu op te wachtenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
gewoon in de prullenbak gooien, mooi idee he?
'O ik ben zo fakking blij, Nederland wil wat met mijn jurk gaat doen ' x 1000quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef afca_oc het volgende:
Twittervrijmarkt
26 april om 12.44
Vorige week bewees Joanna dat ze zelfs van een vuilniszak haute couture kan maken. In minder dan twee uur creëerde ze van het groene plastic een prachtige asymmetrische jurk. Het kledingstuk is inmiddels in Nederland en jij kunt hem binnenkort in je eigen garderobe hangen!
De jurk is exclusief te verkrijgen op de Twittervrijmarkt vandaag (26-4) tussen 15:00 uur en 16:00 uur. De prijs voor de jurk: een tweet van jou waarin jij uitlegt waarom je de jurk verdient. Alleen diegene met het meest originele antwoord wordt beloond met het bijzondere kledingstuk en wint ook nog eens twee kaarten voor de liveshow. Twitter dus mee en wie weet is de sexy jurk straks jouw perfecte Koninginnedagoutfit.
Iemand nog originele ideeën
Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:03 schreef Stability het volgende:
karim is toch echt wel een watje hoor! ik had wel meer capaciteit van hem verwacht
ja het is toch te gek voor woorden he? wat een idioterie zegquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Karim is volgens mij een bange muts.
Wat loopt Joon er weer lekker smerig hoerig bij
Joanna stookt nu.quote:
Beetje laat voor damage control nuquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
mo moet tegen haarzelf beschermt worden vind ik. dr uit met die labiele tang
stoken is leuk, betekend actie in de tent ipv luierenquote:
Ze is er gvd 2 dagen mee bezig geweest en wist tussen neus en lippen door ook haar eigen label te promoten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef afca_oc het volgende:
Vorige week bewees Joanna dat ze zelfs van een vuilniszak haute couture kan maken. In minder dan twee uur creëerde ze van het groene plastic een prachtige asymmetrische jurk.
ze is gewoon een nymphomane...kan niet meer zonder sexquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:07 schreef Chanel5 het volgende:
Mo der hersens worden niet meer geprikkeld hmmm denk dat iets anders niet geprikkeld wordt.
Inderdaad als er over sexs gepraat wordt is ze helemaal weer vrolijk. En toen Sharon een fake orgasme moest doen voor een missie wilde ze gelijk mee doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ze is gewoon een nymphomane...kan niet meer zonder sex
ja indd wat stelde ze zich aan toen...bah nare meid hoor, weg met haar !quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:09 schreef delfse het volgende:
[..]
Inderdaad als er over sexs gepraat wordt is ze helemaal weer vrolijk. En toen Sharon een fake orgasme moest doen voor een missie wilde ze gelijk mee doen.
Kijk dat respecteer ik... Jo gaat opeens met het hondje spelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:10 schreef shomila het volgende:
Goed zo Sharon gewoon aan Mo zelf vragen.
joanna heeft gewoon genoeg van dat gezeik van eMoquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Sonera het volgende:
[..]
Kijk dat respecteer ik... Jo gaat opeens met het hondje spelen
Kop van haar spreekt boekdelen indd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon denkt het hare van het verhaal van Mo
[ link | afbeelding ]
juist !!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef beequeen het volgende:
Mo wil gewoon een koffer met geld en vertrekt dan. Ik hoop niet dat dat haar gaat lukken.
Ze pakken haar nu even op haar eigen gedragquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
hoe noem je dit ook alweer ? met z'n allen het slachtoffer overtuigen ?
intervention![]()
goed bezig nu hehe
Maar achter mo's rug om heeft ze de grootste mond.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
joanna heeft gewoon genoeg van dat gezeik van eMo
Het is wel slim dat zij dat geld heeft gewonnen van Karim. Als zij de deur uitloopt, is dat geld helemaal uit het spel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef beequeen het volgende:
Mo wil gewoon een koffer met geld en vertrekt dan. Ik hoop niet dat dat haar gaat lukken.
ze doet niet anders tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:15 schreef beequeen het volgende:
Mo zegt dat ze gewoon moet kunnen zeggen wat ze denkt, anders moet ze zelfs acteren tov haar medebewoners.
Sharon heeft mooie ogenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon denkt het hare van het verhaal van Mo
[ link | afbeelding ]
Die had ik ook al door. Daarom mocht Mo het geheim van Karim raden. Nep5 moet op de kleintjes letten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:15 schreef mazaru het volgende:
Het is wel slim dat zij dat geld heeft gewonnen van Karim. Als zij de deur uitloopt, is dat geld helemaal uit het spel.
En als zij donderdag wordt weggestemd, is dat geld ook uit het spel.
Slim bekeken van Net 5
Van dat verhaal klopt ook geen reet. Die relatie was al uit voordat ze dat huis in ging.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:15 schreef Ripley het volgende:
Sharon en joanna kunnen monique niet meer luchten ofzien:)
En terecht,mo stelt zich zo enorm slachtofferig op. Zij is zielig, zieliger dan iedereen etc. Ikvind joanna een stom kutwijf maar die heeft meer recht tot klagen als je na drieeneenhalf jaar zo gedumpt wordt.
Nou hopen dat ze er niet intrappenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Blackprinces het volgende:
Hier zat ik op te wachten...
Mo voelt zich aangevallen.
Zo fakking voorspelbaar wat dat wijf gaat zeggen
Je vergeet dat ze de pizza's en MamaJo hebben. Het geld komt echt wel binnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:17 schreef liqrich het volgende:
Denken ze nou serieus dat er een koffer met geld klaar ligt en dan naar huis mogen, ze hebben dat geld van die stemmen keihard nodig
en jo's vuilniszakjurk die tonnen gaat opbrengen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze de pizza's en MamaJo hebben. Het geld komt echt wel binnen__!
ja idd, denk dat ze zo gaat huilenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Blackprinces het volgende:
Komt nog... Trust me!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
valt me nog mee dat ze nog niet aan het janken is
Ja idd, dit had al veel eerder moeten gebeuren!! Ze verpest gewoon elke dag de sfeer en gewoon alles in dat huis. Wat gaat ze daar spijt van krijgen later als ze ziet hoe triest en zielig ze heeft gedaan. En voor niks want Maik gaat nooit lang duren. Hoe dom kan iemand met zo'n IQ toch zijn...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef Enyma het volgende:
Na de interventie gaat ze op bed janken omdat de rest blij is als zij weggaat... Wat n achterlijk secreet die moniek. Gadverdamme
dat ze niet snappen waarom ze eerst zei dat ze koste wat het kost naar huis wou zaterdag en nu wil ze gewoon genomineerd worden en kijken of ze terug het huis in kan.quote:
En terecht. Jo speelt de onschuld.quote:
ja, en wij willen niet weten wat er daar allemaal gezegd wordt om Mo te laten blijven!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |