Ook dan komt mo weer met haar draai verhaal; ik wil naar huis, maar als nl wil dat ik blijf, blijf ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
Is er dan helemaal niemand die effe mo aanspreekt zo van wil je nou naar huis ja of nee?
Zo ja flikker dan op.
Ze zijn daar allemaal in feite onzeker hoe nl over ze denkt.
Sharon is nu lekker bezig maar ze zou dit effe in mo haar gezicht moeten zeggen
Daarom gun ik het haar ook om met een keilaag percentage eruit getrapt te wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook dan komt mo weer met haar draai verhaal; ik wil naar huis, maar als nl wil dat ik blijf, blijf ik.
Zo nobel! Als het land me nodig heeft, dan ben ik er. V for Victory!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Ook dan komt mo weer met haar draai verhaal; ik wil naar huis, maar als nl wil dat ik blijf, blijf ik.
Ik vind ook dat Karim een beetje aan het bazelen is nuquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:59 schreef Sonera het volgende:
Jeetje Karim stelt me teleur en Shar maakt me trots!
Ftul eens? Zet net pas mijn streams weer aan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Karim een beetje aan het bazelen is nu
Dat altijd het goede in een mens zien gaat gewoon niet meer op bij Moquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Karim een beetje aan het bazelen is nu
Ik ben vergeten vuilniszakken te halen? Is dat een goede reden?quote:
gewoon in de prullenbak gooien, mooi idee he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef afca_oc het volgende:
Twittervrijmarkt
26 april om 12.44
Win de zelfgemaakte jurk van Joanna!
Vorige week bewees Joanna dat ze zelfs van een vuilniszak haute couture kan maken. In minder dan twee uur creëerde ze van het groene plastic een prachtige asymmetrische jurk. Het kledingstuk is inmiddels in Nederland en jij kunt hem binnenkort in je eigen garderobe hangen!
De jurk is exclusief te verkrijgen op de Twittervrijmarkt vandaag (26-4) tussen 15:00 uur en 16:00 uur. De prijs voor de jurk: een tweet van jou waarin jij uitlegt waarom je de jurk verdient. Alleen diegene met het meest originele antwoord wordt beloond met het bijzondere kledingstuk en wint ook nog eens twee kaarten voor de liveshow. Twitter dus mee en wie weet is de sexy jurk straks jouw perfecte Koninginnedagoutfit.
Iemand nog originele ideeën
Karim is volgens mij een bange muts.quote:
OMG wie zit daar nu op te wachtenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
gewoon in de prullenbak gooien, mooi idee he?
'O ik ben zo fakking blij, Nederland wil wat met mijn jurk gaat doen ' x 1000quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef afca_oc het volgende:
Twittervrijmarkt
26 april om 12.44
Win de zelfgemaakte jurk van Joanna!
Vorige week bewees Joanna dat ze zelfs van een vuilniszak haute couture kan maken. In minder dan twee uur creëerde ze van het groene plastic een prachtige asymmetrische jurk. Het kledingstuk is inmiddels in Nederland en jij kunt hem binnenkort in je eigen garderobe hangen!
De jurk is exclusief te verkrijgen op de Twittervrijmarkt vandaag (26-4) tussen 15:00 uur en 16:00 uur. De prijs voor de jurk: een tweet van jou waarin jij uitlegt waarom je de jurk verdient. Alleen diegene met het meest originele antwoord wordt beloond met het bijzondere kledingstuk en wint ook nog eens twee kaarten voor de liveshow. Twitter dus mee en wie weet is de sexy jurk straks jouw perfecte Koninginnedagoutfit.
Iemand nog originele ideeën
Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:03 schreef Stability het volgende:
karim is toch echt wel een watje hoor! ik had wel meer capaciteit van hem verwacht
ja het is toch te gek voor woorden he? wat een idioterie zegquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Karim is volgens mij een bange muts.
Wat loopt Joon er weer lekker smerig hoerig bij
Joanna stookt nu.quote:
Beetje laat voor damage control nuquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
mo moet tegen haarzelf beschermt worden vind ik. dr uit met die labiele tang
stoken is leuk, betekend actie in de tent ipv luierenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |