Ook dan komt mo weer met haar draai verhaal; ik wil naar huis, maar als nl wil dat ik blijf, blijf ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
Is er dan helemaal niemand die effe mo aanspreekt zo van wil je nou naar huis ja of nee?
Zo ja flikker dan op.
Ze zijn daar allemaal in feite onzeker hoe nl over ze denkt.
Sharon is nu lekker bezig maar ze zou dit effe in mo haar gezicht moeten zeggen
Daarom gun ik het haar ook om met een keilaag percentage eruit getrapt te wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook dan komt mo weer met haar draai verhaal; ik wil naar huis, maar als nl wil dat ik blijf, blijf ik.
Zo nobel! Als het land me nodig heeft, dan ben ik er. V for Victory!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Ook dan komt mo weer met haar draai verhaal; ik wil naar huis, maar als nl wil dat ik blijf, blijf ik.
Ik vind ook dat Karim een beetje aan het bazelen is nuquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:59 schreef Sonera het volgende:
Jeetje Karim stelt me teleur en Shar maakt me trots!
Ftul eens? Zet net pas mijn streams weer aan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Karim een beetje aan het bazelen is nu
Dat altijd het goede in een mens zien gaat gewoon niet meer op bij Moquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Karim een beetje aan het bazelen is nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |