Ze is er gvd 2 dagen mee bezig geweest en wist tussen neus en lippen door ook haar eigen label te promoten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef afca_oc het volgende:
Win de zelfgemaakte jurk van Joanna!
Vorige week bewees Joanna dat ze zelfs van een vuilniszak haute couture kan maken. In minder dan twee uur creëerde ze van het groene plastic een prachtige asymmetrische jurk.
ze is gewoon een nymphomane...kan niet meer zonder sexquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:07 schreef Chanel5 het volgende:
Mo der hersens worden niet meer geprikkeld hmmm denk dat iets anders niet geprikkeld wordt.
Inderdaad als er over sexs gepraat wordt is ze helemaal weer vrolijk. En toen Sharon een fake orgasme moest doen voor een missie wilde ze gelijk mee doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ze is gewoon een nymphomane...kan niet meer zonder sex
ja indd wat stelde ze zich aan toen...bah nare meid hoor, weg met haar !quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:09 schreef delfse het volgende:
[..]
Inderdaad als er over sexs gepraat wordt is ze helemaal weer vrolijk. En toen Sharon een fake orgasme moest doen voor een missie wilde ze gelijk mee doen.
Kijk dat respecteer ik... Jo gaat opeens met het hondje spelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:10 schreef shomila het volgende:
Goed zo Sharon gewoon aan Mo zelf vragen.
joanna heeft gewoon genoeg van dat gezeik van eMoquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Sonera het volgende:
[..]
Kijk dat respecteer ik... Jo gaat opeens met het hondje spelen
Kop van haar spreekt boekdelen indd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon denkt het hare van het verhaal van Mo
[ link | afbeelding ]
juist !!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef beequeen het volgende:
Mo wil gewoon een koffer met geld en vertrekt dan. Ik hoop niet dat dat haar gaat lukken.
Ze pakken haar nu even op haar eigen gedragquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
hoe noem je dit ook alweer ? met z'n allen het slachtoffer overtuigen ?
intervention![]()
goed bezig nu hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |