Ze is er gvd 2 dagen mee bezig geweest en wist tussen neus en lippen door ook haar eigen label te promoten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef afca_oc het volgende:
Win de zelfgemaakte jurk van Joanna!
Vorige week bewees Joanna dat ze zelfs van een vuilniszak haute couture kan maken. In minder dan twee uur creëerde ze van het groene plastic een prachtige asymmetrische jurk.
ze is gewoon een nymphomane...kan niet meer zonder sexquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:07 schreef Chanel5 het volgende:
Mo der hersens worden niet meer geprikkeld hmmm denk dat iets anders niet geprikkeld wordt.
Inderdaad als er over sexs gepraat wordt is ze helemaal weer vrolijk. En toen Sharon een fake orgasme moest doen voor een missie wilde ze gelijk mee doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ze is gewoon een nymphomane...kan niet meer zonder sex
ja indd wat stelde ze zich aan toen...bah nare meid hoor, weg met haar !quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:09 schreef delfse het volgende:
[..]
Inderdaad als er over sexs gepraat wordt is ze helemaal weer vrolijk. En toen Sharon een fake orgasme moest doen voor een missie wilde ze gelijk mee doen.
Kijk dat respecteer ik... Jo gaat opeens met het hondje spelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:10 schreef shomila het volgende:
Goed zo Sharon gewoon aan Mo zelf vragen.
joanna heeft gewoon genoeg van dat gezeik van eMoquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Sonera het volgende:
[..]
Kijk dat respecteer ik... Jo gaat opeens met het hondje spelen
Kop van haar spreekt boekdelen indd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon denkt het hare van het verhaal van Mo
[ link | afbeelding ]
juist !!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef beequeen het volgende:
Mo wil gewoon een koffer met geld en vertrekt dan. Ik hoop niet dat dat haar gaat lukken.
Ze pakken haar nu even op haar eigen gedragquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
hoe noem je dit ook alweer ? met z'n allen het slachtoffer overtuigen ?
intervention![]()
goed bezig nu hehe
Maar achter mo's rug om heeft ze de grootste mond.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
joanna heeft gewoon genoeg van dat gezeik van eMo
Het is wel slim dat zij dat geld heeft gewonnen van Karim. Als zij de deur uitloopt, is dat geld helemaal uit het spel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef beequeen het volgende:
Mo wil gewoon een koffer met geld en vertrekt dan. Ik hoop niet dat dat haar gaat lukken.
ze doet niet anders tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:15 schreef beequeen het volgende:
Mo zegt dat ze gewoon moet kunnen zeggen wat ze denkt, anders moet ze zelfs acteren tov haar medebewoners.
Sharon heeft mooie ogenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon denkt het hare van het verhaal van Mo
[ link | afbeelding ]
Die had ik ook al door. Daarom mocht Mo het geheim van Karim raden. Nep5 moet op de kleintjes letten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:15 schreef mazaru het volgende:
Het is wel slim dat zij dat geld heeft gewonnen van Karim. Als zij de deur uitloopt, is dat geld helemaal uit het spel.
En als zij donderdag wordt weggestemd, is dat geld ook uit het spel.
Slim bekeken van Net 5
Van dat verhaal klopt ook geen reet. Die relatie was al uit voordat ze dat huis in ging.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:15 schreef Ripley het volgende:
Sharon en joanna kunnen monique niet meer luchten ofzien:)
En terecht,mo stelt zich zo enorm slachtofferig op. Zij is zielig, zieliger dan iedereen etc. Ikvind joanna een stom kutwijf maar die heeft meer recht tot klagen als je na drieeneenhalf jaar zo gedumpt wordt.
Nou hopen dat ze er niet intrappenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Blackprinces het volgende:
Hier zat ik op te wachten...
Mo voelt zich aangevallen.
Zo fakking voorspelbaar wat dat wijf gaat zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |