Dit verhaal lult mo al een week, wie het nog niet weet is doof , blind en stom.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:06 schreef danilel het volgende:
Nu doet Jo net alsof ze het niet begrijpt terwijl Mo gisteren precies hetzelfde verhaal aan haar heeft uitgelegd.
Ze wil niet naar huis, ze wil terug het huis in met 80% van de stemmen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:06 schreef shomila het volgende:
Ze wil dus naar huis maar als het publiek voor haar stemt blijft ze.Dan wil je toch niet of ben ik nou gek.
Ze wil eigenlijk gewoon weten hoe 'nederland over haar denkt'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:06 schreef shomila het volgende:
Ze wil dus naar huis maar als het publiek voor haar stemt blijft ze.Dan wil je toch niet of ben ik nou gek.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dr net gebeld. We krijgen allemaal 20% korting in haar webshop![]()
Ik heb thuis ook een rol vuilniszakken, made bij Komoquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:07 schreef trollie67 het volgende:
[..]
te weinig..mijn kookshort met open rug is mooier en goed koper
Ja, plus dat ze nu een vriendje thuis heeft en die zou er zomaar met een ander van door kunnen gaan want dat is the story of her life.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
zo telefoon gehad hier.
Mo wil ergens naar huis maar ook eigenlijk niet?
Wil weten wat er over haar gedacht wordt??
Nou dat kan ik reuze goed begrijpen dat al die vriendjes van haar een ander gekozen hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, plus dat ze nu een vriendje thuis heeft en die zou er zomaar met een ander van door kunnen gaan want dat is the story of her life.
jaaa...die met dat gele sexy strikje??quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook een rol vuilniszakken, made bij Komo
Ik heb ergens gelezen dat Maik al zoenend gesignaleerd is met een meisje in een uitgaansgelegenheid in Arnhem...quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, plus dat ze nu een vriendje thuis heeft en die zou er zomaar met een ander van door kunnen gaan want dat is the story of her life.
als die samen met jo genomineerd staat.........ga ik veel geld spenderen aan stemmen voor jo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:10 schreef Sonera het volgende:
Oké dus nu is het echt duidelijk dat Mo een fake wijf is.. heel het weekend janken dat je naar huis wilt no matter what.. En nu wilt ze genomineerd worden om een boost te krijgen van het publiek... Ooh god please breng haar op der plek met 3% ofzo!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat Maik al zoenend gesignaleerd is met meisje in een uitgaansgelegenheid in Arnhem...
Zij heeft als enige ' mootje ' door!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip; ben je lekker bezig?
Jo; ja
Flip; heb je weer een buitje?
Jo; ja
Feitelijk heeft dat niks te maken hoe 'NL' over haar denkt. Ze is ziekelijk onzeker, vandaag is het NL, morgen Maik, overmorgen haar werkgever.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:11 schreef danilel het volgende:
Mo is heel erg onzeker, wil een bevestiging van hoe ze staat in Nl.
nou meid, gaat m niet worden zo....
preciesquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Feitelijk heeft dat niks te maken hoe 'NL' over haar denkt. Ze is ziekelijk onzeker, vandaag is het NL, morgen Maik, overmorgen haar werkgever.
Ook al staat ze tegen over dat maten naaiertje Flip dan ga ik ook zelf een keer op de rode knop drukken!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als die samen met jo genomineerd staat.........ga ik veel geld spenderen aan stemmen voor jo.
Al druist dat helemaal tegen me in.
Omdat ze hetzelfde is.quote:
en vergeet haar ouders nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Feitelijk heeft dat niks te maken hoe 'NL' over haar denkt. Ze is ziekelijk onzeker, vandaag is het NL, morgen Maik, overmorgen haar werkgever.
De buik is weggesneden en de baby met het badwater weggegooid?quote:
yip, triest als je als 30- jarige zo in het leven staat.........quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
das voor hem niet zo ver, maar 15 kmquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:13 schreef shomila het volgende:
Ze is nie goedddddd.
Maik rennen jongen de grens over zo hard je kan.
en Jo'tje wordt zelfs nog door de buitenwereld geholpen hierin, die is niet emo-beperkt maar ultiem manipulatief.....quote:
Denk dat het toch wel een spel wordt , waarschijnlijk tussen Jo en Flip (want kindjes van God) en die mag dan bepalen welke 2 genomineerd staan ( waarschijnlijk dus wel Mo en Geer denk ik)quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:13 schreef Pippien het volgende:
Ik word GEK van Mo! Maar er is toch zoiets dat degene die de laatste sleutel pakt twee mensen nomineert? Ik hoop dat iedereen dan toch Mo noemt.. Tenzij zij natuurlijk zelf die twee mag benoemen.. Maar zouden ze dan een spel spelen om de laatste sleutel? Ik hoop geen puzzel, want daar is Mo wel snel in, maar misschien Karim nog wat sneller.
Ik denk dat ze zelfs dan nog zichzelf nomineert.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:13 schreef Pippien het volgende:
Ik word GEK van Mo! Maar er is toch zoiets dat degene die de laatste sleutel pakt twee mensen nomineert? Ik hoop dat iedereen dan toch Mo noemt.. Tenzij zij natuurlijk zelf die twee mag benoemen.. Maar zouden ze dan een spel spelen om de laatste sleutel? Ik hoop geen puzzel, want daar is Mo wel snel in, maar misschien Karim nog wat sneller.
Stimmt. Haar wordt veel vergeven omdat ze er zo 'lekker geil' uitziet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:14 schreef danilel het volgende:
[..]
en Jo'tje wordt zelfs nog door de buitenwereld geholpen hierin, die is niet emo-beperkt maar ultiem manipulatief.....
Nou dat denk ik niet hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelfs dan nog zichzelf nomineert.....
ik wel, ze wil nl. beoordeeld worden door het publiek.....quote:
'Dat het maar een momentopname is'quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:16 schreef danilel het volgende:
[..]
ik wel, ze wil nl. beoordeeld worden door het publiek.....
(hoewel ik vrees dat het heel hard voor haar zal aankomen)
Ik vraag me af wat ze in de kvdw tegen haar gezegd hebben, waarom ze denkt dat ze geliefd zou kunnen zijn........
scheer het dan af........quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Goh, na een uur schoonmaken; ik word er gek van dat mijn haar altijd maar in mijn gezicht zit
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:19 schreef danilel het volgende:
[..]
scheer het dan af........
ow nee dan zien we de bultjes op haar hoofd die haar gezicht bij elkaar trekken als ze haar paardestaart aantrekt
Straks wordt het niet eens in de uitzending gebruikt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef Chanel5 het volgende:
Net zo spontaan als buik en baby er waren zijn ze ook weer weg dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |