abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95989572
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen #5!

Vorige topics:
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen #2
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen #3
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen #4
en Studentenkamers #14

Woningcorporatie Nijestee bouwt op dit moment 345 woonstudios op het Bodenterrein.
Deze studios zijn bedoeld voor jongeren tot 26 jaar en bestaan uit volledig zelfstandige wooneenheden van 28m2.

Op het moment zijn 3 van de 5 blokken opgeleverd.

Enkele linkjes:
Bouwtekening
Info over de huur
vanderwiel
Foto's van tijdens de bouw 1 (januari)
Foto's van tijdens de bouw 2 (april)

Blok 1 (opgeleverd)
Erwindeen
RTS91

Blok 2 (opgeleverd)
Apogist
Sieglinde
linda-88
loecje
Vrydemalaan

Blok 3
Janett
toenie

Blok4
Dery1990
Perzikvrucht

[ Bericht 0% gewijzigd door dynamiet op 26-04-2011 14:18:08 ]
pi_95990389
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 12:11 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Op het bodenterrein staan op het moment 3 busjes van "fiber to the x" misschien heeft dat er wat mee te maken ;)
Let's hope dat ze het nu verder gaan aanleggen voor de rest!
Ik heb net op glashart.nl ook een check gedaan. Het klopt inderdaad dat het voor mij (blok 3) nog iets minder dan een maand moet duren en dat het voor Linda-88 (blok 2) het al aanwezig is.

Zijn er meer mensen die KPN hebben aangevraagd?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_95993113
ik ben het ook van plan! zal maar eens even kijken hoelang het duurt voordat het bij blok 5 klaar is. Het klopt wel wat ze bij de klantenservice zeggen. hoe vreemd het ook klinkt :p

Derde kwartaal 2011 :o eerst maar even kabel dan

[ Bericht 30% gewijzigd door Detz op 26-04-2011 13:57:28 ]
pi_95993713
Voor in de OP: Blok drie is ook al weer eventjes opgeleverd :)

Ik zal binnenkort nog even foto's maken van mijn inrichting. Is op dit moment best standaard, maar wil hem nog aanpassen
:: Toenie ::
pi_96005876
Volgens mij kan je veel beter je internetabonnement (glasvezel) bij Lijbrandt afnemen. Daar heb je bijvoorbeeld het "GLASVEZEL COMPLEET 25" pakket. Hier is internet 5Mb/s langzamer dan bij KPN, maar dan heb je betere kwaliteit TV, een gratis HD ontvanger en het eerste jaar (contract duurt ook 1 jaar) gratis het HD zender pakket. Dit pakket kost 49,95 euro per maand en is de eerste 2 maanden gratis. Je hebt verder geen eenmalige kosten (bij KPN is dit 35 euro). Oftewel, je bent ongeveer eenmalig 15 euro meer kwijt, maar je krijgt er wel veel meer voor terug. Je hebt ook nog een telefoonlijn, maar daar hecht ik geen waarde aan.

Je kan ook eventueel het "GLASVEZEL START 25" pakket nemen. Dat is 44,95 euro per maand (ook eerste 2 maanden gratis) en kan gebruikt worden icm met een Ziggo ontvanger (op marktplaats staan hier een heleboel van op). Dan heb je dus digitale tv (betere kwaliteit dan KPN) en ben je goedkoper uit. Ook hier krijg je een telefoonlijn.
pi_96009123
ik probeer nu iemand van ziggo aan de lijn te krijgen. echt wat duurt dat lang(sta nu al 20min in de wacht)
blij dat ze via de site een terugbel optie hebben anders was ik nu al heel wat euro's kwijt

glasvezel ga ik wel eens naar kijken als alles werkt. ik ga echt niet nog maanden op internet wachten
pi_96033698
Bij blok A zijn ze nu bezig met de deuren, zodat de deurklink niet van buitenaf meer geopend kan worden. Wel een apart stuk wat er voor komt :P
pi_96041943
Haha, ja ik zag het net ook al! Moet vast kunstig zijn, haha! Tussen blok 3 en 4 zijn ze stenen aan het leggen, geen gras!?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_96044313
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:40 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Haha, ja ik zag het net ook al! Moet vast kunstig zijn, haha! Tussen blok 3 en 4 zijn ze stenen aan het leggen, geen gras!?
Tussen blok C en D komt een basketbalveldje.

Dus we moeten, als we KPN willen, nog een maand wachten? Pff..
pi_96044562
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef Janett het volgende:

[..]

Tussen blok C en D komt een basketbalveldje.

Dus we moeten, als we KPN willen, nog een maand wachten? Pff..
Ben bang dat dit flink gaat echoën als het echt gebruikt gaat worden. Dat zit allemaal best krap op elkaar. Als je kijkt naar de ruimte tussen de verschillende studio's dan lijkt Blok C er bijna tussengepropt te zijn...
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 16:07:12 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_96047951
Wat betreft auto parkeren: thv. de Spar/Vinkenstraat, aan de overkant van de zaagmuldersweg, is het gratis parkeren. Voor eventuele bezoekers... Het is HOOGUIT 10min lopen.

http://maps.google.nl/map(...)929&ie=UTF8&t=h&z=16
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_96051622
Kan men momenteel nog parkeren voor het verhuizen daar naast blok A?
pi_96052327
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef AnneGB het volgende:
Kan men momenteel nog parkeren voor het verhuizen daar naast blok A?
Ja had mij vriendin zondag-maandag nog gedaan, nergens een bordje dat je moet betalen.
pi_96052827
Volgens mij blijft die parkeerplaats gewoon open totdat alle blokken goed en wel verhuisd zijn :) langs de vrydemalaan zelf kun je ook makkelijk parkeren. Daar heb ik (nouja mn vader ;) ) ook de verhuisbus neergezet, is minder ver lopen ;)
pi_96059142
met verhuizen gewoon voor de deur neer zetten ja. het is toch nog geen doorgaande weg. maar ik vind het wel netjes om na het verhuizen de auto gewoon op de parkeerplaats te zetten. ruimte zat daar.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:14:32 #16
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_96066916
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef Renesite het volgende:
Wat betreft auto parkeren: thv. de Spar/Vinkenstraat, aan de overkant van de zaagmuldersweg, is het gratis parkeren. Voor eventuele bezoekers... Het is HOOGUIT 10min lopen.

http://maps.google.nl/map(...)929&ie=UTF8&t=h&z=16
Gratis maar staat vaak vol,zeker met die huidige werkzaamheden. Die mannen moeten hun auto ook ergens parkeren ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 22:52:42 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_96069728
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Gratis maar staat vaak vol,zeker met die huidige werkzaamheden. Die mannen moeten hun auto ook ergens parkeren ;)
Vanmiddag 13:00 heb ik hem er weten te parkeren :9
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 28 april 2011 @ 01:07:20 #18
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_96076022
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef Renesite het volgende:

[..]

Vanmiddag 13:00 heb ik hem er weten te parkeren :9
Ik kan hem er heel vaak niet kwijt en ik woon er 2 straten vanaf dus wil mensen niet blij maken met een dode mus (en ik vind het natuurlijk fijn dat ik wel gewoon mijn auto daar kwijt kan! ;))
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_96089833
Kan een van jullie mij vertellen waarom ik onder een steen heb gezeten en er nu pas achter kom dat ik ook eentje wil? Zijn, op de paar die nog op woningnet staan na, alle studio's al verhuurd?
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_96094030
De mensen van het laatste blok hebben al de contracten getekend, het verbaast me dat er überhaupt nog een aantal op woningnet staan..
pi_96095435
Morgen wordt blok D opgeleverd!
pi_96095538
Klopt! Ik kan zelf de sleutels niet ophalen dus wil mijn ouders dat laten doen. Wat moet ik hen allemaal meegeven, zodat zij bevoegd zijn om de sleutels op te halen?
pi_96096210
Ik heb geen idee. Zit ineens te denken wat ik zelf mee moet nemen om de sleutels op te halen. ID-kaart voldoende?
pi_96100171
Ja, ID kaart is in principe voldoende. :)
pi_96115826
Zelfs ID is niet nodig. Ik dacht er laatst nog over na.. Als iemand hier op t forum had gelezen welk nr je woont kan ie zo de sleutels halen. Je tekent alleen voor de sleutels, maar t wordt verder niet echt gecheckt ofzo.
pi_96125725
Heb me ook niet hoeven te identificeren, dus vandaar dat ik zeg dat ID kaart voldoende is. Als ze het wel vragen, dan kun je het zo verifiëren.

Iemand trouwens ook opgevallen dat de deur van het fietsenhok niet zo werkt, zoals die zou moeten werken? :P
pi_96144105
Jeuj! Sleutels vanmiddag opgehaald. Het was erg druk zeg! Veel mensen al aan het verhuizen. Ik ga maandag pas intrekken :)
pi_96146953
Ja, was echt druk. Ik kom normaal gesproken vanaf de Antonius Deusinglaan met de fiets, maar dan is het zigzaggen langs die auto's, aanhangers, busjes en paardentrailers(?).

De deur van het fietsenhok is ook gefixt merkte ik vanmiddag. Het probleem was eerst dat het slot niet goed werkt. Je zou normaal alleen vanaf binnenuit die deur open kunnen maken, maar deze keer kon je hem zo van buitenaf open duwen :P
pi_96169640
vind de deuren met die cirkels erop heel anders eruit zien. maar het werkt wel, nu heb je echt sleutel nodig.
mooi dat de deur van het fietsenhok ook gemaakt is.
er zou toch ook een plek komen waar bezoekers hun fietsen kunnen neerzetten? ik kon gisteravond niet eens via de deur van het fietsenhok naar buiten met mn fiets.
pi_96181754

Foto'tje! In het studentenkamers topic staan nog 2 foto's :)
In plaats van dat eettafeltje komt er nog een grotere 4 persoons tafel!
pi_96187361
Wat zit jouw blok dicht tegen het andere blok aan! :o En wat een lief bankje :)
pi_96195167
Ziet er leuk en gezellig uit! Welk blok is dat? Je zit namelijk inderdaad dichtbij het volgende blok.

Iemand trouwens al geprobeerd om internet te delen met de buren via Wi-Fi? Laatste nieuws voor mij was dat loecje geen (goede) signaal kon krijgen van haar overburen.
pi_96198338
Dit is blok 3, en ik zit inderdaad echt heel dicht op blok 2. Je kunt ook echt te makkelijk bij elkaar naar binnen kijken :P
pi_96199867
Nou je zit iig al wel tegenover het fietsenhok, dan kun je daarlangs ook de mensen op de weg bespioneren, doe ik ook altijd :P

Als iemand vannacht wakker werd van lawaai.. Een of andere debiel probeerde mn deur in te trappen (godzijdank zijn die dingen hier superveilig) dus toen heb ik maar de politie gebeld maar die kerel was inmiddels weg. Maar toen hebben ze in blok 1 iemand gearresteerd die daar blijkbaar hetzelfde aan het doen was :P
pi_96200822
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:59 schreef Sieglinde het volgende:
Nou je zit iig al wel tegenover het fietsenhok, dan kun je daarlangs ook de mensen op de weg bespioneren, doe ik ook altijd :P

Als iemand vannacht wakker werd van lawaai.. Een of andere debiel probeerde mn deur in te trappen (godzijdank zijn die dingen hier superveilig) dus toen heb ik maar de politie gebeld maar die kerel was inmiddels weg. Maar toen hebben ze in blok 1 iemand gearresteerd die daar blijkbaar hetzelfde aan het doen was :P
Oh, brrr, wat eng. Maar hoe kan dat dan, jullie gezamenlijke 'voordeur' werkt toch alleen maar met zo'n elektronisch sleuteltje?
I reject reality and substitute my own
pi_96200961
Weet iemand al meer over de levertijd van Glasvezel :)? Mijn blok ik net opgeleverd en wil eigenlijk zo snel mogelijk internet in mijn studio hebben (ivm studie).
pi_96201080
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 11:40 schreef CindieY het volgende:

[..]

Oh, brrr, wat eng. Maar hoe kan dat dan, jullie gezamenlijke 'voordeur' werkt toch alleen maar met zo'n elektronisch sleuteltje?
Ja inderdaad, denk dat iemand het hek open heeft laten staan ofzo. Gebeurt iig overdag wel vaker.
pi_96205000
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:02 schreef Perzikvrucht het volgende:
Ziet er leuk en gezellig uit! Welk blok is dat? Je zit namelijk inderdaad dichtbij het volgende blok.

Iemand trouwens al geprobeerd om internet te delen met de buren via Wi-Fi? Laatste nieuws voor mij was dat loecje geen (goede) signaal kon krijgen van haar overburen.
Ja ik heb met de buren geprobeerd wifi voor elkaar te krijgen maar het is echt een drama, helemaal wanneer de deuren dicht gaan en zonwering. En kabeltjes door de hal oid vonden we ook niet zo'n geschikt plan.
pi_96205765
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 11:40 schreef CindieY het volgende:

[..]

Zag vannacht al wat politie rijden hier. Rond 4 uur ofzo, zal dat dus wel geweest zijn.
pi_96206486
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:00 schreef Apogist het volgende:

[..]

Ja ik heb met de buren geprobeerd wifi voor elkaar te krijgen maar het is echt een drama, helemaal wanneer de deuren dicht gaan en zonwering. En kabeltjes door de hal oid vonden we ook niet zo'n geschikt plan.
Ah bedankt. Dan ga ik wel in m'n eentje voor Lijbrandt Glasvezel 25 Start. Is de voordeligste optie naar mijn weten.
pi_96215461
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 11:45 schreef Perzikvrucht het volgende:
Weet iemand al meer over de levertijd van Glasvezel :)? Mijn blok ik net opgeleverd en wil eigenlijk zo snel mogelijk internet in mijn studio hebben (ivm studie).
Op www.glashart.nl kan je een postcode check doen, dan staat erbij hoe lang het nog duurt. Daarnaast verschilt het echt per woning, want een vriendin is wel al aangesloten maar ik niet. Haar woning werd 1 week eerder opgeleverd, dus.. Duurt wel lang moet ik zeggen, heb me aangemeld voor KPN maar nog steeds geen bericht dat er een monteur langs komt om mij aan te sluiten.

Ik heb mij twee week geleden aangemeld bij KPN, dus helaas. Baal er wel echt van dat het zolang duurt maar heb ook geen zin om het nog weer te gaan annuleren enzo.

Ik denk als je echt snel internet wil hebben, dat je gewoon Ziggo moet kiezen, dan heb je het namelijk zo binnen.
pi_96217690
Helloo,,

Ik ga in Blok E wonen 1e verdieping, en ik hoor iedereen over KPN & Ziggo praten, maar heeft iemand er wel eens aan gedacht om Online.nl te nemen, dit mogelijk? inderdaad ja, vervelende reclames van hun, maar wel erg goedkoop.. en als je die "snelheidscheck doet op onze postcode, geeft hij wel gewoon de snelheid aan, dus kan deze ook??

Link: http://www.online.nl/prod(...)le-tv-direct-kijken/

alvast bedankt voor je reactie,
pi_96217808
Een snelheidcheck betekent dat het ADSL is en dat betekent weer dat er een telefoonlijn aanwezig moet zijn. Helaas is deze er niet in de studio's en kan je dus geen internet/tv mogelijk via Online.
pi_96251823
woehoe live vanuit mn studiootje met supesnel internet van kpn! ;)
pi_96261820
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef linda-88 het volgende:
woehoe live vanuit mn studiootje met supesnel internet van kpn! ;)
Moest je ook nog aanwezig zijn voor een bepaalde handeling? Of krijg je alleen een pakket opgestuurd die je vervolgens moet aansluiten, waarnaar alles gewoon werkt?
pi_96264499
Eindelijk klaar met inrichten. Er moeten nog wel wat planten/lampen en andere decoratie in.

pi_96264653
leuk al die foto!!
meer foto's! leuk om te zien hoe dezelfde woning op zoveel verschillende manieren ingericht kan worden.

Mrjolyn_ jij hebt zo'n zijraampje. dat lijkt me helemaal mooi.
maar ik ben ook blij met mijn studio aan zonkant met uitzicht op het water.

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:22 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Zag vannacht al wat politie rijden hier. Rond 4 uur ofzo, zal dat dus wel geweest zijn.
dat was rond 4uur ja.
gast was totaal bezopen maar woonde dus wel in een van de studio's in een ander blok. stond voor de verkeerde deur er volledig van overtuigd dat hij daar woonde.

maar voelt wel veilig zo'n stevige muur en deur. en ook wel dat de politie zo ff langs komt bij 1 belletje.
zouden die elektrische sleutels ook op de andere blokken werken? of de deur stond weer eens open met een steen...

[ Bericht 7% gewijzigd door loecje op 02-05-2011 20:29:24 ]
pi_96264737
AnneGB, wat een handig kastje naast je keukenblokje!
En wat een prachtige inrichting verder O+
pi_96266271
nog een tip voor die klapperende badkamer deur.
een tochtstrip voor grote kier *O*
maar paar euro bij de bouwmarkt en dan heb je 3 strips (kan je je buren er ook een geven ben je gelijk van hun lawaai af)
pi_96266596
Erg leuke inrichting Anne!

Mag ik jullie vragen waar jullie allemaal de 2 pits kookplaat hebben gekocht?
pi_96274194
Ik heb mijn 2 pits kookplaat bij de Scheer en Foppen gekocht. :) Was 30 euro en prima kwaliteit - tot nu toe
pi_96286162
Die van mij komt van Kijkshop, een rvs kookplaat 2 pits. Niet kopen, ik heb er namelijk nu al (brand?)vlekken in die ik er niet uit krijg.
pi_96287875
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef toenie het volgende:
Ik heb mijn 2 pits kookplaat bij de Scheer en Foppen gekocht. :) Was 30 euro en prima kwaliteit - tot nu toe
Is die er nu nog steeds? Ik zie namelijk (op hun site) alleen een staan van 40 euro.

@Mrjolyn_: gebeurt dat niet bij elke elektische kookplaat?

[ Bericht 2% gewijzigd door Perzikvrucht op 03-05-2011 11:29:26 ]
pi_96290064
Ik heb twee losse kookplaatjes gekocht bij de Blokker, beide van 1500 watt. Werkt fijn.
pi_96290595
Annegb: leuk je inrichting! Mooie kleuren combi! Zeker optimaal de ruimte benut! Ik zou het zelf niet zo doen, het is wel erg vol voor mij :p
pi_96293087
Oke dus ik heb nu van 2 mensen? gelezen dat draadloos internet delen niet werkt?
Hoe zit het dan met de andere 200? Zijn er mensen die blok genootjes kennen waarbij het wel is gelukt?
pi_96297965
Bij mij lukte het ook niet ;)
pi_96298045
De enige mogelijkheid die er dan nog is is netwerk via de stopcontact, maar om er zeker van te zijn dat dit werkt zal toch echt iemand het moeten testen.
pi_96303552

[ Bericht 100% gewijzigd door linda-88 op 04-05-2011 15:52:08 ]
pi_96313820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef linda-88 het volgende:
bij mij lukt het delen wel aardig volgens mij! heb kpn glasvezel en mn buurmeisje zit erbij op..en die had wel signaal
volgens mij?
pi_96314625
Ik woon nu in blok D. Heb het al ingericht maar ga toch nog even wat schuiven. Moet nog ff goed kijken wat ik met de plek tussen de keuken en tv hoek ga doen :)
pi_96324293
hoi
ik heb internet en tv van ziggo aangeschaft, internet gaat wel erg sloom zeg. (z1)
maar de kabel van ziggo loopt bij mij via de meterkast, terwijl ik dacht dat ik ook tv had uit het contact aan de grond vlakbij het raam. hebben jullie tv via de meterkast of via de andere stopcontact?
pi_96328572
Ik heb nog het gratis signaal van Ziggo die er is, maar dat gaat via de meterkast, gewoon daar de stekker in stoppen :p
pi_96333314
Daar stop je dan de stekker van de tv in? Ik zie daar geen stopcontact, tenminste nog niet.
pi_96334694
Gratis?! hoe dat dan? dat is wel vrij bijzonder. Je hebt dus helemaal geen internet afgesloten maar wel een signaal?
pi_96334934
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef green_white het volgende:
hoi
ik heb internet en tv van ziggo aangeschaft, internet gaat wel erg sloom zeg. (z1)
maar de kabel van ziggo loopt bij mij via de meterkast, terwijl ik dacht dat ik ook tv had uit het contact aan de grond vlakbij het raam. hebben jullie tv via de meterkast of via de andere stopcontact?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef Ebb het volgende:
Gratis?! hoe dat dan? dat is wel vrij bijzonder. Je hebt dus helemaal geen internet afgesloten maar wel een signaal?
Tv signaal vroeg je om toch? Dat is nu nog gratis idd. Ik heb het via kastje/blokje bij de vloer.
pi_96335031
Ik heb hem net gevonden. Bij mij doet het kastje bij de vloer het niet, de meterkast wel. Nu moet ik nog een coaxkabel hebben om de boel te verlengen, niet echt lekker tv kijken als ie op de grond staat naast de meterkast ;)
pi_96336565
Zit de eigenaar van het draadloze netwerk mmjl91 ook op dit forum dan? Is namelijk het enige netwerk dat ik in mijn studio kan ontvangen als alle ramen en deuren dicht zijn. PM desnoods ff voor als je je verbinding wilt delen:) Anders wordt die studio alsnog duur door een veel te dure internetverbinding
pi_96339330
Is dat gratis TV signaal tijdelijk of blijft dat zo?

[ Bericht 2% gewijzigd door Perzikvrucht op 04-05-2011 13:52:21 ]
pi_96340596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:30 schreef Perzikvrucht het volgende:
Is dat gratis TV signaal tijdelijk of bluft dat zo?
Ik weet bijna zeker dat dit zo blijft,
pi_96340756
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat dit zo blijft,
Maar is dit "legaal" of hoort dit signaal er officieel niet te zijn? Oftewel, zou je internt bij Ziggo aan kunnen vragen zonder dan nog 17 euro voor het TV signaal neer te leggen (deze heb je immers al)?
pi_96341059
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:01 schreef Perzikvrucht het volgende:

[..]

Maar is dit "legaal" of hoort dit signaal er officieel niet te zijn? Oftewel, zou je internt bij Ziggo aan kunnen vragen zonder dan nog 17 euro voor het TV signaal neer te leggen (deze heb je immers al)?
Het is illegaal om het te gebruiken als je echt naar de voorwaarden gaat kijken, maar omdat het te veel werk is om af te sluiten laten ze het analoge beeld aangesloten. Mocht je internet via Ziggo willen dan zal je toch echt die 17 euro dienen te betalen.
pi_96341958
Bedankt voor de informatie. Ik heb zojuist Lijbrandt internet en TV besteld (en telefonie, maar dat gebruik ik niet). Als eventueel nog iemand geintresseerd is in delen. Ik woon in Blok D op nummer 442. Je kan me dan wel een PM sturen of hier reageren :).
pi_96343487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:08 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Het is illegaal om het te gebruiken als je echt naar de voorwaarden gaat kijken, maar omdat het te veel werk is om af te sluiten laten ze het analoge beeld aangesloten. Mocht je internet via Ziggo willen dan zal je toch echt die 17 euro dienen te betalen.
dus als ik gewoon het Z1pakket internet van ziggo doe dan hoef ik dus alleen maar 20 euro voor Z1 te betalen en niet meer aan te vinken dat ik ook tv wil?(want dat hoef ik niet)
pi_96343529
Je bent verplicht om die tv erbij te nemen. Of je het nou al hebt of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')