Let's hope dat ze het nu verder gaan aanleggen voor de rest!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:11 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Op het bodenterrein staan op het moment 3 busjes van "fiber to the x" misschien heeft dat er wat mee te maken
Tussen blok C en D komt een basketbalveldje.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:40 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Haha, ja ik zag het net ook al! Moet vast kunstig zijn, haha! Tussen blok 3 en 4 zijn ze stenen aan het leggen, geen gras!?
Ben bang dat dit flink gaat echoën als het echt gebruikt gaat worden. Dat zit allemaal best krap op elkaar. Als je kijkt naar de ruimte tussen de verschillende studio's dan lijkt Blok C er bijna tussengepropt te zijn...quote:Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef Janett het volgende:
[..]
Tussen blok C en D komt een basketbalveldje.
Dus we moeten, als we KPN willen, nog een maand wachten? Pff..
Ja had mij vriendin zondag-maandag nog gedaan, nergens een bordje dat je moet betalen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef AnneGB het volgende:
Kan men momenteel nog parkeren voor het verhuizen daar naast blok A?
Gratis maar staat vaak vol,zeker met die huidige werkzaamheden. Die mannen moeten hun auto ook ergens parkerenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef Renesite het volgende:
Wat betreft auto parkeren: thv. de Spar/Vinkenstraat, aan de overkant van de zaagmuldersweg, is het gratis parkeren. Voor eventuele bezoekers... Het is HOOGUIT 10min lopen.
http://maps.google.nl/map(...)929&ie=UTF8&t=h&z=16
Vanmiddag 13:00 heb ik hem er weten te parkerenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Gratis maar staat vaak vol,zeker met die huidige werkzaamheden. Die mannen moeten hun auto ook ergens parkeren
Ik kan hem er heel vaak niet kwijt en ik woon er 2 straten vanaf dus wil mensen niet blij maken met een dode mus (en ik vind het natuurlijk fijn dat ik wel gewoon mijn auto daar kwijt kan!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vanmiddag 13:00 heb ik hem er weten te parkeren
Oh, brrr, wat eng. Maar hoe kan dat dan, jullie gezamenlijke 'voordeur' werkt toch alleen maar met zo'n elektronisch sleuteltje?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:59 schreef Sieglinde het volgende:
Nou je zit iig al wel tegenover het fietsenhok, dan kun je daarlangs ook de mensen op de weg bespioneren, doe ik ook altijd
Als iemand vannacht wakker werd van lawaai.. Een of andere debiel probeerde mn deur in te trappen (godzijdank zijn die dingen hier superveilig) dus toen heb ik maar de politie gebeld maar die kerel was inmiddels weg. Maar toen hebben ze in blok 1 iemand gearresteerd die daar blijkbaar hetzelfde aan het doen was
Ja inderdaad, denk dat iemand het hek open heeft laten staan ofzo. Gebeurt iig overdag wel vaker.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, brrr, wat eng. Maar hoe kan dat dan, jullie gezamenlijke 'voordeur' werkt toch alleen maar met zo'n elektronisch sleuteltje?
Ja ik heb met de buren geprobeerd wifi voor elkaar te krijgen maar het is echt een drama, helemaal wanneer de deuren dicht gaan en zonwering. En kabeltjes door de hal oid vonden we ook niet zo'n geschikt plan.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:02 schreef Perzikvrucht het volgende:
Ziet er leuk en gezellig uit! Welk blok is dat? Je zit namelijk inderdaad dichtbij het volgende blok.
Iemand trouwens al geprobeerd om internet te delen met de buren via Wi-Fi? Laatste nieuws voor mij was dat loecje geen (goede) signaal kon krijgen van haar overburen.
Zag vannacht al wat politie rijden hier. Rond 4 uur ofzo, zal dat dus wel geweest zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, brrr, wat eng. Maar hoe kan dat dan, jullie gezamenlijke 'voordeur' werkt toch alleen maar met zo'n elektronisch sleuteltje?
Ah bedankt. Dan ga ik wel in m'n eentje voor Lijbrandt Glasvezel 25 Start. Is de voordeligste optie naar mijn weten.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:00 schreef Apogist het volgende:
[..]
Ja ik heb met de buren geprobeerd wifi voor elkaar te krijgen maar het is echt een drama, helemaal wanneer de deuren dicht gaan en zonwering. En kabeltjes door de hal oid vonden we ook niet zo'n geschikt plan.
Op www.glashart.nl kan je een postcode check doen, dan staat erbij hoe lang het nog duurt. Daarnaast verschilt het echt per woning, want een vriendin is wel al aangesloten maar ik niet. Haar woning werd 1 week eerder opgeleverd, dus.. Duurt wel lang moet ik zeggen, heb me aangemeld voor KPN maar nog steeds geen bericht dat er een monteur langs komt om mij aan te sluiten.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:45 schreef Perzikvrucht het volgende:
Weet iemand al meer over de levertijd van Glasvezel? Mijn blok ik net opgeleverd en wil eigenlijk zo snel mogelijk internet in mijn studio hebben (ivm studie).
Moest je ook nog aanwezig zijn voor een bepaalde handeling? Of krijg je alleen een pakket opgestuurd die je vervolgens moet aansluiten, waarnaar alles gewoon werkt?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef linda-88 het volgende:
woehoe live vanuit mn studiootje met supesnel internet van kpn!
dat was rond 4uur ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:22 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Zag vannacht al wat politie rijden hier. Rond 4 uur ofzo, zal dat dus wel geweest zijn.
Is die er nu nog steeds? Ik zie namelijk (op hun site) alleen een staan van 40 euro.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef toenie het volgende:
Ik heb mijn 2 pits kookplaat bij de Scheer en Foppen gekocht.Was 30 euro en prima kwaliteit - tot nu toe
volgens mij?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef linda-88 het volgende:
bij mij lukt het delen wel aardig volgens mij! heb kpn glasvezel en mn buurmeisje zit erbij op..en die had wel signaal
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef green_white het volgende:
hoi
ik heb internet en tv van ziggo aangeschaft, internet gaat wel erg sloom zeg. (z1)
maar de kabel van ziggo loopt bij mij via de meterkast, terwijl ik dacht dat ik ook tv had uit het contact aan de grond vlakbij het raam. hebben jullie tv via de meterkast of via de andere stopcontact?
Tv signaal vroeg je om toch? Dat is nu nog gratis idd. Ik heb het via kastje/blokje bij de vloer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef Ebb het volgende:
Gratis?! hoe dat dan? dat is wel vrij bijzonder. Je hebt dus helemaal geen internet afgesloten maar wel een signaal?
Ik weet bijna zeker dat dit zo blijft,quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:30 schreef Perzikvrucht het volgende:
Is dat gratis TV signaal tijdelijk of bluft dat zo?
Maar is dit "legaal" of hoort dit signaal er officieel niet te zijn? Oftewel, zou je internt bij Ziggo aan kunnen vragen zonder dan nog 17 euro voor het TV signaal neer te leggen (deze heb je immers al)?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat dit zo blijft,
Het is illegaal om het te gebruiken als je echt naar de voorwaarden gaat kijken, maar omdat het te veel werk is om af te sluiten laten ze het analoge beeld aangesloten. Mocht je internet via Ziggo willen dan zal je toch echt die 17 euro dienen te betalen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:01 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Maar is dit "legaal" of hoort dit signaal er officieel niet te zijn? Oftewel, zou je internt bij Ziggo aan kunnen vragen zonder dan nog 17 euro voor het TV signaal neer te leggen (deze heb je immers al)?
dus als ik gewoon het Z1pakket internet van ziggo doe dan hoef ik dus alleen maar 20 euro voor Z1 te betalen en niet meer aan te vinken dat ik ook tv wil?(want dat hoef ik niet)quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:08 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Het is illegaal om het te gebruiken als je echt naar de voorwaarden gaat kijken, maar omdat het te veel werk is om af te sluiten laten ze het analoge beeld aangesloten. Mocht je internet via Ziggo willen dan zal je toch echt die 17 euro dienen te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |