abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96274194
Ik heb mijn 2 pits kookplaat bij de Scheer en Foppen gekocht. :) Was 30 euro en prima kwaliteit - tot nu toe
:: Toenie ::
pi_96286162
Die van mij komt van Kijkshop, een rvs kookplaat 2 pits. Niet kopen, ik heb er namelijk nu al (brand?)vlekken in die ik er niet uit krijg.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_96287875
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef toenie het volgende:
Ik heb mijn 2 pits kookplaat bij de Scheer en Foppen gekocht. :) Was 30 euro en prima kwaliteit - tot nu toe
Is die er nu nog steeds? Ik zie namelijk (op hun site) alleen een staan van 40 euro.

@Mrjolyn_: gebeurt dat niet bij elke elektische kookplaat?

[ Bericht 2% gewijzigd door Perzikvrucht op 03-05-2011 11:29:26 ]
pi_96290064
Ik heb twee losse kookplaatjes gekocht bij de Blokker, beide van 1500 watt. Werkt fijn.
pi_96290595
Annegb: leuk je inrichting! Mooie kleuren combi! Zeker optimaal de ruimte benut! Ik zou het zelf niet zo doen, het is wel erg vol voor mij :p
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_96293087
Oke dus ik heb nu van 2 mensen? gelezen dat draadloos internet delen niet werkt?
Hoe zit het dan met de andere 200? Zijn er mensen die blok genootjes kennen waarbij het wel is gelukt?
pi_96297965
Bij mij lukte het ook niet ;)
pi_96298045
De enige mogelijkheid die er dan nog is is netwerk via de stopcontact, maar om er zeker van te zijn dat dit werkt zal toch echt iemand het moeten testen.
pi_96303552

[ Bericht 100% gewijzigd door linda-88 op 04-05-2011 15:52:08 ]
pi_96313820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef linda-88 het volgende:
bij mij lukt het delen wel aardig volgens mij! heb kpn glasvezel en mn buurmeisje zit erbij op..en die had wel signaal
volgens mij?
pi_96314625
Ik woon nu in blok D. Heb het al ingericht maar ga toch nog even wat schuiven. Moet nog ff goed kijken wat ik met de plek tussen de keuken en tv hoek ga doen :)
pi_96324293
hoi
ik heb internet en tv van ziggo aangeschaft, internet gaat wel erg sloom zeg. (z1)
maar de kabel van ziggo loopt bij mij via de meterkast, terwijl ik dacht dat ik ook tv had uit het contact aan de grond vlakbij het raam. hebben jullie tv via de meterkast of via de andere stopcontact?
pi_96328572
Ik heb nog het gratis signaal van Ziggo die er is, maar dat gaat via de meterkast, gewoon daar de stekker in stoppen :p
pi_96333314
Daar stop je dan de stekker van de tv in? Ik zie daar geen stopcontact, tenminste nog niet.
pi_96334694
Gratis?! hoe dat dan? dat is wel vrij bijzonder. Je hebt dus helemaal geen internet afgesloten maar wel een signaal?
pi_96334934
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef green_white het volgende:
hoi
ik heb internet en tv van ziggo aangeschaft, internet gaat wel erg sloom zeg. (z1)
maar de kabel van ziggo loopt bij mij via de meterkast, terwijl ik dacht dat ik ook tv had uit het contact aan de grond vlakbij het raam. hebben jullie tv via de meterkast of via de andere stopcontact?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef Ebb het volgende:
Gratis?! hoe dat dan? dat is wel vrij bijzonder. Je hebt dus helemaal geen internet afgesloten maar wel een signaal?
Tv signaal vroeg je om toch? Dat is nu nog gratis idd. Ik heb het via kastje/blokje bij de vloer.
pi_96335031
Ik heb hem net gevonden. Bij mij doet het kastje bij de vloer het niet, de meterkast wel. Nu moet ik nog een coaxkabel hebben om de boel te verlengen, niet echt lekker tv kijken als ie op de grond staat naast de meterkast ;)
pi_96336565
Zit de eigenaar van het draadloze netwerk mmjl91 ook op dit forum dan? Is namelijk het enige netwerk dat ik in mijn studio kan ontvangen als alle ramen en deuren dicht zijn. PM desnoods ff voor als je je verbinding wilt delen:) Anders wordt die studio alsnog duur door een veel te dure internetverbinding
pi_96339330
Is dat gratis TV signaal tijdelijk of blijft dat zo?

[ Bericht 2% gewijzigd door Perzikvrucht op 04-05-2011 13:52:21 ]
pi_96340596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:30 schreef Perzikvrucht het volgende:
Is dat gratis TV signaal tijdelijk of bluft dat zo?
Ik weet bijna zeker dat dit zo blijft,
pi_96340756
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat dit zo blijft,
Maar is dit "legaal" of hoort dit signaal er officieel niet te zijn? Oftewel, zou je internt bij Ziggo aan kunnen vragen zonder dan nog 17 euro voor het TV signaal neer te leggen (deze heb je immers al)?
pi_96341059
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:01 schreef Perzikvrucht het volgende:

[..]

Maar is dit "legaal" of hoort dit signaal er officieel niet te zijn? Oftewel, zou je internt bij Ziggo aan kunnen vragen zonder dan nog 17 euro voor het TV signaal neer te leggen (deze heb je immers al)?
Het is illegaal om het te gebruiken als je echt naar de voorwaarden gaat kijken, maar omdat het te veel werk is om af te sluiten laten ze het analoge beeld aangesloten. Mocht je internet via Ziggo willen dan zal je toch echt die 17 euro dienen te betalen.
pi_96341958
Bedankt voor de informatie. Ik heb zojuist Lijbrandt internet en TV besteld (en telefonie, maar dat gebruik ik niet). Als eventueel nog iemand geintresseerd is in delen. Ik woon in Blok D op nummer 442. Je kan me dan wel een PM sturen of hier reageren :).
pi_96343487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:08 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Het is illegaal om het te gebruiken als je echt naar de voorwaarden gaat kijken, maar omdat het te veel werk is om af te sluiten laten ze het analoge beeld aangesloten. Mocht je internet via Ziggo willen dan zal je toch echt die 17 euro dienen te betalen.
dus als ik gewoon het Z1pakket internet van ziggo doe dan hoef ik dus alleen maar 20 euro voor Z1 te betalen en niet meer aan te vinken dat ik ook tv wil?(want dat hoef ik niet)
pi_96343529
Je bent verplicht om die tv erbij te nemen. Of je het nou al hebt of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')