abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96274194
Ik heb mijn 2 pits kookplaat bij de Scheer en Foppen gekocht. :) Was 30 euro en prima kwaliteit - tot nu toe
:: Toenie ::
pi_96286162
Die van mij komt van Kijkshop, een rvs kookplaat 2 pits. Niet kopen, ik heb er namelijk nu al (brand?)vlekken in die ik er niet uit krijg.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_96287875
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef toenie het volgende:
Ik heb mijn 2 pits kookplaat bij de Scheer en Foppen gekocht. :) Was 30 euro en prima kwaliteit - tot nu toe
Is die er nu nog steeds? Ik zie namelijk (op hun site) alleen een staan van 40 euro.

@Mrjolyn_: gebeurt dat niet bij elke elektische kookplaat?

[ Bericht 2% gewijzigd door Perzikvrucht op 03-05-2011 11:29:26 ]
pi_96290064
Ik heb twee losse kookplaatjes gekocht bij de Blokker, beide van 1500 watt. Werkt fijn.
pi_96290595
Annegb: leuk je inrichting! Mooie kleuren combi! Zeker optimaal de ruimte benut! Ik zou het zelf niet zo doen, het is wel erg vol voor mij :p
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_96293087
Oke dus ik heb nu van 2 mensen? gelezen dat draadloos internet delen niet werkt?
Hoe zit het dan met de andere 200? Zijn er mensen die blok genootjes kennen waarbij het wel is gelukt?
pi_96297965
Bij mij lukte het ook niet ;)
pi_96298045
De enige mogelijkheid die er dan nog is is netwerk via de stopcontact, maar om er zeker van te zijn dat dit werkt zal toch echt iemand het moeten testen.
pi_96303552

[ Bericht 100% gewijzigd door linda-88 op 04-05-2011 15:52:08 ]
pi_96313820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef linda-88 het volgende:
bij mij lukt het delen wel aardig volgens mij! heb kpn glasvezel en mn buurmeisje zit erbij op..en die had wel signaal
volgens mij?
pi_96314625
Ik woon nu in blok D. Heb het al ingericht maar ga toch nog even wat schuiven. Moet nog ff goed kijken wat ik met de plek tussen de keuken en tv hoek ga doen :)
pi_96324293
hoi
ik heb internet en tv van ziggo aangeschaft, internet gaat wel erg sloom zeg. (z1)
maar de kabel van ziggo loopt bij mij via de meterkast, terwijl ik dacht dat ik ook tv had uit het contact aan de grond vlakbij het raam. hebben jullie tv via de meterkast of via de andere stopcontact?
pi_96328572
Ik heb nog het gratis signaal van Ziggo die er is, maar dat gaat via de meterkast, gewoon daar de stekker in stoppen :p
pi_96333314
Daar stop je dan de stekker van de tv in? Ik zie daar geen stopcontact, tenminste nog niet.
pi_96334694
Gratis?! hoe dat dan? dat is wel vrij bijzonder. Je hebt dus helemaal geen internet afgesloten maar wel een signaal?
pi_96334934
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef green_white het volgende:
hoi
ik heb internet en tv van ziggo aangeschaft, internet gaat wel erg sloom zeg. (z1)
maar de kabel van ziggo loopt bij mij via de meterkast, terwijl ik dacht dat ik ook tv had uit het contact aan de grond vlakbij het raam. hebben jullie tv via de meterkast of via de andere stopcontact?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef Ebb het volgende:
Gratis?! hoe dat dan? dat is wel vrij bijzonder. Je hebt dus helemaal geen internet afgesloten maar wel een signaal?
Tv signaal vroeg je om toch? Dat is nu nog gratis idd. Ik heb het via kastje/blokje bij de vloer.
pi_96335031
Ik heb hem net gevonden. Bij mij doet het kastje bij de vloer het niet, de meterkast wel. Nu moet ik nog een coaxkabel hebben om de boel te verlengen, niet echt lekker tv kijken als ie op de grond staat naast de meterkast ;)
pi_96336565
Zit de eigenaar van het draadloze netwerk mmjl91 ook op dit forum dan? Is namelijk het enige netwerk dat ik in mijn studio kan ontvangen als alle ramen en deuren dicht zijn. PM desnoods ff voor als je je verbinding wilt delen:) Anders wordt die studio alsnog duur door een veel te dure internetverbinding
pi_96339330
Is dat gratis TV signaal tijdelijk of blijft dat zo?

[ Bericht 2% gewijzigd door Perzikvrucht op 04-05-2011 13:52:21 ]
pi_96340596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:30 schreef Perzikvrucht het volgende:
Is dat gratis TV signaal tijdelijk of bluft dat zo?
Ik weet bijna zeker dat dit zo blijft,
pi_96340756
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat dit zo blijft,
Maar is dit "legaal" of hoort dit signaal er officieel niet te zijn? Oftewel, zou je internt bij Ziggo aan kunnen vragen zonder dan nog 17 euro voor het TV signaal neer te leggen (deze heb je immers al)?
pi_96341059
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:01 schreef Perzikvrucht het volgende:

[..]

Maar is dit "legaal" of hoort dit signaal er officieel niet te zijn? Oftewel, zou je internt bij Ziggo aan kunnen vragen zonder dan nog 17 euro voor het TV signaal neer te leggen (deze heb je immers al)?
Het is illegaal om het te gebruiken als je echt naar de voorwaarden gaat kijken, maar omdat het te veel werk is om af te sluiten laten ze het analoge beeld aangesloten. Mocht je internet via Ziggo willen dan zal je toch echt die 17 euro dienen te betalen.
pi_96341958
Bedankt voor de informatie. Ik heb zojuist Lijbrandt internet en TV besteld (en telefonie, maar dat gebruik ik niet). Als eventueel nog iemand geintresseerd is in delen. Ik woon in Blok D op nummer 442. Je kan me dan wel een PM sturen of hier reageren :).
pi_96343487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:08 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Het is illegaal om het te gebruiken als je echt naar de voorwaarden gaat kijken, maar omdat het te veel werk is om af te sluiten laten ze het analoge beeld aangesloten. Mocht je internet via Ziggo willen dan zal je toch echt die 17 euro dienen te betalen.
dus als ik gewoon het Z1pakket internet van ziggo doe dan hoef ik dus alleen maar 20 euro voor Z1 te betalen en niet meer aan te vinken dat ik ook tv wil?(want dat hoef ik niet)
pi_96343529
Je bent verplicht om die tv erbij te nemen. Of je het nou al hebt of niet.
pi_96369530
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:43 schreef AnneGB het volgende:
Ik heb hem net gevonden. Bij mij doet het kastje bij de vloer het niet, de meterkast wel. Nu moet ik nog een coaxkabel hebben om de boel te verlengen, niet echt lekker tv kijken als ie op de grond staat naast de meterkast ;)
in je meterkast hangt ook zo'n tvkabel (coax-kabel). die stop je in dat kastje in je meterkast. en dan heb je ontvangst bij het kastje in de kamer. je hoeft dus niets te verlengen.
pi_96383562
Waar zijn die andere twee knopjes op de intercom nou voor? Ik weet het nog steeds niet :P
pi_96384317
Ik vraag me af of er iets mis is met mijn intercom. Mensen moeten mij altijd bellen omdat de telefoon niet overgaat en dan moet ik dus naar beneden om ze binnen te laten. Drukken ze iets verkeerds in?
pi_96385748
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:09 schreef AnneGB het volgende:
Ik vraag me af of er iets mis is met mijn intercom. Mensen moeten mij altijd bellen omdat de telefoon niet overgaat en dan moet ik dus naar beneden om ze binnen te laten. Drukken ze iets verkeerds in?
Hmm, zij moeten jouw huisnummer intypen en dan op de groene belknop drukken. Dan hoort jouw intercom af te gaan. Dus als dit bij jou niet het geval is dan zou ik ff een belletje plegen.
pi_96400894
Ja, dat doen ze dus. Er gaat dus ergens niet iets helemaal goed. Ga er wel even heen bellen.
pi_96405363
Misschien erst een 0 ervoor? Dat heb ik onlangs ook gehoord
pi_96424717
0 ervoor werkt ook niet helaas. Weet iemand trouwens wanneer Rendo afschrijft? Is dat pas aan het einde van deze maand/begin volgende maand en dus niet vooraf?
pi_96434790
Mag je trouwens in het balkje bij het plafond in de badkamer schroeven draaien? Of lopen hier kabels doorheen?
pi_96445595
dat is volgens mij een kabelgoot, niet echt handig om daar een schroef in te draaien(dubbelzijdig tape werkt wel goed).

[ Bericht 16% gewijzigd door loecje op 06-05-2011 19:37:00 ]
pi_96446743
Wat voor dubbelzijdig tape gebruik je precies daarvoor?
pi_96447291
geen idee wat het precies is. iets wat ik nog in de gereedschapskistdoos had liggen
pi_96452451
hoi Loecje, afgezien van alle praktische zaken, hoe bevalt het je nu om er te wonen?
Al een beetje thuis?
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_96458317
Rendo heeft 5 mei bij mij voorschot maand april afgeschreven.
pi_96460744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:19 schreef Perzikvrucht het volgende:

[..]

Is die er nu nog steeds? Ik zie namelijk (op hun site) alleen een staan van 40 euro.

@Mrjolyn_: gebeurt dat niet bij elke elektische kookplaat?
Het is een pilgrim plaat, maar was toen wel in de aanbieding. Ik heb trouwens het idee dat er ook niet extreem veel zaken zijn die zo'n kookpitje aanbieden. Bij de MediaMarkt was het vooral 4 pits.

Mijn voorschot voor april(?) is ook afgeschreven op 5 mei.
pi_96480066
Is iemand hier de eigenaar van het draadloze netwerk in Blok D "Lekkersnel"? Dat signaal is namelijk best sterk in mijn woning.

Je kan dan hier wel even reageren of een PM sturen. Ben wel geintresseerd in delen van internet dan!

Als andere mensen internet willen delen in Blok D, ik woon op nummer 442. Signaal is erg goed als je werkt met een wifi n router, dus dat moet wel lukken. Pm dan ook maar of reageer hier even :).

[ Bericht 38% gewijzigd door Perzikvrucht op 07-05-2011 19:12:39 ]
pi_96480664
vreemd dat internet ontvangst bij jou dan weer wel wil maar bij mij niet...
pi_96509518
ik heb inmiddels ook internet :D
net alles aangesloten.

ik heb de stekker in de meterkast(dacht van de verwarming) nu met een 2weg stekker samen met het modem in het stopcontact zitten. zou dat problemen geven?
er zit verder geen stopcontact in de meterkast dus veel keuze is er ook niet.
pi_96511163
Yeah, ik denk dat kpn snel gaat bellen voor een afspraak! Zag op www.glashart.nl dat mijn postcode nu eindelijk in het gebied ligt! Eerder deze week stond er nog dat het binnen 1 maand pas kwam. Eindelijk eindelijk!
pi_96511296
wie heeft er trouwens bedacht dat je eerst struiken plant en dan gaat graven voor kabels ofzo?
nu liggen bij blok 2 alle struiken er weer uit...
pi_96540361
Tot nu toe ontbrak bij mijn studio het huisnummerplaatje. Heb even gebeld en kreeg te horen dat ze hem er morgen gaan plaatsen :D
pi_96540963
zijn er al weer nieuwe foto's? Ik ben benieuwd :)
pi_96589918
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:58 schreef dery1990 het volgende:
Tot nu toe ontbrak bij mijn studio het huisnummerplaatje. Heb even gebeld en kreeg te horen dat ze hem er morgen gaan plaatsen :D
Heb jij gewoon naar Rendo gebeld? Ik wou hen bellen over mijn defecte intercom, maar die vent bleef volhouden dat ze alleen CV-ketels repareerden. Heb daarna gemaild en heb nog steeds geen antwoord. }:|
pi_96592982
Ik heb het Rendo/NDEA nr gebeld dat je de eerste 3 maanden kunt bellen voor reparaties. Kreeg eerst een vrouw aan de lijn die het zaakje zou regelen. De dag daarna belde iemand die werkt op het terrein.
pi_96593671
Ze zijn net langsgekomen :) Hij doet het weer! (nou ja, hij doet het nu voor het eerst eigenlijk) :P
pi_96605480
Het viel me op dat er aan de achterkant/waterkant van blok A de eerste foto al in de lijst is gezet. Ben benieuwd wanneer de volgende volgen.

Mijn canvasdoek hangt nu ook, zonder touwtjes :) Zit met een vrij sterke magneet van de IKEA vast aan de muur (Magnetisch deel van mesophang-systeem). Koste 8 euro ongeveer, maar dan heb je niet van die draden. En het canvasdoek was op zich toch al niet zo duur :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')