in je meterkast hangt ook zo'n tvkabel (coax-kabel). die stop je in dat kastje in je meterkast. en dan heb je ontvangst bij het kastje in de kamer. je hoeft dus niets te verlengen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:43 schreef AnneGB het volgende:
Ik heb hem net gevonden. Bij mij doet het kastje bij de vloer het niet, de meterkast wel. Nu moet ik nog een coaxkabel hebben om de boel te verlengen, niet echt lekker tv kijken als ie op de grond staat naast de meterkast
Hmm, zij moeten jouw huisnummer intypen en dan op de groene belknop drukken. Dan hoort jouw intercom af te gaan. Dus als dit bij jou niet het geval is dan zou ik ff een belletje plegen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:09 schreef AnneGB het volgende:
Ik vraag me af of er iets mis is met mijn intercom. Mensen moeten mij altijd bellen omdat de telefoon niet overgaat en dan moet ik dus naar beneden om ze binnen te laten. Drukken ze iets verkeerds in?
Het is een pilgrim plaat, maar was toen wel in de aanbieding. Ik heb trouwens het idee dat er ook niet extreem veel zaken zijn die zo'n kookpitje aanbieden. Bij de MediaMarkt was het vooral 4 pits.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:19 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Is die er nu nog steeds? Ik zie namelijk (op hun site) alleen een staan van 40 euro.
@Mrjolyn_: gebeurt dat niet bij elke elektische kookplaat?
Heb jij gewoon naar Rendo gebeld? Ik wou hen bellen over mijn defecte intercom, maar die vent bleef volhouden dat ze alleen CV-ketels repareerden. Heb daarna gemaild en heb nog steeds geen antwoord.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:58 schreef dery1990 het volgende:
Tot nu toe ontbrak bij mijn studio het huisnummerplaatje. Heb even gebeld en kreeg te horen dat ze hem er morgen gaan plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |