quote:
Op dinsdag 26 april 2011 11:46 schreef Mrjolyn_ het volgende:Met de klantenservice kan je ook niks, pff. Heb even gebeld met KPN Glasvezel en zij zeggen als volgt: 'De glasvezel kabel is wel aangelegd maar in de centrale is het nog niet helemaal klaar voor gebruik.' Dus ik vertellen over Linda-88, dat ze bij haar al langs komen en toen zei ze iets van: 'Ja, haar woning is er dus al klaar voor, maar die van jou niet.'
Ik kon haar maar niet duidelijk maken dat het precies dezelfde woningen zijn, op hetzelfde adres. Mja blijkbaar verschilt het dan ook nog per woning. Het wordt elke dag gecontroleerd of je woning er al voor klaar voor is en dan wordt je gebeld. Ze zei ook, dat de verwachting was, dat het een maand na oplevering van je woning mogelijk was om het te gaan installeren.
Blijf het vreemd vinden, lijkt me toch dat dat allemaal in één keer geregeld wordt?
Op het bodenterrein staan op het moment 3 busjes van "fiber to the x" misschien heeft dat er wat mee te maken