Ben je niet bang dat je er spijt van gaat krijgen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:06 schreef revpolen het volgende:
vorige week me 1e laten zetten
[ afbeelding ]
waarom? Stukje Den-Haag wat altijd bij me zal zijn, waar ik in de wereld ook zit
( ben half jaar geleden geëmigreerd )
en nu denk ik over een 2e.. het klopt gewoon echt!
tattoo is verslavend
denk datje ze steeds meer ziet, omdat het zomerweer is.. mijne zie je ( op me kuit ) ook enkel als ik met korte broek loop ( hier elke dag dus)
Nee ben geboren en getogen in Den-Haag, ( nu wel al tijdje wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 06:10 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je er spijt van gaat krijgen?
http://historie.residentie.net/wapen.htmquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:51 schreef florisje het volgende:
hoe je daar den haag in moet zien is mij een groot raadsel.
maar eh, misschien heeft het iets met het weer te maken?
Ja bij mij duurde het ook een tijdje voordat ik het zag. Dat komt omdat de foto op z'n kant ligt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:55 schreef gunk77 het volgende:
[..]
http://historie.residentie.net/wapen.htm
http://www.google.nl/sear(...)ZXKmKwP&ved=0CDMQsAQ
Is handig, kan je de lagere sociale klassen direct aan herkennen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:54 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ligt het aan mij of ik zie steeds meer mensen met tattoo's rondlopen in NL?
Dat viel mij zo op
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:52 schreef netflanders het volgende:
Serieus? Een tattoo van een voetbalclub?11 zweterige mannen in korte broeken waar je geen band mee hebt en verder nooit zal kennen, maar enkel fanatiek support omdat ze bij pure toeval komen uit de regio waar jij in geboren bent?
Ik zal dergelijk fanatieke voetbalfans nooit begrijpen. Wat een primitief gedrag.
Serieus? Een tattoo van een voetbalclub?11 zweterige mannen in korte broeken waar je geen band mee hebt en verder nooit zal kennen, maar enkel fanatiek support omdat ze bij pure toeval komen uit de regio waar jij in geboren bent?
Ik zal dergelijk fanatieke voetbalfans nooit begrijpen. Wat een primitief gedrag.
Idd. Tramp stampsquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:06 schreef Jesse_ het volgende:
Is handig, kan je de lagere sociale klassen direct aan herkennen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja want er is ab-so-luut geen relatie tussen die tweequote:Op dinsdag 26 april 2011 14:10 schreef Drakire het volgende:
kan je mensen die in hokjes denken direct aan herkennen.
Niet gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek voor zover ik weet, alleen gebaseerd op wat de meeste mensen denken maar zo kan ik er ook nog 20 noemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja want er is ab-so-luut geen relatie tussen die twee
tsjaah, waarom zijn bananen krom?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:52 schreef netflanders het volgende:
Als de meeste mensen dat denken zal het ook zo uitkomen omdat mensen uit hogere sociale klassen niet geassocieerd willen worden met iets waarvan de meeste mensen denken dat het vooral in trek is bij de lagere sociale klassen. Grappig is dat het geen issue is te stellen dat hockey en golf 'kaksporten' zijn maar dat als iemand roept dat tattoo's bij de lagere sociale klassen hoort mensen er dan opeens over vallen. Rara waarom niemand de moeite gaat nemen om daar statistisch onderzoek naar te doen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef Drakire het volgende:
Niet gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek voor zover ik weet, alleen gebaseerd op wat de meeste mensen denken maar zo kan ik er ook nog 20 noemen.
ben (net)26, heb HBO al 5 jaar een eigen bedrijf in NL en ik woon in een land waar jij al je hele leven van droomt om eens op vakantie te gaan..quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Blind ofzo ooievaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:51 schreef florisje het volgende:
Respectquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
ben (net)26, heb HBO al 5 jaar een eigen bedrijf in NL en ik woon in een land waar jij al je hele leven van droomt om eens op vakantie te gaan..
Ja ik ben een lagere sociale klassen...
Het zijn ook niet de tatoeages op zich, maar de hoeveelheid/plekken waar ze gezet worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
ben (net)26, heb HBO al 5 jaar een eigen bedrijf in NL en ik woon in een land waar jij al je hele leven van droomt om eens op vakantie te gaan..
Zelf vind ik het daar wel meevallen. Niet veel erger dan hier of zo, loop maar eens zo'n volksbuurt in en daar kom je ook een hoop gasten als Theo Janssen tegen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:25 schreef Sapstengel het volgende:
Moet je eens in de UK kijken, vrijwel iedereen loopt daar met een tattoo. Nu komt dat natuurlijk ook wel omdat veel Britten enorme paupers zijn.
Je maakt hier toch een denkfout. Kunnen uitleggen? Je kan iets toch ook gewoon mooi vinden?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:48 schreef Rapaille het volgende:
Over het algemeen zijn het wel simpele zielen die een tatoeage laten zetten. Ik begrijp ook nooit zo goed de reden achter de tatoeage.
Ik vind dat mensen vaak slecht kunnen uitleggen waarom de tatoeage is gezet en waarom dat specifieke ontwerp. Dat begrijp ik niet, dat je niet eens kan uitleggen waarom je jezelf hebt laten verminken.
powned.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
Ja dat kan. Tatoo's, tijgerprintjes, vleugels op je gold, scooters of dergelijke zaken kun je ook mooi vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Je maakt hier toch een denkfout. Kunnen uitleggen? Je kan iets toch ook gewoon mooi vinden?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef Hyperdude het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste Fokker de Übersmileyop zijn rug laat zetten.
Was ooit een topic over iemand die dat plaatje op z'n arm wilde ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef Hyperdude het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste Fokker de Übersmileyop zijn rug laat zetten.
Misschien ben jij dan wel juist de simpele ziel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:48 schreef Rapaille het volgende:
Over het algemeen zijn het wel simpele zielen die een tatoeage laten zetten. Ik begrijp ook nooit zo goed de reden achter de tatoeage.
Ik zat een aantal weken geleden op het strand in Gran Canaria en daar zat een kerel voor me met een levensgrote herderhondkop achter op zijn rug getatoeerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef OneMillionDollars het volgende:
Vorig jaar op vakantie was er een vent die had 2 engelen vleugels op z'n rug getatoeëerd.
Heb er een foto van, zal straks wel ff posten
Je bevindt je nog steeds in een, voor mij, lagere klasse.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
Je leeftijd, opleiding, het land waar je woont en het feit dat je een eigen bedrijf hebt zijn geen (dus geen) indicaties die iets zeggen over je sociale klasse. Schrothandelaren hebben ook een eigen bedrijf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op revpolen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je leeftijd, opleiding, het land waar je woont en het feit dat je een eigen bedrijf hebt zijn geen (dus geen) indicaties die iets zeggen over je sociale klasse. Schrothandelaren hebben ook een eigen bedrijf.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:46 schreef Allessio het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op revpolen.
HOAX. DH heeft geen mooi stadion.quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:56 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
ADOOOOOOO!!:D
ik fiets elke ochtend langs t mooie ado stadion!
Die ooievaar heeft meer met Den Haag dan met FC Den Haag te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:52 schreef netflanders het volgende:
Simpel:quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:51 schreef florisje het volgende:
Hoe komt het dan dat, zeker vroeger, tattoo's en royalty toch wel hand in hand ging?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als de meeste mensen dat denken zal het ook zo uitkomen omdat mensen uit hogere sociale klassen niet geassocieerd willen worden met iets waarvan de meeste mensen denken dat het vooral in trek is bij de lagere sociale klassen. Grappig is dat het geen issue is te stellen dat hockey en golf 'kaksporten' zijn maar dat als iemand roept dat tattoo's bij de lagere sociale klassen hoort mensen er dan opeens over vallen. Rara waarom niemand de moeite gaat nemen om daar statistisch onderzoek naar te doen?
Vroeger ging inteelt en royalty ook hand in hand. Wat is je punt?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat, zeker vroeger, tattoo's en royalty toch wel hand in hand ging?
Of verkeren die ook in lagere sociale klassen?
Mensen die zich boven andere mensen stellen omdat ze vinden dat ze van een hogere sociale klasse zijn schaar ík dan weer onder de lagere klasse.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je bevindt je nog steeds in een, voor mij, lagere klasse.
Maar leuk dat je je permanente plakplaatje wil verdedigen
dus 2 weken geleden was ik wel in een hogere klasse maar omdat ik nu een tatoeage heb niet meer? raar figuur ben jij....quote:Op woensdag 27 april 2011 17:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oh godquote:Op woensdag 27 april 2011 17:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind tattoo's meestal nogal pauperig staan, maar bij iemand als Theo Janssen vind ik het wel weer mooi
Precies dat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:09 schreef revpolen het volgende:
[..]
dus 2 weken geleden was ik wel in een hogere klasse maar omdat ik nu een tatoeage heb niet meer? raar figuur ben jij....
+ datje misschien beter moet lezen.. hij is gezet over een litteken heen..
Als dat echt je volledige argumentatie is dan vraag ik me af op basis van welke gronden jij jezelf een hogere maatschappelijke status toedicht?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Precies dat.
En een litteken is mooier dan een inktvlek
Op basis van die tattoo, lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef kapiteintje het volgende:
Als dat echt je volledige argumentatie is dan vraag ik me af op basis van welke gronden jij jezelf een hogere maatschappelijke status toedicht?
Wat een lulkoek en dat weet ze zelf ook wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Op basis van die tattoo, lijkt me duidelijk.
Tering zeg.. Waarom zijn die Hagenezen altijd zo jammer ( ok Oh Oh Cherso is best grappig ) Kende ook zo'n meisje, wilde ook een ooievaar laten tatoeëren. Komop zeg; hoe sjonnie kan je zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:06 schreef revpolen het volgende:
vorige week me 1e laten zetten
[ afbeelding ]
waarom? Stukje Den-Haag wat altijd bij me zal zijn, waar ik in de wereld ook zit
( ben half jaar geleden geëmigreerd )
en nu denk ik over een 2e.. het klopt gewoon echt!
tattoo is verslavend
denk datje ze steeds meer ziet, omdat het zomerweer is.. mijne zie je ( op me kuit ) ook enkel als ik met korte broek loop ( hier elke dag dus)
Gemiddeld genomen zal zo'n type geen tattoo nemen. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. Maar kennelijk is het "in general" deel van dit verhaal een beetje lastig voor de eencelligen die "ja maar die en die" gaan roepen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een lulkoek en dat weet ze zelf ook wel.Iemand die een WO-opleiding heeft afgerond en aan het hoofd van een succesvol bedrijf met meer dan 1000 werknemers staat behoort gewoon tot een hogere sociale klasse, ongeacht of hij een tattoo op z'n reet heeft staan.
Geen zichtbare tattoo. Jij weet net zo min als ik of de man misschien een adelaar op z'n penis heeft laten tattooëren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen zal zo'n type geen tattoo nemen. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. Maar kennelijk is het "in general" deel van dit verhaal een beetje lastig voor de eencelligen die "ja maar die en die" gaan roepen.
Hoe groot acht je die kans?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:18 schreef Messina het volgende:
Geen zichtbare tattoo. Jij weet net zo min als ik of de man misschien een adelaar op z'n penis heeft laten tattooëren.
Klein, maar niet uitgesloten, toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe groot acht je die kans?
Daarnaast, ik heb genoeg hockeyers onder de douche gezien, tattoos zie je niet of nauwelijks.
Nee, maar dan is het dus een uitzondering.quote:
Ik bestrijd het punt dat tattoo's door velen worden geassocieerd met tokkies ook niet. Ik vind alleen dat je niet per definitie een tokkie bent als je er een neemt. Zeker niet op een plek waar niet iedereen het ziet. Gewoon een kwestie van jouw mening v.s. mijn mening.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het dus een uitzondering.
Hogeropgeleiden zijn banger voor de mening van anderen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef Zenschaatser het volgende:
Lager opgeleiden hebben tenminste wel vaker tattoo's dan hogeropgeleiden. iets dus wel iets met sociale status te maken.
http://www.nujij.nl/lager(...)eages.12131251.lynkx
Tuurlijk wel. Als je op fok post ben je ook per definitie een autist. Ik ben de enige uitzondering.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik bestrijd het punt dat tattoo's door velen worden geassocieerd met tokkies ook niet. Ik vind alleen dat je niet per definitie een tokkie bent als je er een neemt.
Nee, hoger opgeleiden denken na. Als je ziet hoevaak je van die domme tattoos ziet (handen, vingers, nek, gezicht noem maar op)quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hogeropgeleiden zijn banger voor de mening van anderen?
Oh wacht, nee, in dat geval heb je gelijk. Sorry!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:27 schreef MissFrankenstein het volgende:
Mijn vriend heeft een masters degree en meer dan 20 tattoo's en een paar piercings.
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh wacht, nee, in dat geval heb je gelijk. Sorry!
Ik leef nu niet over 50 jaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:06 schreef Markster het volgende:
Tattoos zijn heel erg leuk en mooi, vooral over 50 jaar
Jij als Miss'Frankenstein' kan dat wel beamen natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:26 schreef MissFrankenstein het volgende:
Inderdaad, wat interesseert jou het hoe je eruit ziet als je oud bent.
Je ziet er dan toch verlept uit, met of zonder tattoo.
Volgens mij minder dan je denkt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja want er is ab-so-luut geen relatie tussen die twee
Omdat er meestal ruwweg een reden voor word gegeven in de trend van: "Ik heb een stempel op m'n lijf nodig om me te herinneren aan het verleden."quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:02 schreef MissFrankenstein het volgende:
Geef mij één voorbeeld waarom mensen zonder tattoo's intelligenter lijken dan mensen mét tattoo's.
Een tatoeage in een impuls nemen is oerstom, mijn advies is, als je zeker weet dat je een bepaalde tatoeage wil(dus niet dat je nog niet weet welke, maar al zeker bent), dan nog een jaar wachten, ben je er dan nog zeker van dat je dat plaatje je hele leven wil dragen, dan pas laten zetten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:10 schreef Phreakingout het volgende:
Vaak zijn het ook gewoon impulsen. En daar loop je dan lekker wel je hele leven mee rond.. Sorry ik vind het geen pan.
Op zijn penis vrij klein, maar verder vele malen groter als je denkt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe groot acht je die kans?
Daarnaast, ik heb genoeg hockeyers onder de douche gezien, tattoos zie je niet of nauwelijks.
Sommige mensen nemen gewoon tattoo's omdat ze het mooi vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef Sprink-haan het volgende:
[..]
Omdat er meestal ruwweg een reden voor word gegeven in de trend van: "Ik heb een stempel op m'n lijf nodig om me te herinneren aan het verleden."
Maar om niet flauw gaan zitten te doen vind ik het zelf niet dom (op uitzonderingen na natuurlijk), ik snap de reden alleen nooit. Het idee dat je een stempel op je lijf zet omdat je aan vroeger wil denken vind ik zelf wel aan de rare kant. We leven toch in het nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |