Ben je niet bang dat je er spijt van gaat krijgen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:06 schreef revpolen het volgende:
vorige week me 1e laten zetten
[ afbeelding ]
waarom? Stukje Den-Haag wat altijd bij me zal zijn, waar ik in de wereld ook zit
( ben half jaar geleden geëmigreerd )
en nu denk ik over een 2e.. het klopt gewoon echt!
tattoo is verslavend
denk datje ze steeds meer ziet, omdat het zomerweer is.. mijne zie je ( op me kuit ) ook enkel als ik met korte broek loop ( hier elke dag dus)
Nee ben geboren en getogen in Den-Haag, ( nu wel al tijdje wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 06:10 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je er spijt van gaat krijgen?
http://historie.residentie.net/wapen.htmquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:51 schreef florisje het volgende:
hoe je daar den haag in moet zien is mij een groot raadsel.
maar eh, misschien heeft het iets met het weer te maken?
Ja bij mij duurde het ook een tijdje voordat ik het zag. Dat komt omdat de foto op z'n kant ligt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:55 schreef gunk77 het volgende:
[..]
http://historie.residentie.net/wapen.htm
http://www.google.nl/sear(...)ZXKmKwP&ved=0CDMQsAQ
Is handig, kan je de lagere sociale klassen direct aan herkennen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:54 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ligt het aan mij of ik zie steeds meer mensen met tattoo's rondlopen in NL?
Dat viel mij zo op
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:52 schreef netflanders het volgende:
Serieus? Een tattoo van een voetbalclub?11 zweterige mannen in korte broeken waar je geen band mee hebt en verder nooit zal kennen, maar enkel fanatiek support omdat ze bij pure toeval komen uit de regio waar jij in geboren bent?
Ik zal dergelijk fanatieke voetbalfans nooit begrijpen. Wat een primitief gedrag.
Serieus? Een tattoo van een voetbalclub?11 zweterige mannen in korte broeken waar je geen band mee hebt en verder nooit zal kennen, maar enkel fanatiek support omdat ze bij pure toeval komen uit de regio waar jij in geboren bent?
Ik zal dergelijk fanatieke voetbalfans nooit begrijpen. Wat een primitief gedrag.
Idd. Tramp stampsquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:06 schreef Jesse_ het volgende:
Is handig, kan je de lagere sociale klassen direct aan herkennen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja want er is ab-so-luut geen relatie tussen die tweequote:Op dinsdag 26 april 2011 14:10 schreef Drakire het volgende:
kan je mensen die in hokjes denken direct aan herkennen.
Niet gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek voor zover ik weet, alleen gebaseerd op wat de meeste mensen denken maar zo kan ik er ook nog 20 noemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja want er is ab-so-luut geen relatie tussen die twee
tsjaah, waarom zijn bananen krom?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:52 schreef netflanders het volgende:
Als de meeste mensen dat denken zal het ook zo uitkomen omdat mensen uit hogere sociale klassen niet geassocieerd willen worden met iets waarvan de meeste mensen denken dat het vooral in trek is bij de lagere sociale klassen. Grappig is dat het geen issue is te stellen dat hockey en golf 'kaksporten' zijn maar dat als iemand roept dat tattoo's bij de lagere sociale klassen hoort mensen er dan opeens over vallen. Rara waarom niemand de moeite gaat nemen om daar statistisch onderzoek naar te doen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef Drakire het volgende:
Niet gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek voor zover ik weet, alleen gebaseerd op wat de meeste mensen denken maar zo kan ik er ook nog 20 noemen.
ben (net)26, heb HBO al 5 jaar een eigen bedrijf in NL en ik woon in een land waar jij al je hele leven van droomt om eens op vakantie te gaan..quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |