Hogeropgeleiden zijn banger voor de mening van anderen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef Zenschaatser het volgende:
Lager opgeleiden hebben tenminste wel vaker tattoo's dan hogeropgeleiden. iets dus wel iets met sociale status te maken.
http://www.nujij.nl/lager(...)eages.12131251.lynkx
Tuurlijk wel. Als je op fok post ben je ook per definitie een autist. Ik ben de enige uitzondering.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik bestrijd het punt dat tattoo's door velen worden geassocieerd met tokkies ook niet. Ik vind alleen dat je niet per definitie een tokkie bent als je er een neemt.
Nee, hoger opgeleiden denken na. Als je ziet hoevaak je van die domme tattoos ziet (handen, vingers, nek, gezicht noem maar op)quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hogeropgeleiden zijn banger voor de mening van anderen?
Oh wacht, nee, in dat geval heb je gelijk. Sorry!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:27 schreef MissFrankenstein het volgende:
Mijn vriend heeft een masters degree en meer dan 20 tattoo's en een paar piercings.
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh wacht, nee, in dat geval heb je gelijk. Sorry!
Ik leef nu niet over 50 jaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:06 schreef Markster het volgende:
Tattoos zijn heel erg leuk en mooi, vooral over 50 jaar
Jij als Miss'Frankenstein' kan dat wel beamen natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:26 schreef MissFrankenstein het volgende:
Inderdaad, wat interesseert jou het hoe je eruit ziet als je oud bent.
Je ziet er dan toch verlept uit, met of zonder tattoo.
Volgens mij minder dan je denkt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja want er is ab-so-luut geen relatie tussen die twee
Omdat er meestal ruwweg een reden voor word gegeven in de trend van: "Ik heb een stempel op m'n lijf nodig om me te herinneren aan het verleden."quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:02 schreef MissFrankenstein het volgende:
Geef mij één voorbeeld waarom mensen zonder tattoo's intelligenter lijken dan mensen mét tattoo's.
Een tatoeage in een impuls nemen is oerstom, mijn advies is, als je zeker weet dat je een bepaalde tatoeage wil(dus niet dat je nog niet weet welke, maar al zeker bent), dan nog een jaar wachten, ben je er dan nog zeker van dat je dat plaatje je hele leven wil dragen, dan pas laten zetten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:10 schreef Phreakingout het volgende:
Vaak zijn het ook gewoon impulsen. En daar loop je dan lekker wel je hele leven mee rond.. Sorry ik vind het geen pan.
Op zijn penis vrij klein, maar verder vele malen groter als je denkt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe groot acht je die kans?
Daarnaast, ik heb genoeg hockeyers onder de douche gezien, tattoos zie je niet of nauwelijks.
Sommige mensen nemen gewoon tattoo's omdat ze het mooi vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef Sprink-haan het volgende:
[..]
Omdat er meestal ruwweg een reden voor word gegeven in de trend van: "Ik heb een stempel op m'n lijf nodig om me te herinneren aan het verleden."
Maar om niet flauw gaan zitten te doen vind ik het zelf niet dom (op uitzonderingen na natuurlijk), ik snap de reden alleen nooit. Het idee dat je een stempel op je lijf zet omdat je aan vroeger wil denken vind ik zelf wel aan de rare kant. We leven toch in het nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |