Blind ofzo ooievaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:51 schreef florisje het volgende:
hoe je daar den haag in moet zien is mij een groot raadsel.
maar eh, misschien heeft het iets met het weer te maken?
Respectquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
ben (net)26, heb HBO al 5 jaar een eigen bedrijf in NL en ik woon in een land waar jij al je hele leven van droomt om eens op vakantie te gaan..
Ja ik ben een lagere sociale klassen...
Het zijn ook niet de tatoeages op zich, maar de hoeveelheid/plekken waar ze gezet worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
ben (net)26, heb HBO al 5 jaar een eigen bedrijf in NL en ik woon in een land waar jij al je hele leven van droomt om eens op vakantie te gaan..
Zelf vind ik het daar wel meevallen. Niet veel erger dan hier of zo, loop maar eens zo'n volksbuurt in en daar kom je ook een hoop gasten als Theo Janssen tegen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:25 schreef Sapstengel het volgende:
Moet je eens in de UK kijken, vrijwel iedereen loopt daar met een tattoo. Nu komt dat natuurlijk ook wel omdat veel Britten enorme paupers zijn.
Je maakt hier toch een denkfout. Kunnen uitleggen? Je kan iets toch ook gewoon mooi vinden?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:48 schreef Rapaille het volgende:
Over het algemeen zijn het wel simpele zielen die een tatoeage laten zetten. Ik begrijp ook nooit zo goed de reden achter de tatoeage.
Ik vind dat mensen vaak slecht kunnen uitleggen waarom de tatoeage is gezet en waarom dat specifieke ontwerp. Dat begrijp ik niet, dat je niet eens kan uitleggen waarom je jezelf hebt laten verminken.
powned.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
Ja dat kan. Tatoo's, tijgerprintjes, vleugels op je gold, scooters of dergelijke zaken kun je ook mooi vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Je maakt hier toch een denkfout. Kunnen uitleggen? Je kan iets toch ook gewoon mooi vinden?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef Hyperdude het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste Fokker de Übersmileyop zijn rug laat zetten.
Was ooit een topic over iemand die dat plaatje op z'n arm wilde ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef Hyperdude het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste Fokker de Übersmileyop zijn rug laat zetten.
Misschien ben jij dan wel juist de simpele ziel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:48 schreef Rapaille het volgende:
Over het algemeen zijn het wel simpele zielen die een tatoeage laten zetten. Ik begrijp ook nooit zo goed de reden achter de tatoeage.
Ik zat een aantal weken geleden op het strand in Gran Canaria en daar zat een kerel voor me met een levensgrote herderhondkop achter op zijn rug getatoeerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef OneMillionDollars het volgende:
Vorig jaar op vakantie was er een vent die had 2 engelen vleugels op z'n rug getatoeëerd.
Heb er een foto van, zal straks wel ff posten
Je bevindt je nog steeds in een, voor mij, lagere klasse.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
Je leeftijd, opleiding, het land waar je woont en het feit dat je een eigen bedrijf hebt zijn geen (dus geen) indicaties die iets zeggen over je sociale klasse. Schrothandelaren hebben ook een eigen bedrijf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef revpolen het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op revpolen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je leeftijd, opleiding, het land waar je woont en het feit dat je een eigen bedrijf hebt zijn geen (dus geen) indicaties die iets zeggen over je sociale klasse. Schrothandelaren hebben ook een eigen bedrijf.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:46 schreef Allessio het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op revpolen.
HOAX. DH heeft geen mooi stadion.quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:56 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
ADOOOOOOO!!:D
ik fiets elke ochtend langs t mooie ado stadion!
Die ooievaar heeft meer met Den Haag dan met FC Den Haag te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:52 schreef netflanders het volgende:
Serieus? Een tattoo van een voetbalclub?11 zweterige mannen in korte broeken waar je geen band mee hebt en verder nooit zal kennen, maar enkel fanatiek support omdat ze bij pure toeval komen uit de regio waar jij in geboren bent?
Ik zal dergelijk fanatieke voetbalfans nooit begrijpen. Wat een primitief gedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |