Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Goedemorgen Barquote:Op dinsdag 26 april 2011 06:41 schreef Barretje80 het volgende:
hi koen!
had je dm nog gekregen hoor
en goedemorgen Toekje!
en natuurlijk ook voor Yuki! volgende keer beter opletten bij het instellen van de wekker!
ja geen idee. Denk van Muck haar pa. Die is al het hele weekend aan het blaffen.quote:
quote:
Balenquote:Op dinsdag 26 april 2011 06:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja geen idee. Denk van Muck haar pa. Die is al het hele weekend aan het blaffen.
komt wel goed. Moet alleen zorgen dat ik vanavond gewoon naar feestje kan, donderdag naar interne opleiding en vrijdag naar Hans Teeuwenquote:
Dat is balen! Kort geslapen? En dan bedoel ik niet alleen door je wekker.quote:Ik had die koffie niet moeten nemen trouwens gisteravondWas veel te wakker 's avonds
gekke wokquote:
Jaquote:
ik ookquote:
o ja, dat was dit weekend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gekke wok
je had ons nog rond kunnen rijden hoor
Veel fruit eten!quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt wel goed. Moet alleen zorgen dat ik vanavond gewoon naar feestje kan, donderdag naar interne opleiding en vrijdag naar Hans Teeuwen
[..]
Dat is balen! Kort geslapen? En dan bedoel ik niet alleen door je wekker.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ja![]()
nu vanmiddag nogde kinderen vertellen dat papa weg gaat
Oef... Sterktequote:Op dinsdag 26 april 2011 07:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ja![]()
nu vanmiddag nogde kinderen vertellen dat papa weg gaat
heheheh..quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, dat was dit weekend.
nou ik heb de kinderen nog even stierlijk verwent dit weekend, zwemmen, pannenkoeken, spelletjes, fietsen, watergevecht
nee, we wilden ze nog een leuk paasweekend geven, dat is wel geluktquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]nog steeds niet gedaan??
wilden jullie nog 1 weekend samen hebben ofzo??
en ga je vandaag dan ook daadwerkelijk weg???
dank jequote:
mja.. denk dat het sowieso moeilijk gaat worden en dat ze het ook pas beseffen als je echt weg bent .. of weten kinderen tegenwoordig dondersgoed wat het inhoud als je ouders gaan scheiden??quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, we wilden ze nog een leuk paasweekend geven, dat is wel gelukt![]()
en ik denk dat ik donderdag ga. vandaag vertellen, morgen nog afscheid nemen en donderdag weg.
[..]
dank je
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel fruit eten!
Ja, ik kon niet in slaap komen. Vanaf 23:00 werd ik echt hyper, dus voelde eerst de noodzaak al niet om naar bed te gaan. Toen lag ik, maar viel ik niet in slaap. En toen die wekker een uur te vroeg![]()
![]()
ze zitten wel in de leeftijd dat ze het denk ik al wel redelijk wetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. denk dat het sowieso moeilijk gaat worden en dat ze het ook pas beseffen als je echt weg bent .. of weten kinderen tegenwoordig dondersgoed wat het inhoud als je ouders gaan scheiden??![]()
zie je ze aankomend weekend dan wel?
Schnel douchen! tot zo!
klinkt als mijn nachtquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel fruit eten!
Ja, ik kon niet in slaap komen. Vanaf 23:00 werd ik echt hyper, dus voelde eerst de noodzaak al niet om naar bed te gaan. Toen lag ik, maar viel ik niet in slaap. En toen die wekker een uur te vroeg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. denk dat het sowieso moeilijk gaat worden en dat ze het ook pas beseffen als je echt weg bent .. of weten kinderen tegenwoordig dondersgoed wat het inhoud als je ouders gaan scheiden??![]()
Schnel douchen! tot zo!
ze vermoeden wel iets, dat merk ik aan ze....quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze zitten wel in de leeftijd dat ze het denk ik al wel redelijk weten
idd verstandig om ze zelf te laten kiezen dit weekendquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ze vermoeden wel iets, dat merk ik aan ze....
dit weekend mogen ze kiezen of ze wel of niet komen. misschien willen ze even de vertrouwde omgeving niet uit. hoewel Marijke 2 poesjes heeft om ze te lokken
Afgelopen weekend had ik wat (lichte) woorden met de vrouw, zei de oudste opeens "gaan jullie scheiden". Ze zijn idd slimmer dan je denkt en voelen 'bad vibes' aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Schnel douchen! tot zo!
[heleslechtegrapmodus] jij bedankte hem voor het advies[/heleslechtegrapmodus]quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend had ik wat (lichte) woorden met de vrouw, zei de oudste opeens "gaan jullie scheiden". Ze zijn idd slimmer dan je denkt en voelen 'bad vibes' aan
ze voelen hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend had ik wat (lichte) woorden met de vrouw, zei de oudste opeens "gaan jullie scheiden". Ze zijn idd slimmer dan je denkt en voelen 'bad vibes' aan
Wok![]()
ik moest toch lachenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
[heleslechtegrapmodus] jij bedankte hem voor het advies[/heleslechtegrapmodus]
ik heb de eerste pannenkoek al weer gesprokenquote:
Ik moet eigenlijk alleen maar pannenkoeken terugmailen. Maar dikke kans dat er nog geen e-mail toebedeeld is door traffic. Die mensen beginnen namelijk NIET om 8 uurquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb de eerste pannenkoek al weer gesproken
Kan me voorstellen dat julle zwaar tegen het vertellen aanhikken. Maar als dat voorbij is kan het toch alleen maar beter gaan. Neem aan dat jullie geen zware rechtsgang gaan krijgen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze voelen hetkan ook niet anders met de spanning die er hangt.
hier was tot 5 voor 7 niemand. Dus had zo alle pc's kunnen mollen of ons nummer naar MZ (bij wijze van spreken) kunnen doorschakelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk alleen maar pannenkoeken terugmailen. Maar dikke kans dat er nog geen e-mail toebedeeld is door traffic. Die mensen beginnen namelijk NIET om 8 uur
En dan moet ik bellen
en wij hebben het hier net over pannenkoeken (de eetbare vorm)quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb de eerste pannenkoek al weer gesproken
hier is gewoon alles rutsig gebleven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk alleen maar pannenkoeken terugmailen. Maar dikke kans dat er nog geen e-mail toebedeeld is door traffic. Die mensen beginnen namelijk NIET om 8 uur
En dan moet ik bellen
Werk bij de klantenservice van een zorgverzekeraar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier was tot 5 voor 7 niemand. Dus had zo alle pc's kunnen mollen of ons nummer naar MZ (bij wijze van spreken) kunnen doorschakelen.
Wat voor werk doe je precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor hen die het opzetje van Mart gemist hebben!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
nogal, ik ga hun veilige haven slopenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat julle zwaar tegen het vertellen aanhikken. Maar als dat voorbij is kan het toch alleen maar beter gaan. Neem aan dat jullie geen zware rechtsgang gaan krijgen?
dacht al zoiets. Ik bij de telefoonboer van VI en Kasper van Kooten op de storingsdienstquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werk bij de klantenservice van een zorgverzekeraar.
Als ik zo brutaal mag zijn:quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nogal, ik ga hun veilige haven slopen![]()
tot nu toe kunnen we het vrij zakelijk afhandelen![]()
de kinderen staan voorop. en ik ga ook niet al te moeilijk doen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:28 schreef Toekito het volgende:
Gaan er nog mensen verder aan de KSC-roman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor hen die het opzetje van Mart gemist hebben!
hoe zijn jullie hier op gekomen hahaYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Whut?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht al zoiets. Ik bij de telefoonboer van VI en Kasper van Kooten op de storingsdienst
Toek en ik hadden miniminimini-meet gisterenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe zijn jullie hier op gekomen haha
zeg, brutaaltjequote:Op dinsdag 26 april 2011 07:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik zo brutaal mag zijn:
Is er iets voorgevallen, of zijn jullie er "gewoon" achter gekomen dat het niet (meer) werkt samen?
door Mart zijn fantasie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe zijn jullie hier op gekomen haha
Gaan er nog mensen verder aan de KSC-roman?opzetje van Mart? waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor hen die het opzetje van Mart gemist hebben!
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toek en ik hadden miniminimini-meet gisteren
nee hoor, mag je wel vragenquote:
geliefdequote:Op dinsdag 26 april 2011 07:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben ook nog niet echt wakker. Zal blij zijn als het half vijf is.
Gaan er nog mensen verder aan de KSC-roman?Ik zal wel eens kijken binnenkortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor hen die het opzetje van Mart gemist hebben!.
alles door de brievenbus proppen en noooooooooooit meer terug komen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:35 schreef Pheno het volgende:
Zo, alle spullen van het werk gevonden, externe schijf, een NS-Businesscard dat nog vastgeplakt zat aan de begeleidende welkomsbrief en drie tankpassen waarvan er nog 1 geldig is
zal ook wel vanavond of zo iets proberen te verschillenquote:
hey eend, de dagen overleefd ?quote:
wokquote:
Jep, er stond blijkbaar weinig eend op het menuquote:
Ik moet nog twee keer naar Utrecht om te weten wat er met mijn pensioen gaat gebeuren en om mijn auto in te leveren. Dat laatste doen ze om te pesten, want dat kan bij elke dealer, maar nu moet het opeens in Utrechtquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alles door de brievenbus proppen en noooooooooooit meer terug komen?
Ik heb al een idee voor deze minisoap, dus laat mij mijn verhaal maar afmakenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal ook wel vanavond of zo iets proberen te verschillen
okidokiquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een idee voor deze minisoap, dus laat mij mijn verhaal maar afmaken.
iedereen met zijn eigen verhaal en dan de beste kiezen leek me wel leuk!quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een idee voor deze minisoap, dus laat mij mijn verhaal maar afmaken.
WTF je mag toch overal je auto inleverenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog twee keer naar Utrecht om te weten wat er met mijn pensioen gaat gebeuren en om mijn auto in te leveren. Dat laatste doen ze om te pesten, want dat kan bij elke dealer, maar nu moet het opeens in Utrecht
jij blijquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, er stond blijkbaar weinig eend op het menu
jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wokouwe held!
blij dat je eindelijk weer aan het werk ben?
o ja fijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog twee keer naar Utrecht om te weten wat er met mijn pensioen gaat gebeuren en om mijn auto in te leveren. Dat laatste doen ze om te pesten, want dat kan bij elke dealer, maar nu moet het opeens in Utrecht
Snap je waarom ik wegga, al dit soort zielige gedragquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WTF je mag toch overal je auto inleveren
als je maar doorgeeft waar ....
[..]
Toek en Yuki meeten, batspret achter het station, doei, groetjes Ph.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
iedereen met zijn eigen verhaal en dan de beste kiezen leek me wel leuk!
haha ik zou gewoon de auto bij de dealer om de hoek dumpenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snap je waarom ik wegga, al dit soort zielige gedrag
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toek en Yuki meeten, batspret achter het station, doei, groetjes Ph.
Ach, geeft niks. Ben je al verhuisd?quote:
doe jij vaak buitenlandse overboekingen dan om je games te kopen ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:44 schreef Pheno het volgende:
11 boeken en drie games besteld en dat voor onder de negentig euro, kan ik er de komende tijd weer tegenaan
nog niet, ik denk donderdag, vanmiddag de kinderen inlichtenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, geeft niks. Ben je al verhuisd?
Tuurlijk, in NL wordt alles kunstmatig hooggehouden. Prijzen van games, boeken en e-piemels!quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe jij vaak buitenlandse overboekingen dan om je games te kopen ?
Dus druk aan het nadenken wat je exact gaat zeggen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog niet, ik denk donderdag, vanmiddag de kinderen inlichten
mja heb afgelopen week een overboeking gedaan, moet alleen nog goed gekeurd worden door CE ???quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, in NL wordt alles kunstmatig hooggehouden. Prijzen van games, boeken en e-piemels!
waar koop je het dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, in NL wordt alles kunstmatig hooggehouden. Prijzen van games, boeken en e-piemels!
Oh, bedoel je zo, nee, ik doe alles op cc.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja heb afgelopen week een overboeking gedaan, moet alleen nog goed gekeurd worden door CE ???
UK, US, JP zijn wel het vaakst de lul.quote:
pff soms jah,quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:48 schreef DaMart het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met mensen even rustig uit laten stappen, in plaats van met zijn allen als een gek voor de treindeur gaan staan dringen? En dan ook nog boos worden als ik gewoon uitstap en je een meter naar achteren duw.
Rot zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, mag je wel vragen![]()
korte versie, het werkt niet samen
ok, jah heb een aanvraag voor ee nCC klaar liggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, bedoel je zo, nee, ik doe alles op cc.
OVquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:48 schreef DaMart het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met mensen even rustig uit laten stappen, in plaats van met zijn allen als een gek voor de treindeur gaan staan dringen? En dan ook nog boos worden als ik gewoon uitstap en je een meter naar achteren duw.
de koffie, of die persoon ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:50 schreef DaMart het volgende:
En gadverdamme, er is iemand tegenover me gaan zitten met een beker koffie die wel heel veel geur afgeeft.
MPG! Doe eens niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:50 schreef DaMart het volgende:
En gadverdamme, er is iemand tegenover me gaan zitten met een beker koffie die wel heel veel geur afgeeft.
Bedenk hoe vaak je het gaat gebruiken. Zelf vind ik het makkelijk omdat het dus best vaak voorkomt, niet alleen internet, maar ook op reis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, jah heb een aanvraag voor ee nCC klaar liggen.
formulier al binnen maar twijfel nog
ehm.... jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus druk aan het nadenken wat je exact gaat zeggen?
Nog wel een beetje genoten van de paasdagen of was het alleen maar een gespannen sfeer?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, dat was dit weekend.
nou ik heb de kinderen nog even stierlijk verwent dit weekend, zwemmen, pannenkoeken, spelletjes, fietsen, watergevecht
koffiequote:Op dinsdag 26 april 2011 07:50 schreef DaMart het volgende:
Hoe groot zijn de verzendkosten dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
UK, US, JP zijn wel het vaakst de lul.
Nice, nu kan je inderdaad ongestoord, die super pappa zijnquote:
mja zit gratis in het pakket van mn rekening schijnbaar. belde ze afgelopen week voor opquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bedenk hoe vaak je het gaat gebruiken. Zelf vind ik het makkelijk omdat het dus best vaak voorkomt, niet alleen internet, maar ook op reis.
Ik wacht ook altijd. En ja, soms loop ik dan ook wel eens tegen een uitstapper op, maar dat is dan omdat de hal al leeg was en die persoon gewoon te laat was met uitstappen. Maar als de deuren net opengaan, dan mag men best even wachten tot iedereen eruit is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff soms jah,
toen ik nog naar school ging met de trein stonden we netjes links en rechts van de deur te wachten tot er niemand meer uitkwam. en dan instappen
Ligt geheel aan de winkel. Nu bv niets, nada. UK is EU, dus ook geen invoerrechten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe groot zijn de verzendkosten dan eigenlijk?
[..]
mja klopt. sommige doen er een uur over om uit te stappenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht ook altijd. En ja, soms loop ik dan ook wel eens tegen een uitstapper op, maar dat is dan omdat de hal al leeg was en die persoon gewoon te laat was met uitstappen. Maar als de deuren net opengaan, dan mag men best even wachten tot iedereen eruit is.
Vaag pakket danquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja zit gratis in het pakket van mn rekening schijnbaar. belde ze afgelopen week voor op
maar staat vaag beschreven ... Hoe ik het lees:
je doet een aankoop met je cc kaart, maar moet het daarna nog wel betalen. Klinkt als soort lening. of heb ik het dan verkeerd gelezen ?![]()
Lastig, maar ja, het moet wel gebeuren, anders snappen ze er nog minder van.quote:
ok klinkt aannemelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vaag pakket danBij mij is het zo: ik reken af met creditcard, en een maand later zie ik de overschrijving pas. Misschien bedoelen ze dat?
Dan krijg je dit soort taferelen:quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja klopt. sommige doen er een uur over om uit te stappen
stond meestal al in het halletje als de trein perron binnen reed
Keiharde porno jeweetz!quote:Harry Potter Adult Paperback Boxed Set - Book Usually despatched within 2 days £35.95
Ja hoorquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijg je dit soort taferelen:
[ afbeelding ]
Nice, ik ben ook nog op zoek naar goede plekken om Star Wars boeken te kopen, hier in NL is het laagste wat ik kon vinden 8 euro per boek...quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt geheel aan de winkel. Nu bv niets, nada. UK is EU, dus ook geen invoerrechten.
Dan krijg je dus meer als dit:quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar wat is het dan ... perron opreed klinkt ook weer zo raar
Het station binnenreed, langs het perron stopte...quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar wat is het dan ... perron opreed klinkt ook weer zo raar
http://www.zavvi.com/book(...)E%3D&search=starwars Denk niet dat je veel goedkoper dan 8 euro gaat vinden, even omgerekend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, ik ben ook nog op zoek naar goede plekken om Star Wars boeken te kopen, hier in NL is het laagste wat ik kon vinden 8 euro per boek...
De KSC is gewoon veel te gezellig om op tijd te gaan slapenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Te kort (dat viel te verwachten), maar op zich wel oké
mja en hopen optijd stopt:quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het station binnenreed, langs het perron stopte...
Ik had koffie gedronken 's avondsquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
De KSC is gewoon veel te gezellig om op tijd te gaan slapen.
inderdaad, daarom ook nog een dagje langer thuis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig, maar ja, het moet wel gebeuren, anders snappen ze er nog minder van.
nou, dat wordt wat dan met mijn nachtrust......quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
Nope, is eigenlijk allemaal duurder...quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.zavvi.com/book(...)E%3D&search=starwars Denk niet dat je veel goedkoper dan 8 euro gaat vinden, even omgerekend.
Dat e-flirten? Ik ga wel slapen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar geen verzendkosten, dat kan misschien schelen. Geen idee, zal als ik iets zie je tippen. Hier heb ik nu toevallig gisteren wat besteld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, is eigenlijk allemaal duurder...
daarom drink ik helemaal geen koffie meerquote:
Inderdaad, ik ook... alhoewel ik 's avonds ook genoeg andere dingen te doen heb, dan ksc te bevolkenquote:
bij bol ook maar 1,95 voor 3 boeken, hopelijk komen ze deze week binnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar geen verzendkosten, dat kan misschien schelen. Geen idee, zal als ik iets zie je tippen. Hier heb ik nu toevallig gisteren wat besteld.
Welk flirten? Het moge toch duidelijk zijn dat ik gewoon wat zat te dollen, zoals altijd, gisterenquote:
Dat is bij mijn huizenjacht dus ook een belangrijke afweging: de reistijd moet niet té lang worden en Zwolle zit echt op de grens van het wenselijke.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, daarom ook nog een dagje langer thuis.
[..]
nou, dat wordt wat dan met mijn nachtrust......
reistijd is ook ietsje langer vanuit Zwolleik ga mijn wekker haten denk ik
Ik werk straks ook, dus dan komt er denk ik sowieso even geen vervolg hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:16 schreef Yuki het volgende:
Ik kan niet werken en KSC'en tegelijk![]()
PM me de verdere vervolgen plz![]()
wellicht verstandigquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:17 schreef DaMart het volgende:
"Dames en heren nog een paar minuten geduld alstublieft, we moeten even wachten op het passeren van de tegentrein."
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
Ondertussen, in een koffiehuis in een andere stad, ontvangt een andere man een sms. Pakje afgeleverd. In zijn hoofd doet de man een dansje en om het op handen zijnde succes te vieren, vraagt hij de serveerster om zijn mok met de tekst Coffee was my first love and it will be my last nog eens tot de rand toe te vullen. Op dat moment kijkt de blinde de bus met Yuki na. Als het voertuig om de hoek is verdwenen, zet hij zijn zonnebril af en schuift zijn roodwitte stok in elkaar.
Zijn vermeende blindheid was een goed excuus om eerder die avond in de stationshal tegen Yuki op te botsen en het briefje, dat zij, zoekend naar haar huissleutel vindt, in haar jaszak te stoppen. Verbaasd kijkt Yuki naar de opstaande puntjes op het papier. Ze herkent het brailleschrift nog van vroeger, en het kost haar weinig moeite om de woorden te ontcijferen. Toch herhaalt ze haar vertaling een paar keer. Las ze dit wel goed? Wie stuurde in godsnaam zoiets ongehoords? De jongen naast haar kijkt haar verlekkerd aan, terwijl haar lippen de worden uitspreken op een toon die het midden houdt tussen verbazing en afschuw. Hoi, neuken?
Wordt vervolgd...
wel verstandig om te doen, ziet er soms niet uit als ze niet wachtenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:17 schreef DaMart het volgende:
"Dames en heren nog een paar minuten geduld alstublieft, we moeten even wachten op het passeren van de tegentrein."
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
Ondertussen, in een koffiehuis in een andere stad, ontvangt een andere man een sms. Pakje afgeleverd. In zijn hoofd doet de man een dansje en om het op handen zijnde succes te vieren, vraagt hij de serveerster om zijn mok met de tekst Coffee was my first love and it will be my last nog eens tot de rand toe te vullen. Op dat moment kijkt de blinde de bus met Yuki na. Als het voertuig om de hoek is verdwenen, zet hij zijn zonnebril af en schuift zijn roodwitte stok in elkaar.
Zijn vermeende blindheid was een goed excuus om eerder die avond in de stationshal tegen Yuki op te botsen en het briefje, dat zij, zoekend naar haar huissleutel vindt, in haar jaszak te stoppen. Verbaasd kijkt Yuki naar de opstaande puntjes op het papier. Ze herkent het brailleschrift nog van vroeger, en het kost haar weinig moeite om de woorden te ontcijferen. Toch herhaalt ze haar vertaling een paar keer. Las ze dit wel goed? Wie stuurde in godsnaam zoiets ongehoords? De jongen naast haar kijkt haar verlekkerd aan, terwijl haar lippen de worden uitspreken op een toon die het midden houdt tussen verbazing en afschuw. Hoi, neuken?
Wordt vervolgd...
Ik ga dit gebruiken als opstapje naar een wat grotere KSC-soap, jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel verstandig om te doen, ziet er soms niet uit als ze niet wachten
[..]hij is weer mooi
komen er ook nog andere KSCers ion voor ?
ok, we wachten in spanning afquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga dit gebruiken als opstapje naar een wat grotere KSC-soap, ja.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:16 schreef Yuki het volgende:
Ik kan niet werken en KSC'en tegelijk![]()
PM me de verdere vervolgen plz![]()
gelukkig heb ik me de laatste tijd redelijk gedragenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga dit gebruiken als opstapje naar een wat grotere KSC-soap, ja.
braille kan ik niet,quote:
jij? right. Je lag als eerste in het pornobad van KGquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig heb ik me de laatste tijd redelijk gedragen
braille had ik hiervoor nodig http://www.net-force.nl/challenge/level705/quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
braille kan ik niet,
Morse taal ken ik wel een klein beetje maar nog niet echt heel goed
aah is ff kijken hoever we komenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
braille had ik hiervoor nodig http://www.net-force.nl/challenge/level705/
morse zit er ook bij
ah, morse gevonden http://www.net-force.nl/challenge/level307/quote:
mijn tussenstand: http://www.net-force.nl/members/view/18103/ als ik meer tijd heb weer eens verder gaanquote:
mja begin gewoon even vanaf de eerstequote:Op dinsdag 26 april 2011 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn tussenstand: http://www.net-force.nl/members/view/18103/ als ik meer tijd heb weer eens verder gaan
Hmmm... hiervoor zijn mijn nerd-skills niet toereikendquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn tussenstand: http://www.net-force.nl/members/view/18103/ als ik meer tijd heb weer eens verder gaan
misschien met deze beginnen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmmm... hiervoor zijn mijn nerd-skills niet toereikend
mja zit ff met die simpelle javascript ding.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmmm... hiervoor zijn mijn nerd-skills niet toereikend
gebruik firefoxquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja zit ff met die simpelle javascript ding.
weet het antwoord wel (check solutions)
maar zit ff te kijken of ik het uit de broncode kan halen maar gaat niet zo makkelijk in IE9
hoiquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:37 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen vanaf een ander kantoor
HET IS HIER KOUD
Wel een leuke werkplekLeuk kantoor EN leuke winkels
En op zich viel het wel mee richting dit kantoor, heb er 20 minuutjes over gedaan(Maar goed het is wel vakantie
)
al 2 stoplichten? dan sta je nu voor mijn deur!quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:37 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zit in een bus midden in de stad... Ben na 20 minuten al twee stoplichten opgeschoten...
mja net met F12 zitten kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gebruik firefox
met de firebug en hackbar plugin om te beginnen
ja wel daar ergens jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoi
[..]
al 2 stoplichten? dan sta je nu voor mijn deur!
Sorry... maar zelfs dat lukt me nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien met deze beginnen?
http://www.securityskills.nl/userdetails.php?username=brains
die is wat simpeler
geef ff de plantjes water aubquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja wel daar ergens jaheb eeeeuwen over de schieweg gedaan
kwam met de makkelijke tot vraag 3quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry... maar zelfs dat lukt me niet![]()
in bed !quote:
fix maar n huishoudtserquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kwam met de makkelijke tot vraag 3
ff geen zin om die te gaan debuggen
die is bij haar ouders.quote:
in het bejaardehuisquote:
2de is ook wel easy te doen. 3de moet ik ff kijken hoe gaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb de eerste ook! Lang leve Chrome, element inspecteren
Ja, die 2e was easy jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
2de is ook wel easy te doen. 3de moet ik ff kijken hoe gaat
Het gaat dus weer lekker op je werk.quote:
mja krijg hem niet op f12quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, die 2e was easy ja3de kom ik ook nog niet uit
hey Marijkequote:
He gekke meneerquote:
Marijkequote:Op dinsdag 26 april 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
@tt: Vanmiddag 14:00![]()
En goedemorgen allemaal
Marijkjequote:Op dinsdag 26 april 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En goedemorgen allemaal
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
2de is ook wel easy te doen. 3de moet ik ff kijken hoe gaat
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, die 2e was easy ja3de kom ik ook nog niet uit
He Solquote:
Wokjequote:Op dinsdag 26 april 2011 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkjekijk kijk, ik heb ze aan het hacken
[..]
[..]
jah goed hequote:
heb net de 3de opgelostquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkjekijk kijk, ik heb ze aan het hacken
[..]
[..]
Een raam opendoen is gezonder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef DaMart het volgende:
[me=DaMart] heeft de airco op volle toeren aangezet op werk.
[/me]
Het is verdorie 32 graden hier.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef DaMart het volgende:
[/me]
Maar haalt niks uit om de temperatuur naar beneden te krijgen hier. En 32 graden is me toch echt 12 graden te warm!quote:
Ja hoiquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier is de airco weer uitgezet... zeurkous van de afdeling is binnen
Ja, met mij goed. Lekker weekend gehad, kan er weer even tegen aan. Met jou?quote:
Myrquote:
Onmogelijk!quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar haalt niks uit om de temperatuur naar beneden te krijgen hier. En 32 graden is me toch echt 12 graden te warm!
3 is knap lastig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:53 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl zit bij nummer 2.
Grappige siteBen er echter ook niet zo goed in
Weekendje kust was trouwens heerlijkDe file gisteren wat minder
middag!quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En goedemorgen allemaal
Oké, misschien dat het over een uur 31 graden was geweest danquote:
Mooi, had je een tijdje niet gezienquote:
quote:
Naar het strand geweest dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:53 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl zit bij nummer 2.
Grappige siteBen er echter ook niet zo goed in
Weekendje kust was trouwens heerlijkDe file gisteren wat minder
Mevrouwquote:
*HATSJOE*quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef DaMart het volgende:
[/me]
Laat Koen langskomen, die zingt vast wel wat!quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:56 schreef Barreltje het volgende:
Op werk..
gaat een laaange dag worden, want ik ben muziek vergeten
en de meeste i'net radio's doen het niet hier op werk
Youtubequote:Op dinsdag 26 april 2011 08:56 schreef Barreltje het volgende:
Op werk..
gaat een laaange dag worden, want ik ben muziek vergeten
en de meeste i'net radio's doen het niet hier op werk
nee DAT werkt...quote:
mja lang weekend enzo hequote:Op dinsdag 26 april 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi, had je een tijdje niet gezien![]()
Hier alles goed
Nee, eerst afkoelen tot 22 graden of zo, daarna mag airco wel wat zachter en zet ik alsnog wel een raam openquote:
Ik ben heul niet vreemdgegaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee Pheno, je hebt een andere pinguin!
heheh.. hoe zit het met jouw zang capaciteiten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat Koen langskomen, die zingt vast wel wat!
Zo went je lichaam nooit aan 'warme' temperaturenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, eerst afkoelen tot 22 graden of zo, daarna mag airco wel wat zachter en zet ik alsnog wel een raam open.
De enige die niet klagen zijn de mensen op het doveninstituut.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh.. hoe zit het met jouw zang capaciteiten?
Dat kan ik dan weer niet beoordelen, maar je hebt wel een andere pinguin!quote:
Hoeft ook niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo went je lichaam nooit aan 'warme' temperaturen
Een eckte hacker hackt de hackerssite zelf!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
@Priem en Duck, al voorbij 3?
zit vast bij 4![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een eckte hacker hackt de hackerssite zelf!
Was dat warm? WTF, ik ben nog elke dag gaan sporten en lekker buiten geweest. Warm zegt iequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeft ook niet!
En warmer dan afgelopen weekend hoeft het van mij ook niet te worden in de zomer hoor, want dat wordt té warm!
Lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:59 schreef PriemGirl het volgende:
@Eend: Jup meermaals naar het strand geweestMijn ouders hebben een stacaravan aan de kust en daar zijn we naartoe geweest met mijn ouders (en hond!). Weer 3 dagen ge-aperitiefd en gebbq'd
Altijd goed
Nope, ben gestopt, geen tijd meer voor... moet even een tenderplanning in elkaar draaien...quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
@Priem en Duck, al voorbij 3?
zit vast bij 4![]()
Goed overleg over de airco gewenstquote:
Mooiquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, met mij goed. Lekker weekend gehad, kan er weer even tegen aan. Met jou?
[..]
Myr![]()
He Toekjequote:
Dan heb ik vakantiequote:
whehe ok,quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
LekkerWas het inderdaad heerlijk weer! Ook lekker gezwommen of niet?
[..]
Nope, ben gestopt, geen tijd meer voor... moet even een tenderplanning in elkaar draaien...
Goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi
Hier alles goedDruk weekend gehad en nu laatste dagje werken voor mijn vakantie
[..]
He Toekje![]()
[..]
Dan heb ik vakantie![]()
![]()
![]()
He hoe is het eigenlijk met jou?Lang niet gezien
lijkt wel iedereen slecht geslapen heeft vannachtquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
En nee, heb nog steeds een FOK-dip
Meestal ben ik aan t werk, of zijn de kindjes thuis en dan heb ik geen tijd voor laptop.
En nu ben ik alleen en heb ik geen zin e/of fut om t huishouden te doen (slecht geslapen)
Weer werken vandaag hequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lijkt wel iedereen slecht geslapen heeft vannacht
al een aantal last van (waaronder ik)
Heerlijk vooruitzichtquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi
Hier alles goedDruk weekend gehad en nu laatste dagje werken voor mijn vakantie
Wel goedquote:
Is toch prima, je moet nietsquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
En nee, heb nog steeds een FOK-dip
Meestal ben ik aan t werk, of zijn de kindjes thuis en dan heb ik geen tijd voor laptop.
En nu ben ik alleen en heb ik geen zin e/of fut om t huishouden te doen (slecht geslapen)
Jaquote:
heb je een leuk paas weekend gehad?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel goedIk voel me de afgelopen dagen voor het eerst sinds lange tijd weer redelijk fit
![]()
Hoe is het met jou dan lieverd?
o ja, hoe was dat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je een leuk paas weekend gehad?
en hoe vonden je ouders het met peet en de kindjes??
of loop ik weer een beetje achter??
Ja, zal best.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZaterdag naar Portugal
![]()
Echt vet spannend
![]()
ben sinds vannacht ineens erg verkouden. Verder wel goed hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel goedIk voel me de afgelopen dagen voor het eerst sinds lange tijd weer redelijk fit
![]()
Hoe is het met jou dan lieverd?
Goed hoor, alleen duurt het dus niet meer zo langquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch prima, je moet niets
Fijn dat het goed gaat, hoe bevalt je werk?
jah helaas haha.quote:
o ja, 4 is een instinkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehe ok,
ik ook even werken dan weer is verder kijken naar 4
Nee niet gezwommen (hou ook niet zo van zwemmen in de zee); maar wel lekker met de hond gewandeld en sangria's op het terras gedronkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
LekkerWas het inderdaad heerlijk weer! Ook lekker gezwommen of niet?
[..]
Nope, ben gestopt, geen tijd meer voor... moet even een tenderplanning in elkaar draaien...
Dat is toch nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:17 schreef Toekito het volgende:
Heb het idee dat ik zo tegen de vlakte ga
Ik heb een druk maar leuk weekend gehadquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je een leuk paas weekend gehad?
en hoe vonden je ouders het met peet en de kindjes??
of loop ik weer een beetje achter??
Rustig aan mopquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben sinds vannacht ineens erg verkouden. Verder wel goed hoor
Heb je al wat nieuws op het oog?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed hoor, alleen duurt het dus niet meer zo lang
Daarna weer op zoek naar iets anders
En jouw werk?
waarom niet?quote:
Wijquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vanmiddag trouwens een gesprek bij Randstad over werk![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
Zit ook bij 4. 3 was toch helemaal niet zo moeilijk...
En.. wie heeft die site hier gepost?? Curse you !!! Is een te leuke afleiding
hoe laat moet je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een druk maar leuk weekend gehadJij dan?
En mijn ouders vonden ze erg leuk, en andersom ookDus dat ging hartstikke goed
![]()
[..]
Rustig aan mop
[..]
Heb je al wat nieuws op het oog?
Hier is het werk vrij uitzichtloos, dus druk op zoek naar wat anders
jah bij 3 moet je ff een browser hebben die dan al de broncode laat zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
meldt mij gelijk ff ziek dan!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pezuquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
een bijzonder goedenmorgen koddige koolmeesjes
morge aapjequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
4 is een instinkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah bij 3 moet je ff een browser hebben die dan al de broncode laat zien
heb via externe site gedaan
en 4 ben ik nog aan het uitzoeken, maar ben ff afgeleid door werk
Thanksquote:
Half 3quote:
Bijzonder goedemorgen meneertjequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
Ehm, neequote:
jah moet hem zo ff door lezenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
4 is een instinker
alles tussen "" is tekst ook al staat er $....
Gesprek over werk is goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een druk maar leuk weekend gehadJij dan?
En mijn ouders vonden ze erg leuk, en andersom ookDus dat ging hartstikke goed
![]()
[..]
Rustig aan mop
[..]
Heb je al wat nieuws op het oog?
Hier is het werk vrij uitzichtloos, dus druk op zoek naar wat anders
Mja, als je je punt moet bewijzen door van je stokje te gaan is dat toch minder.. Lekkere baas.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom niet?
Mijn baas denkt dat het wel meevalt enzulks.
Dat gaat mij alweer tever, heb de handdoek in de ring gegooidquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
4 is een instinker
alles tussen "" is tekst ook al staat er $....
ik stel een hackersmeet voor, alle nerds verzamelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat gaat mij alweer tever, heb de handdoek in de ring gegooid
wat voor functie was het ook al weer??quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Half 3
[..]
Bijzonder goedemorgen meneertjeHe, ik zag echt de meest geweldige haai voor jou
Ik moet steeds aan je denken als ik haaien zie
![]()
[..]
Ehm, nee![]()
waar en watvoor en wat lief enquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Half 3
[..]
Bijzonder goedemorgen meneertjeHe, ik zag echt de meest geweldige haai voor jou
Ik moet steeds aan je denken als ik haaien zie
![]()
[..]
Ehm, nee![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik stel een hackersmeet voor, alle nerds verzamelen
ik heb hem net opgelostquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat gaat mij alweer tever, heb de handdoek in de ring gegooid
dan organiseren wij gewoon een tegenhangerquote:
wat is het verschil met een normalen meet danquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik stel een hackersmeet voor, alle nerds verzamelen
brother in namequote:
Symquote:
Een meet voor comuteranalfabeten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan organiseren wij gewoon een tegenhanger
ik nu ook, moet alleen eerst ff een incident inboeken en gelijk afsluitenquote:
postduifquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een meet voor comuteranalfabeten?
Hoe wil je dat dan regelen, per post?
Incassomedewerker bij een incassobureauquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat voor functie was het ook al weer??
Ik weet het niet meerquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is het verschil met een normalen meet dan_!
Goedemorgen taxichauffeurquote:
dat gaat ook wat ver... maar dan een meet voor Engineers !quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een meet voor comuteranalfabeten?
Hoe wil je dat dan regelen, per post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |