hier was tot 5 voor 7 niemand. Dus had zo alle pc's kunnen mollen of ons nummer naar MZ (bij wijze van spreken) kunnen doorschakelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk alleen maar pannenkoeken terugmailen. Maar dikke kans dat er nog geen e-mail toebedeeld is door traffic. Die mensen beginnen namelijk NIET om 8 uur
En dan moet ik bellen
en wij hebben het hier net over pannenkoeken (de eetbare vorm)quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb de eerste pannenkoek al weer gesproken
hier is gewoon alles rutsig gebleven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk alleen maar pannenkoeken terugmailen. Maar dikke kans dat er nog geen e-mail toebedeeld is door traffic. Die mensen beginnen namelijk NIET om 8 uur
En dan moet ik bellen
Werk bij de klantenservice van een zorgverzekeraar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier was tot 5 voor 7 niemand. Dus had zo alle pc's kunnen mollen of ons nummer naar MZ (bij wijze van spreken) kunnen doorschakelen.
Wat voor werk doe je precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor hen die het opzetje van Mart gemist hebben!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
nogal, ik ga hun veilige haven slopenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat julle zwaar tegen het vertellen aanhikken. Maar als dat voorbij is kan het toch alleen maar beter gaan. Neem aan dat jullie geen zware rechtsgang gaan krijgen?
dacht al zoiets. Ik bij de telefoonboer van VI en Kasper van Kooten op de storingsdienstquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werk bij de klantenservice van een zorgverzekeraar.
Als ik zo brutaal mag zijn:quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nogal, ik ga hun veilige haven slopen![]()
tot nu toe kunnen we het vrij zakelijk afhandelen![]()
de kinderen staan voorop. en ik ga ook niet al te moeilijk doen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:28 schreef Toekito het volgende:
Gaan er nog mensen verder aan de KSC-roman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor hen die het opzetje van Mart gemist hebben!
hoe zijn jullie hier op gekomen hahaYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Whut?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht al zoiets. Ik bij de telefoonboer van VI en Kasper van Kooten op de storingsdienst
Toek en ik hadden miniminimini-meet gisterenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe zijn jullie hier op gekomen haha
zeg, brutaaltjequote:Op dinsdag 26 april 2011 07:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik zo brutaal mag zijn:
Is er iets voorgevallen, of zijn jullie er "gewoon" achter gekomen dat het niet (meer) werkt samen?
door Mart zijn fantasie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe zijn jullie hier op gekomen haha
Gaan er nog mensen verder aan de KSC-roman?opzetje van Mart? waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor hen die het opzetje van Mart gemist hebben!
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toek en ik hadden miniminimini-meet gisteren
nee hoor, mag je wel vragenquote:
geliefdequote:Op dinsdag 26 april 2011 07:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben ook nog niet echt wakker. Zal blij zijn als het half vijf is.
Gaan er nog mensen verder aan de KSC-roman?Ik zal wel eens kijken binnenkortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor hen die het opzetje van Mart gemist hebben!.
alles door de brievenbus proppen en noooooooooooit meer terug komen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:35 schreef Pheno het volgende:
Zo, alle spullen van het werk gevonden, externe schijf, een NS-Businesscard dat nog vastgeplakt zat aan de begeleidende welkomsbrief en drie tankpassen waarvan er nog 1 geldig is
zal ook wel vanavond of zo iets proberen te verschillenquote:
hey eend, de dagen overleefd ?quote:
wokquote:
Jep, er stond blijkbaar weinig eend op het menuquote:
Ik moet nog twee keer naar Utrecht om te weten wat er met mijn pensioen gaat gebeuren en om mijn auto in te leveren. Dat laatste doen ze om te pesten, want dat kan bij elke dealer, maar nu moet het opeens in Utrechtquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alles door de brievenbus proppen en noooooooooooit meer terug komen?
Ik heb al een idee voor deze minisoap, dus laat mij mijn verhaal maar afmakenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal ook wel vanavond of zo iets proberen te verschillen
okidokiquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een idee voor deze minisoap, dus laat mij mijn verhaal maar afmaken.
iedereen met zijn eigen verhaal en dan de beste kiezen leek me wel leuk!quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een idee voor deze minisoap, dus laat mij mijn verhaal maar afmaken.
WTF je mag toch overal je auto inleverenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog twee keer naar Utrecht om te weten wat er met mijn pensioen gaat gebeuren en om mijn auto in te leveren. Dat laatste doen ze om te pesten, want dat kan bij elke dealer, maar nu moet het opeens in Utrecht
jij blijquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, er stond blijkbaar weinig eend op het menu
jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wokouwe held!
blij dat je eindelijk weer aan het werk ben?
o ja fijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog twee keer naar Utrecht om te weten wat er met mijn pensioen gaat gebeuren en om mijn auto in te leveren. Dat laatste doen ze om te pesten, want dat kan bij elke dealer, maar nu moet het opeens in Utrecht
Snap je waarom ik wegga, al dit soort zielige gedragquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WTF je mag toch overal je auto inleveren
als je maar doorgeeft waar ....
[..]
Toek en Yuki meeten, batspret achter het station, doei, groetjes Ph.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
iedereen met zijn eigen verhaal en dan de beste kiezen leek me wel leuk!
haha ik zou gewoon de auto bij de dealer om de hoek dumpenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snap je waarom ik wegga, al dit soort zielige gedrag
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toek en Yuki meeten, batspret achter het station, doei, groetjes Ph.
Ach, geeft niks. Ben je al verhuisd?quote:
doe jij vaak buitenlandse overboekingen dan om je games te kopen ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:44 schreef Pheno het volgende:
11 boeken en drie games besteld en dat voor onder de negentig euro, kan ik er de komende tijd weer tegenaan
nog niet, ik denk donderdag, vanmiddag de kinderen inlichtenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, geeft niks. Ben je al verhuisd?
Tuurlijk, in NL wordt alles kunstmatig hooggehouden. Prijzen van games, boeken en e-piemels!quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe jij vaak buitenlandse overboekingen dan om je games te kopen ?
Dus druk aan het nadenken wat je exact gaat zeggen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog niet, ik denk donderdag, vanmiddag de kinderen inlichten
mja heb afgelopen week een overboeking gedaan, moet alleen nog goed gekeurd worden door CE ???quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, in NL wordt alles kunstmatig hooggehouden. Prijzen van games, boeken en e-piemels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |