Veel fruit eten!quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt wel goed. Moet alleen zorgen dat ik vanavond gewoon naar feestje kan, donderdag naar interne opleiding en vrijdag naar Hans Teeuwen
[..]
Dat is balen! Kort geslapen? En dan bedoel ik niet alleen door je wekker.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ja![]()
nu vanmiddag nogde kinderen vertellen dat papa weg gaat
Oef... Sterktequote:Op dinsdag 26 april 2011 07:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ja![]()
nu vanmiddag nogde kinderen vertellen dat papa weg gaat
heheheh..quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, dat was dit weekend.
nou ik heb de kinderen nog even stierlijk verwent dit weekend, zwemmen, pannenkoeken, spelletjes, fietsen, watergevecht
nee, we wilden ze nog een leuk paasweekend geven, dat is wel geluktquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]nog steeds niet gedaan??
wilden jullie nog 1 weekend samen hebben ofzo??
en ga je vandaag dan ook daadwerkelijk weg???
dank jequote:
mja.. denk dat het sowieso moeilijk gaat worden en dat ze het ook pas beseffen als je echt weg bent .. of weten kinderen tegenwoordig dondersgoed wat het inhoud als je ouders gaan scheiden??quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, we wilden ze nog een leuk paasweekend geven, dat is wel gelukt![]()
en ik denk dat ik donderdag ga. vandaag vertellen, morgen nog afscheid nemen en donderdag weg.
[..]
dank je
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel fruit eten!
Ja, ik kon niet in slaap komen. Vanaf 23:00 werd ik echt hyper, dus voelde eerst de noodzaak al niet om naar bed te gaan. Toen lag ik, maar viel ik niet in slaap. En toen die wekker een uur te vroeg![]()
![]()
ze zitten wel in de leeftijd dat ze het denk ik al wel redelijk wetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. denk dat het sowieso moeilijk gaat worden en dat ze het ook pas beseffen als je echt weg bent .. of weten kinderen tegenwoordig dondersgoed wat het inhoud als je ouders gaan scheiden??![]()
zie je ze aankomend weekend dan wel?
Schnel douchen! tot zo!
klinkt als mijn nachtquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel fruit eten!
Ja, ik kon niet in slaap komen. Vanaf 23:00 werd ik echt hyper, dus voelde eerst de noodzaak al niet om naar bed te gaan. Toen lag ik, maar viel ik niet in slaap. En toen die wekker een uur te vroeg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. denk dat het sowieso moeilijk gaat worden en dat ze het ook pas beseffen als je echt weg bent .. of weten kinderen tegenwoordig dondersgoed wat het inhoud als je ouders gaan scheiden??![]()
Schnel douchen! tot zo!
ze vermoeden wel iets, dat merk ik aan ze....quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze zitten wel in de leeftijd dat ze het denk ik al wel redelijk weten
idd verstandig om ze zelf te laten kiezen dit weekendquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ze vermoeden wel iets, dat merk ik aan ze....
dit weekend mogen ze kiezen of ze wel of niet komen. misschien willen ze even de vertrouwde omgeving niet uit. hoewel Marijke 2 poesjes heeft om ze te lokken
Afgelopen weekend had ik wat (lichte) woorden met de vrouw, zei de oudste opeens "gaan jullie scheiden". Ze zijn idd slimmer dan je denkt en voelen 'bad vibes' aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Schnel douchen! tot zo!
[heleslechtegrapmodus] jij bedankte hem voor het advies[/heleslechtegrapmodus]quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend had ik wat (lichte) woorden met de vrouw, zei de oudste opeens "gaan jullie scheiden". Ze zijn idd slimmer dan je denkt en voelen 'bad vibes' aan
ze voelen hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend had ik wat (lichte) woorden met de vrouw, zei de oudste opeens "gaan jullie scheiden". Ze zijn idd slimmer dan je denkt en voelen 'bad vibes' aan
Wok![]()
ik moest toch lachenquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
[heleslechtegrapmodus] jij bedankte hem voor het advies[/heleslechtegrapmodus]
ik heb de eerste pannenkoek al weer gesprokenquote:
Ik moet eigenlijk alleen maar pannenkoeken terugmailen. Maar dikke kans dat er nog geen e-mail toebedeeld is door traffic. Die mensen beginnen namelijk NIET om 8 uurquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb de eerste pannenkoek al weer gesproken
Kan me voorstellen dat julle zwaar tegen het vertellen aanhikken. Maar als dat voorbij is kan het toch alleen maar beter gaan. Neem aan dat jullie geen zware rechtsgang gaan krijgen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze voelen hetkan ook niet anders met de spanning die er hangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |