whehe ok,quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
LekkerWas het inderdaad heerlijk weer! Ook lekker gezwommen of niet?
[..]
Nope, ben gestopt, geen tijd meer voor... moet even een tenderplanning in elkaar draaien...
Goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi
Hier alles goedDruk weekend gehad en nu laatste dagje werken voor mijn vakantie
[..]
He Toekje![]()
[..]
Dan heb ik vakantie![]()
![]()
![]()
He hoe is het eigenlijk met jou?Lang niet gezien
lijkt wel iedereen slecht geslapen heeft vannachtquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
En nee, heb nog steeds een FOK-dip
Meestal ben ik aan t werk, of zijn de kindjes thuis en dan heb ik geen tijd voor laptop.
En nu ben ik alleen en heb ik geen zin e/of fut om t huishouden te doen (slecht geslapen)
Weer werken vandaag hequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lijkt wel iedereen slecht geslapen heeft vannacht
al een aantal last van (waaronder ik)
Heerlijk vooruitzichtquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi
Hier alles goedDruk weekend gehad en nu laatste dagje werken voor mijn vakantie
Wel goedquote:
Is toch prima, je moet nietsquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
En nee, heb nog steeds een FOK-dip
Meestal ben ik aan t werk, of zijn de kindjes thuis en dan heb ik geen tijd voor laptop.
En nu ben ik alleen en heb ik geen zin e/of fut om t huishouden te doen (slecht geslapen)
Jaquote:
heb je een leuk paas weekend gehad?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel goedIk voel me de afgelopen dagen voor het eerst sinds lange tijd weer redelijk fit
![]()
Hoe is het met jou dan lieverd?
o ja, hoe was dat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je een leuk paas weekend gehad?
en hoe vonden je ouders het met peet en de kindjes??
of loop ik weer een beetje achter??
Ja, zal best.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZaterdag naar Portugal
![]()
Echt vet spannend
![]()
ben sinds vannacht ineens erg verkouden. Verder wel goed hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel goedIk voel me de afgelopen dagen voor het eerst sinds lange tijd weer redelijk fit
![]()
Hoe is het met jou dan lieverd?
Goed hoor, alleen duurt het dus niet meer zo langquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch prima, je moet niets
Fijn dat het goed gaat, hoe bevalt je werk?
jah helaas haha.quote:
o ja, 4 is een instinkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehe ok,
ik ook even werken dan weer is verder kijken naar 4
Nee niet gezwommen (hou ook niet zo van zwemmen in de zee); maar wel lekker met de hond gewandeld en sangria's op het terras gedronkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
LekkerWas het inderdaad heerlijk weer! Ook lekker gezwommen of niet?
[..]
Nope, ben gestopt, geen tijd meer voor... moet even een tenderplanning in elkaar draaien...
Dat is toch nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:17 schreef Toekito het volgende:
Heb het idee dat ik zo tegen de vlakte ga
Ik heb een druk maar leuk weekend gehadquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je een leuk paas weekend gehad?
en hoe vonden je ouders het met peet en de kindjes??
of loop ik weer een beetje achter??
Rustig aan mopquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben sinds vannacht ineens erg verkouden. Verder wel goed hoor
Heb je al wat nieuws op het oog?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed hoor, alleen duurt het dus niet meer zo lang
Daarna weer op zoek naar iets anders
En jouw werk?
waarom niet?quote:
Wijquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vanmiddag trouwens een gesprek bij Randstad over werk![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
Zit ook bij 4. 3 was toch helemaal niet zo moeilijk...
En.. wie heeft die site hier gepost?? Curse you !!! Is een te leuke afleiding
hoe laat moet je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een druk maar leuk weekend gehadJij dan?
En mijn ouders vonden ze erg leuk, en andersom ookDus dat ging hartstikke goed
![]()
Vanmiddag trouwens een gesprek bij Randstad over werk![]()
[..]
Rustig aan mop
[..]
Heb je al wat nieuws op het oog?
Hier is het werk vrij uitzichtloos, dus druk op zoek naar wat anders
jah bij 3 moet je ff een browser hebben die dan al de broncode laat zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
Zit ook bij 4. 3 was toch helemaal niet zo moeilijk...
En.. wie heeft die site hier gepost?? Curse you !!! Is een te leuke afleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |