wat zou dat leuk zijn, Huub en Brian erbij ofzo...quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef Toverheks het volgende:
Zelf ik verlang terug naar een zekere Huub op streams, en als ik aan Huub denk moet dat toch wel erg veel zeggengaat niet goed met me hoor!!!
Hij is echt intelligent seggie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja hebben wij ook gedaan met die van ons. Alleen als wij gingen slapen en als we weggingen ging hij in de bench. Werkt uitstekend
Segredo is zoooo lief en leert best wel snel, maar als je niet consequent bent dan snapt hij het ook allemaal niet meer.
prima je ziet al aardig wat hoor heeft een pracht buikje en het is een meisjequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt Heksie, hoe is het met je aanstaande kleinkind??
Precies. Maar Mo kan beter helemaal geen kinderen krijgen, net zoals Jo en Sharon by the way. Totaal ongeschikt als ouders.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Mo wil voorlopig nog geen kinderen, Ze is dertig, klokje tikt dus wel. Ik was 16 bij de eerste en 38 bij de tweeling, geloof me dat was veel zwaarder. Je kan beter jong kinderen krijgen, dan ben je flexibeler.
Nah die a-socialen kunnen niet tippen aan Karim en Gerard hoor. Ik blijf liever respect houden voor mensenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat zou dat leuk zijn, Huub en Brian erbij ofzo...
Huub en Geer/Karim in gesprek zou best intressant kunnen zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nah die a-socialen kunnen niet tippen aan Karim en Gerard hoor. Ik blijf liever respect houden voor mensen
Ja dat ben ik totaal met je eens, vooral ook Sharon nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Precies. Maar Mo kan beter helemaal geen kinderen krijgen, net zoals Jo en Sharon by the way. Totaal ongeschikt als ouders.
ja zelf nadia mag ff langs komen en mijn allesiemethetgoudenstrotjediezolekkerkanzingen ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat zou dat leuk zijn, Huub en Brian erbij ofzo...
Ja leuk een meisje oma's trotsquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
prima je ziet al aardig wat hoor heeft een pracht buikje en het is een meisjeja ik kan de dag niet afwachten zij steunt en kreunt nog niet maar dat komt wel
lief dat je het vraagt
Ja die kan ze leren af en toe te knallenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zelf nadia mag ff langs komen en mijn allesiemethetgoudenstrotjediezolekkerkanzingen ook
Op zich te begrijpen, maar hij wilde toch (eerst) niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Geer wil graag iets horen van thuis!
leuk een meisjequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
prima je ziet al aardig wat hoor heeft een pracht buikje en het is een meisjeja ik kan de dag niet afwachten zij steunt en kreunt nog niet maar dat komt wel
lief dat je het vraagt
Owwwww ik zei gisteren precies hetzelfde!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop niet dat ik iemand beledig, maar het lijkt toch net of ze geestelijk gehandicapt is?
Ongeacht wat de consequenties waren, deze opdracht had ik absoluut, 100% geweigerd.
[ afbeelding ]
Misschien speelt ze thuis ook wel met poppen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop niet dat ik iemand beledig, maar het lijkt toch net of ze geestelijk gehandicapt is?
Ongeacht wat de consequenties waren, deze opdracht had ik absoluut, 100% geweigerd.
[ afbeelding ]
Mijn kleindochter is al 17 kleinzoon 13quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
leuk een meisjeik heb ook een kleindochter van 3 jaar inmiddels
Iedereen volgens mij en had ze gelijk dr nominatie gehad wij blij zij blijquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Owwwww ik zei gisteren precies hetzelfde!!!!
Ik kan er wel om lachen en ze hebben wel gekkere dingen gedaan/zouden gekkere dingen doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook. Nu gaat ie er zelf overdags inliggen als ie lekker wil slapen. Het is in principe gewoon zijn mand, alleen dan met een dakje er opquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Proppen ze m nog steeds met eten er ook in?
Ik heb t ook met me pup zo gedaan, alleen als wij naar bed gingen erin. Heeft echt maar 2 nachtjes gepiept.
En vooral als je al van plan bent om naar huis te gaan.. Als je graag genomineerd wil worden, weiger je toch juist een opdracht. En dan vooral deze!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me zo gaaf he lekker tutten en naar Artis en ach heb zoveel plannen met haar om te doen, ja ben helemaal blij is de eerste he dus is nu al schandelijk verwend en nog niet eens geboren, loop te kwijlen tussen de babyrekken bij de C&A en de H&M ja ja we eten maar een balletje gehakt hier minderquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
leuk een meisjeik heb ook een kleindochter van 3 jaar inmiddels
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:18 schreef Poezewoes het volgende:
Sharon met die harde stem die kan bellen maar Amerika zonder telefoon en dan horen ze haar daar nog!!
Mijn kleinzoon alweer bijna 14 en voorlopig heb ik er nog 2 waar ik misschien kleinkinderen van kan krijgen, die zijn 20, alhoewel mijn zoon gay is, dus dan weet je het niet. Kijk er best nog naar uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn kleindochter is al 17 kleinzoon 13
Maar kinderen van leeftijd van je kleindochter zijn zo leuk.
Mijn kleinkinderen puberen maar zijn wel lief hoor!
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef superkokje het volgende:
Geer * heb ik altijd na pasen kan ik ff geen eieren meer zien*![]()
Ze vreten al 8 weken iedere dag eieren
Zelf heb ik maar een dochter dus de moeder van de kleinkidsquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon alweer bijna 14 en voorlopig heb ik er nog 2 waar ik misschien kleinkinderen van kan krijgen, die zijn 20, alhoewel mijn zoon gay is, dus dan weet je het niet. Kijk er best nog naar uit
Misschien wel als ze het allemaal hadden moeten doen. Zodat zelfs de mannen dus met een pop en een dikke buik zouden lopen. Dan krijg je komische taferelen. Dit is gewoon vernederend. Zeker voor een vrouw van haar leeftijd, die na iedere wip hoopt dat ze zwanger is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen en ze hebben wel gekkere dingen gedaan/zouden gekkere dingen doen
Alleen hoe ze tegen die pop praat!
mijn kids puberen nog zijn 19 en 23quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn kleindochter is al 17 kleinzoon 13
Maar kinderen van leeftijd van je kleindochter zijn zo leuk.
Mijn kleinkinderen puberen maar zijn wel lief hoor!
ach die kan adopteren als hij dat ooit zal willen, ja toch en hier ook nog 2 thuis hoor die moeten nu maar wachten eerst deze ze moeten wel goed met me overleggen hahahhaha wanneer het volgende in de maak is, wil niet alles tegelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon alweer bijna 14 en voorlopig heb ik er nog 2 waar ik misschien kleinkinderen van kan krijgen, die zijn 20, alhoewel mijn zoon gay is, dus dan weet je het niet. Kijk er best nog naar uit
Geniet er maar lekker van. Mijn kleinzoon zegt dat ik zijn beste vriend ben, dat voelt superlekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zelf heb ik maar een dochter dus de moeder van de kleinkids
Ach gossie straks de tweede keer dat ze gedumpt is, wat te doen wat te doen mamaJo??quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
mijn kids puberen nog zijn 19 en 23![]()
onntopic de sfeer tussen jo en flipje zit ook niet echt lekker vanmorgen ken nog geen kroeltje vanaf
dat is mooi ik lees het zo denk zo zo kippenvel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Geniet er maar lekker van. Mijn kleinzoon zegt dat ik zijn beste vriend ben, dat voelt superlekker
Zijn het jongens?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
onntopic de sfeer tussen jo en flipje zit ook niet echt lekker vanmorgen ken nog geen kroeltje vanaf
Hahahaha, ze moet Jo even zeggen, dat ze het over moet nemen, kan zij slaap inhalen. Als dat mag tenminste???quote:
Nja, als je het zo bekijkt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien wel als ze het allemaal hadden moeten doen. Zodat zelfs de mannen dus met een pop en een dikke buik zouden lopen. Dan krijg je komische taferelen. Dit is gewoon vernederend. Zeker voor een vrouw van haar leeftijd, die na iedere wip hoopt dat ze zwanger is.
Dan was ze gisteren echt boos..quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ABSO FAKKING LUUT . no way dat ik dat ging doen daaroquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Jo is nooit boosquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan was ze gisteren echt boos..Vooral omdat ie niet naar haar toe is gekomen zeker...
kan het me wel voorstellen, droge lucht, veel tv lampen en ja ze doen weinig dus je lichaam gaat ook loom wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef Poezewoes het volgende:
Ze worden gewoon lui in dat huis, zal dat tegenvallen als ze weer in de maarschappij staan en weer moeten werken!
zal wel een vorm van cabin fever zijn, maar is wat aan te doen door de productiequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef Poezewoes het volgende:
Ze worden gewoon lui in dat huis, zal dat tegenvallen als ze weer in de maarschappij staan en weer moeten werken!
Ja is ook super gaaf vanavond komt ze logeren dus lekker knuffeltijd en gezellie bij mij in bedquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lijkt me zo gaaf he lekker tutten en naar Artis en ach heb zoveel plannen met haar om te doen, ja ben helemaal blij is de eerste he dus is nu al schandelijk verwend en nog niet eens geboren, loop te kwijlen tussen de babyrekken bij de C&A en de H&M ja ja we eten maar een balletje gehakt hier minder
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, als je het zo bekijkt...
Ik vind de aanpak sowieso vreemd
Nee en Mo wil toch weg?? Had een exit ingezeten, als ze het had geweigerd, domme doos, had ze nu al bij Maik gezetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ABSO FAKKING LUUT . no way dat ik dat ging doen daaro
ohhhhh heerlijk maar dat krijg ik ook ga 2 dagen in de week oppassen want ze blijven alle2 doorwerken en erg vind ik dat niet heb juist gezegt ( alle2 goede baan) gewooon werken hoor het mag hierquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ja is ook super gaaf vanavond komt ze logeren dus lekker knuffeltijd en gezellie bij mij in bed
Lekker. En ik kan het in de herhaling (blijven) zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef mazaru het volgende:
PLOEP!
Bullebakken schieten!
[ afbeelding ]
jongen van 19 en meisje van 23quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zijn het jongens?
En Jo zal wel weer teleurgesteld zijn in Flip dat ie haar niet geodemorgen heeft gezoend
Heb ik ook ruim 12 jaar gedaan, beiden hebben een managerfunctie en zijn gek op hun werk. En ik heb een fantastische tijd gehad met mijn kleinzoon.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhh heerlijk maar dat krijg ik ook ga 2 dagen in de week oppassen want ze blijven alle2 doorwerken en erg vind ik dat niet heb juist gezegt ( alle2 goede baan) gewooon werken hoor het mag hier
Hij deed het eerst met zijn andere hand, maar die was hij net aan het schoonvegen aan de "damsteen"quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker. En ik kan het in de herhaling (blijven) zien
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Heb ik ook ruim 12 jaar gedaan, beiden hebben een managerfunctie en zijn gek op hun werk. En ik heb een fantastische tijd gehad met mijn kleinzoon.
OT is er al genomineerd??
36quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe oud zijn we hier allemaal ?
ontopic: iemand zich er al over verbaasd dat mo even dat geheim zo tussendoor weer heeft geraden ?? hoe wist ze het zo ineens ? door die fake orgasm clue = acteren ??
ik ook niet, en was het ook niet van plan. drie dagen gewerktquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef Poezewoes het volgende:
Ben eigenlijk ook lui heb nog niks aan huisie gedaan!
58 jaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
ontopic: iemand zich er al over verbaasd dat mo even dat geheim zo tussendoor weer heeft geraden ?? hoe wist ze het zo ineens ? door die fake orgasm clue = acteren ??
Leuk je krijgt dan echt een speciale band met de kleinequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhh heerlijk maar dat krijg ik ook ga 2 dagen in de week oppassen want ze blijven alle2 doorwerken en erg vind ik dat niet heb juist gezegt ( alle2 goede baan) gewooon werken hoor het mag hier
ik denk dat de leeftijden hier goed verdeeld zijn veel jongeren maar ook veel oudere en wat opvalt iedereen gaat zo leuk met elkaar omquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
- Mo, je krijgt een missie, je moet een baby verzorgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben 30, getrouwd en heb 2 kinderen (van 3 en 5)quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
- Mo, je krijgt een missie, je moet een baby verzorgen
* dat wil ik niet, ik wil naar Maik, ik wil een baby maken
- dan mag je Karims geheim raden
* okey, zo fanatiek ben ik wel!
ja zoiets zal het wel zijn iddquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geweldig zoals we hier met elkaar omgaan idd, maar ligt ook aan levensinstelling.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat de leeftijden hier goed verdeeld zijn veel jongeren maar ook veel oudere en wat opvalt iedereen gaat zo leuk met elkaar om
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:32 schreef Blackprinces het volgende:
Valt mee dat ze niet zegt, kan dat straks niet dat fohnen? Die kleine slaapt zo lekker...
20quote:
Ik snap het ook niet helemaal. Het was gewoon uit het niks..quote:ontopic: iemand zich er al over verbaasd dat mo even dat geheim zo tussendoor weer heeft geraden ?? hoe wist ze het zo ineens ? door die fake orgasm clue = acteren ??
20.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
He bahquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef mazaru het volgende:
PLOEP!
Bullebakken schieten!
[ afbeelding ]
das stoer, ik ga binnenkort net mijn eerste jaar in!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
ik ben al 11 jaar 39 en bevalt prima![]()
ot wat saai allemaal echt he dommer dan dommer kan niet meer wil herrie in de tent en bloed aan de muur
Geeeeeer dat valt me van je tegen!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:35 schreef sjampoeh het volgende:
geer: wat vind je er van om de hond buiten te laten slapenstille hint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |