heb je gekeken in topic klaag hier als de streams het niet doen misschien staat er een oplossing tussenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:27 schreef Zzoos het volgende:
[..]
ok die heb ik niet via ie doet ie het ook niet heb ik net geprobeerd snap er niks meer van want hij heeft het altijd gedaan maar sinds gisterenavond niet meer
nee zal het even doen thanksquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:29 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
heb je gekeken in topic klaag hier als de streams het niet doen misschien staat er een oplossing tussen
Ze vind het zelf erg leuk en denkt dat ze dan donderdag met 80% van de stemmers mag blijvenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:13 schreef Darklight het volgende:
Ze loopt echt voor lul met die pop
Waarom laat ze die missie neit gewoon mislukken,donderdag zit ze toch thuis
Come again?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:20 schreef koffieleutjuh het volgende:
Ze vind het zelf erg leuk en denkt dat ze dan donderdag met 80% van de stemmers mag blijven
Zei ze gisteravond en als ze die 80% krijgt blijft ze er zitten voor de kijkers dan geeft ze niet opquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Come again?
Waar haalt ze dat waandenkbeeld vandaan?
De mensen die geen streams volgen zullen er wel geen klote meer van snappen, aangezien ze gisteren met buik & kinderwagen in de tuin op tv was toen Sharon op die mechanische stier moest zitten! En enige uitleg daarover van Bart zijn kant bleef achterwegequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:26 schreef Copycat het volgende:
Damn. Mevrouw denkt dat ze wel eens erg geliefd kan zijn, vanwege haar acties/haar love story en nu haar kinderen?
Daarbij, die buitenbaarmoederlijke zwangerschap wordt waarschijnlijk pas volgende week toegelicht in de uitzending.
pfff nog een week mo en saaie streams gaan we dat volhoudenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:28 schreef marky het volgende:
Denk dat deze week de vrouwen de mannen moeten nomineren door te zeggen welke man ze het leukst vinden de geen met de minste stemmen heeft een nominatie. Dan kan Mo nog niet weg deze week
Dat houden we al ruim 10 weken volquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:30 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
pfff nog een week mo en saaie streams gaan we dat volhouden
Stom van haar ze had ook kunnen weigeren om er zo bij te lopenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:28 schreef knagsje het volgende:
Mo wordt nog even extra als konijntje te kakken gezet en ze heeft het zelf niet door....
mogguhquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:31 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh.....
Ik heb ineens weer reclame terwijl ik dat allang niet meer had.
Erg raar.
Ben lekker paar dagem et man en kids bezig geweest.
Mo is er dus nog steeds....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |