Flip heeft eerst gedrukt, daarna Mo.Dat laatste weet ik niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Blackprinces het volgende:
Flip en Mo hadden (toen ik laatst keek) samen een idee wat Karim zijn geheim zou zijn.
Is er overleg geweest wie ervoor zou gaan drukken?
Hoe komt t dat Mo dat geheim geraden heeft?
Over een echt baby hebben dat zoiets hard werken is voor een moeder!quote:
Ik hoop dat de stem het ook ff heeft gehoordquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:04 schreef koffieleutjuh het volgende:
mo wil wel slaappillen door het eten doen van secredo
Omdat ze verkeerd met die bench zijn omgegaan. Ze hebben hem er veel te vaak ingestopt, waardoor hij denkt dat het een strafplek is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:04 schreef Blackprinces het volgende:
Toch vind ik het lang duren dat seg stil is snachts.
Ze zeggen toch altijd ach is maar paar nachtjes piepen?
Voorlopig houdt ie het wel heeeeeeel lang vol dat bleren
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat ze verkeerd met die bench zijn omgegaan. Ze hebben hem er veel te vaak ingestopt, waardoor hij denkt dat het een strafplek is.
Als hij er alleen 's nachts in was gedaan, dan had hij geweten dat het een slaapplek is.
Proppen ze m nog steeds met eten er ook in?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat ze verkeerd met die bench zijn omgegaan. Ze hebben hem er veel te vaak ingestopt, waardoor hij denkt dat het een strafplek is.
Als hij er alleen 's nachts in was gedaan, dan had hij geweten dat het een slaapplek is.
Niets is wat het lijkt Heksie, hoe is het met je aanstaande kleinkind??quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:08 schreef Toverheks het volgende:
hond en nepbaby echt wat kijken we eigenlijk
Gelukkig kunnen we er hier over tikken als je dit iemand verteld laten ze je gelijk openemen dat je dat kijktquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:08 schreef Toverheks het volgende:
hond en nepbaby echt wat kijken we eigenlijk
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we er hier over tikken als je dit iemand verteld laten ze je gelijk openemen dat je dat kijkt
Ja hebben wij ook gedaan met die van ons. Alleen als wij gingen slapen en als we weggingen ging hij in de bench. Werkt uitstekendquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Proppen ze m nog steeds met eten er ook in?
Ik heb t ook met me pup zo gedaan, alleen als wij naar bed gingen erin. Heeft echt maar 2 nachtjes gepiept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |