wat zou dat leuk zijn, Huub en Brian erbij ofzo...quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef Toverheks het volgende:
Zelf ik verlang terug naar een zekere Huub op streams, en als ik aan Huub denk moet dat toch wel erg veel zeggengaat niet goed met me hoor!!!
Hij is echt intelligent seggie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja hebben wij ook gedaan met die van ons. Alleen als wij gingen slapen en als we weggingen ging hij in de bench. Werkt uitstekend
Segredo is zoooo lief en leert best wel snel, maar als je niet consequent bent dan snapt hij het ook allemaal niet meer.
prima je ziet al aardig wat hoor heeft een pracht buikje en het is een meisjequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt Heksie, hoe is het met je aanstaande kleinkind??
Precies. Maar Mo kan beter helemaal geen kinderen krijgen, net zoals Jo en Sharon by the way. Totaal ongeschikt als ouders.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Mo wil voorlopig nog geen kinderen, Ze is dertig, klokje tikt dus wel. Ik was 16 bij de eerste en 38 bij de tweeling, geloof me dat was veel zwaarder. Je kan beter jong kinderen krijgen, dan ben je flexibeler.
Nah die a-socialen kunnen niet tippen aan Karim en Gerard hoor. Ik blijf liever respect houden voor mensenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat zou dat leuk zijn, Huub en Brian erbij ofzo...
Huub en Geer/Karim in gesprek zou best intressant kunnen zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nah die a-socialen kunnen niet tippen aan Karim en Gerard hoor. Ik blijf liever respect houden voor mensen
Ja dat ben ik totaal met je eens, vooral ook Sharon nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Precies. Maar Mo kan beter helemaal geen kinderen krijgen, net zoals Jo en Sharon by the way. Totaal ongeschikt als ouders.
ja zelf nadia mag ff langs komen en mijn allesiemethetgoudenstrotjediezolekkerkanzingen ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat zou dat leuk zijn, Huub en Brian erbij ofzo...
Ja leuk een meisje oma's trotsquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
prima je ziet al aardig wat hoor heeft een pracht buikje en het is een meisjeja ik kan de dag niet afwachten zij steunt en kreunt nog niet maar dat komt wel
lief dat je het vraagt
Ja die kan ze leren af en toe te knallenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zelf nadia mag ff langs komen en mijn allesiemethetgoudenstrotjediezolekkerkanzingen ook
Op zich te begrijpen, maar hij wilde toch (eerst) niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Geer wil graag iets horen van thuis!
leuk een meisjequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
prima je ziet al aardig wat hoor heeft een pracht buikje en het is een meisjeja ik kan de dag niet afwachten zij steunt en kreunt nog niet maar dat komt wel
lief dat je het vraagt
Owwwww ik zei gisteren precies hetzelfde!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop niet dat ik iemand beledig, maar het lijkt toch net of ze geestelijk gehandicapt is?
Ongeacht wat de consequenties waren, deze opdracht had ik absoluut, 100% geweigerd.
[ afbeelding ]
Misschien speelt ze thuis ook wel met poppen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop niet dat ik iemand beledig, maar het lijkt toch net of ze geestelijk gehandicapt is?
Ongeacht wat de consequenties waren, deze opdracht had ik absoluut, 100% geweigerd.
[ afbeelding ]
Mijn kleindochter is al 17 kleinzoon 13quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
leuk een meisjeik heb ook een kleindochter van 3 jaar inmiddels
Iedereen volgens mij en had ze gelijk dr nominatie gehad wij blij zij blijquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Owwwww ik zei gisteren precies hetzelfde!!!!
Ik kan er wel om lachen en ze hebben wel gekkere dingen gedaan/zouden gekkere dingen doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |