daarom maar lees af en toe iets denk nou nee niet jammer dat ik dat gemist heb hahhaaquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En als het spannend word heeft flach heeft dan nog altijd zijn filmpjes!!
kunnen we alleen maar duimen dat het niet mo isquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:39 schreef beequeen het volgende:
Ik zag een filmpje op Nep5 waar werd gezegd dat degene die de kluis openmaakt mag zeggen wie er genomineerd staat. Dat is wel heel vreemd.
en dat is dan natuurlijk Jo of Flip....quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:39 schreef beequeen het volgende:
Ik zag een filmpje op Nep5 waar werd gezegd dat degene die de kluis openmaakt mag zeggen wie er genomineerd staat. Dat is wel heel vreemd.
Of douchen met die zweetbuik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:38 schreef Ireth het volgende:
En als een goede moeder gaat mo gelijk plamuren.... ga je kind voeren/verschonen trol!
lautje heeft hongerquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:39 schreef Blackprinces het volgende:
ow mijn god die baby jankt echt........
En Karim zijn geheim geraden, maar wat heeft het nu voor nut als ze er zogenaamd uitgaat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:39 schreef Ginosa het volgende:
Ik begrijp iets niet: Mo wil wachten t/m donderdag om de andere bewoners "niet te benadelen" maar ik las dat ze wél een 24-uurs heeft aangevraagd ??!!
Als ze een echte baby erin hadden gestopt denk ik dat er een rel was uitgebrokenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:41 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhhh dit is triest hoor een jankende baby ga ik kijken is het die pop dit is echt van de achtelijke van de babypispotje gerukt
maar dit volwassen mensen verzinnen zoiets volwassen mensen voeren het nog uit ik had allang gezegt toedeledokiquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als ze een echte baby erin hadden gestopt denk ik dat er een rel was uitgebroken
Voor mo misschien wel leuk dit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar dit volwasdsen mensen verzinnen zoiets volwassen mensen voeren het nog uit ik had allang gezegt toedeledoki
Precies, wat een morons daar zeg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:42 schreef Toverheks het volgende:
maar dit volwassen mensen verzinnen zoiets volwassen mensen voeren het nog uit ik had allang gezegt toedeledoki
ja Mootje is een meisje he....................van 30 jaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Voor mo misschien wel leuk dit.
Heeft een kinderwens en nu kan ze op kinderlijke wijze kijken of ze hier wel echt aan toe is
Voor de rest..........het wordt steeds belachelijker daar
Gelukkig voor die hond mag hij van de stem alleen s'nachts in de benchequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:44 schreef Ireth het volgende:
Sharon heeft Segredo de tuin in gepleurd en gaat zelf douchen? Ik weet niet wie ik erger vind.. Mo die make-up verkiest boven haar 'baby' of Sharon die Segredo zo behandelt......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |