Mooi. Kunnen we nu weer verder in discussie met Whiskers BBA MSC FRICS.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Begrijp ik. Het was ook geen kritiek, gewoon een opmerking om het haantjes gedrag wat af te toppen.
Ah, bedankt voor de opheldering.quote:
Nee nee... bij "neuken" werd alles anders.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja maar.. in hemelsnaam. Ik werd uit het niets beschuldigd dat mensenrechten zou schenden (impliciet). Of iets anders raars. Wtf.
Je moet 5 zijn en een hersenbeschadiging hebben om daar in te trappenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja maar.. in hemelsnaam. Ik werd uit het niets beschuldigd dat mensenrechten zou schenden (impliciet). Of iets anders raars. Wtf.
Nee!!!! Echt??quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:57 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga gewoon maar slapen. Het is me allemaal een beetje bizar en raar hier. Mensen zitten me vast voor het lapje te houden.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:58 schreef GSbrder het volgende:
Neuken is voor elke fappende moderator wat Jezus is voor Pasen.
Je hebt er ooit van gehoord maar wat we precies vieren weet je niet.
Jij hebt nog nooit geneukt, dus hou je erbuitenquote:
Je moet spuit 11 zijn om zulke dingen te roepen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet 5 zijn en een hersenbeschadiging hebben om daar in te trappen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit geneukt, dus hou je erbuiten
Ja excuus, ik heb ook alcohol op. Ik neem dingen veels te serieus hier. Daar wordt misbruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet 5 zijn en een hersenbeschadiging hebben om daar in te trappen
Komopzeg, met je 3 mislukte paaldanseressen sta je daar toch buiten??quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet spuit 11 zijn om zulke dingen te roepen.
Komop zeg, met je 3 voltooide cursussen sta je daar toch boven?
Oh, kom je uit dat vaatje. Je mag niet neuken en dan zijn ze maar hoeren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja excuus, ik heb ook alcohol op. Ik neem dingen veels te serieus hier. Daar wordt misbruik van gemaakt.
Teringhoeren.
Ik kan me niet voorstellen dat jij al meerdere streepjes op de muur hebt staan, allemaal veel te emotioneel, dat hele seksgebeuren voor jequote:Op dinsdag 26 april 2011 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit geneukt, dus hou je erbuiten
Die snap ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komopzeg, met je 3 mislukte paaldanseressen sta je daar toch buiten??
Je voelt je niet verheven boven iedereen he??quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh, kom je uit dat vaatje. Je mag niet neuken en dan zijn ze maar hoeren.
Slap hoor.
Ga anders fappen op internet. Zo te horen ben je er nog lang niet aan toe.
Enkel God troeft me af.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je voelt je niet verheven boven iedereen he??
Da's alleen omdat je me niet kent GSquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij al meerdere streepjes op de muur hebt staan, allemaal veel te emotioneel, dat hele seksgebeuren voor je
Jajaja, nu ken ik het wel. Puh, lang geleden dat ik zo succesvol getrolld ben zeg. Zit ik dan als moderator.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh, kom je uit dat vaatje. Je mag niet neuken en dan zijn ze maar hoeren.
Slap hoor.
Ga anders fappen op internet. Zo te horen ben je er nog lang niet aan toe.
Klopt. Maar het is wel een kick-ass motherfucker. Oftewel, groots.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:03 schreef GSbrder het volgende:
God troeft niemand af. God bestaat niet.
Niet succesvol hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jajaja, nu ken ik het wel. Puh, lang geleden dat ik zo succesvol getrolld ben zeg. Zit ik dan als moderator.
Preciesquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's alleen omdat je me niet kent GS
Ach, het is laat en we zitten wat te trollen. Gewoon terug trollen. Ik kan het hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jajaja, nu ken ik het wel. Puh, lang geleden dat ik zo succesvol getrolld ben zeg. Zit ik dan als moderator.
Internetjankerts staan sowieso buiten het echte leven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies.
Maar meisjes die janken om wat er op internet gezegd wordt over ze, zijn meestal niet van het emotioneel stabiele soort dat geschikt is voor relaties en alle fysieke actie daar omheen.
Je kent me niet GS. PUNTquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies.
Maar meisjes die janken om wat er op internet gezegd wordt over ze, zijn meestal niet van het emotioneel stabiele soort dat geschikt is voor relaties en alle fysieke actie daar omheen.
Niet? Zeg eens.. wat is voor jou succesvolle troll?quote:
Bye bye, zwaai, zwaaiquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Internetjankerts staan sowieso buiten het echte leven.
Aha, gevoelig snaartje. Cotcha.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
DUS??? Ben je wel lekker??
[..]
Leuk hoor. iemand laten huilen...
Iemand die doel raaktquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet? Zeg eens.. wat eens een succesvolle troll volgens jou?
WTF??quote:
Dat wil jij graag zo houden omdat jij makkelijker te pakken bent dan ikquote:
Ik zie een forum niet als een dictee.quote:
Oh, vraag haar eens naar php.quote:
Dat is haar vriend? Is ze een slechte coder?quote:
Daar was hij.quote:Op maandag 13 december 2010 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leuk hoor. iemand laten huilen...
Nee, dat is haar antichrist.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is haar vriend? Is ze een slechte coder?
Daaromquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is haar antichrist.
Zou wel leuk zijn, het dinnetje van php, zo'n truckerswijffie.
Die hangen wel veel op het internet, als truckboy van huis is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is haar antichrist.
Zou wel leuk zijn, het dinnetje van php, zo'n truckerswijffie.
Dat van die studies geloof ik dan weer niet, meestal hebben die andere hobby's.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die hangen wel veel op het internet, als truckboy van huis is.
Het had gekund.
Niet dat je iets weetquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die hangen wel veel op het internet, als truckboy van huis is.
Het had gekund.
Geniet van je fantasien GSquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat van die studies geloof ik dan weer niet, meestal hebben die andere hobby's.
Nee, denk eerder aan een kattevrouwtje dat man noch gezin heeft, of zal dat enkel door de UI komen?
Gevolgtrekking en waarschijnlijkheid spreken je voorlopig wel tegen.quote:
Geloof me, hij fantaseert niet over je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |