haha...slaap lekker ,tot morgenquote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga erbij liggen ala lau![]()
ik zwaai alvast
quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik zwaai alvast
doeiiiiiiiquote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik zwaai alvast
quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik zwaai alvast
Dat is masseren, moet in opdracht zijn van de stem. Heel langzaam de boel verdraaien.....quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo is gewoon aan het vissen om door nederland gekozen te worden om weer terug het huis in te gaan !
quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo is gewoon aan het vissen om door nederland gekozen te worden om weer terug het huis in te gaan !
Ik wel, maar ze moet donderdag wel opzouten. En Jo als volgendequote:
quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb zo'n chocolade paashaas gekregen. Ben aan de oren begonnen, lekker! Maar ik moet opeens aan Laura denken. Weet ook niet waarom
Waarom spreekt niemand haar daar op aanquote:Op maandag 25 april 2011 23:41 schreef IamCurious het volgende:
Mo die bleef om haar medebewoners niet te duperen, onttrekt zo ff de poen aan het spel........
Me 2!quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
Ik ben die vieze spelletjes van Mo helemaal zat![]()
![]()
ja ik ook, wat een aanstellerig labiel mens is dat !quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
![]()
Ja... OMFGquote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Mita het volgende:
Wat Nederland vindt van het kleine lieve meisje Mootje, zegt ze van zichzelf
zouden beiden geen vriendinnen van me worden of zoals de zus van maik zei: ik zou er niet mee gaan shoppenquote:
Nee Mo doucht gewoon niet...quote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef Day het volgende:
Mo mag niet douchen? Zwangere vrouwen douchen niet?
Yeah right, maar ondertussen word ze op de SST site en in de daily's zeer slecht neergezet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Dat is masseren, moet in opdracht zijn van de stem. Heel langzaam de boel verdraaien.....
Willen jullie mij aub helpen die paar dagen ?????quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
![]()
Ik ook, die is heel erg sniekie. Lult zichzelf liefquote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Candyfreak het volgende:
![]()
Nee wie die doos kraakt mag kiezen wie genomineerd isquote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef ZaZoe het volgende:
IK heb het idee dat ze niet gaan nomineren en dat iedereen deze keer genomineerd wordt
dat ligt dus ook aan de stem, want die geeft ze om en om opdrachtenquote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Sonera het volgende:
[..]
Nee wie die doos kraakt mag kiezen wie genomineerd is
Welk kindquote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef chufi het volgende:
Ze kijk niet eens om naar dr kind
[ afbeelding ]
snap ik wel, maar die jo is in en in gemeen......en dat haat ik in mensenquote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zouden beiden geen vriendinnen van me worden of zoals de zus van maik zei: ik zou er niet mee gaan shoppen
Nee, blijkbaar mag alleen degene die de kist openmaakt morgen nomineren.quote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef ZaZoe het volgende:
IK heb het idee dat ze niet gaan nomineren en dat iedereen deze keer genomineerd wordt
Nou, die Johanna was ook 3 keer niks, je laten lenen voor dit soort bull shit.quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef willem67 het volgende:
Mo speelt vieze spelletjes en niet alleen met Maik.
Hoop dat ze donderdag met 1% naar huis gaat en dat Maik slim is en toch voor Johanna heeft gekozen.
beidenquote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
snap ik wel, maar die jo is in en in gemeen......en dat haat ik in mensen
wacht maar af..... (ik hoop natuurlijk dat ze wel weggaat!!!!)quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Yeah right, maar ondertussen word ze op de SST site en in de daily's zeer slecht neergezet.
No sense it makes.
een beetje nog wel..........word alleen steeds minder, zou het zelfs niet eens meer zo erg vinden als ze zou gaan........quote:
En wie maakt dan de kist open, wie bepaalt dat?quote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar mag alleen degene die de kist openmaakt morgen nomineren.
Precies, dat willen voorkomen is al helemaal dom!quote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef Sonera het volgende:
Maar als je vent geen 2 weken op je kan en wilt wachten dan is tie je toch niet waard? wat een zelfbeeld heeft dat kind
Mama Joquote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En wie maakt dan de kist open, wie bepaalt dat?
Moet je bv deze news bijlage lezen, en dan ook de reacties eropquote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef IamCurious het volgende:
[..]
wacht maar af..... (ik hoop natuurlijk dat ze wel weggaat!!!!)
dat word dan toch genieten Mo 1 % kijk dan mag ze huilen!quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef Candyfreak het volgende:
Ik gun Mo niet eens 1% van de stemmen
flip is er bij.....ze zijn echt niet goed hoorquote:
een heel laag, vind ik heel jammer voor haar....quote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef Sonera het volgende:
Maar als je vent geen 2 weken op je kan en wilt wachten dan is tie je toch niet waard? wat een zelfbeeld heeft dat kind
Geen fan, maar ik vind het wel een van de weinige bewoners die het de moeite waard maakten SST te volgen.quote:
mamajo, de stem en dus Jo hoe verassend zegquote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En wie maakt dan de kist open, wie bepaalt dat?
Ken je Lieke nog van de DGK, ook zo gehaaid.quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef Candyfreak het volgende:
Ik gun Mo niet eens 1% van de stemmen
En nog zijn er die het grappig vinden...quote:
mo zelf dacht ik? wel toepasselijk , ze kan lekker de hele dag slapenquote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie heeft die plastic pop eigenlijk de naam laura gegeven?
Ik gok dat Mo het mag doen, ultieme mind-fuck aangezien ze genomineerd wil zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
mamajo, de stem en dus Jo hoe verassend zeg
nou en of ik dat loeder nog ken ....ohh die was erg he?quote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ken je Lieke nog van de DGK, ook zo gehaaid.
Mee lurken op andermans succes en nu voelt Mo dat niemand haar meer steunt op Gerard na denk ik.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
WTF,. Flip zegt de stem zegt dat ik op de baby lijk
Zorgt idd voor wat actie, maar wel irritante actie...quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef Ifa het volgende:
[..]
Geen fan, maar ik vind het wel een van de weinige bewoners die het de moeite waard maakten SST te volgen.
denk ut ook......quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik gok dat Mo het mag doen, ultieme mind-fuck aangezien ze genomineerd wil zijn.
Mo is net zo een.quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Stability het volgende:
[..]
nou en of ik dat loeder nog ken ....ohh die was erg he?
Ben je serieus wel goed bij je hoofdquote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef Mita het volgende:
Wie gaat er op Mo's echte baby letten, als ze geen andere mensen om zich heen heeft, om te plassen.
indd..zo manipulatief als maar kanquote:
Geen idee, maar vindt deze missie heel pijnlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef Stability het volgende:
[..]
indd..zo manipulatief als maar kan
waarom is ze eigenlijk ook zogenaamd zwanger?
pijn doen? hoezo? niemand doet hier toch iemand pijn? we liggen alleen krom van het lachen om hun rariteiten,die ze zelf doen op de streams en tv...ze kiezen voor die onzinquote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef waterkant het volgende:
[..]
we doen allebei goed!
en ja mo is niet mijn favo
zal haar echter geen pijn doen
mooie reacties weer...... maar ja, als je niet genomineerd staat blijf je gewoon.......quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Moet je bv deze news bijlage lezen, en dan ook de reacties erop![]()
![]()
http://www.secretstory.nl/nieuws/3032/Kribbig
och, hoe veel zo ook jankte, ze zorgde voor regelmatig voor cossen die lieten zien dat het allemaal nog veul erger kanquote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zorgt idd voor wat actie, maar wel irritante actie...
Doet Flip alquote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
En volgens Flip laat ie 'nooit van zijn leven' meer over zich heen lopen..
quote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef Urb het volgende:
Flip houdt zich dus duidelijk in tegenover Joanna door de camera's
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op maandag 25 april 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geen idee, maar vindt deze missie heel pijnlijk.
Of dat het de normaalste Zaak van de wereld is
quote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Inderdaad. Maik dumpt haar toch wel.quote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef Kiqy het volgende:
[..]
vreselijk die Mo! Bah, manipulatief kreng, net of een relatie hebben met Mo zo makkelijk is!
quote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar het zal niet gewoon gaan helaas, want ze hadden dit "achter" al voorzien.quote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef snetje het volgende:
mocht er gewoon genomineerd worden dan kan het zomaar zo gaan...
Sharon - Mo en Flip
Gerard - Mo en Jo
Karim - Mo en Jo of Flip
Mo - Gerard en Karim
Flip - Gerard en Karim
Jo - Gerard en Karim
Mo, Gerard en Karim op de bank ... en dan graag 1% voor Mo en 49 en 50 % voor Gerard en Karim
denk dat Jo niet op Geer stemt maar op Moquote:Op maandag 25 april 2011 23:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar het zal niet gewoon gaan helaas, want ze hadden dit "achter" al voorzien.
34 34 32 lijkt me ook wel watquote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef snetje het volgende:
mocht er gewoon genomineerd worden dan kan het zomaar zo gaan...
Sharon - Mo en Flip
Gerard - Mo en Jo
Karim - Mo en Jo of Flip
Mo - Gerard en Karim
Flip - Gerard en Karim
Jo - Gerard en Karim
Mo, Gerard en Karim op de bank ... en dan graag 1% voor Mo en 49 en 50 % voor Gerard en Karim
quote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef MartineLongchamp het volgende:
Oeh, lekker stoken Mo en dan morgen alles weer aan Jo doorlullen wat Flip gezegd heeft...
maar ze heeft wel gelijk hoorquote:Op maandag 25 april 2011 23:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
Advies van Mo aan Flip: Je moet niet over je heen laten lopen (door Jo bedoelt ze)
Het moet niet gekker worden
quote:Op maandag 25 april 2011 23:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
Advies van Mo aan Flip: Je moet niet over je heen laten lopen (door Jo bedoelt ze)
Het moet niet gekker worden
Yeap.quote:Op maandag 25 april 2011 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip; mijn verhaal is een beetje uit hier.
Ze weten het dus dondersgoed.
En dan een missie van zoiets makenquote:
Jep.quote:Op maandag 25 april 2011 23:59 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze wilt gewoon dat de relatie kapot gaat
Mo ziet eerder Jo dan Flip vertrekken....11quote:Op maandag 25 april 2011 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
en dan gaat Jo eruit zegt ze......quote:Op maandag 25 april 2011 23:59 schreef Prospera het volgende:
Mo: je moet niet over je heen laten lopen.
Flip: dat ga ik ook niet doen, maar hier....
Flip: als er genomineerd word sta ik samen met Joanne genomineerd.
Mo: zo gaat het niet hoor.
tuurlijkquote:Op maandag 25 april 2011 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja, de stemmingen slaan snel om bij Mo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:01 schreef Sonera het volgende:
en we zijn weer bij het manische beland..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:01 schreef Sonera het volgende:
en we zijn weer bij het manische beland..
schijnt dat de lijnen al gesloten zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:02 schreef knagsje het volgende:
Mag mo nu ook even met iemand van thuis bellen?????
nee,dat mag alleen joannaquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:02 schreef knagsje het volgende:
Mag mo nu ook even met iemand van thuis bellen?????
daar ben ik er geen van......quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap echt niet dat er hier mensen zijn die denken dat Mo niet weg is donderdag.
Hij is ook de enige die haar echt steunt en naar d'r gezeik luistert.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:02 schreef danilel het volgende:
ik denk dat mo gewoon echt om flip geeft, in hem oprecht een goede vriend vindt
Wat als ze morgen als enige mag nomineren? Mss zal ze zelf gaan, maar mss ook wel niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap echt niet dat er hier mensen zijn die denken dat Mo niet weg is donderdag.
en als zij de gene is die mag nomineren?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:01 schreef Darklight het volgende:
onze 'hoogbegaafde' zal idd wel weten wie er uit gaat
Best dom van Philip eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:03 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is ook de enige die haar echt steunt en naar d'r gezeik luistert.
om niet genomineerd te worden denk ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:03 schreef Day het volgende:
[..]
yip, en ook hij laat meer zijn achterste van zijn tong zien bij haar....quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:03 schreef Day het volgende:
[..]
Alleen omdat ze hem niet zal nominerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:03 schreef Day het volgende:
[..]
Kunnen we niet gaan wedden? ¤50 euro op de rekening van Day. Degenen die gelijk hebben delen de potquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat als ze morgen als enige mag nomineren? Mss zal ze zelf gaan, maar mss ook wel niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Allebei nep, van binnen en van buiten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:06 schreef IamCurious het volgende:
[..]
maakt toch een wat properder indruk dan Mo.....
Kindvrouwtje met een popquote:Op maandag 25 april 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geen idee, maar vindt deze missie heel pijnlijk.
Of dat het de normaalste Zaak van de wereld is
Trusten Noelle, morgen ook weer werk voor mij, maar ik kijk nog evenquote:
Ik zal alvast een motie indienenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Kindvrouwtje met een popBeschamende tv maar verder ga je daar toch niks achter zoeken. Of krijgen we nu weer kamervragen van vrouwen die niet zwanger kunnen worden
![]()
Het zou me niets verbazen.quote:
speels hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Opgespoten lip heeft een nieuwe bikini; 'het past maar net, ze ploppen er bijna uit'...
alles voor de kijkcijfers.........mij boeit het nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Opgespoten lip heeft een nieuwe bikini; 'het past maar net, ze ploppen er bijna uit'...
Verkopen ze die bij Ikea?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:
De hond heeft een eigen bench, waarom krijgt Monique's baby dan geen wiegje?
Neuh!!!! Maar het staat wel lekker op haar cv voor haar volgende werkgever.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Kindvrouwtje met een popBeschamende tv maar verder ga je daar toch niks achter zoeken. Of krijgen we nu weer kamervragen van vrouwen die niet zwanger kunnen worden
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Douchenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef chufi het volgende:
Waarom trek Jo een bikini aan als ze gaat slapen? Plaatje load niet up Sorry
Wederomquote:
is reklame...quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef Urb het volgende:
Joanna "gaat deze bikini echt niet meer in de was doen en houd em dan nog maar gewoon 3 weken aan"
Door het zwaaien ben je nu zeker uitgeput..quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik zwaai alvast
Da's voor het geval ze vannacht weer per ongeluk bloot komt te liggen, dan kan ze daar weer over opscheppen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef chufi het volgende:
Waarom trek Jo een bikini aan als ze gaat slapen? Plaatje load niet up Sorry
Nog even op reageren...maar dit heb niet alleen met zwanger worden te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
mij ook niet, kruist benen anders wordt mij kutnijd naar het hoofd geslingerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
alles voor de kijkcijfers.........mij boeit het niet
Blijf het knap vinden als een vent met zijn pik denkt...quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blijf het knap vinden als een vent met zijn pik denkt...
misschien is ie beter af in de bench, niet bij sharon in de buurtquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef Candyfreak het volgende:
Waarom zit Segredo al in de bench als er nog mensen wakker zijn
och laat gaan, tis zelf gewoon een zure bomquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nog even op reageren...maar dit heb niet alleen met zwanger worden te maken.
Ietst spelen wat de gewoonste zaak van de wereld lijkt te zijn![]()
Zwanger zijn en nooit je kind kunnen zien opgroeien.
Blijkt wel uit je posts dat je weinig tegenslag in je leven heb gehad en dan nog zo zuur reageren steeds
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef Sonera het volgende:
nu staat die bench weer ergens anders en zonder water erin... noem mij een pussy maar mijn hondje ging toch echt mee de slaapkamer in die had een bedje naast mijn bed!
Je hebt meelij met dat buikding begrijp ik? .....quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:12 schreef Stability het volgende:
hoe lang moet mo dat buikding omhouden? dat is toch goor? gaat zweten en stinken met dat vieze lijf van haar
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Je hebt meelij met dat buikding begrijp ik? .....
daarom hebben dat soort mannen ook minder denkcellen, in dat lichaamsdeel passen er minder dan in de hersenenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blijf het knap vinden als een vent met zijn pik denkt...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef Urb het volgende:
SST_Jurien SST Jurien
00:00 uur! Ik heb mn laatste peuk gerookt!#sstnl
10 minutes ago
justxsana sana.
@
@SST_Jurien hahaha en wij maar denken dat er was spannends kwam! En goed van je, hoop dat je t volhoudt! Succes! #sstnl
8 minutes ago
marco3key marco3key
sstnl gaat er nou nog wat gebeuren 01:00 uur onze tijd?
3 minutes ago
marco3key marco3key
#sstnl gaat er nou nog wat gebeuren om 1 uur vanacht volgens mij schiet iemand die hond zo af
2 minutes ago
![]()
![]()
Het is en blijft een droeftoeter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef Urb het volgende:
SST_Jurien SST Jurien
00:00 uur! Ik heb mn laatste peuk gerookt!#sstnl
10 minutes ago
justxsana sana.
@
@SST_Jurien hahaha en wij maar denken dat er was spannends kwam! En goed van je, hoop dat je t volhoudt! Succes! #sstnl
8 minutes ago
marco3key marco3key
sstnl gaat er nou nog wat gebeuren 01:00 uur onze tijd?
3 minutes ago
marco3key marco3key
#sstnl gaat er nou nog wat gebeuren om 1 uur vanacht volgens mij schiet iemand die hond zo af
2 minutes ago
![]()
![]()
vandaar dus dat ik Jo walgelijk vindquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:14 schreef danilel het volgende:
[..]
daarom hebben dat soort mannen ook minder denkcellen, in dat lichaamsdeel passen er minder dan in de hersenen
Jij??????quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
vandaar dus dat ik Jo walgelijk vind
Die gaat echt wel, maar ik baal ook wel van dat gekef, waar dat joekeltje niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:14 schreef chufi het volgende:
Mo meld ff dat ze gek wordt van die hond.. Dan ga je toch naar huis mormel..
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:16 schreef Stability het volgende:
die hond kan toch makkelijk buiten loslopen? iedereen is nog wakker...en straks zeiken ze weer als ie in de bench heeft gescheten
Gewoon Sharon en de hond samen nomineren en allebei naar huis donderdagquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:12 schreef Stability het volgende:
hoe lang moet mo dat buikding omhouden? dat is toch goor? gaat zweten en stinken met dat vieze lijf van haar
ligt niet aan de hond ,ze moeten die bench gewwon op de slaapkamer zetten ! hele dag wakker houden is zoooooo gemeen !!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:16 schreef ItsDidi het volgende:
Wat een stomme hond zeg, kan slleen maar blaffen..
Sharon en de bench nomineren mag ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon Sharon en de hond samen nomineren en allebei naar huis donderdag
+1quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
van mij mag ze er meteen uit, ik krijg aan haar ook een hekel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
vind het niet verantwoord als sharon die hond mee krijgtquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:18 schreef Prospera het volgende:
Mo: die hond daar wordt ik gek van.
Wat gaat de stem daaraan doen dan.
Mo....krijgt een baby, die jankt ook.
Moet je ook mee dealen.
[ afbeelding ]
die zwangere buik komt bijna tot dr kin hahahaha beetje te hoog he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:18 schreef Prospera het volgende:
Mo: die hond daar wordt ik gek van.
Wat gaat de stem daaraan doen dan.
Mo....krijgt een baby, die jankt ook.
Moet je ook mee dealen.
[ afbeelding ]
jij wel ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze hebben echt geen verstand van honden daaro !!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef Urb het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws
Check die frontpage, wat word Mo weer positief neergezet he, die reacties erop ook allemaal.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja ik wel ja !! heb hier zelf ook een pup grootgebracht ,is een toppertje geworden
En er zijn vast anderen geweest die zeggen dat je fouten hebt gemaakt..quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja ik wel ja !! heb hier zelf ook een pup grootgebracht ,is een toppertje geworden
Ach ja, als je zelf al zover gezakt bent qua taalgebruik dan is het aanpassen van iemands posts al snel grappig.quote:
sharon daalt hierdoor bij mij heel snel in punten.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Dakotamu het volgende:
hond mag niet snuffelen tijdens het uitlaten, meetrekken, doorlopen...
en wanneer precies mag ie plassen?
Och, suggereerde Servio ook niet om een nekschot voor Alex om hem uit z'n lijden te verlossen?quote:
nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Dakotamu het volgende:
applaus voor jouwquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach ja, als je zelf al zover gezakt bent qua taalgebruik dan is het aanpassen van iemands posts al snel grappig.
Omdat ze toch stiekem wel wil winnen. Mo heeft natuurlijk nog wel haar fanatisme! En stel dat ze morgen besluit om er niet uit te gaan, dan heeft ze in ieder geval nog het geheim geraden!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef snetje het volgende:
dus als ik het goed heb ...heeft Flip eerst gedrukt op het geheim van Karim en fout .... en daarna Mo en goed?
waarom drukt ze nog op een geheim? als ze toch weg wil???? ik ga haar steeds akeliger vinden
niet te gelovenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Dakotamu het volgende:
was voor mij vanmiddag dat ik haar volledig uitgekots heb, toen ze zei dat als de dierenarts kwam dat ze wil dat zijn tandjes gevijld worden omdat die te scherp zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
sharon daalt hierdoor bij mij heel snel in punten.....
dan spoor je toch niet???quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:26 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
was voor mij vanmiddag dat ik haar volledig uitgekots heb, toen ze zei dat als de dierenarts kwam dat ze wil dat zijn tandjes gevijld worden omdat die te scherp zijn![]()
![]()
Ze wil niet perse weg, ze wil genomineerd zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef snetje het volgende:
dus als ik het goed heb ...heeft Flip eerst gedrukt op het geheim van Karim en fout .... en daarna Mo en goed?
waarom drukt ze nog op een geheim? als ze toch weg wil???? ik ga haar steeds akeliger vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |