Ja, ik moet er niks van hebben, van die defensieshit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Altijd zo typisch dat die militairen daar in hun volledig opgetuigde uniform gaan zitten.
Volgens mij wel, wordt opvallend vaak in beeld genomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:20 schreef matthijst het volgende:
Wat een zwetsverhaal....
Is dat blondje erachter die vriendin van 'm?
Die keek iig not amused toen ie zei dat hij niet wist dat ze coke gebruikte.
Ja idd, een beetje overdreven, stel je voor dat sporters er in hun sporttenue gaan zitten, of brandweermannen in hun brandblusoutfitquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Altijd zo typisch dat die militairen daar in hun volledig opgetuigde uniform gaan zitten.
Sporters zitten vaak ook gewoon in een sporttenue met de sponsornaam duidelijk in beeld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, een beetje overdreven, stel je voor dat sporters er in hun sporttenue gaan zitten, of brandweermannen in hun brandblusoutfit![]()
![]()
Hij mag daar met recht en trots met z'n uniform zitten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef Ronaldsen het volgende:
En dan het verhaal van het lachgasquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:23 schreef matthijst het volgende:
Haha, drugs op z'n lichaam, de auto, etc etc...
Neu, dat was allemaal pech
En z'n humorquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil ook dat haar van Geert-Jan Knoops!
Knevel en Van den Brink #32- Tot de volgende keer maar weerquote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef Jac0bus het volgende:
Iemand een idee wanneer het seizoen van P&W afloopt? Meestal is dat ergens begin/midden mei, maar dat kan ik nu niet vinden. Ik wil er even op voorbereid zijn om die twee christenen weer te moeten zien
16 mei dus t/m 1 juli. Drie weken DeMart. Weekje rust en dan nog vijf weken KvdB.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef Jac0bus het volgende:
Iemand een idee wanneer het seizoen van P&W afloopt? Meestal is dat ergens begin/midden mei, maar dat kan ik nu niet vinden. Ik wil er even op voorbereid zijn om die twee christenen weer te moeten zien
En verder o.a.quote:
Het keffertje van Johan Cruijff.quote:
Volgens mij komt hij pas op het eind, dat zou fijn zijn, want dat Ajax gebral hoef ik ook niet te horen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:09 schreef OProg het volgende:
Ik heb er geloof ik niet echt zin in. Telegraaf-journalist die met Ajax bezig kan zijn. Die waxinelichtgooier boeit me eig niet echt. Cohen is een voorspelbaar riedeltje en in politiemissies heb ik ook niet echt zin op dit moment.
het beleid maken waar Verdonk mee ging pronken.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, waar was Cohen toen hij zelf op die post zat?
Daar heeft ie het over: dat er in al die tijd eigenlijk niets veranderd is.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, waar was Cohen toen hij zelf op die post zat?
Hij is misschien ook wel meer bestuurder van politicusquote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef Stiggie het volgende:
Cohen heeft altijd begrip voor de andere kant van het verhaal en is altijd zo genuanceerd dat er uiteindelijk geen enkele mening uit voort komt
Ja dat mag tegenwoordig niet he. Je moet zwart wit denken, met one liners strooien en mensen oplossingen voorhouden die populair zijn. Realisme is de huidige samenleving vreemd.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef Stiggie het volgende:
Cohen heeft altijd begrip voor de andere kant van het verhaal en is altijd zo genuanceerd dat er uiteindelijk geen enkele mening uit voort komt
Eng he? Mensen die nuances kunnen aanbrengen en niet alleen zwart-wit denken.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef Stiggie het volgende:
GMTA.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:21 schreef alors het volgende:
Ja dat mag tegenwoordig niet he. Je moet zwart wit denken, met one liners strooien en mensen oplossingen voorhouden die populair zijn. Realisme is de huidige samenleving vreemd.
Ja, al een jaar of 25.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
deze discussie bloeit toch gewoon jaarlijks op?
zo lang leef ik nog niet, maar het lijkt elke keer hetzelfde, er duiken een paar zielige meisjes op waar het persoonlijk verhaal zo is dat geen mens ze terug zou willen sturenquote:
niks nieuwsquote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
Ik snap wat cohen bedoelt, maar hij kan het niet goed uitleggen.
Dat is sowieso het probleem van Cohen en de PvdA de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
Ik snap wat cohen bedoelt, maar hij kan het niet goed uitleggen.
Hij maakt er een vaag warverhaal van, en wekt de indruk dat hij zelf ook niet weet waarover hij praat. Of dat punt inhoudelijk nou goed of slecht is, de boodschap komt niet over.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat schaapachtig napraten van mensen dat Cohen niet een ''sterk'' verhaal heeft of kan verwoorden. Onzin, wat hij aan de kaak stelt is wel degelijk een oogpunt waarin de grens tussen belangenverstrengeling de grens bereikt.
De boodschap komt voor jou niet over, dat wilt echter niet zeggen dat de boodschap niet overkomt.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij maakt er een vaag warverhaal van, en geeft de indruk dat hij zelf ook niet weet waarover hij praat. Of dat punt inhoudelijk nou goed of slecht is, de boodschap komt niet over.
Geniaal toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
sophie verhoeven met haar altijd sterke live commentaren_! (zie ook toen bij de naald.. 'ojee, daar rijdt iemand door publiek, dat lijkt me niet de bedoeling '..
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat mag tegenwoordig niet he. Je moet zwart wit denken, met one liners strooien en mensen oplossingen voorhouden die populair zijn. Realisme is de huidige samenleving vreemd.
advocaat van waxinelichtgooiertquote:
Z'n boodschap was wel duidelijk, maar het kwam niet tot een onderbouwing, maar simpel weg het herhalen van de boodschap.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De boodschap komt voor jou niet over, dat wilt echter niet zeggen dat de boodschap niet overkomt.
Lees je een keer in, zodat je weet waar het over gaat bij die waxinelicht-gooier.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
advocaat van waxinelichtgooiert
maar ik snap de ideologie van haar client nou niet helemaal, wat is dat nou met DNA enzo
Je hoeft je niet eens in te lezen, ik schakelde 5 minuten geleden in en weet ook waar het over gaat. Alles is al 10 keer verteld door die mevrouw.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees je een keer in, zodat je weet waar het over gaat bij die waxinelicht-gooier.
Ik vind die complottheorie nog het interessantst van dit gesprek.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja het gaat er natuurlijk om dat die stamboom dan niet zou kloppen.
Dat dus, en dat komt zwak over.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Z'n boodschap was wel duidelijk, maar het kwam niet tot een onderbouwing, maar simpel weg het herhalen van de boodschap.
Ding is klaar en hij gaat naar 1, hehe.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hoeft je niet eens in te lezen, ik schakelde 5 minuten geleden in en weet ook waar het over gaat. Alles is al 10 keer verteld door die mevrouw.
Als leider van de grootste volkspartij, moet je soms iets populistischer doen dan dat je lief is. Bos kon soms ook wel redelijk demagogisch overkomen. Datzelfde geldt voor Pechthold en Marijnissen. Cohen is denk ik te "lief" voor dit vak.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De boodschap komt voor jou niet over, dat wilt echter niet zeggen dat de boodschap niet overkomt.
Iets gewoon goed uit kunnen leggen is niet per definitie 'populistischer'.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als leider van grootste volkspartij, moet je soms iets populistischer doen dan dat je lief is. Bos kon soms ook wel redelijk demagogisch overkomen. Datzelfde geldt voor Pechthold en Marijnissen. Cohen is denk ik te "lief" voor dit vak.
Of jij legt het even kort uit, of plaatst een linkje.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees je een keer in, zodat je weet waar het over gaat bij die waxinelicht-gooier.
Er was wel degelijk sprake van een onderbouwing, of dit echter valide en overtuigend voor jou als toeschouwer overkomt is een tweede punt. Maar daar ging het niet om, er wordt gesteld ''dat de boodschap niet duidelijk is'' los van het feit dat dit een interpretatiekader is gericht op een persoonlijke opvatting, kan deze conclusie simpelweg niet als een feit verkondigd worden terwijl het niet alleen voor mij maar ook voor anderen duidelijk naar voren komt wat hij hiermee bedoelt te zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Z'n boodschap was wel duidelijk, maar het kwam niet tot een onderbouwing, maar simpel weg het herhalen van de boodschap.
Sowieso kan ik iemand die in het programma "The Roast of" gaat zitten nooit meer serieus nemen als politicus...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik hoop voor Amerika dat Trump geen serieuze kandidaat is, met zijn simplistische retoriek.
Welke Amerikaan geeft nou om simplisme?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik hoop voor Amerika dat Trump geen serieuze kandidaat is, met zijn simplistische retoriek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |